چه گلي براي هديه دادن به خانوم ها خوب است

آرانوس

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
علاقه به هدیه گرفتن گل همواره در بین زنان از نسلی به نسل دیگر وجود داشته است. گل همواره سمبل زیبایی و سرزندگی بوده است به همین علت وقتی به زنی گل هدیه می کنید علاوه بر اینکه او را سرشار از حیات و سرزندگی می کنید،به او این احساس را می دهید که او برایتان انسان عزیزیست و دوستش دارید. ابراز علاقه از طریق هدیه کردن دسته گل های زیبا باعث افزایش علاقه و وابستگی زنان می شود و به آن ها این اطمینان را می دهد که هنوز برای شما مهم هستند. متاسفید؟


در مواقع سختی ،وقتی نمی توانید از همسرتان معذرت خواهی کنید، وقتی به زبان آوردن متاسفم برایتان دشوار است، لازم نیست به خود فشار بیاورید و این کلمات حزن انگیز را به زبان آورید. کافیست یک دسته گل برای او بیاورید. زنان در ترجمه احساسات مهارت فوق العاده ای دارند، آنها دسته گل شما را به عنوان متاسفم تلقی خواهند کرد و همه چیز به خوبی و خوشی تمام خواهد شد.
ولی همواره به یاد داشته باشید که بهترین زمان برای هدیه کردن گل به زنان، زمانی است که هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. ولی وقتی بی هیچ دلیلی برایش گل می خرید، علاوه بر اینکه او را غافلگیر می کنید به او می فهمانید که چقدر برایش اهمیت قائلید، این احساسی است که زنان هیچ وقت فراموش نمی کنند.
اما هرگلی برای زنان احساس خاصی ایجاد می کند: میخک
دلربایی

داوودی
دوستی

مروارید
عشق صادقانه

ارکیده
عشق و زیبایی

رز سرخ
عشق رمانتیک

رز صورتی
عشق پنهانی

رز زرد
دوستی

رز سفید
عشق بی ریا

آفتاب گردان
درخشنده ترین ستاره بودن

زنبق و سوسن
خلوص و دوستداشتنی بودن

بامبو
موفقیت

آلسترومریا
صمیمیت

ممکن است او حتی نداند که هر گلی چه اثری رویش می گذارد و برایش چه مفهومی را القا می کند، ولی مطمئن باشید که احساس به خودی خود در او ایجاد خواهد شد. حتی می توانید در کارتی به همراه گلی که به او می دهید مفهوم گل را بنویسید و به او بگویید که چرا این نوع بخصوص گل را انتخاب کرده اید.
برای هر مناسبتی گل بخرید:
شاید هدیه ای مثل گل برای زنان یک هدیه بسیار دوست داشتنی باشد ولی برای هر کسی و برای هر پیشامدی گل مناسبی بخرید.
1 - دوست دختر، نامزد، همسر:
از آن جایی که رز همواره سمبلی از علاقه و عشق است، بد نیست به شخص مورد علاقه تان رز قرمز هدیه کنید. اگر این شخص خیلی رمانتیک است مطمئن باشید از دسته گلی پر از رز قرمز خیلی خوشحال خواهد شد.
اگر همواره برای فرد مورد علاقه خود دسته گلی می فرستید و احساس می کنید که این کار خسته کننده و عادی شده است، این بار گل ها را در یک جعبه، پاکت یا به نحوی که با همیشه متفاوت است برای او بفرستید.
اگر سالگردی را جشن می گیرید فراموش نکنید که همراه هدیه هایتان یک دسته گل هم برای او بیاورید . این به یاد ماندنی ترین کاری است که می توانید برای همسرتان انجام دهید.
2- اعضای خانواده :
خریدن یک دسته گل زیبا برای روز مادر ، روز پدر یا...بهترین کار برای نشان دادن تشکر قلبی و صمیمانه تان از عزیزترین کسانتان است. اگر خواهرتان همیشه گله می کند که شما به یاد او نیستید یک دسته گل رز زرد همه کدورت ها را از بین می برد، به این ترتیب به او نشان دهید که برایش اهمیت قائلید.
فراموش نکنید که او همواره برایتان شکلات می خرید، با هدیه کردن یک دسته گل داوودی به او بگوئید که شما هم به فکر او هستید.
3 - همکار، کارمند:
فکر می کنید کارمندانتان برای انجام یک پروژه از دل و جان مایه گذاشته اند؟ با یک دسته گل می توانید از آنها قدردانی کنید. اما اگر می خواهید با دسته گلی که می خرید به محل کارتان طراوت و شادابی ببخشید دسته گل داوودی و مروارید یا یک دسته گل شامل همه انواع گلها بهترین چیز است.
بهترین روش
نمی دانید به چه بهانه ای و چه طور دسته گلی را که خریده اید به همسرتان بدهید؟ به خاطر داشته باشید که هر راهی را که برای تقدیم دسته گل خود برگزینید، به هدفتان که خوشحال کردن اوست خواهید رسید.
خودتان دسته گل را برای او ببرید:
سفارش دادن دسته گل و صرف هزینه برای اینکه کسی گل ها را به او تحویل دهد ممکن است راحت تر باشد ولی این کار را نکنید. صبر کنید و وقتی خود به خانه بر می گردید گل بخرید و به خانه بروید. حتی در باز کردن دسته گل و در گلدان گذاشتن آن به همسرتان کمک کنید. حتی می توانید گل خود را به محل کار همسرتان ببرید. نه تنها همه می فهمند که همسرتان چه شوهر با احساس و مهربانی دارد بلکه خواهند دانست که او چه همسر خوبی برای شماست و شما در کنار هم چه زوج خوشبختی هستید.
در یک صورت از تحویل در محل کمک بگیرید.
وقتی خودتان در خانه هستید با گل فروشی تماس بگیرید و سفارش یکدسته گل زیبا بدهید. در این صورت شاهد غافلگیر شدن او هستید. نه تنها او احساس می کند برای شما یک دنیا ارزش دارد بلکه کاری می کند که شما هم احساس کنید که برایش همچنین ارزشی دارید.
از هر شیوه ای که مایلید استفاده کنید به هر حال به او نشان خواهید داد که چقدر دوستش دارید و ضمناَ متوجه بهتر شدن روابطتان هم باشید
منبع: انجمن ایران سلامت
 

Similar threads

بالا