چند نوع صفحه فرود (Landing page) داریم؟

zahra-hamedani

عضو جدید
1. صفحاتی که دارای محتوا و تصویر هستند و به شرح محصول یا خدمتی می پردازند. این نوع صفحات عموما محتوای اطلاع رسانی و آموزشی دارند که به همراه تصاویر و یا ویدئو باعث جذب بیشتر کاربر به این صفحه ها خواهند شد.
با توجه به این که صفحات فرود (Landing page) عموما ورودی خوبی دارند این صفحات باید با انکرتکست ها لینک سازی داخلی شوند و به دیگر صفحات سایت نیز دسترسی داشته باشند تا کاربر بیشتر در سایت بماند.
2. صفحاتی که به صورت تعاملی ایجاد می شوند و باعث می شوند کاربر اطلاعاتی از خود را در اختیار سایت بگذارد مانند ایمیل، شماره تلفن و ...
این صفحات با سر برگ و فوتری مانند دیگر صفحات سایت طراحی نمی شوند و فرمی مخصوص دارند که کاربر با دیدن آن گزینه دیگری به جز وارد کردن اطلاعات خود نمی بیند. منظور این نیست که رنگ بندی تغییر کند منظور از تغییر فرم، طراحی صفحه لندینگی است که مفهوم خود که گرفتن اطلاعات است را از نگاه اول برساند. بعد از اینکه توانستیم هدف صفحه را در نگاه اول مشخص کنیم باید در نظر داشته باشیم که طراحی صفحه، قالبی از سایت را به همراه داشته باشد و کاربر احساس نکند به سایت دیگری رفته است.
برای اینکه صفحه فرود خوبی داشته باشیم و کاربر به وارد کردن اطلاعات ترغیب شود، می توان از تکنیک های پیشنهاد ویژه استفاده کنیم. به طور مثال:
برای دریافت کد تخفیف 10 هزارتومانی وارد شوید
دانلود محصول 100 نکته طلایی به صورت رایگان با عضویت در سایت
و ...
و جملاتی از این دسته می تواند کاربر را برای پر کردن اطلاعات ترغیب کند در نتیجه می توانید از این کار آن ها به نفع خود استفاده کنید. ایمیل مارکتینگ، پنل پیامکی، مطالب ویژه کاربران طلایی و ... همگی با استفاده از عضو شدن کاربران در صفحه فرود (Landing page) باعث افزایش فروش خواهند شد.
با توجه به اینکه باید خود کاربر بخواهد که روی لینک ها کلیک کند و وارد صفحه فرود (Landing page) شود، جملات و کلمات استفاده شده در عنوان این لینک ها نیز حائز اهمیت می باشند.
استفاده از کلمات و جملات به علاوه چند مورد دیگر از موارد مهمی هستند که به تاثیر گذاری بیشتر صفحه فرود (Landing page) کمک خواهند کرد.
منبع سورس: مدیروب
www.modireweb.com
 
بالا