چند روش برای رفع ارور های موبایل اندرویدی

c-plus

عضو جدید
چند روش برای رفع ارور های موبایل اندرویدی


ارور از کار افتادن پلی استور گوگل:

از کار افتادن Play Store یکی از ارور هایی است که در دستگاه های اندرویدی اتفاق می افتد. اگر پس از باز کردن برنامه گوگل پلی روی گوشی خود، به صورت ناگهانی برنامه بسته یا اصطلاحا برنامه “کِرَش” شد، احتمالا حافظه موقت (Cache) این برنامه مشکل پیدا کرده است. در این حالت باید حافظه موقت برنامه گوگل پلی را پاک کنید. مسیر زیر را برای این کار دنبال کنید:


1.وارد منوی تنظیمات شوید.
2.وارد منوی برنامه ها شوید.
3.به شاخه “تمامی برنامه ها” بروید.
4.در لیست اپلیکیشن های موجود برنامه گوگل پلی استور( یا هر برنامه ای که به شکل مشابه با خطا و ارور مواجه شده است) را پیدا کنید.
5.پاک کردن حافظه موقت (Cache) را انتخاب کنید.
6.گوشی خود را یکبار خاموش و روشن کنید.

اگر انجام این مراحل برای رفع ارور های موبایل اندرویدی موثر نبود، حافظه موقت یا کَش (Cache) برنامه Google Services Framework را نیز به همین ترتیب پاک کرده و گوشی خود را ری استارت کنید.



ارور کمبود حافظه (Disk Space):

کمبود حافظه یکی دیگر از ارور های موبایل اندرویدی است که معمولا هم شایع است. اگر می خواهید یک نمای گرافیکی از میزان استفاده حافظه گوشی خود در یک صفحه به صورت خلاصه شده مشاهده کنید، می توانید برنامه DiskUsage را نصب کنید.این برنامه فضای اشغال شده توسط هر بخش را به صورت دسته بندی شده و رنگی نشان می دهد. برای رفع ارور های موبایل باید به فکر آزادسازی فضای بیشتری از حافظه داخلی و پاک کردن برنامه های بدون استفاده، غیر ضروری یا غیرکاربردی باشید.


عدم دانلود و بروزرسانی برنامه ها توسط پلی استور گوگل:

این ارور اجازه دانلود کردن از پلی استور را نمی دهد و از جمله ارور های موبایل اندرویدی است که در میان کاربران بسیار شایع است. برای رفع آن هم می توانید حافظه جانبی (Cache) پلی استور را پاک کنید و هم اینکه سابقه جستجو (History) این برنامه را پاک کنید. برای پاک کردن سابقه (History) پلی استور گوگل به شکل زیر عمل کنید

1.وارد پلی استور گوگل شوید

2.به منوی تنظیمات بروید

3.گزینه پاک کردن سابقه (Clear History) را انتخاب کنید




از کار افتادن رابط کاربری:

از کار افتادن رابط کاربری نمونه ای دیگر از ارور های موبایل اندرویدی است. در این ارور گوشی نمی تواند تصاویر و فیلم ها را نمایش دهد و در کل صفحه ای بارگذاری نمی شود. اگر با خاموش و روشن کردن گوشی این مشکل برطرف نشود، باید کَش یا حافظه پنهان آن را از داخل تنظیمات برنامه پاک کنید. برای این کار مسیر زیر را دنبال کنید؛

1.وارد منوی تنظیمات شوید
2.به منوی تمامی برنامه ها بروید

3.گزینه UI (رابط کاربری) را انتخاب کرده و حافظه نهان آن را پاک کنید
4.گوشی خود را ری استارت کنید


مرکز تعمیرات موبایل در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های موبایل می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آنها، مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل است. دارندگان این دستگاه می توانند با مشاهده هر گونه اختلال و خرابی در دستگاه های خویش به مرکز تعمیرات تخصصی گوشی موبایل مراجعه و تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول را دریافت نمایند.


تعمیرات تخصصی موبایل

هدف نهایی مرکز تعمیرات موبایل سرویس و تعمیر قطعات و دستگاه‌های معیوب mobile است؛ از این‌رو حتی‌الامکان از تعویض قطعات اورجینالِ دستگاه خودداری می‌گردد تا دستگاه کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. اما از سویی دیگر در صورتی که میزان نقص دستگاه بالا بوده و نیاز به تعویض برخی قطعات باشد ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که قطعات جایگزین از بالاترین سطح کیفی برخوردار باشند.

منبع: مرکز سخت افزار ایران

 

ترانه3

کاربر بیش فعال
سلام دوستان
یه مشکلی برام پیش اومده خیلی به کمکتون نیاز دارم
یه رم 8 گیگی روی گوشیم دارم که چهار ماهی هست بدون مشکل بود اما امروز که نگاه کردم دیدم اصلا بالا نمیاد انگاری اصلا روگوشیم رم ندارم چکار کنم بالا بیاد اطلاعات خیلی مهمی توش دارم تو را خدا راهنماییم کنید شاید به مبحث اینجا ربطی نداشته باشه ولی گفتم شاید کسی اینجا باشه که راه حل مشکل منو میدونه
 
بالا