چند تا عکس قشنگ

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=2]6 شهر مینیاتوری در جهان+عکس[/h]

باشگاه خبرنگاران: هنر ساخت سازه های مختلف در ابعاد کوچک که به عنوان " سازه های مینیاتوری " شناخته می شود از جمله صنایع ظریف و زیبا در جهان است که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. در این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی از این سازه های مینیاتوری آشنا کنیم.


شهر بیسکویتی
هنرمند خلاق چینی " سانگ دانگ " یک شهر کوچک با معماری آسیایی را با استفاده از قطعات بیسکویت و شیرینی ساخته است. این بنای زیبا و خوشمزه در شهر لندن تکمیل شده و برای ساخت آن از 72 هزار قطعه شیرینی و بیسکویت استفاده شده است. این شهر زیبا پس از بازدید توسط بازدیدکنندگان خورده شد.


مسکو
پایتخت کشور روسیه و اتحاد جماهیر شوروی سابق یکی از بزرگترین شهر های جهان است و میدان "سرخ" در این شهر نیز بزرگترین میدان جهان است. در سال 1977 میلادی و به مناسبت 60 سالگی انقلاب کمونیستی روسیه یک مدل مینیاتوری به مساحت 400 فوت مربع از شهر مسکو ساخته شد. طراح اصلی این حرکت " Efim Deshalyt " هنرمند روسی بود. این مجموعه در حال حاضر قیمتی در حدود 3 میلیون دلار دارد.


شهر شکری
هنرمند خوش ذوقی با نام "Meschac Gaba " در مدت دو سال موفق به ساخت مجموعه ای از معروفترین ساختمان های جهان از جنس شکر شده است. تاج محل ، برج ایفل و اپرای شهر سیدنی تعدادی از این بناها هستند که ساخته شده اند و در نمایشگاهی در شهر لیورپول به نمایش درآمده است.
شهر کوچک هلندی
در هلند شهر کوچکی در مقیاس یک – بیست و پنجم با نام " Madurodam " وجود دارد که یک شهر با معماری و اشکال موجود یک شهر هلندی ساخته شده است. این شهر دارای بندرگاه نیز بوده و بزرگترین خط آهن مینیاتوری جهان نیز در این شهر قرار دارد.

پاریس
"Gerard Brion " هنرمند فرانسوی چیزی در حدود 15 سال پیش شروع به ساخت نمونه ای از شهر پاریس ، پایتخت کشور فرانسه در باغ خود در جنوب فرانسه کرد. وی چیزی در حدود 18 هزار ساعت برای ساخت این نمونه که در مقیاس یک – صد و سی ام ساخته شده است صرف کرده است و سالانه چیزی در حدود 150 هزار بازدید کننده را به خود جذب می کند.


شهر خلال دندانی
هنرمندی به نام "استن مانرو" با استفاده از 6 میلیون خلال دندان و صرف 6 سال زمان توانسته است نمونه ای از بناهای معروف جهان را در ابعاد کوچک بسازد. در ساخت این مجموعه همچنین از 170 لیتر چسب نیز استفاده شده است. این بنا در حال حاضر در موزه علم و تکنولوژی در شهر نیویورک آمریکا مستقر است.
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]نقاشی های فوق العاده زیبا روی بدن[/h]

هنرمند با استعداد ژاپنی چو سان نقاشي هاي زیبایی را روی بدن افراد می کشد که واقعا انسان را در یک حس توهم عجیب فرو می برد.





 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]هنرنمایی جالب و ساخت مجسمه با روزنامه باطله[/h]

سازنده این مجسمه های زیبا و تا حدودی وحشتناک نیک جورجیو است.او با روزنامه ها,مجلات و کتاب های بازیافتی این مجسمه ها را خلق می کند.
در نگاه اول شاید کمی ترسناک به نظر آیند ولی در کل زیبا هستند.












 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
۹ عکس از دروازه جهنم در ترکمنستان


دروازه جهنم محلی است در نزدیکی روستای آخال ترکمنستان. که توسط افراد محلی این‌گونه نامیده شده‌است. داستان دروازه جهنم به ۳۵ سال قبل باز می‌گردد: هنگامی که زمین شناسان در جستجوی گاز مشغول حفاری بودند، بطور اتفاقی به حفره‌ای زیرزمینی می‌رسند که بسیار بزرگ بوده و همه تجهیزات حفاری و چادرهای کاوشگران را در خود فرو می‌برد. از آنجایی که حفره را گاز پر کرده بود، کسی جرات رفتن به عمق غار را پیدا نکرد و آنان حفره را آتش زدند تا بدین طریق از انتشار گازهای سمی جلوگیری کنند و از آن زمان، این حفره برای ۳۵ سال است که بدون وقفه می‌سوزد. شعاع این حفره ۵۰ تا ۱۰۰ متر است.









 
آخرین ویرایش:

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]هنرنمایی های دیدنی با لاستیک فرسوده خودرو[/h]

سالانه هزاران هزار لاستیک فرسوده و در محیط رها میشوند.لاستیک هم به دلیل ترکیب شمیایی که دارد سالیان سال تجزیه نمی شود و به همان حالتش باقی می ماند.
در صورت سوختن نیز به دلیل احتراق ناقص گازهای خطرناکی تولید می کند که جو زمین را بسیار آلوده می سازد.
به همین دلیل گروهی ۴ نفره با ابتکار و هنر خود این لاستیک ها را به نوعی مجسمه و قطعه هنر تبدیل کرده اند.میرکو فولدین، چاکایا بوکر،ان کارنیگتون، یونگ هو جی و آنه ماری وان پولنتر خالق این مجسمه ها هستند.

[h=3]Mirko Flodin[/h]



[h=3]Chakaia Booker[/h]




[h=3]Ann Carrington[/h]

[h=3]Yong Ho Ji[/h]




[h=3]AnneMarie Van Splunter[/h]

 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
عکس عقابی که کودک خردسال را شکار می کند!



تصاویر حادثه ربودن کودک نروژی توسط یک عقاب بزرگ به سال ۱۹۳۲ بر می گردد زمانی که این کودک سه سال و نیم سن داشت.
این کودک نروژی در حیات خانه خود در یکی از روستاهای نروژ در حال بازی بود که ناگهان عقاب آن را می رباید و آن را به لانه خود در ارتفاع ۱۸۰ متری منتقل می کند.
اهالی این روستا نیز پس از هفت ساعت جستجو، این کودک را که آسیب زیادی ندیده بود در لانه عقاب پیدا کردند. این کودک پس از ۸۱ سال زندگی در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۰ درگذشت.


شکار عقاب




شکار عقاب

 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1]طراحی جالب روی برگ در اعتراض به آلودگی هوا+تصاویر[/h]

طراحی پیچیده روی این برگ ها را هنرمند اسپانیایی لورنزو دورن انجام داده است.
هدف این نوع طراحی نشان دادن تاثیر مخرب CO2 بر روی طبیعت و درختان است.


 

ناییریکا

عضو جدید
کاربر ممتاز
واااااااااااااااااای خدای من...................بعضیاش عین یه رویا میمونن..............
عالی بود.............ممنون;)
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=1][/h]





پرنده‌ای زیبا و عجیب در آفریقا + تصاویر

جام نیوز به نقل از فارس
در جنوب شرقی آفریقا پرنده بسیار زیبایی به نام "توراکو" زندگی می‌کند که از جمله پرنده‌های نادر و منحصر بفرد جهان به شمار می‌آید.​


در جنوب شرقی آفریفا پرنده بسیار زیبا و بی‌همتایی وجود دارد که بومیان منطقه به آن "توراکو" می‌گویند و کشورهای بوروندی، مالاوی، موزامبیک، زیمبابوه و تانزانیا زیستگاه طبیعی این پرنده به شمار می‌آید.



توراکو از جمله پرنده‌های منحصر بفرد جهان است که از میوه‌های درختان و برخی مواقع از حشرات کوچک تعذیه می‌کند.


طول توراکو حدود 45 سانتی‌متر و وزن آن بین 260 تا 380 گرم است و از این حیث یک پرنده متوسط الجثه به شمار می‌آید.



این پرنده زیبا در رنگ‌های مختلفی در طبیعت مشاهده می‌شود، از جمله سبز،‌ آبی و حتی رنگ صورتی آن نیز دیده شده است.









 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
طبیعت زیبا از دریچه دوربین اریک آدلر






















































 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
خانه درختی فوق العاده در کاستاریکا اریکا و مت هوگان از کلورادو تصمیم گرفتند در کاستاریکا خانه جنگلی فوق العاده ای بسازند، آنها بجای قطع درختان ، خانه زیبای خود را بر روی درخت بنا کردند


 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
بعضی نقاط جهان تا حدی زیبا هستند که انسان با ورود به آن ها تصور می کند به شهر جادویی قصه ها وارد شده است. این شهرها با آب و هوای فوق العاده، طبیعت بی نظیر و جاذبه های گردشگری خود سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان هستند، گردشگرانی که از زندگی روزمره و ماشینی خود خسته شده اند و به دنبال مکانی برای تازه سازی خود هستند. در این مطلب مکان هایی را به شما معرفی می کنیم که توسط گردشگران به عنوان رویایی ترین مقاصد گردشگری دنیا شناخته شده اند.
1- کولمار، فرانسه:

این شهر فوق العاده زیبا و رویایی که در ایالت آلزاس فرانسه در شمال شرقی فرانسه قرار دارد به عنوان زیباترین شهر اروپا شناخته می شود. کولمار به دلیل وجود میدان ها، فواره ها و کانال های زیاد و زیبایی که دارد در بین گردشگران به ونیز کوچک معروف است. این شهر زادگاه فردریک بارتولدی سازنده ی مسمه آزادی است.





2- جزایر فارو :

فارو یا جزایر فارو نام جزایر هجده‌ گانه‌ای در شمال اروپا و منطقه ی اسکاندیناوی، بین دریای نروژ و اقیانوس اطلس شمالی است که تقریباً در فاصله‌ای مساوی از ایسلند، نروژ و بریتانیا قرار دارد. فارو در لغت به‌معنی «جزایر گوسفند» می‌باشد و پایتخت آن تورشان است. این 18 جزیره به صورت باورنکردنی زیبا هستند و بیشتر از اینکه شبیه مکان های واقعی باشند به سرزمین های جادویی شبیه هستند.





3- قصر نوی شوان اشتاین، آلمان :

قصر نوی شوان اشتاین (در آلمانی: Neuschwanstein) نام قصری است در جنوب کشور آلمان؛ دستور ساخت این قصر توسط پادشاه وقت بایرن به نام لادویگ دوم صادر شد و در سال 1896 کریستیان جانک ساخت آن را آغاز کرد. قصر نوی شوان اشتاین هم اکنون یکی از محبوب‌ترین نقاط توریستی در کشور آلمان است.





4- کاپادوکیه ، ترکیه:

کاپادوکیه نام سرزمین باستانی و پهناوری در در مرکز آناتولی است که توریستی ‌ترین بخش آن استان نوسهیر(Nevşehir) است. از معروف ترین قسمت های این سرزمین منطقه باستانی گورمه است که مجسمه‌های باستانی را در دل خود جای داده است. این محوطه ی باستانی از سال 1985 جزو میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. از دیگر دیدنی های باستانی این دیار شهر زیرزمینی است که در درین کویو واقع است و هرساله گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند.





5- هویی آن ، ویتنام :

هویی آن شهری کوچک در ساحل دریای جنوب چین در ویتنام است. این شهر کوچ و بسیار زیبا در استان گوانگ نام قرار دارد و جمعیتی در حدود 120 هزار نفر را در خودی جای داده است. تمام شهر با فانوس های رنگی و کوچک تزیین شده که در شب ها جلوه ای فوق العاده دیدنی به شهر می دهد. امروزه هزاران گردشگر از سرتاسر جهان به این شهر رویایی می آیند تا مدتی در سایه ی آرامش و زیبایی این شهر به سر ببرند.





6- گرین لند :

گرین لند نام یک منطقه خودمختاردر دانمارک است که با وسعت ۲٬۱۶۶٬۰۸۶ کیلومتر مربع، بزرگترین جزیره جهان است و در شمال اقیانوس اطلس قرار دارد. پایتخت آن به زبان بومی نووک و به زبان دانمارکی گودت‌هاب نام دارد. نام گرینلند که به معنی «سرزمین سبز» یا «سبزستان» است. این کشور تا سده دهم میلادی برای اروپاییان ناشناخته مانده بود تا اینکه گروهی وایکینگ نروژی که در راه ایسلند بودند راه خود را گم کرده و به کرانه‌های گرینلند رسیدند. پیش از آمدن وایکینگ‌ها ساکنان گرینلند را مردم اسکیمو تشکیل می‌دادند. یکی از دلایل محبوب بودن گرینلند نزد گردشگران شفق های قطبی هستند که در آسمان شب گرینلند هر بیننده ای را به خود جذب می کند.





7- ونیز ، ایتالیا :

ونیز شهری است در کشور ایتالیا که به شهر کانال‌ها مشهور است و با جمعیتی بالغ بر ۲۷۱، ۶۶۳ نفر مرکز ناحیه وِنِتو است. شهر ونیز در شمال ایتالیا و در میان دریای آدریاتیک قرار گرفته‌است. ونیز بصورت جزیره‌های کوچکی است و خشکی‌ها به وسیله کانال‌ها از هم جدا شده‌اند و تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد. شهر ونیز یکی از شهرهای توریست پذیر جهان است و سالانه میلیون‌ها توریست به این شهر می روند.















 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=2]8- کاتماندو، نپال :[/h]
[FONT=times new roman, times, serif]کاتماندو پایتخت کشور نپال و بزرگترین شهر این کشور است. کاتماندو و حومه که ۱٫۵ میلیون نفر جمعیت دارد در بلندی ۱,۴۰۰متری از سطح دریا واقع شده‌است و در مرکز نپال در دره کاتماندو و در کنار رودخانه بگماتی قرار گرفته‌است. نام کاتماندو از ترکیب واژه‌های سانسکریت "کاسث" به معنی چوب و "مانداپ" به معنی سایه ‌سار پدید آمده است. واژه کاسث‌مانداپ پس از سال‌ها استفاده در زبان‌های محلی به‌ صورت کاتماندو تلفظ شده است. گفته می‌شود بخاطر فراوانی ساختمان‌های چوبی زیاد که باعث گسترده بودن سایه‌های فراوان در سطح شهر می‌شده این نام را بر شهر گذاشته اند.[/FONT]





[h=2]9- جنگل خیزران ، ژاپن:[/h]
[FONT=times new roman, times, serif]خیزران یا بامبودرخت نیست بلکه علفی غول پیکر است. ساقه‌های خیزران در ردیف های متراکم رشد می‌کند و می‌تواند تا ارتفاع۴۰ متر (۱۳۰ پا) برسد. بامبو که در زبان فارسی به نی خیزران شهرت دارد گیاهی است که در دامنه کوه‌ها و تپه‌هایی که دارای رطوبت ۶۵ تا ۹۰ درصد باشد روییده یا کشت می‌شود . امروزه جنگل های خیزران یکی مناطق مورد علاقه ی گردشگران است. معروف ترین این جنگل ها در شهر کیوتوی ژاپن قرار دارد و تاکنون لوکشیشن بسیاری از فیلم ها بوده است. خیزران در فرهنگ آسیایی ها نقش مهمی ایفا می کند ؛ در فرهنگ چینی ها خیزران نماد عمر طولانی و در هندوستان نماد دوستی است. در ژاپن معابد را میان جنگل های خیزران می سازند چون معتقدند خیزران سدی در برابر شیاطین است.[/FONT]





[h=2]10- سینترا ، پرتغال:[/h]
[FONT=times new roman, times, serif]سینترا نام شهری با جمعیت 33 هزار نفر در ایالت لیسبون پرتغال قرار است. این شهر به دلیل معماری مربوط به زمان رنساس در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این شهر زیبا هر روز میزبان تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان است که برای بازدید جاذبه های گردشگری سینترا مثل قلعه ی مورس ، قلعه ی پنا، قصر ملی سینترا و پارک ملی سینترا به این شهر می آیند.[/FONT]








 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
ببخشيد قبل ديدن اين عكسها يه پتو به من بدين من ببرم يه گوشه رو زمين پهن كنم بخوابم من تو اينا خوابم نمي بره!!!!!!!!!!


[h=1]تخت خواب های جدید و مدرن[/h]
















 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
۱- منطقه “یونگفرائو” در سوئیس- این منطقه آلپی از دریاچه ها، صدها کیلومتر گذرگاه و آبشارهایی تشکیل شده است که آرامش و هارمونی را به انسان هدیه می کنند. مهمترین امتیاز این منطقه داشتن خطوط راه آهن است.
۲- منطقه “لاپونیا” در فنلاند- پوشیده از شفقهای قطبی، جنگلهای کاج، دیواره های یخی در زمستان و دریاچه ها و جنگلهای توندرا در تابستان آخرین مرز طبیعت بکر اروپا و محلی مناسب برای ماهیگیری، سفرهای رودخانه ای با قایقهای کایاک، جنگل نوردی و دوچرخه سواری کوهستان است​
۳- پاپوا گینه نو- سه چهارم این سرزمین پوشیده از جنگلهای گرمسیری است و بقیه آن از دشتهای آبرفتی، مرغزارها، درختان شاه پسند، رودخانه ها، دریاچه ها و سدهای مرجانی تشکیل شده است. پاپوا گینه نو شامل دو محیط روستایی و بخشهای بکر و دست نخورده است.​
۴- بورا بورا در پلی نزی فرانسوی- مردابهای زمردی رنگ و خانه های ییلاقی روی آب فضایی شاعرانه را در دل طبیعت به وجود آورده اند.​
۵- دره لوریا در فرانسه- زمانی این دره، منطقه جنگهای میان گُلها و رُمی ها، گوتها و تاتارها بود و امروز به “باغ فرانسه” شهرت دارد.​
۶- جزایر سیچیلز در اقیانوس هند- حدود ۵۰ درصد از سرزمینهای این جزایر در منطقه حفاظت شده قرار دارند. این منطقه یک بهشت واقعی بر روی زمین است. جنگلهای بکر و حیوانات نادر از جمله جاذبه های گردشگری این جزایر است.​
۷- پارک ملی جاسپر در آلبرتای کانادا- خرسهای گریزلی، گرگهای صحرایی، روباهها، یوزپلنگهای آمریکایی، گوزنهای شمالی و گوزنهای کانادایی در این حیات وحش زندگی می کنند. به خاطر وجود این حیوانات، این منطقه به بزرگترین پارک کوهستانی کانادا تبدیل شده است.​
۸- پارک ملی آتشفشان “آره نال” در کاستاریکا- آتشفشان آره نال فعالترین آتشفشان این کشور است. این منطقه چشم اندازی بدیع و بی صدا دارد.​
۹- جزیره جنوبی در نیوزلند- جمعیت نیوزلند تنها ۴ میلیون نفر است که از این تعداد تنها یک چهارم در جزیره جنوبی زندگی می کنند. این منطقه با مساحتی بیش از ۱۵۰ هزار کیلومتر مربع، بزرگترین جزیره مجمع الجزایر نیوزلند است.​
۱۰- بوتان- برای کسانی که به دنبال آرامش هستند جایی بهتر از بوتان وجود ندارد. اما این آرامش و سکوت بهای بالایی دارد به طوریکه برای یک اقامت در این کشور کوچک در کوههای هیمالایا باید ۲۰۰ دلار در روز پرداخت.​

 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
اثر هنری "شاکر گوکجه باغ" ترکیه ای است، این هنرمند ساکن آلمان با خلاقیت بی‌نظیر خود از دستمال کاغذی چنین نماهای زیبایی را خلق کرده است.






 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
[h=2]رگ برگ های زیبا و واقع بینانه ساخته شده از موی انسان طراحی توسط Shereos Jenine
رگ برگ های پیچیده و بافته شده، شبکه های پیچیده و بسیار دقیق از خطوط برگ ها که تقلید الگوهای آلی است که به طور معمول تنها در طبیعت یافت.[/h][h=2]http://www.www.www.iran-eng.ir/wp-content/uploads/2012/05/1-130x130.gif[/h]
[h=2] [/h][h=2] [/h]
[h=2] [/h][h=2] [/h][h=2] [/h][h=2] [/h]
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
نقاشی های رسم شده بدون قطع شدن خطوط و برداشتن قلم از روی کاغذ تا اتمام نقاشی که توسط هنرمند با استعداد چان چونگ و با کمک از قابلیت های قلم فابر کاستل خلق شده است ، این آثار بسیار خلاق از چهره مونا لیزا، دختری با گوشواره مروارید و دیگر نقاشی های معروف الهام گرفته بود.
[h=2] [/h]Mona Lisa


[h=2]Vincent van Gogh[/h]

[h=2]Girl with a Pearl Earring[/h]
 

yara59

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
عکسهایی دیدنی از کنده کاری های زیبا روی کدو حلوایی [h=1]



[/h]
 

Similar threads

بالا