چقد جالبه نه

mahya11

عضو جدید

یکی از تصمیمات همیشگی شروع سال نو برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند، برنامه ریزی جهت کاهش وزن است، که معمولا هم به جایی نمی رسد. از سویی بسیاری افراد راه های به ظاهر ساده تر و سریع تری همچون لیپوساکشن یا جراحی معده را انتخاب کرده و خودشان را از شر یک سال محاسبه دقیق کالری غذاها و سرو کله زدن با رژیم های غذایی می رهانند.

با توجه به برنامه های غذایی و مشاغل دنیای جدید و افزایش تعداد افراد چاق، روز به روز راه های جالب و حتی دیوانه واری برای کاهش وزن ابداغ می شوند. یکی از آخرین آنها را می توان پمپی دانست که به معده تان متصل شده و غذاهای درون آن را قبل از هضم شدن می رباید.

Dean Kamen پمپی را ابداع کرده است که با لوله ای مستقیما به معده بیمار متصل شده و غذاهای درون معده را بیرون می کشد. آنگاه به همان میزان حجم غذای خروجی، آب را وارد معده می کند تا کمتر احساس گرسنگی کند. برخی شرکت کنندگان در مطالعات آزمایشی این طرح توانستند با استفاده از پمپ نزدیک به نیمی از وزن اضافه شان را به راحتی از دست دهند. و البته برخی هم با تعدادی از غذاها دچار مشکل شدند.

البته در سایت این محصول گفته شده:
فرآیند تخلیه تقریبا ۲۰ دقیقه بعد از هر وعده غذایی باید انجام شود و معمولا ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد. از آنجایی که این کار تنها یک سوم غذای درون معده را خارج می کند، بدن همچنان کالری و مواد غذایی لازم را دریافت خواهد کرد. برای کاهش وزن بهینه، بیماران باید پس از هر وعده غذایی کامل، یک دور کار مکش مواد را انجام دهند. و البته در گذر زمان با تغییر عادت برنامه غذایی بیماران به سمت مواد غذایی سالم، نیاز به این کار کمتر خواهد شد.
اگر شما جزو آن گروهی هستید که همیشه به دنبال غذای سالم هستند، احتمالا از این ابزار دوری خواهید کرد. اما اگر جزو گروه طرفداران فست فود و پرخوری با غذاهای خوشمزه هستید، ممکن است این هم یکی از روش های لاغری انتخابی تان در آینده باشد.:cool::cool:
 
بالا