چطور خوش اندام شویم

maryam-afshar

عضو جدید
لیپوماتیک جدیدترین دستگاه برداشت چربیهای موضعی دردنیاست که توسط شرکت یورومی بلژیک ابداع و در حال حاضر در بیشتر از 50 کشور دنیا در حال استفاده است.
این دستگاه برپایه تکنولوژی منحصربفردی بنام N.I.L Nutational Infrasonic Liposculpture بناشده است.

در این تکنولوژی امواج اینتفراسونیک (مادون صوت ) با فرکانسی کمتر از 20 هرتز به بافت چربی وارد می شوند و با حرکات سه بعدی ایجادشده توسط کانول، بافت چربی بصورت مایع در آمده و همزمان توسط دستگاه از بدن خارج می گردد.

دراین تکنیک استفاده از هوای فشرده،موجب حرکت کانول درسه جهت فضایی شده، باایجادحرکت Nutational درفضای بسته،امواج اینفراسونیک تولید و مرتعش خواهند شد.

مزایای استفاده از لیپوماتیک :

1-با استفاده از دستگاه لیپوماتیک ، گرما و انرژی حرارتی از سر کانول دستگاه خارج نمی شود ، لذا سوختگی و نکروز های پوستی در محل ورود کانول مشاهده نمی شود . ( در بعضی روشهای حذف چربی ، مانند لیپولیزر و امواج اولترا سونیک گرمای آزاد شده از سر کانول دستگاه باعث ایجاد نکروز و مرگ ناحیه هایی از پوست بدن می شود).

2-امواج مادون صوت (اینفرا سونیک ) تولید شده توسط دستگاه لیپوماتیک موجب تحریک سلولهای فیبروبلاستها شده و کلاژن سازی فعال و تشدید می گردد و در نتیجه باعث افزایش قوام پوست وممانعت از بروزشلی وافتادگی پوست ناشی ازبرداشت حجم وسیع چربی درمدت کوتاه خواهدشد.

3-حرکات لرزشی و چرخشی کانول دستگاه لیپوماتیک به گونه ای به صورت منحصر به فردی طراحی شده که به عروق خونی و بافتهای بدن آسیب نمی رساند و این مساله باعث می شود که در مقایسه با سایر تکنولوژی های لاغری خونریزی و شلی پوست به نحوه بهینه ای کنترل شود.

4-استفاده از دستگاه لیپوماتیک به پزشک این امکان را می دهد که چربی های عمقی و سطحی لایه هیپودرم پوست را بردارد و در نتیجه امکان بازگشت چربی و ایجاد چاقی را به حداقل برساند.

5-استفاده از دستگاه لیپوماتیک بدلیل قدرت آن در برداشت چربی از تمام لایه های پوست ، این مزیت را در مقایسه با سایر روشها مانند (لیپوساکشن و لیپولیزر ) ایجاد می کند که پوست ،همواری منحصر به فردی را بدست آورد.

6- تزریق یکنواخت، سریع و بدون درد محلول بی حس کننده و امولسیفایر موضعی توسط Infiltration Mode دستگاه لیپوماتیک نتایج زیررا ایجاد می نماید.

الف - نیاز به کمترین ماده بی حس کننده، بعلت تزریق اتوماتیک و همگن
ب- کاهش میزان ادم (ورم ) و کبودی (اکیموز ) پس از عمل بعلت تزریق اتوماتیک


7 - همزمان کردن لیزچربی (از هم گسسته شدن سلول های چربی ) و آسپیراسیون (تخلیه چربی مایع شده ).
8- به حداقل رساندن ریسک آمبولی بعلت بای پس شدن عروق ( عدم آسیب دیدن رگها ) توسط حرکت Nutational کانول

9- هدف قراردادن انتخابی بافت چربی و توقف اتوماتیک دستگاه درصورت برخورداتفاقی کانول به سایربافتها.

(در دستگاه لیپومتیک مدل جدید SP6 موجود در ویتا کلینیک این ویژگی به آن اضافه شده که جهت پیشگیری از آسیب احتمالی به سایر بافتهای بدن منجمله ماهیچه های زیر چربی ، دستگاه به محض تماس با بافت غیر چربی از حرکت می ایستد و لذا از آسیب بافتی جلوگیری می نماید )
10- بر خلاف سایر تکنولوژی های نیاز به پوشیدن گِن، کمتر می باشد .

11-مدت زمان کمتر عمل لیپوماتیک در مقایسه با سایر روشها

12-درمان نواحی فیبروتیک مانند کمر ،سینه آقایان وافراد که قبلا لیپوساکشن شده اند بهتر وآسانتر از روشهای دیگر است
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
با ورزش منظم و برنامه غذایی مناسب و اراده..

بقیه روش ها همشون عوارض دارن..
 

Uchiha Itachi

عضو جدید
تمرینات ورزشی سخت. من موفق شدم ظرف 15 روز از وزن 105 کیلو به وزن 94 کیلو برسم (البته بعد از این مدت یکم احساس افسردگی میکردم). Training crazy
الان در مرحله عضله سازی هستم و طی یک ماه گذشته به وزن 91 کیلو رسیدم در حالی که حجم عضلاتم افزایش پیدا کرده و دیگه احساس خستگی ندارم

(اینا رو گفتم که بگم بدون دارو امکان پذیره، اما باید سخت کار کنید و پیگیر بود)
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا