چطور از انفجار کمدها جلوگیری کنیم؟

دانشجوي كامپيوتر

دستیار مدیر تالار هنر
کاربر ممتاز
برترین ها: این روزها حجم لباس ها خیلی زیاد شده است. هر چقدر هم کمد و دراور می خرید باز هم جوابگوی تعداد زیاد لباس ها نیستند. ما در این مطلب نمی خواهیم در مورد مضرات مصرف گرایی و این جور چیزها حرف بزنیم، بلکه می خواهیم به شما پیشنهاداتی بدهیم که چطور این همه لباس را مرتب کنید و در فضایی که در دسترس دارید جا دهید. با استفاده از این روش ها می توانید به کشوها و کمدهای لباستان سر و سامان بدهید و خیلی بیشتر و راحت تر از آن ها استفاده کنید.


1. لازم نیست این همه جا به تاپ و تیشرت ها اختصاص بدهید. اگر آنها را اینطوری در کشوها بچینید هم جای کمتری می گیرند و هم راحتتر پیدا می شوند.




2. در کمدهایی که ملافه و حوله و امثال آن را قرار می دهید سبدهای پلاستیکی و یا هرچیز دیگری که خودتان ترجیح می دهید قرار داده و هر کدام از آنها را به یک چیز اختصاص داده و برچسب بزنید: حوله ها، ملافه های یک نفره، ملافه های دو نفره و ...




3. با این روش خلاقانه و هنری به اکسسوری و جواهرات خود نظم و ترتیب بدهید. قاب های قدیمی را به دیوار زده و با قرار دادن گیره و یا سیم جایی برای آویزان کردن گوشواره ها، گردنبندها، دستبندها و یا حتی عینک های آفتابی فراهم کنید.




4. البته این روزها چوب رختی های مخصوص شال و روسری هم به بازار آمده اند، ولی خوب این هم یک راهش است.




5. تاپ ها، که حتما تعداد بسیار زیادی از آنها را دارید، جای زیادی را در کشوها اشغال می کنند. می توانید با قرار دادن حلقه های پلاستیکی رو یک چوب لباسی تاپ هایتان را از آن آویزان کرده و به راحتی در کمد قرار دهید.




6. بوت هایتان را در کمد آویزان کنید، این کار نه تنها سطح کف کمد را برای قرار دادن چیزهای دیگر آزاد می کند، بلکه شکل بوت ها را نیز حفظ می کند.




7. می توانید روی در کمد لباستان از داخل چارچوبی برای اکسسوری ها قرار دهید و با استفاده از میخ های کوچک و یا آویزهای چسبی که در بازار به قیمت ارزان به فروش می رسند کراوات ها، کمربندها، کلاه ها و یا خیلی چیزهای دیگر را آویزان کنید.




8. با نصب یک پرده جلوی لباس هایی که آویزان کرده اید می توانید از فضای خالی زیر آنها استفاده کنید.

برترین ها
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
MARIA RED [هنر های خانگی] - چطور اسباب‌کشی کنیم؟ هنر در خانه 0

Similar threads

بالا