چشمه آب معدنی دماوند در گذشته نیز توقیف شده بود/ نام متخلف دیگری اعلام نشده است

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز


مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو:

چشمه آب معدنی دماوند در گذشته نیز توقیف شده بود/ نام متخلف دیگری اعلام نشده است

مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو گفت: مشکلات موجود در آب معدنی‌های دماوند مسبوق به سابقه است و چشمه آب معدنی این شرکت در گذشته نیز توقیف شده بود.







به گزارش خبرگزاری فارس، بهروز جنت، درباره آلودگی آب معدنی دماوند و دیگر برندهای موجود در سطح بازار گفت: پرونده حدود 12 شرکت آب معدنی در اختیار اداره کل نظارت بر فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان به عنوان ناظر تخصصی وزارت بهداشت قرار گرفته است و در صورت تائید اصلاحات از سوی این اداره کل، سایر موارد حقوقی و نظارتی پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر خط تولید شرکت‌های متخلف متوقف و اجناس آنها از سطح بازار جمع‌آوری شده است.
مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد سازمان غذا و دارو در ادامه با بیان اینکه آب معدنی دماوند از جمله شرکت‌هایی بوده که تذکرات لازم را در بحث آلودگی میکروبی جدی نگرفت افزود: متاسفانه مشکلات موجود در آب معدنی‌های این شرکت مسبوق به سابقه بوده است و چشمه آب معدنی این شرکت نیز در سال‌های گذشته، بدلیل مشکلات ناشی از آلودگی توقیف گردیده بود.

وی در ادامه به اشتباه یکی از خبرنگاران در انتشار مطلب فوق نیز اشاره کرد و گفت: به جز نشان تجاری آب معدنی دماوند، نام هیچ آب معدنی دیگری به عنوان متخلف اعلام نشده است و این آب معدنی نیز صرفا به دلیل عدم تمکین به مقررات وضع شده در اداره کل تخصصی وزارت بهداشت و نیز عدم جدی گرفتن هشدارهای ارگان نظارتی اعلام نام گردید.
 

Similar threads

بالا