چرا مردها باید به زن ها احترام بگذارند

mina12345

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

زن ها دیدی متفاوت از مردان به مسائل دارند

زنان دیدگاهی به زندگی و مسائل مختلف آن دارند که بسیار قابل توجه است. آنها عادت دارند به عمق هر مسئله ای رسوخ کرده و همه چیز را با جزئیات بسیار بیشتری ببینند، حتی بدون اینکه نیاز به پیشرفت منطقی ایده و فکر داشته باشند. نه به این خاطر که مثل مردها به مشاهدات خود تکیه نمی کنند، بلکه به نظر می رسد آنها چه با دوراندیشی و چه بدون آن قادر به تحلیل مسائل هستند.
با حمایت زنان، مردها عملکرد بهتری خواهند داشت

این گفته قدیمی همیشه درست بوده است: پشت سر هر مرد موفق، یک زن موفق بوده است. مردها وقتی در کنار یک زن قوی با درک و شعور بالا قرار می گیرند، به موفقیتهای بسیار بیشتری نائل می شوند. مردانی که حمایت یک زن را پشت سر خود دارند، با اعتماد به نفس بیشتری به سمت موفقیت گام برمی دارند.
زن ها مادر هستند

مردها پیوندی ناگسستنی با مادران خود دارند. درست همانطور که دخترها برای پدرها همیشه عزیزتر بوده اند. لازم نیست حتما پسر یکی و یکدونه یک زن باشید تا بتوانید زنی را در مقام مادری تحسین کنید. تجربیاتی که با مادرتان داشته اید برای ایجاد این ارتباط عمیق عاطفی کافی است. شما همیشه مدیون زحمت های مادرتان هستید که به دنیا آوردنتان کوچک ترین آن است.
زن ها آینه ای از تصویر مردان هستند

مردان و زنان چه از نظر احساسی، چه جسمی و چه انگیزشی مثل روز و شب متفاوتند. زنان می توانند به راحتی در جاهایی که مردان قادر به دیدن نور نیستند، شکاف وجود آنها را پر کنند.
زن ها باهوش ترند

زن ها درک و منطقی دارند که مردها از آن بی بهره اند. با اینکه اندازه گیری هوش، کار دشواری است اما خیلی راحت می توانیم بگوییم که بینش و درک زنان نسبت به مسائل مختلف فراتر از مردان است.
زن ها موجوداتی مهربانند

محبت و همدلی از جمله خصوصیات زنان است که بیش از هر چیز تحسین می شود. زن ها خیلی بیشتر از مردها به دیگران توجه دارند و برای احساسات آنها احترام قائلند.
زن ها پرستار به دنیا می آیند

زن ها علاوه بر تعهد کاملی که به دیگران دارند، غریزه مادرگونه خود را از همان ابتدای کودکی با خود دارند و این باعث می شود از همان ابتدا به والدین و خواهر و برادرهای خود تا آنجا که در توان دارند کمک کنند و بعدها که بزرگ تر شوند این رفتار را در برابر شوهر و فرزندان خود نشان می دهند. مردها برای این توانایی زن ها شدیدا احترام قائلند.
زن ها معامله کننده هایی قوی هستند

شاید مردها ادعا کنند که بدون ضرر کردن می توانند بهترین معامله ها را به انجام برسانند اما در واقع این خانم ها هستند که در معامله ها می درخشند. زن ها که دل و نیتی پاک دارند طوری روی دیگران تاثیر می گذارند که مثل آنها به مسائل نگاه کنند و خیلی سریع تر از مردان به مصالحه می رسند.
زن ها قدرت معنوی بالایی دارند

یکی از دلایلی که مردها زن ها را به واسطه آن تحسین می کنند، ارتباط معنوی عمیقی است که می توانند در طول زندگی شان برقرار کنند. آنها به خاطر به کار بردن این قدرت معنوی با کمک کردن به دیگران، احترام همه را جلب می کنند.
رفتار زن ها به دور از خودخواهی است

بخاطر رفتارها و اعمال به دور از خودبینی و خودخواهی، زن ها موجوداتی قابل ستایش اند. چه بعنوان یک دختر، چه مادر و چه همسر، تاثیراتی فوق العاده مثبت بر زندگی اطرافیانشان خواهند داشت.
مردها به هزاران دلیل شخصی زن ها را دوست دارند و به آنها احترام می گذارند اما این تحسین جهانی به واسطه بعضی از محبت آمیزترین خصوصیات آنها برمی گردد. نیازی نیست که مردها برای احترام گذاشتن به زن ها به دنبال دلیل باشند.
 

MaRaL.arch

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
ممنونم میناجون.عالی بود
ن ب این دلیل ک از خانومها تعریف شده و من هم ی دخترم
ک اینها جز حقیقت نیست.حقایقی ک خیلی از ما فراموش کردیم و بهش بی توجه شدیم
و خودمونو با مطالب مضحک بظاهر طنزی ک در تحقیر دخترهاست سرگرم کردیم و از حقیقت وجودیمون دور افتادیم
این مطالبو لازمه هم خانومها بخونن تا تلنگری شه واسه برگشت ب حقیقت وجودیشون
و هم آقایون تا بیشتر و عمیقتر خانومهارو بشناسن و بهشون احترام بذارن
بینهایت ممنونم عزیزم:gol:
 

چاو شین

اخراجی موقت
ممنون بابت تاپیک خوبتون :gol:
اما باید این نکته رو اضافه کنید که بعضی از زنها....
اونم توی دوره زمونه فعلی...!!!!
 

mihua

عضو جدید
کاربر ممتاز
مرسی. دوره زمونه خراب شده. هم بعضی دخترا و زنا ارزش خودشونو خوب نشناختن و ...، هم بعضی پسرا و مردا بی ادب و بی احترام شدن.
 

a.m.i.r 94

عضو جدید
چرا دوست عزیز مگه مشکلی داره؟
آره دیگه اینا عمومیت نداره.یه سری چیزهای کلیه که راجع به خیلی ها هم صدق نمی کنه.بعضی هاشون هم اصلا دلیلی بر احترام گذاشتن نیست.مثل باهوش بودن,دید متفاوت و...:smile:
 

M.A777

عضو جدید
کاربر ممتاز
بسیار کم پیدا میشه که یک خانم تلاش کنه و به این مرحله برسه،به این منزلت برسه
ولی من با چند نفر برخورد داشتم که این شکلی بودن،هیچ نگاه خاصی بهشون نداشتم ها، ولی اصن حرف میزدن،راه میرفتن،محبت میکردن،طرز تفکر و منطقشون و...همه چیزشون واسم زیبا بود.قیافه خاصی هم نداشتن ولی اونها رو زیبا میدیدم.

نمیدونم چرا،ولی همین چند نفر باعث شدن اصلا طرز تفکرم نسبت به یه زن عوض بشه.180درجه متفاوت شدم و اصلا نفهمیدم چطور شد که ایطو شد!


جالبه، حس قشنگیه بدونم یک نفر با این خصوصیات هست،که من واسش مهم هستم ;)
 

Tybe Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
بسیار کم پیدا میشه که یک خانم تلاش کنه و به این مرحله برسه،به این منزلت برسه
ولی من با چند نفر برخورد داشتم که این شکلی بودن،هیچ نگاه خاصی بهشون نداشتم ها، ولی اصن حرف میزدن،راه میرفتن،محبت میکردن،طرز تفکر و منطقشون و...همه چیزشون واسم زیبا بود.قیافه خاصی هم نداشتن ولی اونها رو زیبا میدیدم.

نمیدونم چرا،ولی همین چند نفر باعث شدن اصلا طرز تفکرم نسبت به یه زن عوض بشه.180درجه متفاوت شدم و اصلا نفهمیدم چطور شد که ایطو شد!


جالبه، حس قشنگیه بدونم یک نفر با این خصوصیات هست،که من واسش مهم هستم ;)

سلام
بله شما درست می فرمایید... عده کمی هستن که این خصوصیات تو شخصیت و رفتارشون به وضوح پیدا باشه. البته نه فقط برای خانم ها، در مورد آقایون هم کمتر میشه کسی رو پیدا کرد که ویژگی هایی که یه مرد باید داشته باشه رو بشه تو شخصیتش دید.
اما چرا؟... همه ما انسان هستیم و مطمئنا این پتانسیل ها رو تو وجودمون داریم، چی باعث میشه نتونیم؟
نظر من اینه که ذات آدما اجتماعیه. یعنی هم از جامعه تاثیر میگیره و هم روی اون تاثیر میگذاره. اگر مردایی تو زندگی من هستند که من از رفتارشون راضی نیستم، باید بیام تو برخورد خودم بازنگری کنم ببینم چی باعث شده همچین بازخوردی از طرف مقابلم ببینم؟
مطمئن باشید وقتی یه دختر اون حمایت عاطفی لازم رو از مردایی که باید بگیره (پدر، برادر و بعد از ازدواج همسر هم اضافه میشه) نتونه بگیره، ناخودآگاه یه جای دیگه دنبال محبت و دیده شدن میگرده، و هیچ بعید هم نیست که برای جلب عاطفه و توجه رفتارای ناهنجاری هم داشته باشه، هر چند اشتباه...
از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن، یه جوال دوز به بقیه، ایراد گرفتن آسونه، ولی نه تنها سازنده نیست مخرب هم هست... برعکس، اگر هر کسی رفتار و منش خودش رو اصلاح کنه بهترین کاریه که میتونه بکنه...
مثال ساده و کم اهمیت تری که خودم تجربه کردم اینه: من یه خواهر نوجوون دارم که یه مدت خیلی غرق گوشیش شده بود... توی اینستاگرام یه اکانت داشت با فرندایی هم سن و سال خودش که برای همدیگه مدام پست میذاشتن و زیر پستای هم کامنت میدادن و...خلاصه بیشتر وقتش رو توی اون فضا بود...
آسون ترین کار و شایع ترینش این بود که سرش غر میزدم و به خاطر رفتارش دعواش میکردم، ولی نتیجه ش معلوم بود برام: اشتباهشو قبول نمیکرد و اوضاع بدتر میشد.
یه کمی که بیشتر باهاش صحبت کردم و پستاشو بیشتر دیدم متوجه شدم نیاز داره به دیده شدن و توجه... خب اقتضای سنش بود! با خودم فکر کردم من به عنوان خواهر بزرگترش چقدر باهاش وقت گذروندم؟ چقدر درکش کردم و نیازای عاطفیشو براورده کردم؟ این شد که رو رفتار خودم کار کردم و با اینکه دور بودیم از هم و من تو یه شهر دیگه درس میخونم ارتباطمو باهاش صمیمی تر کردم... با اینکه دختر مغرور و لجبازیه چند وقت بعدش خودش اومد گفت آبجی تو راست میگفتی، اینستاگرام فقط منو از کارای مهمی که باید انجام بدم دور میکنه و فایده ای نداره، بعدم حذفش کرد و دیگه هیچ وقت برنگشت به اون فضا.

اگر نیاز به دیده شدن و توجه توی سن نوجوانی از راه درستش ارضا نشه، ممکنه حتی تو سنای بالاترم همراهش باشه، بارها دیدم کسایی رو که 40،50 سالشونه ولی مدام میخوان جلب توجه کنن...
خلاصه اینکه، اون خانم ها و یا آقایون متشخصی که میبینیم و جذب شخصیتشون میشیم، حتما توی یه خونواده خوب و یه محیط سالم بزرگ شدن که تونستن ابعاد شخصیتیشون رو تعالی بدن!
بهترین کاری که میتونیم بکنیم اینه اون خانواده و محیط سالم رو بسازیم تا هم اطرافیانمون بهره مند شن هم خودمون از بازخوردش استفاده کنیم.
ببخشید اگر طولانی شد:gol:
 

Similar threads

بالا