چرا سوئیچ های ‎ ABC، AB وABCD ‏ خیلی قابل اعتماد و امن هستند؟

faterrasa

عضو جدید
سالهاست که سوئیچ ها با استفاده از آینه های داخلی برای انتقال اطلاعات نوری بین پورت های فیبر به وظیفه خود عمل می کنند. عایق شکاف هوایی یک شکاف فیزیکی در شرایط مداری برای ارتباطات امن فراهم می کند که آنها را برای استفاده های دولتی و بهداشت و درمان یا برنامه های دیگر که در آن یک شبکه داده حساس خصوصی به یک دسترسی عمومی متصل می شود ایده آل می کند.
برخلاف سوئیچ های الکترونیکی مرسوم، این سوئیچ ها دارای دستگاه های پیچیده ای با مدارهای آسیب پذیر که به نظارت از نزدیک، محافظت از نفوذ عوامل خارجی، خرابی قطعات و تداخل نیاز دارند، نمی باشد. آنها بدون هیچ پیچیدگی برای ماموریت های حساس قابل اعتمادند. میکرو آینه های شبه جواهر به موقعیت دقیقی پیوند می خورند و بازتاب پرتوهای اطلاعات نوری را کنترل می کنند.
اطلاعات از درون آن عبور می کنند و اطلاعات نوری را حتی در زمان قطع برق نگه می دارند. نسخه "latching" آن حرکت آینه ها را به صورت مکانیکی به یک موقعیت انتخاب شده محکم می کند و بدون نیاز به نیروی الکتریکی مداوم در آنجا نگه می دارد.

سوئیچ A/B دارای قابلیت منحصر به فرد Loopback می باشد که با استفاده از آن شما می توانید درستی ارتباط فیبر backup خود را در حالی که هنوز به لینک فیبر اولیه خود متصل هستید تایید کنید. این امر به ویژه در کاربردهای failover مفید هستند در جایی که شما می خواهید به طور مداوم مدار "unused" را برای اطمینان از در دسترس بودن در صورت نیاز تست کنید.
همه ی سوئیچ های فیبر نوری ABCD، ABC، AB برای عبور امواج و فرمت داده های فیبر به طور شفاف در زمان حال و آینده طراحی شده اند. از آنجا که آنها با تمام فرمت ها و سرعت ها سازگارند، در زمانی که پروتکل های داده تغییر می کنند و سرعت شما افزایش می یابد، نیاز به ارتقا یا تعویض آنها وجود ندارد.
 

پیوست ها

  • 10902.jpg
    10902.jpg
    11 کیلوبایت · بازدیدها: 0
بالا