[ چرا بین مهاربند ها گپ میذاریم؟ ]

نسیم2013

عضو جدید
سلام از نظر تئوری چرا بین مهاربند ها گپ میذاریم؟

فرمول محدودیت این ورق تقویتی چی هست؟
 

عزيز خشمان

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام از نظر تئوری چرا بین مهاربند ها گپ میذاریم؟

فرمول محدودیت این ورق تقویتی چی هست؟

سلام خانم مهندس (البته هر مهار بندی گپ نداره ) و چيزه الزامی در این مورد هم نداریم ولی بادبندهایی
که به صورت جفت نبشی و یا جفت ناودانی طراحی ميشه دقت كن كه در دو انتهای خود باید به ورق اتصال
متصل بشن "راحت ترین" و "مناسب ترین" نوع اتصال این هستش که هر لنگه از جفت نبشی به یک سمت
ورق جوش بشود و به ناچار بین اونها به اندازه ضخامت ورق اتصال فاصله گپ می افتد.


( مساحت ورق تقویتی تیر هم دقت كن كه نباید بیش از 2.33 برابر مساحت بال تیر باشه
)
 
بالا