چرا ایرانسل افزایش تعرفه‌ها را اعلام نکرد؟

setare.soheyl

عضو جدید
اپراتور دوم تلفن همراه که تاکنون برای اطلاع‌رسانی درباره هر یک از خدمات خود اخبار متعددی را در رسانه‌ها منتشر می‌کند، این بار بدون هیچ اطلاع‌رسانی به افزایش تعرفه‌های خود اقدام کرده است.
به گزارش (ایسنا)، ایرانسل به تازگی در تعرفه‌هایی که برای سیم‌کارت‌های اعتباری خود بر روی سایت این شرکت اعلام کرده تغییراتی را ایجاد کرده است و تعرفه‌های خود را در اکثر بخش‌ها افزایش داده و تنها در ارتباط با تماس از ایرانسل اعتباری به تلفن ثابت هزینه‌ها را تا حدی کاهش داده است.
این در حالی است که پیش از این اظهارات مدیر عامل اپراتور دوم این شائبه را ایجاد کرده بود که قرار است تعرفه سیم‌کارتهای اعتباری اپراتور دوم افزایش پیدا کند.
اواخر خرداد ماه امسال در مراسم رونمایی از فاز اول رومینگ ملی وزیر ارتباطات افزایش تعرفه‌های همراه اول را نوعی بدسلیقگی دانست. مدیر عامل اپراتور دوم نیز در پاسخ به ایسنا درباره برنامه ایرانسل در زمینه افزایش تعرفه‌ها اظهار کرد:‌ در زمینه سیم کارت‌های دائمی تاکنون تعرفه ما پایین ترین تعرفه ممکن بوده و قصد افزایش این تعرفه را هم نداریم.
اما دزفولی در این زمینه درباره تعرفه‌های ایرانسل اعتباری صحبتی درباره عدم افزایش تعرفه نکرد و همین موضوع باعث شد که این گمانه زنی ایجاد شود که ایرانسل تصمیم به افزایش تعرفه سیم‌کارت‌های اعتباری خود دارد. بعدها حتی این شرکت اخباری مبنی بر کاهش تعرفه سیم کارت‌های دائمی خود را منتشر کرد اما نکته جالب آن که از میان تمام سیم‌کارت‌های واگذار شده ایرانسل تنها حدود یک میلیون سیم‌کارت دائمی هستند و اغلب مشترکان اپراتور دوم مشترکان اعتباری به شمار می‌روند.
حال اپراتور دوم در اقدامی یکباره بدون هیچ نوع اطلاع‌رسانی اقدام به افزایش تعرفه‌های خود کرده و تعرفه‌های جدید را بر روی سایت خود قرار داده‌ که این تغییر تعرفه توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده است و حال سوال این است که آیا بحثی مانند تعرفه‌ها که یکی از مهمترین بحث‌های مربوط به مشترکان به شمار می‌رود جای اطلاع رسانی نداشته است؟
 

armin moradiyan

عضو جدید
اپراتور دوم تلفن همراه که تاکنون برای اطلاع‌رسانی درباره هر یک از خدمات خود اخبار متعددی را در رسانه‌ها منتشر می‌کند، این بار بدون هیچ اطلاع‌رسانی به افزایش تعرفه‌های خود اقدام کرده است.
به گزارش (ایسنا)، ایرانسل به تازگی در تعرفه‌هایی که برای سیم‌کارت‌های اعتباری خود بر روی سایت این شرکت اعلام کرده تغییراتی را ایجاد کرده است و تعرفه‌های خود را در اکثر بخش‌ها افزایش داده و تنها در ارتباط با تماس از ایرانسل اعتباری به تلفن ثابت هزینه‌ها را تا حدی کاهش داده است.
این در حالی است که پیش از این اظهارات مدیر عامل اپراتور دوم این شائبه را ایجاد کرده بود که قرار است تعرفه سیم‌کارتهای اعتباری اپراتور دوم افزایش پیدا کند.
اواخر خرداد ماه امسال در مراسم رونمایی از فاز اول رومینگ ملی وزیر ارتباطات افزایش تعرفه‌های همراه اول را نوعی بدسلیقگی دانست. مدیر عامل اپراتور دوم نیز در پاسخ به ایسنا درباره برنامه ایرانسل در زمینه افزایش تعرفه‌ها اظهار کرد:‌ در زمینه سیم کارت‌های دائمی تاکنون تعرفه ما پایین ترین تعرفه ممکن بوده و قصد افزایش این تعرفه را هم نداریم.
اما دزفولی در این زمینه درباره تعرفه‌های ایرانسل اعتباری صحبتی درباره عدم افزایش تعرفه نکرد و همین موضوع باعث شد که این گمانه زنی ایجاد شود که ایرانسل تصمیم به افزایش تعرفه سیم‌کارت‌های اعتباری خود دارد. بعدها حتی این شرکت اخباری مبنی بر کاهش تعرفه سیم کارت‌های دائمی خود را منتشر کرد اما نکته جالب آن که از میان تمام سیم‌کارت‌های واگذار شده ایرانسل تنها حدود یک میلیون سیم‌کارت دائمی هستند و اغلب مشترکان اپراتور دوم مشترکان اعتباری به شمار می‌روند.
حال اپراتور دوم در اقدامی یکباره بدون هیچ نوع اطلاع‌رسانی اقدام به افزایش تعرفه‌های خود کرده و تعرفه‌های جدید را بر روی سایت خود قرار داده‌ که این تغییر تعرفه توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده است و حال سوال این است که آیا بحثی مانند تعرفه‌ها که یکی از مهمترین بحث‌های مربوط به مشترکان به شمار می‌رود جای اطلاع رسانی نداشته است؟



ای بابا اینا چه میفهمن مردم کی هستن اصلا مگه تو ایران مردم معنی میده ؟؟؟
 

Similar threads

بالا