چاپ کتاب فن آوری تزریق پلاستیک

farid_1812

عضو جدید
با درود به همه دوستان،
کتاب دوم من در زمینه پلاستیک و با نام فن آوری تزریق آماده چاپ می باشد. در ذیل مقدمه کتاب را می توانید ملاحظه بفرمایید. چاپ این کتاب توسط انتشارات چرتکه صورت خواهد گرفت.


1)مقدمه
اطلاعات اولیه پردازش که قبل از تنظیم ماشین تزریق و برای تولید محصولی جدید به مهندسین و یا تکنسین ها داده می شود در صرفه جویی زمان و هزینه بسیار موثر است. برای رسیدن به یک محصول با کیفیت در زمانی کوتاه، نخست باید تنظیم ماشین بدرستی صورت گیرد.ولی به هر حال باید در نظر داشت که هر چند تنظیم درست ماشین در کیفیت کار موثر است، ولی کیفیت مواد مورد استفاده، اندازه ماشین تزریق پلاستیک، کیفیت مارپیچ (ماردون) از نظر سایش و طرح، ماهیت قطعه و طرح قالب و دیگر قطعات ماشین نیز در این مسیله نقش مهمی دارند. برای بیشتر مواد نقطه مناسب شروع همیشه مشخص بوده و می توان آن را از برگه داده های رزین بدست آورد. در بخش اول این کتاب اطلاعات مهم و ضروری مانند چسبندگی، خواص حرارتی، دمای قالب و دماهای پیشنهادی برای فرآیند تولید پلاستیک، نگاشته شده است. در این بخش همچنین به کمک مثالهای مختلف شیوه استفاده از داده های اولیه برای یافتن اطلاعاتی دیگر راجع به مواد، فرآیند و محصول را خواهید یافت. بخش دوم این کتاب جهت راهنمایی مهندسین پروژه، مهندسین طراح ماشین تزریق ، مهندسین طراح قالب، تکنسین های خدمات پس از فروش ، اپراتورها، مسئولین خط تولید و پرسنل کنترل کیفیت و به طور کلی تمامی کسانیکه به نحوی با ماشین تزریق پلاستیک در ارتباط هستند، تهیه شده است. این بخش شامل مطالب بسیار مفیدی جهت عیب یابی و طرق حل مشکلات ایجاد شده در فرآیند تزریق پلاستیک ونیل به محصولی ایده آل و بی عیب می باشد. مطالب این کتاب ترجمه کتابهای ذیل می باشد:
1- Injection Molding Processing Data

2- Injection Molding Troubleshooting Guide
همچنین جهت بارورتر شدن کتاب، مطالب و جداولی از اینترنت هم به کتاب افزوده شده است.
 

farid_1812

عضو جدید
سلام
شما می توانید این کتاب را از انتشارات چرتکه تهیه کنید. chotkehbooks.com
 

farid_1812

عضو جدید
سلام، کتاب حاضر بعلاوه کتاب جدید من به نام خواص ومشخصات پلیمرها را می توانید از روبروی دانشگاه تهران- خیابان فروردین- انتشارات هنر و یا سایت simurghedanesh.com تهیه بفرمایید.
همچنین کتاب راهنمای عیب یابی قطعات تزریقی پلاستیک را می توانید از نشریه بسپار خیابان شریعتی- شماره تلفن 77533158 و 77523553 تهیه بفرمایید.
 
بالا