پوسته‌هاي دلخواه در VLC

Arman 512™

عضو جدید
پخش موزيك و فيلم در رايانه زماني لذت‌بخش‌تر مي‌شود كه ظاهر نرم‌افزار مورد استفاده جهت پخش نيز كاملا مطابق با سليقه شما باشد. باتوجه به اين نياز كاربران، نرم‌افزار قدرتمند و مشهور VLC Media Player نيز اين امكان را در خود جاي داده است تا كاربران از پوسته‌هاي دلخواه خودشان براي محيط نرم‌افزار استفاده كنند.





اين پوسته‌ها توسط خود كاربران طراحي مي‌شود و با ورود به صفحه مربوط به آن توسط كاربران سراسر دنيا قابل استفاده‌ است. اگر شما هم دوست داريد پوسته اين نرم‌افزار را تغيير دهيد و استفاده از آن را لذت‌بخش‌تر و جذاب‌تر كنيد، مي‌توانيد به روش زير عمل كنيد:
1ـ پيش از هر چيز بايد پوسته دلخواهتان را از مجموعه پوسته‌هاي موجود براي VLC انتخاب كرده و آن را روي هارد‌ديسك رايانه دانلود كنيد. براي مشاهده پوسته‌هاي موجود و دانلود آنها مي‌توانيد به لينك زير مراجعه كنيد: (پس از انتخاب هر پوسته و كليك روي تصوير آن ‌بايد گزينه Download را براي ذخيره‌سازي فايل vlt روي رايانه كليك كنيد).

کد:
[RIGHT][FONT=tahoma]http://www.videolan.org/vlc/skins.php[/FONT][/RIGHT]
2ـ باتوجه به سيستم‌عامل مورد استفاده (ويندوز يا لينوكس) فايل دانلود شده را در محل مربوط به پوسته‌هاي نرم‌افزار كپي كنيد:

کد:
[RIGHT][FONT=tahoma]Windows: C:\Program Files\VideoLAN\VLC\skins[/FONT][FONT=tahoma]Linux: ~/.local/share/vlc/skins2
[/FONT][/RIGHT]
3ـ نرم‌افزار VLC media player را اجرا كرده و از منوي Tools روي Prefrences كليك كنيد.
4ـ از سمت چپ، تب Interface را برگزينيد و پس از آن از سمت راست گزينه Use Custom Skin را انتخاب كنيد.5ـ روي دكمه Choose كليك كرده و پوسته دانلود شده‌اي را كه در محل مورد نظر در مرحله 2 ذخيره كرديد، انتخاب كنيد.6ـ روي دكمه save كليك كنيد و نرم‌افزار VLC media player را ببنديد.7ـ با اجراي مجدد نرم‌افزار مشاهده خواهيد كرد كه پوسته پيش‌فرض برنامه به پوسته انتخابي شما تغيير يافته است.
 

Similar threads

بالا