پنج ترفند و تکنیک برای افزایش رکورد در بازی ۲۰۴۸

Coraline

مدیر تالار پزشکی
مدیر تالار
کاربر ممتاز


۲۰۴۸ بازی زیبایی در سبک matching است که در آن وظیفه‌ای که دارید ادغام‌کردن کاشی‌های با شماره‌های یکسان و به این ترتیب ساختن کاشی‌های بزرگتر است. زمانی که صفحه به طور کامل پر شود و نتوانید هیچ حرکتی انجام دهید بازی به اتمام می‌رسد. اگر می‌خواهید موفق به ساخت کاشی با ارزش ۲۰۴۸ شوید، لازم است که استراتژیک عمل کنید و حرکت‌هایتان را با دقت انجام دهید. بنابراین در این پست قصد داریم که تعدادی ترفند و تکنیک برای افزایش رکورد در بازی ۲۰۴۸ را با همدیگر مرور کنیم.


۱- نحوه‌ی حرکت صفحه را به طور کامل درک کنید




در ۲۰۴۸ شما تنها قادر به حرکت در ۴ جهت اصلی هستید: بالا، پایین، چپ و راست. هر بار که بر روی صفحه سوایپ می‌کنید تمامی کاشی‌ها در آن سمت تا جایی که ممکن حرکت می‌کنند. اگر امکان ترکیب چندین کاشی به طور همزمان فراهم باشد این اتفاق خواهد افتاد. این نکات را در ذهن داشته باشید و حرکت‌ها را طوری درک کنید که قبل از انجام، وضعیتی را که کاشی‌های صفحه با انجام آن پیدا خواهند کرد بتوانید پیش‌بینی کنید.

۲- کاشی‌های با امتیاز بالا را تعقیب نکنید



کاهی اوقات مقاومت در برابر وسوسه‌ی تعقیب کاشی‌های بزرگتر و تلاش برای ترکیب آن‌ها با همدیگر سخت است. اما نتیجه‌ی این کار در بیشتر اوقات تنها دچارشدن به وضعیتی بدتر است. اصلی که نباید فراموش کنید این است که شما باید به دنبال ترکیب کاشی‌های کوچکتر باشید و نگرانی کمی در مورد کاشی‌های بزرگتر داشته باشید. کاشی‌های بزرگتر در بسیاری اوقات در طی بازی به همدیگر می‌رسند و ترکیب کردن آن‌ها ساده خواهد بود.

۳- بازی را به گوشه‌ها هدایت کنید



کشاندن بازی به گوشه‌ها این اطمینان را ایجاد می‌کند که فضای بیشتری را برای واردشدن کاشی‌های جدیدتر به صفحه در اختیار خواهید داشت. برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است که یک گوشه را انتخاب کرده و سعی کنید بزرگترین کاشی را در آن بسازید. ستون مربوط به آن گوشه را نیز پر نگه دارید تا از کاشی‌هایی که در ستون ایجاد می‌شوند جهت ترکیب با همدیکر استفاده کنید. بعضی اوقات ممکن است در گوشه‌ای که انتخاب کرده‌اید به مشکل بخورید. به همین خاطر کارکردن با گوشه‌ها و به دست آوردن توانایی سوئیچ بین آن‌ها بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

۴- آرام و بافکر بازی کنید



بعضی اوقات فهمیدن این که چه حرکتی بهترین حرکت است سخت است. البته اگر نتوانیم آن را انجام دهیم نیز مشکلی نیست. در ۲۰۴۸ فرصت‌های بسیاری برای به دست گرفتن دوباره‌ی بازی پس از یک حرکت بد را مادامی که فضای خالی برای کاشی‌های جدید دارید خواهید داشت. اگر مطمئن هستید که بهترین حرکت در لحظه چیست، مکان کاشی‌ها را بر روی صفحه دوباره ارزیابی کنید و مطمئن شوید با انجام آن حرکت، موقعیت کاشی‌های دیگر را خراب نخواهید کرد.

۵- حرکتی را انتخاب کنید که موجب ترکیب همزمان چندین کاشی مختلف می‌شود




مسلماً در هر بار حرکت انتخاب‌های مختلفی خواهید داشت. ولی انجام‌دادن حرکتی را که بیشترین ترکیبات را منجر شود در اولویت قرار دهید. این کار موجب می‌شود فضای خالی بر روی صفحه همواره بیشترین مقدار باشد و به این ترتیب آزادی عمل و انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید. با یک ترکیب تغییری در تعداد کاشی‌های روی صفحه رخ نمی‌دهد. زیرا یک کاشی جدید نیز به دنبال ترکیب‌شدن دوتای قبل به صفحه افزوده می‌شود. اما زمانی که چندین کاشی را به طور همزمان ترکیب می‌کنید نیز تنها یک کاشی جدید به صفحه افزوده می‌شود و نتیجه‌ی این عمل خالی‌شدن بیشتر صفحه است.
 

میثم...

عضو جدید
کاربر ممتاز
آقا این هم رکورد ما: 6036
عکس هم گرفتم, بعدا میذارم;)
 
بالا