[پروژه های مرمت شده] -45- بازسازی و تغییر پارکینگ به استودیوی هنری (Art Studio)

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار



بازسازی پارکینگ و تبدیل آن یه یک محیط قابل استفاده، در ساختمان هایی که استفاده ی زیادی از پارکینگ ندارند، ایده ای است که به فکر خیلی ها می رسد. Sean Kenney، هنزمندی است که با قطعات LEGO مجسمه سازی می کند و البته در سایر زمینه های هنر مجسمه سازی نیز دستی دارد. این هنرمند دفتر کار جدید خود را در یک پارکینگ با مساحت 4000 متر مربع، برپا نموده است. بازسازی این پارکینگ توسط گروه معماری و طراحی داخلی studioMET Architects انجام گردیده است و از یک پارکینگ، یک استودیوی هنری مدرن با فضایی باز فراهم شده است. با آرل همراه باشید.

Kenney در مورد استودیوی جدید هنری خود اینطور اظهار می کند که اکثر استودیوهای هنری از کمبود بودجه و فضای محدود رنج می برند. با این وصف، از داشتن این استودیوی مدرن و باز چطور می توان شاد نبود؟!
به نقل از معمار، قبل از بازسازی فضا، با پارکینگی از جنس بتن و آجر روبرو بودیم که حتی امکاناتی نظیر برق را نیز نداشت. چیزی که معمار این فضا در ذهن دارد، این است که این فضا باید تبدیل به یک محیط روشن، شاداب و سرزنده تبدیل شود. ضمن اینکه المان های مورد نیاز برای یک دفتر هنری نیز باید لحاظ گردد.
در انتخاب طرح و دکوراسیون، نظر کارفرما و زمینه ی کاری وی بسیار اهمیت دارد و مبلمان و طرح این فضا بر اساس زمینه ی کاری کارفرما و سلیقه ی وی به همراه پیشنهادات گروه معماری انتخاب شده است.




















منبع: CONTEMPORIST
 
بالا