پروفسور سميعي جايزه بزرگ مغز و اعصاب آمريكا را دريافت كرد

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پروفسور سميعي جايزه بزرگ مغز و اعصاب آمريكا را دريافت كرد
خبرگزاري فارس: پروفسور مجيد سميعي، جراح ايراني و رئيس مركز بين‌المللي علوم و اعصاب آلمان هفته گذشته جايزه طلايي مغز و اعصاب آ‌مريكا را دريافت كرد.




به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، پروفسور مجيد سميعي امروز در حاشيه سومين سمپوزيوم بين‌المللي مغز و اعصاب در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم كه براي سومين بار متوالي موفق شديم سمپوزيوم بين‌المللي جراحي مغز و اعصاب را در تهران با همكاري دانشگاه‌هاي مختلف ايران و سازمان تأمين اجتماعي اجرا كنيم.
وي اضافه كرد: جوانان بدانند كه بزرگترين قدرت انسان‌ها در زندگي قدرت مادي نيست بلكه قدرت علم و دانش است و به سوي ثروتمند شدن در جهت علم و دانش حركت كنند.
برنده جايزه طلايي مغز و اعصاب آمريكا افزود: در اين سمپوزيوم بيش از 16جراح مغز و اعصاب از كشورهاي مختلف اروپا، آفريقا و چين دعوت شده‌اند و اين متخصصان در جهات مختلف سخنراني خواهند كرد.
اين جراح برجسته مغز و اعصاب جهان اضافه كرد: مغز داراي اسرار بسيار بزرگي است و نمايان كردن اين اسرار مغز هنوز در تمام جهات مقدور نيست ولي خوشبختانه هرچند صباحي كه مي‌گذرد به مسائل جديدي پي مي‌بريم كه نشان مي‌دهند در چه ناحيه‌اي از مغز فعاليت مي‌شود.
پروفسور سميعي درباره دريافت بزرگترين جايزه مغز و اعصاب بيان داشت:‌ هفته گذشته در كاليفرنيا جراحان مغز و اعصاب امريكا تصميم گرفتند كه جايزه طلايي افتخار را كه تاكنون به امريكايي‌ها متعلق بود براي نخستين بار به يك ايراني بدهند و دريافت اين جايزه مسئوليت سنگيني را بر دوش بنده نهاده است.
 
بالا