پرورش کرم خاکی و تولید ورمی کمپوست

shervin_pst

عضو جدید
با درود به شما دوستان
من پروژه دانشگاه در مورد وضعييت ورمي كمپوست در ايران و جهان دارم اگر براي شما دوستان مقدوره محبت كنين مقاله انگيليسي يا فارسي در مورد وضعييت ورمي كمپوست در دنيا يا مناطق مختلف خارج هست به من كمك كنيد.ممنون از شما
 

mobomas

عضو جدید
این هم یک نمونه دیگر از این کار بی عاقبت :



رییس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی و دستگیری متهمان کلاهبرداری 25 میلیارد ریالی در یک شرکت تولیدی کودهای اورگانیک خبر داد .
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در تیر ماه سال جاری 112 شهروند ساکن ساری با ارائه گزارشی به دستگاه قضایی شهرستان از وقوع یک فقره کلاهبرداری میلیاردی توسط مسئولان یک شرکت پرورش و تولید کودهای اورگانیک خبر دادند .


با ارجاع پرونده قضایی به پلیس آگاهی استان مازندران، عملیات شناسایی و دستگیری متهمان کلاهبرداری در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ محمد عظیمی رییس پلیس آگاهی مازندران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، سه متهم به کلاهبرداری با تشکیل شرکت تولیدی و معرفی خود به عنوان سرمایه‌گذار در بخش خوراک دام اقدام به دعوت از شهروندان برای همکاری و سرمایه گذاری در بخش تولید کودهای اورگارنیک کردند .

رییس پلیس آگاهی مازندران ادامه داد: متهمان با جلب اعتماد مالباختگان، پس از جذب سرمایه‌های آنان به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به جای انجام فعالیت اقتصادی اقدام به کلاهبرداری و برداشت غیر قانونی وجه از حساب شرکت کرده و متواری شدند .

سرهنگ عظیمی با اشاره به شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء وکارکنان این شرکت، افزود: این افراد در تحقیقات پلیس از برداشت پول از حساب شرکت اظهار بی اطلاعی کردند و اعلام داشته اند،ما صرفاً در بخش تبلیغات،فروش و تولید فعالیت داشته‌ایم و پول ها توسط مدیران شرکت برداشت شده است.

رییس پلیس آگاهی مازندران با بیان اینکه متهمان اصلی پرونده شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده اند، خاطر نشان کرد: دفتر فعالیت این شرکت نیز در ساری شناسایی و از فعالیت آن جلوگیری و یک سوله که محل نگهداری کودها و کرم های تولیدی بوده، توقیف شد .
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
A پرورش توام اردك وماهي مهندسی کشاورزی 0
فرزام پرورش قارچ خوراکی مهندسی کشاورزی 46

Similar threads

بالا