پرفروش ترین گل های آپارتمانی (بخش دوم)

sima000

عضو جدید


در این مطلب قصد داریم شما را با پر فروش ترین گل ها آپارتمانی آشنا کنیم تا اگر قصد خرید گیاه مخصوص آپارتمان را دارید بدانید کدام نوع از گل آپارتمانی پر فروش تر است. بنابراین با ما همراه شوید تا با انواع گل مخصوص آپارتمان که پر طرفدارتر هستند آشنا شوید.


گل کالانکوئه

یکی از گل های پرفروش آپارتمانی، گل کالانکوئه می باشد. این گل مخصوص آپارتمان به دلیل داشتن رنگ های متنوع و زیبایی که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این گل در رنگهای زرد، قرمز، صورتی و ... وجود دارد. این گل بسیار زیبا می تواند با این رنگهایی که دارند به خانه ی شما زیبایی و طراوت و شادابی ببخشد. گل زیبای کلانکوئه به نور متوسط و آبیاری منظم احتیاج دارد. نکته ای که برای آبیاری این گل آپارنمانی وجود دارد این است که در زمان آبیاری بایستی یک بند از انگشت خود را در خاک این گلدان فرو کنید، اگر خشک بود یعنی نیاز به آبیاری دارد و بایستی به آن آب بدهید. شما می توانید برای سفارش باکس گل لاکچری یا سبد گل مراسم ترحیم و یا حتی برای ارسال گل به ایران و تهران به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.


گل بامبو


یکی دیگر از گل های پر فروش آپارتمان گل بامبو می باشد. به این گل زیبا گل شانس نیز می گویند. این گیاه مخصوص آپارتمان به دلیل داشتن طرفداران زیادی که دارد، در تعداد زیادی از خانه ها یافت می شود. گل آپارتمانی بامبو بر خلاف آن چیزی که نشان میدهد و تصور می شود جزو خانواده نی ها(خیزران ها) باشد، جزو خانواده دراسنا می باشد. در واقعیت این گل مخصوص آپارتمان به دراسنا روبانی نیز معروف است.

گیاه زیبای بامبو در آب نگهداری می شود. البته باید توجه داشته باشید که نباید تمام طول ساقه را در آب قرار دهید. توجه داشته باشید که ظرفی که قرار است در آن گیاه بامبو نگهداری شود مقدار آب درون آن به اندازه 3 تا 5 بند از ساقه ی بامبو باشد. علاوه بر این موارد برای نگهداری از این گیاه مخصوص آپارتمان باید توجه داشت که در برابر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد. ظرف این گیاه را در مکانی قرار دهید که در آن نور متوسط وجود داشته باشد.شما می توانید برای سفارش باکس گل یا سبد گل مراسم ترحیم و یا حتی برای ارسال گل به ایران و تهران به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.



علاوه بر این موارد این گل آپارتمانی را نباید در نزدیکی دستگاه های گرمایشی و سرمایشی قرار داد؛ زیرا این کار باعث می شود برگ های این گل مخصوص آپارتمان زرد می شوند و همچنین موجب آسیب دیدن این گیاه می شود.

گل پتوس

یکی دیگر از گل های پر فروش آپارتمانی گل پتوس می باشد. این گل مخصوص آپارتمان جزو خانواده شیپوریان و بومی جزایر سلیمان می باشد. این گیاه زیبا در بین مردم کشور ما گیاه دلبر نیز نامیده می شود. مردم ایران اغلب برای افرادی که خانه ی جدید خریده اند به عنوان چشم روشنی این گیاه مخصوص آپارتمانی را هدیه می دهند. این گل زیبای پتوس را می توان هم در خاک و هم در آب نگهداری کرد.شما می توانید برای سفارش باکس گل یا سبد گل مراسم ترحیم ارزان و یا حتی برای ارسال گل به ایران و تهران به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید.


گل آپارتمانی پتوس به دلیل اینکه به مراقبت کمی نیاز دارد جزو گل های پر طرفدار و پر فروش آپارتمانی محسوب می شود. این گل مخصوص آپارتمان در شرایطی که نور کم وجود داشته باشد به راحتی تحمل می کند و به آبیار زیادی هم نیاز ندارد. اگر قرار این گل پتوس را در خاک نگهداری کافی است زمانی که خاک آن خشک شد آن را آبیاری کنید.شما می توانید برای سفارش باکس گل یا سبد گل مراسم ترحیم و یا حتی برای ارسال گل به ایران و تهران به سایت وی آی پی شاپ مراجعه کنید. بهتر است مطلب زاموفیلیا و منزلی به سبک مینیمال را نیز بخوانید.


سانسوریا

یکی دیگر از گل های پر فروش آپارتمانی گل سانسوریا می باشد. به این گیاه زیبا زبان مادرشوهر نیز می گویند. این گل آپارتمانی به دلیل اینکه در انوع گوناگون وجود دارد و دارای مقاومت بالایی است، بسیار پر فروش بوده است. سانسوریا شمشیری، ابلق، پاکوتاه، مهتابی و نیزه ای جزو انوع این گیاه مخصوص آپارتمان محسوب می شوند. این گیاه یکی از گیاهان تصفیه کننده هوا نیز می باشد که وجودش در خانه مزایای خوبی دارد.
 

Similar threads

بالا