پرستیــــژ سازمانی

mojtaba.217

عضو جدید

در سالهای اخیر خواسته ها و انتظارات مشتریان دگرگون شده و علاوه بر کیفیت محصولات و خدمات دریافتی توقعات متعددی نیز از سازمانها دارند. از جمله مباحث جدیدی که مطرح گردیده و نقش چشمگیری نیز در ارتقاء جایگاه سازمان نزد مشتریان ایفا می کند، تکنیک پرستیژ سازمانی می باشد. این تکنیک با طراحی و به روزآوری محیط و فضای سازمانی باعث می شود تا هویت و شخصیت کاری سازمان نزد مشریان دگرگون شده و در مقایسه با سایر سازمانهای مشابه از جایگاهی به مراتب بالاتر برخوردار شود. بدین ترتیب سازمان دارای هویتی متناسب با فعالیت خود پیدا می کند و این هویت و پرستیژ، خود نمایانگر سطح حرفه ای عمل کردن سازمان می باشد.
محورها:
  • تدوین و اصلاح دستورالعمل های نگارش نامه های اداری
  • تدوین و اصلاح ادبیات کاتالوگ ها، وب سایت و نامه های فروش و بازاریابی
  • تعیین و اصلاح فونت سازمانی
  • اصلاحات گرافیکی اوراق اداری، آرم و لوگو و.... در صورت لزوم
  • آموزش شیوه ی شروع و پایان، نامه های اداری با ادیبات خاص ویژه کارفرما
  • اصلاح شیوه ی امضای اوراق یا اصلاح امضای فردی مدیران و کارشناسان در صورت امکان
  • آموزش زبان بدن به مدیران ارشد و کارشناسان حاضر در مذاکرات سازمان
  • آموزش شیوه ی مدیریت جلسات برای کارشناسان حاضر در مذاکرات سازمان
  • آموزش شیوه ی پذیرایی از میهمانان در اتاق جلسات
  • تعیین شیوه ی پوشش، مدل مو و اصلاح صورت برای مدیرعامل سازمان توسط کارشناسان مدلینگ
  • تعیین یا طراحی شیوه ی پوشش، مدل مو و اصلاح صورت برای مدیران و کارشناسان سازمان
  • تعیین یا طراحی شیوه ی آرایش و مدل لباس برای پرسنل خانم
  • اصلاح نور و رنگ دکوراسیون داخل اتاق جلسات، کانترهای فروش و محل مراجعات مشتری
  • تدوین دستورالعمل و شیوه نامه ی شرکت در نمایشگاه ها به همراه آموزش های لازم.
  • تدوین دستورالعمل و شیوه نامه ی طراحی و ارسال هدایای تبلیغاتی
  • تدوین دستورالعمل و شیوه نامه ی برگزاری جلسات پایان سال، جشن ها و همایش ها
 

Similar threads

بالا