پربازدیدترین وبسایت های جهان را بشناسید...

shady sh

عضو جدید
دردنیای این روزهای ما تکنولوژی حرف اول را می زند و پشت کامپیوتر یا لپ تاپ نشستن وچرخ زدن در اینترنت یکی از مهمترین فعالیت های روزمره بسیاری از مردم جهان است.دراین میان وبسایت هایی موفق تر و در میان مردم محبوب تر هستند که قدرت، سرعت و دادههای بهتری را در اختیار کاربر بگذارند.دراین ایمیل شما را با 10 وبسایت برتر و پربازدید دنیا آشنا می کنیم:

1. Facebook.com- 836.7 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد
حدستان درست بود! پرچم فیس بوکبالاست. یک شبکه اجتماعی که هم دوستانتان را به سادگی می توانید در آنجا ببینید وهم سرگرمی خوبی است.البتهمراقب باشید معتادش نشوید که در آنصورت ترک واقعا سخت می شود.

2.Google.com - 782.8 میلیون بازدیدکننده منحصربه فرد
غولبزرگ و قدرتمند جستجوی جهان هم بعد از فیس بوک حرف اول را می زند. گوگل موفق شدهچون بالاترین سرعت را در میان همتایانش داراست و طراحی تمیز و مرتبی هم دارد.

3.
YouTube.com - 721.9 میلیون بازدیدکننده منحصربه فرد
پلتفرمیبرای آپلود، به اشتراک گذاری و تماشای ویدئوهایی که کاربران می گذارند. گوگلدر سال 2006 این سایت را خرید و از آن به بعد یوتیوب بسیار بیشتر از گذشته به چشمکاربران اینترنت آمد.

4.Yahoo.com - 469.9 میلیون بازدیدکننده منحصربه فرد
موتورجستجو و پلتفرمی که کاربران را به سایر متعلقات یاهو مثل YahooFinance و Flickr پیوند می دهد.

5.Wikipedia.org - 469.6 میلیون بازدیدکننده منحصربه فرد
یکدانشنامه مبتنی بر وب که به تمامی کاربران اجازه می دهد اطلاعات گوناگون را در آنبنویسند، ویرایش کنند و در اختیار عموم قرار دهند.

6.Live.com - 389.5 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد
سرویس جدید ایمیل مایکروسافت استکه هر دو سرویس ایمیل این شرکت یعنی Outlook و Hotmail را از این طریق در دسترسکاربران قرار داده است.

7.QQ.com - 284.1 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد
یکموتور جستجوگر چینی است که به نوعی گوگل چینی ها محسوب می شود. این سایت بزرگترینسرویس پیام های فوری در چین را ارائه می دهد.

8.Microsoft.com - 271.7 میلیون بازدیدکننده منحصربه فرد
مهمترینو اصلی ترین پایگاه خرید محصولات مایکروسافت و دانلود نرم افزار MS است. سایر به روز رسانی های مایکروسافت را هم می توان در اینوبسایت دید.

9. Baidu- 268.7 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد
یکموتور جستجوگر چینی برای وبسایت ها، فایل های صوتی و عکس است. این وبسایت ازمجموعه ای از مهندسان خبره و کاربلد تشکیل شده است.

10.MSN.com - 254.1 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد
کلدارایی های متعلق به مایکروسافت در این وبسایت یکجا جمع شده اند.
 

Similar threads

بالا