- عنـوان پروژه
- بیان ضرورتهای طراحی
- بیان اهـداف طراحی
- مبانی طراحی معماری وپـروژه
- فصل اول
- مطالعات پایه
- تعریف کتابخانه و مفاهیم وابسته
- بخش اول
- ارتباط وکتابخانه
- تعریف ارتباط
- ارتباط وهوشیارسازی اجتماعی
- کتابخانه وفرایند ارتباط
- کتابخانه،نهادی اجتماعی
- کارکردها و مسئولیتهای اجتماعی کتابخانه
- نقش کتابخانه درسوادآموزی
- بخش دوم فرهنگ
- فرهنگ درلغت
- تعریف فرهنگ
- فرهنگ عمومی
- اجزای فرهنگی ک جامعه ونقش کتابخانه
- بخش سوم تاریخچه کتابخانه قسمت اول
- تعریف کتاب
- پیدایش خط وچگونگی سیرتحول آن
- تاریخ پیدایش خط
- ابزارهاووسایل ضبط وانتقال دانش
- ابزارها و وسایل ضبط وانتقال دانش تاقبل ازاختراع چاپ
- سنگ نبشته
- لوح فلزی
- لوح گلین
- لوح چوبین
- طومارپاپیروس
- طومارچربین
- کتاب پوستی
- کتاب کاغذی
- ابزارهاووسایل ضبط وانتقال دانش ازاختراع چاپ تاکنون
- موادغیرچاپی (رسانه های غیرچاپی)
- تعریف کتابداری
- فلسفه کتابداری
- بخش چهارم تاریخچه کتابخانه
- کتابخانه های مصریان
- کتابخانه های یونان
- کتابخانه های روم
- کتابخانه های چین باستان
- دوره تحول تعلیم وتربیت وایجاد دانشگاهها
- دوره رنسانس
- دوره پس ازاختراع چاپ
- کتابخانه های دوران معاصر
- سیرتحول کتابخانه های ایران
- کتابخانه های ایران باستان
- کتابخانه های اسلامی
- فصل دوم
- مطالعات زمینه
- کتابخانه هادرایران
- بررسی آماری کتابخانه های عمومی شهرزاهدان
- اهمیت توسعه کتابخانه های عمومی در زاهدان
- فصل سوم
- مطالعات تکمیلی
- بخش اول کتابخانـه
- اهمیت کتاب وکتابخانه وتأثیـرمطالعه درروندتکامل جامعه ازدیـدگاه اسلام وقرآن
- تعریف کتابخانـه
- اهداف ومعیارهای تفکیک انواع کتابخانـه ها
- کتابخانـه ی ملی
- اهـداف کتابخانه ملی ایران
- کتابخانـه ی دانشگاهی
- اهداف کتابخانـه های دانشگاهی
- مجموعه منابع کتابخانـه های دانشگاهی
- کتابخانـه ی عمومی
- اهداف کتابخانه عمومی
- جامعه استفاده کننـده
- نیـروی انسانی
- مجموعه کتابخانه عمـومی
- سایراطلاعات
- کتابخانـه های عمـومی ایران
- کتابخانـه ی تخصصی
- کتابخانـه ی آموزشگاهی
- انواعدیگرکتابخانـههادرایران
- اهداف کتابخانـه های آموزشگاهی
- بخش دوم انواع خدمات کتابخانه
- خدمات فنی
- خدمات عمومی
- اهمیت وکاربرد
- نگاهی به روابط عمومی وارتباطات
- مدیریت کتابخانه
- شاناساندن کتابخانه
- شناخت کتابخانه های عمومی
- بررسی چندنمونه ازخدمات عمومی کتابخانه ها
- نشستها وهمایشها
- نمایشگاه کتاب
- قصه گویی وکتابخوانی
- معرفی کتاب
- سخنرانی
- انواع مواد دیداری – شنیداری ورایانهای درکتابخانه ها
- مواد دیداری
- مواد شنیداری
- مواد دیداری- شنیداری
- کتابدار
- کتابداردرکتابخانه های عمومی
- بخش سوم ساختارکتابخانه
- معماری ساختمان کتابخانه
- وظیفه وطرح
- پیشرفتهای تاریخی
- قرون هفدهم وهجدهم
- دوره جدید
- فصل چهارم
- مطالعات تطبیقی
- بخش اول کتابخانه عمومی یوسرا،مادرید
- بخش دوم کتابخانه مرکزی سیاتل
- OMA) فترمعماریرمکوله اوس(
- بخش چهارم کتابخانه مرکزی تهران
- بخشهای زیرمجموعهاین مجموعه به ترتیب عبارتنداز
- تالارهای مطالعه قفسه باز (آقایان – بانوان)
- بخش گردش وامانت کتاب (آقایان – بانوان )
- بخش مخزن کتاب چاپی
- تالارمحققان (آقایان – بانوان )
- تالارمرجع
- تالارقرآنهاونفایس
- کتابخانه تخصصی هنر
- تالار تخصصی جغرافیا
- تالارمطالعه وگردش کتاب جوانان ( پسر –دختر)
- تالارهای سمعی بصری (آقایان – بانوان)
- مرکزاطلاع رسانی (آقایان – بانوان )
- اداره اسناد و مطبوعات
- تالارهای مطالعه آزاد (آقایان – بانوان )
- اداره خدمات کتابداری
- اداره امورعمومی
- بخش پنجم جمع بندی وتحلیل نهایی اطلاعات
- جمع بندی مطالعات پایه
- جمع بندی مطالعات زمینه
- جمع بندی مطالعات تکمیلی
- جمع بندی مطالعات تطبیقی
- فصل پنجم
- اصول طراحي معماري كتابخانه
- اصول طراحی فضاهای داخلی کتابخانه
- وسایل ویژه فضاهای مطالعه
- آرایش فضاهای مطالعه
- فصل ششم
- سرانه ها و استانداردها
- فصل هفتم
- :مطالعات بستر
- موقعیت جغرافیایی شهر
- شرایط اقلیمی
- موقعیت جغرافیایی
- رطوبت نسبی
- میزان بارندگی
- یخبندان
- تابش خورشید
- مطالعات فرهنگی
پیوست ها
آخرین ویرایش توسط مدیر: