[پایان نامه معماری] کتابخانه در زاهدان

وضعیت
موضوع بسته شده است.

et-rt

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
  • عنـوان پروژه
  • بیان ضرورتهای طراحی
  • بیان اهـداف طراحی
  • مبانی طراحی معماری وپـروژه
  • فصل اول
  • مطالعات پایه
  • تعریف کتابخانه و مفاهیم وابسته
  • بخش اول
  • ارتباط وکتابخانه
  • تعریف ارتباط
  • ارتباط وهوشیارسازی اجتماعی
  • کتابخانه وفرایند ارتباط
  • کتابخانه،نهادی اجتماعی
  • کارکردها و مسئولیتهای اجتماعی کتابخانه
  • نقش کتابخانه درسوادآموزی
  • بخش دوم فرهنگ
  • فرهنگ درلغت
  • تعریف فرهنگ
  • فرهنگ عمومی
  • اجزای فرهنگی ک جامعه ونقش کتابخانه
  • بخش سوم تاریخچه کتابخانه قسمت اول
  • تعریف کتاب
  • پیدایش خط وچگونگی سیرتحول آن
  • تاریخ پیدایش خط
  • ابزارهاووسایل ضبط وانتقال دانش
  • ابزارها و وسایل ضبط وانتقال دانش تاقبل ازاختراع چاپ
  • سنگ نبشته
  • لوح فلزی
  • لوح گلین
  • لوح چوبین
  • طومارپاپیروس
  • طومارچربین
  • کتاب پوستی
  • کتاب کاغذی
  • ابزارهاووسایل ضبط وانتقال دانش ازاختراع چاپ تاکنون
  • موادغیرچاپی (رسانه های غیرچاپی)
  • تعریف کتابداری
  • فلسفه کتابداری
  • بخش چهارم تاریخچه کتابخانه
  • کتابخانه های مصریان
  • کتابخانه های یونان
  • کتابخانه های روم
  • کتابخانه های چین باستان
  • دوره تحول تعلیم وتربیت وایجاد دانشگاهها
  • دوره رنسانس
  • دوره پس ازاختراع چاپ
  • کتابخانه های دوران معاصر
  • سیرتحول کتابخانه های ایران
  • کتابخانه های ایران باستان
  • کتابخانه های اسلامی
  • فصل دوم
  • مطالعات زمینه
  • کتابخانه هادرایران
  • بررسی آماری کتابخانه های عمومی شهرزاهدان
  • اهمیت توسعه کتابخانه های عمومی در زاهدان
  • فصل سوم
  • مطالعات تکمیلی
  • بخش اول کتابخانـه
  • اهمیت کتاب وکتابخانه وتأثیـرمطالعه درروندتکامل جامعه ازدیـدگاه اسلام وقرآن
  • تعریف کتابخانـه
  • اهداف ومعیارهای تفکیک انواع کتابخانـه ها
  • کتابخانـه ی ملی
  • اهـداف کتابخانه ملی ایران
  • کتابخانـه ی دانشگاهی
  • اهداف کتابخانـه های دانشگاهی
  • مجموعه منابع کتابخانـه های دانشگاهی
  • کتابخانـه ی عمومی
  • اهداف کتابخانه عمومی
  • جامعه استفاده کننـده
  • نیـروی انسانی
  • مجموعه کتابخانه عمـومی
  • سایراطلاعات
  • کتابخانـه های عمـومی ایران
  • کتابخانـه ی تخصصی
  • کتابخانـه ی آموزشگاهی
  • انواعدیگرکتابخانـههادرایران
  • اهداف کتابخانـه های آموزشگاهی
  • بخش دوم انواع خدمات کتابخانه
  • خدمات فنی
  • خدمات عمومی
  • اهمیت وکاربرد
  • نگاهی به روابط عمومی وارتباطات
  • مدیریت کتابخانه
  • شاناساندن کتابخانه
  • شناخت کتابخانه های عمومی
  • بررسی چندنمونه ازخدمات عمومی کتابخانه ها
  • نشستها وهمایشها
  • نمایشگاه کتاب
  • قصه گویی وکتابخوانی
  • معرفی کتاب
  • سخنرانی
  • انواع مواد دیداریشنیداری ورایانهای درکتابخانه ها
  • مواد دیداری
  • مواد شنیداری
  • مواد دیداری- شنیداری
  • کتابدار
  • کتابداردرکتابخانه های عمومی
  • بخش سوم ساختارکتابخانه
  • معماری ساختمان کتابخانه
  • وظیفه وطرح
  • پیشرفتهای تاریخی
  • قرون هفدهم وهجدهم
  • دوره جدید
  • فصل چهارم
  • مطالعات تطبیقی
  • بخش اول کتابخانه عمومی یوسرا،مادرید
  • بخش دوم کتابخانه مرکزی سیاتل
  • OMA) فترمعماریرمکوله اوس(
  • بخش چهارم کتابخانه مرکزی تهران
  • بخشهای زیرمجموعهاین مجموعه به ترتیب عبارتنداز
  • تالارهای مطالعه قفسه باز (آقایانبانوان)
  • بخش گردش وامانت کتاب (آقایانبانوان )
  • بخش مخزن کتاب چاپی
  • تالارمحققان (آقایانبانوان )
  • تالارمرجع
  • تالارقرآنهاونفایس
  • کتابخانه تخصصی هنر
  • تالار تخصصی جغرافیا
  • تالارمطالعه وگردش کتاب جوانان ( پسردختر)
  • تالارهای سمعی بصری (آقایانبانوان)
  • مرکزاطلاع رسانی (آقایانبانوان )
  • اداره اسناد و مطبوعات
  • تالارهای مطالعه آزاد (آقایانبانوان )
  • اداره خدمات کتابداری
  • اداره امورعمومی
  • بخش پنجم جمع بندی وتحلیل نهایی اطلاعات
  • جمع بندی مطالعات پایه
  • جمع بندی مطالعات زمینه
  • جمع بندی مطالعات تکمیلی
  • جمع بندی مطالعات تطبیقی
  • فصل پنجم
  • اصول طراحي معماري كتابخانه
  • اصول طراحی فضاهای داخلی کتابخانه
  • وسایل ویژه فضاهای مطالعه
  • آرایش فضاهای مطالعه
  • فصل ششم
  • سرانه ها و استانداردها
  • فصل هفتم
  • :مطالعات بستر
  • موقعیت جغرافیایی شهر
  • شرایط اقلیمی
  • موقعیت جغرافیایی
  • رطوبت نسبی
  • میزان بارندگی
  • یخبندان
  • تابش خورشید
  • مطالعات فرهنگی
http://gigpars.com/upload/g9me_كار_اصلي.docx
 

پیوست ها

  • g9me_كار_اصلي.zip
    3.7 مگایابت · بازدیدها: 3
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا