[پایان نامه معماری] خانه کودک

وضعیت
موضوع بسته شده است.

sirousb

عضو
شاید واسه خیلی از دانشجویان معماری پایان نامه مثل یه کابوس باشه واسشون و حتی خیلی ها رو یه مدت از خورد و خوراک میندازه.
از موضوع پایان نامه گرفته تا زمان دفاعیه همش دلهوره های گوناگون سراغ آدم میاد و هزار تا فکر به مخ آدم فشار میاره که نکنه استاد پایان نامه رو قبول نکنه، سر دفاعیه باید چیا بگه که استادا قبول کنن و هزار تا بدبختی دیگه.
از زمانی که وب سایت رو راه انداختم با تعداد زیادی از دانشجویان آشنا شدم که خیلی ها ازم پایان نامه می خواستن و حتی حاضر بودن با قیمت های بالا یه پایان نامه رو ازم بگیرن که دیگه مشکلی نداشته باشن اما چون که پایان نامه مث نقشه نیستش که دست همه باشه و هر کسی به خودش مربوط میشه خدا رو خوش نمیاد بیام و پایان نامه یه نفر رو بفرشم به یکی دیگه.( پس ازتون خواهش می کنم درخواست پایان نامه نکنید )
خیلی ها همون اول کار گنگ می مونن که چی رو واسه پایان نامه چه موضوعی رو انتخاب کنن که یه قول معروف دهان پر کن باشه و استاد رو راضی کنه که دیگه به موضوع گیر نده ، حالا که استاد هم راضی میشه تا بدبختی ها شروع میشه ، بعضی ها که نبوغشون گل کرده و موضوع های آنچنانی رو واسه پایان نامشون انتخاب کردن تو این مرحله گیر می کنن. ( آخه بگو آدمیزاد بیکار مجبوری این جور طرح ها رو بدی )
بعضیا که باهام تماس می گیرن و درخواست پایان نامه و نقشه میکنن خدا شاهده یه چیزایی رو به آدم می گن که مخم صوت میکشه از شنیدنش و حتی خودشون هم فقط از روی یه اسم که از یه جایی تو فیلم دیدن و شنیدن این موضوع رو انتخاب می کنن.
چند وقت پیش یه دانشجویی تماس گرفت و میگن نقشه ( ک ا ز ی ن و ) می خوام واسه پایان نامم ، منم ازش پرسیدم مگه تو ایران چنین مکان هایی هم داریم که جواب داد مگه نداریم!!!!!!!! ( بیچاره با رستورانی که یه بخش کافی شاپ هم داشته باشه قاطی کرده بود.)یا اینکه چند روز پیش هم یه خانومی تماس گرفت و گفت طرح مطالعات زندان می خوام ( آخه بگو دختر کجای جهان دیدی که جتی یه بازداشتگاه رو بدن دست یه آدم معمولی طراحی کنه و اصلا این جور جاها رو کی قبول داره ؟ خلاصه از این حرفا بگذریم اینکه ازتون خواهش می کنم از پایان نامه واسه خودتون یه غول بی شاخ و دم نسازید ( اونایی که پایان نامه رو تموم کردن این حرف من رو می فهمن )
از این حرفا گذشته یکی از سخت ترین بخش های یک پایان نامه رساله ( مطالعات معماری ) اون هستش که تا وقت واقعا زیادی رو به خودش اختصاص میده. خیلی ها هم توش گیر می کنن که حتی نمی دونن از کجا شروع کنن به همین خاطر هم امروز یه رساله و نقشه های یک پایان نامه معماری کامل رو واستون آماده کردم که ازش نهایت استفاده رو ببرید. موضوع پایان نامه خانه کودک هستش که یه جورایی با مهدکودک تقریبا یکی هستش.قبل از اینکه برسیم به بخش دانلود از همه عزیزان خواهش می کنم درخواست پایان نامه رو ازم نکنن که به هیچ شرطی نمی تونم بدون اجازه صاحب پایان نامه اون رو بدم به یه فرد دیگه و اینکه اگر کسی خودش پایان نامه آماده داره که میخواد بزاره رویه سایت که عزیزان دیگه هم ازش استفاده کنن واسم ایمیل کنه تا بزارم رویه سایت.
نقشه کسی از هر موضوعی واسه پایان نامه خواست باهام تماس بگیره تا اگر داشتم می دم بهش
۰۹۳۶۶۰۵۰۶۹۶ سیروس برادران - فقط تماس ( از جواب دادن به اس ام اس معذورم )
————————-
————————-
————————-
موضوع پایان نامه : خانه کودک
محتویات : رساله کامل به همراه عکس از نقشه های معماری

حجم : حدود ۲۲ مگابایت
پسورد :www.parsiancad.ir کلیه حروف کوچک می باشد ( برای باز کردن فایل ها حتما پسورد را داشته باشید )


دانلود (لینک مستقیم )

دانلود ( لینک غیر مستقیم )

برای دانلود از لینک مستقیم استفاده کنید و در صورت مشکل داشتن از لینک غیر مستقیم استفاده کنید.
تمامی وبلاگ ها و وب سایت های معماری و عمران که این مطالب را در سایت خود قرار می دهند حتما لینک منبع را هم ذکر کنند.
————————-

http://www.farsicad.com/1390/01/payan-nameye-memari-khaneye-koodak/

منبع :
www.farsicad.com
www.parsiancad.ir


وب سایت معماری پارسیان کد - ارائه نقشه های معماری

وب سایت تخصصی معماری فارسی کد- ارائه جدیدترین مطالب معماری
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا