پاکت نامه ابزاری مناسب برای ارتباط با مشتریان

پاکت نامه

عضو جدید
امروزه در دنیای وسیع تجارت روش های متنوعی برای بازاریابی وجود دارد و هر بخشی در هر زمینه تجاری به راحتی می تواند هر روشی را که تمایل دارد برای کسب و کار خود برگزیند. اما نکته مهم اینجا است که صحیح ترین راه برای بازاریابی و ارتباط با مشتریان کدام است.

براساس تحقیقات و مقالاتی که در زمینه‌ بازاریابی انجام شده بهترین روشی‌ که در حال حاضر می توانید از آن بهره ببرید بازاریابی پیامکی است. بازاریابی پیامکی از روش های بسیار ساده، ارزان و سریع برای بازاریابی، تبلیغات و ارتباط با مشتریان می‌باشد. تحقیقات نشان می دهد که خود مشتریان هم مایلند تبلیغات و خدمات را بوسیله پیامک دریافت کنند. سامانه های مختلفی جهت ارسال پیامک در ایران وجود دارد از جمله سامانه پیامک وب وان، سامانه پیامک پاکت نامه، سامانه پیامک نیازپرداز و.... در این میان سامانه پیامک پاکت نامه مسیری آسان و سریع را در این امر فراهم نموده است. پاکت نامه با کسب نشان ملی ثبت از مرکز فناوری اطلاعات و همچنین نماد اعتماد الکترونیکی افتخار دارد در راستای بهبود خدمات رسانی، ارتباط با مردم و انجام امور تبلیغاتی شما، پنل های پیامکی و خطوط اختصاصی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.
البته مسلَم است که برای موفقیت در عرصه تجارت و بازاریابی خوب است که روش های مختلف بازاریابی را در کنار یکدیگر استفاده کنید اما اگر در این میان بازاریابی پیامکی و ارتباط با مخاطبین از طریق پیامک از روش های انتخابی شما نباشد تقریباً برگ برنده را از دست می دهید. درسامانه پیامک پاکت نامه مزایای زیادی برای کسب و کار وجود دارد، مزایایی مانند ارتباط مستقیم با تک تک مشتریان و یا خوانده شدن 80 درصد پیامک ها توسط مخاطبان.
پنل های پیامکی(یک ستاره تا چهار ستاره) پاکت نامه هر کدام دارای امکانات منحصر به فرد هستند تعرفه ارسال پیامک در این سامانه با توجه به پنل انتخابی متفاوت است و مسلم است که هرچه پنل بالاتری انتخاب کنید تعرفه بهتری را خواهید داشت. از طرفی از آنجایی که تحقیقات بازار مهم ترین مسئله در موفقیت کسب و کار را توجه به مخاطبین و مشتریان می دانند این سامانه به کاربران خود این امکان را می دهد که قبل از خرید پنل های ویژه یک ماه استفاده رایگان از آنها داشته باشد. به این صورت که ابتدا در سامانه ثبت نام کنید و سپس درخواست استفاده از پنل ویژه را از طریق پشتیبانی برای ما ارسال کنید.
هدف اولیه سامانه پیامک پاکت نامه جلب اعتماد و رضایت مشتریان است.
 
بالا