ویروس invitation facebook یک شایعه‌ی قدیمی با رنگ‌آمیزی جدید!

Miss World

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ویروس invitation facebook یک شایعه‌ی قدیمی با رنگ‌آمیزی جدید!


ویروس invitation facebook یک شایعه‌ی قدیمی با رنگ‌آمیزی جدید است و چنین ویروسی وجود خارجی ندارد.
شایعه‌ی انگلیسی:
VERY URGENT … PLEASE CIRCULATE THIS NOTICE TO YOUR FRIENDS, FAMILY, CONTACTS! In the coming days, you should be aware…..Do not open any message with an attachment called: Invitation FACEBOOK, regardless of who sent it. It is a virus that opens an Olympic torch that burns the whole hard disc C of your computer…. …. ………… …..​
شایعه‌ی فارسی:
خیلی فـوری!
خیلی فـوری لطفاً این ایمیل را برای هرکسی که می‌شناسید بفرستید – در طی روزهای آینده، باید حواستان جمع باشد که هیچ پیامی را با پیوست Invitation FACEBOOK باز نکنید. صرف‌نظر از اینکه چه کسی آن‌را برایتان فرستاده است. این یک ویروس است که یک مشعل اُلمپیک را باز می‌کند که تمام Hard disc C کامپیوتر شما را می‌سوزاند. این ویروس را از طریق کسی که در دفترچه آدرستان است دریافت می‌دارید.
به همین دلیل است که باید این ایمیل را به همه‌ی کسانی که با آن‌ها تماس دارید، ارسال کنید. دریافت ۲۵ بار این ایمیل بهتر از آنست که این ویروس را دریافت کنید. اگر ایمیلی با عنوان Invitation FACEBOOK دریافت داشتید که دوستی آن را برایتان ارسال کرده آن‌را باز نکنید و بلافاصله آن‌را پاک کنید. بنا برگزارشCNN این یکی از بدترین ویروس‌هاست. اخیراً ویروسی کشف شده که مایکروسافت آن را یکی از مخرب‌ترین ویروس‌ها طبقه بندی کرده. این ویروس یک اسب تروا است که از تو می‌خواهد یک adobe flash plug-in نصب کنی. همین که آن‌را نصب کردی، دیگر تمام است؛ و هنوز هیچ اصلاحی برای این نوع ویروس نیست. این ویروس خیلی راحت Zero Sector of the Hard Disc را از بین می‌برد، جایی که اطلاعات حیاتی برای کارکرد خودش است سالم می‌ماند. بنا بر نوشته‌ی سایت snopes، این ویروس صحّت دارد.

ادامه مطلب

این خبر در تلویزیون هم گفته و بر مخرب بودن این ویروس تاکیید شد و اینکه هیچ انتی ویروسی نمیتونه این ویروس و از بین ببره!!
میخواستم بدونم واقعا این خبر صحت داره یا نه؟
 

Similar threads

بالا