وقتی خلبانی خوش ذوق دوربین به دست می‌شود

memart94

عضو جدید
[h=2]وقتی خلبانی خوش ذوق دوربین به دست می‌شود[/h]
هنر هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. در واقع حتی عاشقان هنر نیز در هیچ محدوده‌ی سنی، جنسیتی و حتی شغلی جای نمی‌گیرند. یک خلبان خوش ذوق با مجموعه تصاویر دیدنی خود، این مسئله را به اثبات رسانده است. تصاویری که از زوایایی جالب گرفته شده و نگاه او به جهان پیرامونش را به روشنی به تصویر کشیده‌اند.

کریم نفاتنی (Karim Nafatni)، خلبان خلاق خطوط هوایی تجاری در امارات است. او ذوق و سلیقه‌ی خود را در هنر عکاسی به زیبایی هر چه تمام به نمایش گذارده است.

 

memart94

عضو جدید
[h=2][/h]
او اشاره می‌کند که ۱۳ سال از عمر خود را به شکل حرفه‌ای به خلبانی مشغول بوده و عکاسی تنها سرگرمی بود که در دوران کودکی او را بخود مشغول می‌داشت. این خلبان خلاق از سال ۲۰۱۰ دیگر بار به هنر عکاسی علاقمند شده و اولین دوربین DSLR خود را خریداری کرد. او می‌گوید که هرگز فرصتی برای پرداختن به هنر عکاسی در اختیار نداشت. اما از زمان خرید این دوربین جدید، دوباره عشق به عکاسی در وجودش ریشه دوانده و او را به دنیایی جدید و قلمرویی باشکوه رهنمون شده است. در میان تصاویر ثبت شده توسط او، شاید تصاویری که در کابین خلبان گرفته شده‌اند، جلوه‌ای دیگر داشته باشند. البته او از فراز آسمانخراش‌های سر به فلک کشیده نیز به عکاسی پرداخته و حتی گام نهادن روی زمین نیز این میل و اشتیاق را در وجودش به خاموشی نکشانده است.


در ادامه همراه با شما عزیزان به مرور منتخبی از کارهای این خلبان- عکاس خوش سلیقه می‌پردازیم.
در کابین خلبان





 
بالا