وظایف سازمان برنامه وبودجه

سیران...

عضو جدید




وظایف سازمان برنامه و بودجه

در زمينه امور مرتبط با وظايف قانونی سازمان:

۱ ـ وظايف و اختيارات سازمان در زمينه برنامه ريزی، تنظيم بودجه و نظارت موضوع ماده ۵ قانون برنامه و بودجه مصوب ســال ۵۱ در چارچوب بودجه جاری و عمرانی استانی و يا بودجه هاي متمرکز و يا رديفهای ديگری که بصورت جداگانه تعويض می گردد.

تبصره: نظارت مستمر بر اجراي برنامه های ملی بويژه طرح های عمرانی ملی که محل اجراي آن در استان قرار دارد و نـظارت بر پيشرفت سالانه آنها موضوع بند ۶ ماده قانونی فوق الذکر درصورتيکه در روش جاری سازمان وظايف استانی محسوب شود مشمول اين بند خواهد بود.

۲ ـ اختيارات و مسئوليت توافق با دستگاه هاي اجرايی محلی در مورد شرح فعاليت های جاری و شرح عمليات طرحهای عمــرانی استانی و امضاء و ابلاغ موافقت نامه های مربوطه موضوع ماده ۱۹ قانون برنامه و بودجه.

تبصره: در مورد آن بخش از اعتــــــبارات غيراستانی که مبادله موافقتنامه توسط آن سازمان ضرورت داشته باشد بصورت موردی و طی ابلاغ جداگانه تعويض اختيار انجام خواهد شد.

۳ ـ اختيار تاييد صلاحيت علمي و تخصصی جهت انعقاد قــرارداد و يا اجراي طرحهای مطالعاتی از محل اعتبارات استانی موضوع تبصره ذيل ماده ۲۲ قانون برنامه و بودجه.

۴ ـ تعيين و تشخيص بدهي ها و مطالبات ناشي از اجرای طرحهای عمرانی استانی به منظور تامين اعتبار آنها موضوع ماده ۲۹ قانـــون برنامه و بودجه و ماده ۶۳ قانون محاسبات عمومی.

۵ ـ شرکت و عضويت در شوراها، کار گروهها و ساير مجـــــامع پيــــش بينی شده که در حوزه استان تشکيل می گردد و سازمان برنامه و بودجه (سابق) و سازمان مديريت و برنامه ريزی اســــتان (جديد) در آن قانونا عضويت دارد و اتخاذ تصميم از طرف اينجانب.

۶ ـ ابلاغ تخصيص اعتبارات جاری و عمرانی استانی پس از تصويب در کميته تخصيص اعتبار استان به استناد ماده ۱۱ آييــــــن نامه تخصيص اعتبارات بودجه عمرانی دولت موضــــوع ماده ۳۰ قانون برنامه و بودجه.

۷ ـ ابلاغ بخشنامه ها، دستورالعملها و ساير ضوابط حاکم بر اجـرای طرحهای عمرانی موضوع ماده ۲۳ قانون برنامه و بودجه دستگاههای اجرايی استان پس از ابلاغ آن توسط معاونت امور فنی.


 

معصومه79

عضو جدید
من دارم بودجه مینویسم اما فرم هایی که داره خیلی نامشخصه نمیفهمی به هرکسی هم میگی کمکت کنه بلد نیست باید از کی کمک بگیرم ؟
 

سیران...

عضو جدید
من دارم بودجه مینویسم اما فرم هایی که داره خیلی نامشخصه نمیفهمی به هرکسی هم میگی کمکت کنه بلد نیست باید از کی کمک بگیرم ؟

معصومه جان اصلا سوالتو نفهمیدم میتونی واضح تر سوالتو بپرسی که دقیقا مشکلت چیه؟؟؟؟
 

Similar threads

بالا