وصیت نامه هیتلر

smooth criminal2

اخراجی موقت
آخه مگه ماسونها اینقدر احمقن که بیان اعضاشون رو لو بدن؟
یا سند و مدرک دست کسی بدن؟
همش بازیه سیاست بابا...

خودت جواب خودت رو دادی......
کسی رو لو نمیدن
پس وقتی کسی رو لو نمیدن، شما از کجا میدونی هیتلر ماسون بوده؟؟؟
 

Loving Geologist

عضو جدید
واقعیتش من زیاد در مورد هیتلر مثل شما جزئیات رو نمی دونم. ببینید فرانسه استارت جنگ رو زد درست ولی اونی که جنگ رو کش داد مقصرتره البته به نظر من شاید اشتباه بگم. تو جنگ ایران رو عراق استارت جنگ رو عراق زد و تجاوز کرد ولی اونی که جنگ رو کش داد تا خودش رو بزرگ جلوه بده مقصرتره. در مورد فراماسون اطلاعات کمی دارم ولی اینو میدونم که اعضاشون رو لو نمیدن و سیاست اداره دنیا دست اینهاست و تمام اشخاص مهم و بزرگ سیاسی فراماسون هستند و تو یه مقاله خوندم که در سال 1358 تمام اساتید دانشگاه های ایران ماسون بودن به خصوص دانشگاه تهران و انقلاب فرهنگی فقط برای جلوگیری از این امر بود.
 

Loving Geologist

عضو جدید
بعد خوندن این تاپیک تو گوگل سرچ کردم که ببینم هیتلر ماسون بوده یا نه که این مطلب رو دیدم گفتم شاید به دردت بخوره.

آیا این تصاویر برایتان آشنا نیست....؟
علامت SWASTIKA از علائم رمزی ماسونها می باشد *
(*) یک مساله ای را همینجا داخل پرانتز توضیح بدم تا یه وقت سوء تفاهم نشه... علامت سواستیکا درواقع همون چلیپای شکسته ما ایرانی هاس که قدمت چند هزار ساله هم داره ولی این ماسونهای از خدا بی خبر آنرا به عنوان نماد طبیعت ازلی و بی خدایی به کار می برند(لعنت الله علیهم اجمعین) مثل خیلی از علامتهای دیگه شون که از تمدنهای دیگه مثل مصر و هند دزدیده اند...درباره اینکه هیتلر این علامت را به عنوان نماد حزب نازی برگزید بحثش خیلی مفصله و اصلا جایش در این سایت نیست فقط به طور خلاصه بگم که بله هیتلر هم فراماسون بود و اینکه یهودیها را میکشت بر اساس توافقی بود که با آژانش یهود کرده بود تا یهودیهای آلمان از ترس کشته شدن بارشان را بردارند و به فلسطین مهاجرت کنند تا کشور اسرائیل زودتر تشکیل شود... هیتلر در برابر قتل عام یهودیها از خود آژانس یهود پول می گرفت! آمار هلوکاست هم که تاوانش را فلسطینیان مظلوم دارند پس می دهند دروغ است و عدد واقعی یهودیان کشته شده یک دهم آن چیزی است که صهیونیستها عنوان میکنند...اینها همه مسائلی است که در سالهای اخیر در کتابهای متعددی توسط خود یهودیان افشا شده است. از همگی دوستان خواهشمندم در این عصر اطلاعات و اینترنت خودشان بروند و این مسائل را تحقیق کنند تا به زوایای پنهانی تاریخ پی ببرند. برای اطلاعات بیشتر درباره روابط پشت پرده نازی ها با آژانس یهود میتوانید به لینکهای زیر مراجعه کنید:
http://freemasonsecret.wordpress.com/hitler-was-a-gift-for-zionism-movement
http://www.counter-currents.com/2011/03/the-truth-about-nazi-zionist- relations

www.jewsagainstzionism.com/antisemitism/nazisupport.cfm
فیلم افشاگری نویسنده یهود ادوین بلاک Edwin Black درباره حمایت هیتلر برای تشکیل اسرائیل که از این مسأله در کتاب خود تحت عنوان “توافقنامه انتقالی” The Transfer Agreement پرده برداشت :

 

af.earthlover

عضو جدید
من که گمان نمیکنم هیتلر یک فراماسون بوده ... چون کمی ! با عقل در تضاد است ...
 

Loving Geologist

عضو جدید
سیاست اونقد پیچیده هست که نمیشه راحت در موردش حرف زد و همیشه چهره واقعی و اسرار افراد بعد مرگشون اشکار میشه.
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
سیاست اونقد پیچیده هست که نمیشه راحت در موردش حرف زد و همیشه چهره واقعی و اسرار افراد بعد مرگشون اشکار میشه.
هر چه زمان بیشتر می گذره اسناد بیشتری رو میشن. مطمئنا هنوز اسناد بیشماری هست که رو نشده از جنگ جهانی دوم.
 

Loving Geologist

عضو جدید
سیاست یعنی همین مردم اول فک می کنم اونان که دراند سرنوشتشون رو تغییر میدن ولی خبر ندارن که دستهای پشت پرده به خاطر منافع خودشون همه چیز رو جور می کنن جنگ راه میندازن اسلحه هاشون رو بفروشن و ... اگه چیزی ندونی خیلی راحتی وای به اون روزی که خیلی بدونی و نتونی حرف بزنی.
 

pakzad_saeed

عضو جدید
به نظر من سیاست جهان خیلی پیچیده تر از اینه که منو شما سر در بیاریم
ولی سندهایی بدست اومده جدیدا که ساپرتر جنگ جهانی دوم و هیتلر خانواده یهودی راتچیلد هستند که فعلا انجمن مخفی سکرت سوسایتی رو دارن که واقعا مولتی میلیاردرن
ولی این که سیاست یهودستیزی داشت هیتلر شاید دلیل خواستی داشته که بعدش منجر به وجو اومدن صهیونیسم شد که باز خود صهونیسم که برای حمایت از یهودیان بود منجر به نژادپرستی شد و جالب اینجاست تو سریال ظهور نشون می داد پاپ اعظم رو که تو جوونیش لباس نازیست هارو پوشیده بود

این درسته که ماسون ها نفوذ زیادی دارن تو دنیا ولی هر چیزی رو نمیشه نسبت داد بهشون دیگه مثلا اومدن میگن مثلث برمودا محل زندگی ماسونهاست انقدر بزرگشون نکنین دیگه
اون همه خانواده سرمایه دار اسراییلی هست مثل اینلومناتی
وقتی پولم داشته باشی این همه خود به خود به سیاست علاقه مند میشی و جنگ ابزار درآمد میشه اسلحه هات فروخته میشه قیمت نفت تو خاورمیانه تغییر میکنه ما مردم بدبخت هم بازیچه میشیم و یک مشت آدم پولدار به مردم می خندن
 

pakzad_saeed

عضو جدید
کلا هرجا پول باشه مسائل حاشیه ای زیاده الان تو آفریقا تو مغولستان چرا خبری نیست
ما باید فکرمون باز باشه که الکی این آدما رو گنده نکنیم اونا هم با آدم های معمولی هیچ فرقی نمی کنن
 

Loving Geologist

عضو جدید
نظر شما کاملا درسته من دو جلد کتاب در مورد ماسون ها دارم و کاملا میدونم چه جور آدم هایی هستند و یه تحقیق جامع در موردشون کردم و حتی یک ثانیه دلم نمیخواد انسانی مثل اونها باشم.مسائلی وجود داره که نمیشه گفت و دلیل بزرگ بودن اونها رو فقط با تحقیق میتونید بفهمید. بهتره ما جوان های ایرانی از تجهیزاتی که اونها درست کردن مثل کامپیوتر وغیره استفاده کنیم تا علممون به روز باشه و هیچ وقت گول ظاهر زیباشون رو نخوریم و فقط ایرانی باشیم و اصالت پاک خودمونو از دست ندیدیم. با اطلاعاتی که بدست اوردم ایران پاکترین جونارو داره اگه فقط ایرانی بمونن.
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
فرازهایی از زندگی آدولف هیتلر

فرازهایی از زندگی آدولف هیتلر

صمیمانه از مدیریت سایت پاتیرا سپاسگزارم. در صفحه ی اصلیه آپلود سنترشون نوشتن مطالب شما نزد ما حفظ خواهند شد اما حالا مطالبام پریده.
بهتره همینجا آپلودشون کنم.
مشاهده پیوست Adolf Hitler.pdf
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
در صفحه ی 9 پست شماره 27 دوست خوبمو سرود ملی نازیها رو + متن + ترجمه ی انگلیسیش قرار دادن. حالا یه دوست خوبه دیگ لطف کردند به فارسی ترجمش کردن. از گفتن اسم اون دوست معذورم. اما ترجمه:
پرچم بالا! مقامات استوار هستند

ّبا آرامش، گام های مستحکم راهپیمایی می کندSA
همراهان بوسیله قرمزها و استبدادها رها شدند
راهپیمایی درون روح ما آراسته شده است


خیابان ها را برای گردان های قهوه ای تمیز کنید
خیابان ها را برای گروه توفان (گارد حمله آلمان نازی) تمیز کنید
میلیون ها نفر الهام گرفتند زمانی که صلیب شکسته آلمان نازی را دیدند
روز آزادی و سحرگاه قوی


برای آخرین بار، اسلحه ها را صدا کنید
برای نبرد، ما همه آماده ایستاده ایم
به زودی پرچم هیتلر در همه خیابان ها افراشته خواهد شد
زمان اسارت ما تقریباً بالا است


پرچم بالا! مقامات استوار هستند
ّبا آرامش، گام های مستحکم راهپیمایی می کندSA
همراهان بوسیله قرمزها و استبدادها رها شدند
راهپیمایی درون روح ما آراسته شده است
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
هیتلر که بود و چگونه به دنیا معرفی شد؟!

هیتلر که بود و چگونه به دنیا معرفی شد؟!

مشاهده پیوست Hitler.pdf
خبر دار شدیم سایت پاتیرا این یکی فایل رو هم حذف کردن. تازه فهمیدن کلا آپلود سنترشونو حذف کردن و مطالب مردم هم بالطبع پریده. اینه که مجددا در باشگاه آپلودش کردم.
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
خنثی سازی بمب بازمانده از جنگ دوم جهانی در نورمبرگ آلمان

خنثی سازی بمب بازمانده از جنگ دوم جهانی در نورمبرگ آلمان

237187_392.jpg
 

unstoppable

کاربر بیش فعال
خیلی ممنون از دوستان

هیتلر مردی بزرگ و قابل احترام بود به خاطر مدیریت قوی و نبوغش و من احترام خاصی براش قائلم

اما کسی بود که خیلی خوب حفظ ظاهر کرد...ظاهرا دشمن صهیونیست ها بود اما در واقع هم آخور خودشان بود و هردو
دست در یک کاسه داشتند!
طبق آمار تعداد صهیونیست های کشته شده توسط هیتلر در آن زمان 500هزار نفر بیشتر از صهیونیست های بوده که در خط قرمز بوده اند!!
یعنی نیم میلیون صهیونیست که وجود نداشتند کشته شدند...!!!

و این سودی عظیم برای صهیونیست ها داشت...هولوکاست و غرامت هایی که صهیونیست ها از آلمان گرفتند.

با تشکر
 

AndanaEnd

عضو جدید
آری بدرستی که هیتلر مرد بزرگی بودو بزرگترین کارش خودکشی بود!!
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
خبرگزاری فارس: نتایج آزمایشات دی‌ان‌ای نشان می‌دهد ریشه نژادی هیتلر به برخی نژادها در آفریقا و یهودیان اشکنازی نزدیک است.
به گزارش هاآرتص، ممکن است که آدولف هیتلر، دیکتاتور سابق آلمان نازی که به ضدیت با یهودیان مشهور شده است، خود دارای ریشه‌های یهودی بوده باشد.
بنابراین گزارش، روزنامه‌نگاری به‌نام «جین پاول مولدرز» با تعقیب ریشه‌های خانوادگی هیتلر به نتایج عجیبی دست یافته است که احتمالا شخص هیتلر اگر آنها را می‌دانست، خوشحال نمی‌شد.
نتایج آزمایشات دی‌ان‌ای نشان می‌دهند که ریشه نژادی وی به برخی نژادها در آفریقا و یهودیان اشکنازی نزدیک است. این در حالی است که آدولف هیتلر اتریشی‌الاصل، خود را یک آریایی خالص معرفی می‌کرد.
هیتلر به برتری نژاد آریایی بر سایر نژادها باور داشت و معتقد به دیدگاه‌های پلی‌ژنیک بود با این حال اگر نتایج این تحقیقات درست باشد، او احتمالا به نژادی تعلق دارد که سخت از آن نفرت داشته است.
یهودیان مدعی هستند که هیتلر تعداد کثیری از هم‌کیشان آنان را در جنگ دوم جهانی به قتل رسانده است، ادعایی که برخی محقیقن در آن تردید دارند.
 

عزيز خشمان

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

آدولف هیتلر
آدولف هیتلر رهبر افسانه ای رایش سوم را می توان بزرگترین مرد اروپا در کل تاریخ اروپا دانست. کسی که در جوانی خرج خود را با کشیدن نقاشی بدست آورده و سپس در جنگ جهانی اول به عنوان سرباز در ارتش آلمان خدمت کرد و پس از شکست آلمان در جنگ جهانی دوم همانند هر آلمانی میهن پرست دیگری خشمگین شده و پس از همکاری با یک حزب با ارده ای نیرومند خود را به رهبری آلمان رساند و برای چند سال آلمان را در بهترین دوره ی تاریخ خود قرار داد.
آدولف هیتلر فرزند آلویز هیتلر در 20 آوریل 1889 در براناو ام این در اتریش- مجارستان چشم به جهان گشود. نام هیتلر را به گونه های مختلفی از جمله هیدلر، هویتلر و … تلفظ می شده است. پس از مرگ پدر و مادرش و عدم قبولی در آکادمی هنر های زیبا به آلمان رفت. هیتلر مدت ها بیکار بود و تنها از راه نقاشی پول بدست می آورد.
با آغاز جنگ جهانی اول آدولف هیتلر به ارتش آلمان و هنگ باواریا پیوست. او در نبرد های مختلفی در جبهه غرب شرکت کرد و به درجه ی سرجوخگی رسید. او در جنگ به عنوان امربر کار می کرد و از نظر همه امربر ها و افسران او سرباز بی باکی بود و هر زمان که برای انجام ماموریت به یک داوطلب نیاز بود او داوطلب می شد. او دو بار در جنگ مجروح و مدتی نیز کور بود و تا پایان جنگ بخاطر دلاوری هایش شش نشان جنگی دریافت کرد که نشان صلیب آهنین درجه یک را می توان مهم ترین آن ها دانست. نشانی که به کمتر سرجوخه ای داده می شد.
با شکست آلمان در جنگ جهانی اول (در سال 1918) هیتلر به حزب کارگر پیوست و سپس با سخنرانی های آتشینش توانست تعداد اعضای حزب را بیشتر کند. بخاطر سخنرانی هایش به عنوان مسئول تبلیغات حزب منصوب شد و با وارد کردن همرزمانش به حزب آن را تا حد زیادی گسترش داد و سرانجام به رهبری حزب رسیده و نام حزب را به « ناسیونال سوسیالیست کارگران آلمان» تغییر داد و پرچم صلیب شکسته را به عنوان پرچم حزب انتخاب نمود. پس از اینکه وی به رهبری حزب رسید با پشتیبانی ژنرال لودندورف ژنرال نامی آلمان در جنگ جهانی اول اقدام به یک کودتا در باواریا کرد اما در کودتا شکست خورده و در سال 1924 به زندان محکوم شد. او در دادگاه نطق آتشینی ایراد کرد که همه را به تحسین واداشت. هیتلر در زندان جلد اول کتاب معروفش نبرد من رو نوشت و نه ماه پس از حبس از زندان آزاد شد. کتاب نبرد من در آلمان از محبوبیت به سزایی برخوردار بود به طوری که پس از انجیل پرفروس ترین کتاب آلمان شد.
پس از آزادی از زندان هیتلر متوجه شد که باید به شیوه ی قانونی پیش برود. در نتیجه تا حد امکان فعالیت سازمان های نظامی حزب را کنترل کرد و مجددا فعالیت حزب را گسترش داد و سرانجام در سال 1933 به صدارت اعظمی آلمان رسید و با مرگ رئیس جمهور هیندنبورگ در سال 1934 رسما پیشوا و صدراعظم آلمان شد.
هیتلر پس از قدرت یابی پیمان ورسای را آرام آرام لغو کرد. ارتش آلمان را از صد هزار نفر به سیصد هزار نفر گسترش داد و نیروی هوایی را در 1935 تاسیس کرد و طولی نکشید که آلمان را به یکی از بزرگترین قطب های نظامی و اقتصادی جهان کرد.
برخی از ویژگی های هیتلر:
هیتلر ویژگی های منحصر به فردی داشت. در مدرسه او در رشته تاریخ دانش آموزش قابلی بود و پس از آن در نقاشی و به ویژه معماری استعدادی از خود نشان داد. از ویژگی های منحصر به فرد او می توان اراده ی خارق العاده ی او را مثال زد. اراده ای که او را از خیابان های وین به نبرد های سخت فرانسه در جنگ جهانی اول و سپس به رهبری آلمان رساند. اراده ای که باعث شد حداقل برای مدتی کوتاه به اتحاد تمام سرزمین های آلمانی عمل جامه ی عمل بپوشاند. چنین رویدادی در تاریخ آلمان تنها در دوره هیتلر روی داد. هیتلر حیوانات را نیز بسیار دوست داشت و یک سگ به نام « بلوندی» هم داشت. زمانی که هیتلر به دیدن فیلم می پرداخت هنگام شکار یک حیوان در فیلم چشمانش را با دستانش می گرفت. زمانی که قناری کاخ صدارت اعظمی مرد هیتلر مدت ها ناراحت بود و برای قناری گریه می کرد. علاقه ی هیتلر به پول بسیار کم بود. او نه در جوانی که فقیر بود و نه در دوران صدارت اعظمی و رهبری خود به پول علاقه ای نشان نمی داد و حتی حقوق صدارت اعظمی خود را دریافت نمی کرد و تنها در آمدش پول حاصل از فروش کتاب نبرد من بود و اگر هم در ساختمان های مجلل زندگی می کرد نه بخاطر علاقه اش به پول بلکه بخاطر عظمت و بزرگی آلمان بود. هیتلر خود را سرباز می دانست و غذای ساده می خورد، نه سیگار می کشید و نه مشروب میاشامید و گوشت هم نمی خورد زیرا معتقد بود که گوشت انسان ها را مانند حیوانات وحشی می کند. نفرت هیتلر از سیگار به حدی بود که بار ها به این فکر می کرد که در جیره سربازان به جای سیگار به آن ها شکلات بدهد اما اطرافیانش با این کار مخالفت کردند. در مسئله دین هیتلر را می توان یک کاتولیک معتقد دانست. البته او مذهبی و متعصب نبود اما با توجه به آن چه از وی می دانیم وی به خدا و مذهب کاتولیک معتقد بود و البته علاقه ای هم به دین شینتو و اسلام داشت به طوری که در زمان وی برلین مرکز گروه های اسلامی ضد استعمار شده بود و حتی در اس اس یک لشگر اسلامی تاسیس شد. نفرت هیتلر از یهودی بسیار زیاد بود. هیتلر که خود از سربازان جبهه ی جنگ جهانی اول بود و چهار سال به سختی نبرد کرده بود یهودیان را دلیل شکست آلمان می دانست و معتقد بود یهودیان خود را آلمانی نمی دانند. هیتلر زمانی که زخمی شده بود و سفری به خاک آلمان کرد در نهایت تعجب دید که تقریبا تمام یهودیان منشی و تمام منشیان یهودی هستند و بر عکس در میدان نبرد کمتر یهودی دیده می شود. این وضع او را به قدری خشمگین کرد که تصمیم گرفت به جای استراحت فورا به جبهه بازگردد. علاوه بر اراده دلاوری هیتلر بر همگان آشکار است به طوری که برخی می گویند در جنگ جهانی اول چهار سرباز و به گفته ی برخی دیگر پانزده سرباز متفقین را در یک مرتبه اسیر کرد!!! هیتلر به داشتن زن و فرزند علاقه نداشت زیرا معتقد بود اگر زن و فرزند داشته باشد توجهش از سرزمینش آلمان منحرف می شود و باید ماموریت الهی خود را به پایان برساند. از ویژگی های بارز دیگر آدولف هیتلر عشق او به آلمان بود و در واقع او در عشق به آلمان فنا شده بود. همانند بعضی شاهان و دیکتاتور ها سرزمینش را برای خود نمی خواست بلکه بر عکس خود را برای سرزمینش می خواست به همین دلیل زمانی که نیروهای شوروی در نزدیکی کاخ او بودند و فهمید که دیگر نمی توان پیروز شد با اوا براون ازدواج و سپس خودکشی کرد. با وجود اینکه پیش از خودکشی عده ی بسیار زیادی از او خواستند برلین را ترک کند اما او خود را یک سرباز می دانست و معتقد بود باید عقب نشینی نکرده و از دستور اطلاعت کند. در نتیجه تصمیم چون از نظر بدنی خود را بسیار ضعیف می دانست و قادر به گرفتن سلاح بدست و رزم با دشمن نبود خودکشی کرد. هیتلر با خودکشی خود ایمان به ناسیونال سوسیالیسم، اطاعت از دستور و جان دادن در راه میهن را نشان داد.












 
آخرین ویرایش:

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
[h=5]یک دولت می تواند وقتی ایده ال ملت باشد که نه فقط بتواند شرایط زندگی ملت را تامین نماید بلکه قادر باشد سطح فکر ملت را برای تقویت پایه های استقلال خود تقویت نماید.
هیتلر(قسمتی از سخنرانی رایش سوم بعد از تصرف کورسک)
[/h]
 

Similar threads

بالا