[ ورزش های قدرتی ] وزنه‌برداري

farizin

عضو جدید
با تشخیص كميته‌ فني فدراسيون صورت گرفت:
محرومیت مادام‌العمر حسین رضا‌زاده از فعالیت حرفه‌ای در وزنه‌برداری

ورزش > دیگر ورزشها - کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری ساعاتی قبل از برکناری‌شان از مسئولیتی که دارند ، حسین رضازاده و کادر فنی تیم ملی را به دلیل انجام دوپینگ برنامه‌ریزی شده برای ملی‌پوشان، تا ابد از فعالیت حرفه‌ای در این رشته محروم کرد.
در پی اتفاقات غیر منتظره چند سال اخیر در وزنه‌برداری ایران و تکرار محرومیت‌های ملی‌پوشان ایرانی به دلیل دوپینگ، روز سه‌شنبه کمیته‌ فنی فدراسیون وزنه‌برداری به ریاست افشارزاده تشکیل جلسه داد و در پایان با استناد به عملکرد غیر قابل قبول مربیان اعضای کادرفنی این تیم را مادام‌العمر از مربیگری در وزنه‌برداری محروم کرد.

در نشست کمیته‌ فنی فدراسیون وزنه‌برداری کلیه‌ اعضای کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری که در مسابقات جهانی کره حضور داشتند، دلایل و توجیهات خود را برای مشکلات اخیر تیم ملی مطرح کردند که در نهایت به دلیل غیر مستند بودن این دلایل، کمیته‌ فنی رای به محرومیت کلیه‌ اعضای این کادر داده است. پرویز جلایر، دبیر فدراسیون وزنه‌برداری ایران این محرومیت را تایید می‌کند و به ایسنا می‌گوید:« این محرومیت طبق قوانین جهانی اعمال شده است.»

کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری با مدیریت حسین رضازاده و مربیگری بهمن زارع و هادی پانزوان، هدایت تیم ملی وزنه‌برداری را برعهده داشته است.

این حکم درحالی صادر می شود که تا ساعاتی دیگر قرار بود سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری از سوی علی سعیدلو انتخاب شود و حسین رضازاده رایزنی های بسیاری را انجام داده بود تا بتواند رئیس سازمان ورزش را وادار کند، این حکم به نام او صادر شود.

این تصمیم شاید تنها به این دلیل از سوی کمیته فنی فدراسیون که متشکل از پیشکسوتان این رشته است، اتخاذ شده تا آنان با تائید همه شایعات درباره دوپینگ برنامه‌ریزی شده برای ملی پوشان، مخالفت شان را با سپرده شدن مسئولیت فدراسیون به حسین رضازاده نشان دهند.

منبع خبری
****************
کلی حال کردم، مردک دستمال کش بی غیرت:mad:
 

hsnkhaki

عضو جدید
محرومیت دائم كادر فنی وزنه برداری صحت ندارد

محرومیت دائم كادر فنی وزنه برداری صحت ندارد




25 آذر 1388 18:50
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: پس از بررسی مسائل مطرح شده از سوی كادر فنی وزنه برداری، تصمیم نهایی 30 آذر گرفته می شود.
به گزارش شبكه خبر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، رئیس فدراسیون وزنه برداری كشورمان در خصوص محرومیت مادام العمر كادر فنی وزنه برداری گفت: خبر محرومیت مادام العمر كادر فنی اصلا صحت ندارد، چون تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است اما در حال حاضر اردو ها و كادر فنی به صورت تعلیق در آمده اند تا همه مسائل هفته آینده مشخص شود.

بهرام افشارزاده اظهار داشت: دیروز جلسه ای با حضور اعضای كمیته فنی، كادر فنی و كارشناسان این رشته برگزار شد كه ناكامی تیم ملی در مسابقات جهانی و همچنین مباحث مطرح شده در خصوص دوپینگ وزنه برداران مورد بررسی قرار گرفت .

وی در ادامه اظهار داشت: در این نشست حسین رضازاده و بهمن زارع به عنوان كادر فنی گزارشات خود را ارائه دادند و اعضای كمیته فنی نیز سوالات خود را درباره موارد مبهم پرسیدند كه مقرر گشت پس از بررسی موارد مطرح شده ، در جلسه بعدی كه 30 آذر برگزار خواهد شد تصمیم پایانی گرفته می شود.

منبع خبر
 

Reza.R

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
علی پروین و رضا زاده دو چهره منفور ورزش ایران ، دو تا نون به نرخ روز خورن
 

maxer

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
خاک بر سرش.....خوبش شد....آبروش طوری دیگه باید میرفت... مردتیکه مذخرف !
 

Ezel2

عضو جدید
[ ورزش های قدرتی ] وزنه‌برداري

سندهای مالی فدراسیون وزنه برداری انبوهی از پرسش‏ها را با خود به همراه می‏آورد که تابناک در این خبر به شش سند مرتبط با دو پرداخت با موضوعیت پاداش فدراسیون می‏پردازد و مابقی این تخلفات را به مرور منتشر می‏دهد.

تابناک: در حالی که حسین رضازاده روز گذشته دریافت پاداش‏هایی دو یا سه میلیونی را که توسط خودش، دستور پرداختش به خودش و نایب رئیسش صادر شده، را رد کرد و این مسائل را در حد حرف و فاقد مستندات دانست، مستندات فدراسیون وزنه برداری حکایت از چنین پرداختی دارد تا عدم صداقت حسین رضازاده در قبال چنین اعمالی که نه به لحاظ عرفی و نه به لحاظ قانونی تعریف ندارد، سوال برانگیز شود و این پرسش مطرح گردد رضازاده که حتی در جریان تخلفاتی که پرداخت چنین پاداش‏هایی را شامل می‏شود نیست، چگونه می‏تواند این مجموعه وزنه برداری کشور را برای دوره چهار سال هدایت کند؟!

حضور حسین رضازاده در فدراسیون وزنه برداری با حواشی فراوانی همراه بود که از پیش حضور آغاز شد و به طور حتم با جوی که بر این رشته حاکم است و مواضعی که گروه قابل توجهی از اهالی وزنه برداری نسبت به حسین رضازاده دارند، این اتفاقات دامنه وسیع تری به خود خواهد گرفت و آنچه بیش از پیش به این حواشی دامن خواهد زد؛ تخلفاتی است که در این فدراسیون به وقوع می‏پیونند و سرپرست فدراسیون از آن به کل تکذیب می‏کند اما در اسناد موجود نه تنها دستورش را داده که تا انتها نیز امضایش موجود است!

سندهای مالی فدراسیون وزنه برداری انبوهی از پرسش‏ها را با خود به همراه می‏آورد که تابناک در این خبر به شش سند مرتبط با دو پرداخت با موضوعیت پاداش فدراسیون می‏پردازد و مابقی این تخلفات را به مرور منتشر می‏دهد؛ تخلفاتی که شاید کاملاً جنبه قانونی دارد و اطلاعات ناقص حقوقی و اداری مالی نگارنده و کارشناسان، قابلیت هضمش را ندارد! این شش سند به پرداخت‏های حسین رضازاده باز می‏گردد که تحت عنوان پاداش به خودش پرداخته کرده است و این امر در صورت عدم وجود مصوبه هیات رئیسه که وجود خارجی و اگر وجود خارجی داشت باید در نامه‏ها مورد استناد اداری قرار می‏گرفت، مربوط می‏شود.

رضازاده دیروز عنوان کرد روئسای فدراسیون‏های ورزشی افتخاری کار می‏کنند و همه روئسا از جمله خودش حقوقی دریافت نمی‏کنند. این امر تا حدودی صحیح است و اعضاء هیات رئیسه افتخاری بوده و حقوق رسمی نمی‎‏توانند دریافت کنند و تنها می‏توانند مبالغی تحت عنوان حق الجلسه و همچنین الزحمه دریافت نمایند که البته حسین رضازاده این ارقام را نیز نمی‏تواند دریافت کند، چرا که کارمند رسمی اداره کل تربیت بدنی اردبیل بوده و کارمند دولت نمی‏تواند در آن واحد از دو دستگاه حقوق دریافت کند و به همین دلیل بنا به اعتراف خودش، پیرو نامه سازمان بازرسی کل کشور حقوق دو میلیون و هشتصد هزارتومانی که علاوه بر حقوق کارمندی اش می‏گرفته، را پس داده است.

اما این قاعده صرفاً در حقوق خلاصه نمی‏شود و رئیس فدراسیون حق دریافت پاداش ندارد، مگر با تصویب هیات رئیسه فدراسیون مربوطه و در واقع حسین رضازده تنها می‏توانسته با تصویب هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری پاداشی دریافت کند که قطعاً چنین مصوبه ای وجود خارجی ندارد و اگر وجود خارجی داشت باید در نامه حسین رضازاده برای پرداخت پاداش به خودش و نایب رئیسش مورد اشاره قرار می‏گرفت اما نحوه پرداخت پاداش در دو نوبت در فدراسیون وزنه برداری که نسبتاً قبال توجه بوده، به گونه ای دیگر بوده و کامللاً تخلف محسوب می‏شود.


فردا
 

Roozbeh69

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیکه فروسی پور به رضازاده

تیکه فروسی پور به رضازاده

خبرآنلاین نوشت:
عادل فردوسی پور در برنامه نود کنایه عجیبی به حسین رضا زاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری ایران زد.
فردوسی پور زمانی که مشغول پخش آیتم نود درجه بود به انتقاد از حسین رضا زاده پرداخت و با کنایه او را یکی از مقصران در محرومیت مادام العمر سعید علی حسینی از دنیای وزنه برداری دانست!
در این آیتم صحنه ای از علی دایی پخش شد و در آن عادل با اشاره به ممنوع المصاحبه شدن سرمربی پرسپولیس گفت:«کمیته انضباطی دایی را ممنوع المصاحبه کرده است،اما او اگر می خواهد مادام العمر محروم شود سری به همشهری اش بزند!»
بدون شک و با توجه به محرومیت مادام العمری که برای سعید علی حسینی وزنه بردار جوان کشورمان پیش آمده منظور مجری برنامه نود از همشهری دایی کسی نیست به جز حسین رضا زاده.کسی که به گفته خودش تلاش زیادی کرد تا جلوی این محرومیت را بگیرد اما نتوانست.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
:•:•:•: سليمي ركورد رضازاده را شكست :•:•:•:

:•:•:•: سليمي ركورد رضازاده را شكست :•:•:•:

با مهار 214 كيلوگرم در يك ضرب
سليمي ركورد رضازاده را شكست ... :gol::gol:

جام جم آنلاين: بهداد سليمي فوق سنگين پرافتخار كشورمان دقايقي پيش موفق شد با مهار وزنه 214 كيلويي در يك ضرب، يك كيلوگرم ركورد جهاني حسين‌ رضازاده را در اين دسته ارتقا دهد.

به گزارش جام‌جم آنلاين، بهداد سليمي فوق سنگين پرافتخار كشورمان دقايقي پيش موفق شد در رقابت‌هاي قهرماني كشور گراميداشت جام نامجو در رشت با مهار وزنه 214 كيلويي در يك ضرب، يك كيلوگرم ركورد جهاني حسين‌ رضازاده را در اين دسته ارتقا دهد.
بهداد سليمي قهرمان جهان و بازي‌هاي آسيايي كه پيش از اين نيز از عزم بالاي خود براي شكستن ركوردهاي جهاني حسين رضازاده خبر داده بود دقايقي پيش پس از آن كه در اولين حركت يك ضرب وزنه 208 كيلويي را مهار كرد در حركت دوم خود موفق شد با قدرت وزنه 214 كيلويي را بالاي سر برده و يك كيلوگرم ركورد حسين رضازاده را كه در سال 2003 برپا شده بود ارتقا دهد.

 

سروین

عضو جدید
یکی از جوان های با جربزه ایران که می تونه حال خیلی ها رو بگیره آفرین آفرین
 

moh@ndes

عضو جدید
رضا زاده بر کنار شد

رضا زاده بر کنار شد


مجمع انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ظهر امروز به وقت تهران در هتل تاشکند ازبکستان برگزار شد که علی مرادی رئیس پیشین فدراسیون وزنه براری ایران که سابقه دبیرکلی وزنه برداری آسیا را نیز در کارنامه اش داشت با کسب 31 رای از 39 رای به عنوان دبیر کل چهار سال آینده این کنفدراسیون انتخاب شد.

به این ترتیب با انتخاب علی مرادی به عنوان دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و از آنجا که از هر کشور تنها یک نماینده می تواند برای انتخابات هیئت رئیسه نامزد شود، حسین رضازاده از حضور در انتخابات نایب رئیسی کناره گیری کرد.

در ادامه انتخابات امروز 26 نامزد برای کمیته فنی، 18 نامزد برای کمیته تحقیقات و پژوهش، 9 نامزد برای کمیته پزشکی و 7 نامزد برای حسابرسی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا رقابت می کنند که از کشورمان داراب ریاحی، مصطفی حکمت پور و اصغر شهابی به ترتیب برای عضویت در کمیته های فنی، تحقیقات و پژوهش و پزشکی ثبت نام کرده اند.

این انتخابات همچنان در جریان است.
 
  • Like
واکنش ها: hah

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
درخشش فولادمردان جوان ایرانی در جهان

درخشش فولادمردان جوان ایرانی در جهان

خدایا شکرت

بازم یه افتخار دیگه .................بازم یه هدیه در ماه شعبان :gol:

خدایا شکرت

با اینکه متاسفانه وضع فوتبال و جودو ما چندان جالب نیست و هر روز دارن پس رفت میکنن تا پیشرفت:(

سایر ورزشها در ایران ما رنگ دگری به خود گرفته

این بار وزنه برداری :smile:


تیم وزنه برداری جوانان ایران با اقتدار عنوان قهرمانی جهان را برای اولین بار بدست آورد .

تبریک میگم به دوستداران ایران .......... تبریک :gol::gol::gol:
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تیم وزنه برداری ایران با اقتدار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد

تیم وزنه برداری ایران با اقتدار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد

تیم وزنه برداری جوانان کشورمان با 2 مدال طلا و یک مدال نقره بهادر مولایی و همینطور دو مدال نقره علیرضا کامی نژاد مقتدرانه عنوان قهرمانی سی و هفتمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، اوج هنرنمایی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در روز پایانی رقابتها و در سته فوق سنگین بود
که همچون بازیهای آسیایی گوانگجو و رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا، دو وزنه بردار از کشورمان روی سکوی قهرمانی ایستادند.
اولین نماینده کشورمان که در حرکت یکضرب دسته 105+ کیلوگرم روی تخته رفت علیرضا کاظمی نژاد بود. دارنده مدال طلای المپیک 2010 نوجوانان سنگاپور و مدال نقره قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2011، برای شروع حرکت خود پشت وزنه 163 کیلوگرمی ایستاد که موفق بود. بعد از علیرضا نوبت به بهادرمولایی رسید. نایب قهرمان بزرگسالان آسیا با وزنه 167 کیلوگرم آغاز کرد و در مهار آن موفق بود. انتخاب بعدی کادر فنی برای سنگین وزن های ایران وزنه 169 بود که کاظمی نژاد پشت آن ایستاد و آن را بالای سر برد. این وزنه بردار خوزستانی در ادامه و در سومین حرکت خود نتوانست وزنه 172 را مهار کند تا با همان حدنصاب 169 کیلوگرم عنوان چهارمی را به دست آورد.
در ادامه رقابت برای کسب مدال طلای یک ضرب میان بهادر مولایی از ایران، گور میناسیان از ارمنستان و سرگئی اورشنیکوف از روسیه ادامه داشت که مولایی ابتدا برای مهار وزنه 173 کیلوگرم روی تخته رفت و پس از موفقیت در مهار آن وزنه 177 کیلوگرم را بالای سر برد. مولایی با ثبت این رکوردها فاصله چندانی با کسب مدال طلا نداشت اما وزنه بردار ارمنستان در آخرین حرکت یک ضرب وزنه 178 را مهار کرد و بالاتر از مولایی ایستاد.
در حرکت دوضرب همه چیز تحت تاثیر اقتدار دو نماینده کشومان قرار داشت، به طوری که بهادر مولایی پس از پایان تمام حرکت های 10 وزنه بردار دیگر روی تخته آمد و علیرضا کاظمی نژاد هم که در اولین حرکت خود وزنه 200 کیلوگرم را مهار کرده بود دومین حرکتش را پس از پایان کار دیگر وزنه برداران خارجی انجام داد.
كاظمي‌نژاد براي دومین حركت دو ضرب وزنه 212 كيلوگرم را انتخاب كرد و با مهار آن خیلی زود حریف ارمنی اش را که با وزنه 206 كيلوی به کار خودش پایان داده بود، پشت سر گذاشت. او براي حركت آخر وزنه‌ي 217 كيلوگرم را انتخاب كرد و موفق به مهار آن شد. او با اين ركورد هم در دو ضرب و هم در مجموع نايب قهرمان اين دوره از رقابت‌ها شد.
بهادر مولايي از همان انتخاب وزنه‌ي اولش در دوضرب نشان داد كه براي كسب عنوان قهرماني جوانان جهان – همان كاري كه سيدعلي حسيني و بهداد سليمي پيش از اين انجام داده بودند- به اين آوردگاه آمده است.

او براي حركت نخست وزنه‌ي 216 كيلوگرم را انتخاب كرد؛ وزنه‌ا‌ي كه هيچ كدام از شركت كنندگان حتي در حركت سومشان نيز به آن نرسيده بودند. به اين ترتيب بهادر مولايي آخرين وزنه‌برداري بود كه به روي تخته آمد تا قدرتش را به رخ رقيبانش بكشد. او در حركت نخست به جاي 216 كيلوگرم ركورد 213 كيلوگرم را انتخاب كرد و در مهار آن موفق بود تا مدال طلا را با هم حركت در دو ضرب به نام خود ثبت كند و در مجموع نيز يكي از دو وزنه‌بردار رقابت‌ها باشد. او براي حركت دوضرب وزنه‌ي 225 كيلوگرم را انتخاب كرد. البته اين ركورد با ركورد سيدعلي حسيني كه حد نصاب ايران و جهان محسوب مي شود 20 كيلوگرم فاصله داشت.او در مهار اين وزنه نيز موفق بود و براي حركت آخر در حاليكه قهرماني‌اش در اين رقابت تصويب شده بود وزنه‌ي 231 كيلوگرم را انتخاب كرد و در مهار اين وزنه نيز موفق بود تا قهرماني جهان را از آن خود كند.
نتیجه نهایی دسته 105+ کیلوگرم
1- بهادر مولايي از ايران: حركت يك ضرب 177 كيلوگرم، حركت دوضرب 231 كيلوگرم، مجموع 408 كيلوگرم (مدال طلا)
2- عليرضا كاظمي نژاد از ايران: حركت يك ضرب 169 كيلوگرم، حركت دوضرب 217 كيلوگرم، مجموع 386 كيلوگرم (مدال نقره)
3- سرگي ارشنيكو از روسيه: حركت يك ضرب 174 كيلوگرم، حركت دو ضرب 210 كيلوگرم، مجموع 384 كيلوگرم (مدال برنز)


منبع : سایت اطلاع رسانی فدراسیون وزنه برداری ایران

http://www.iriwf.ir/index.php/page,Posts.ViewPost/id,1000?PHPSESSID=59r505nbp6o0vu3hb73iaqc6u6
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تماشاگران ایرانی در روز پایانی سنگ تمام گذاشتند

تماشاگران ایرانی در روز پایانی سنگ تمام گذاشتند

تماشاگران ایرانی از اولین ساعت های صبح روز پنجشنبه خود را به سالن پیسا، محل برگزاری سی و هفتمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان رساندند تا با تشویق های خود، همچون روزهای گذشته ورزشکاران شان را در راه رسیدن به وفقیت و ایستادن بر سکوهای قهرمانی همراهی کنند.
آنها با اشتیاق خاصی در فاصله 2 ساعت تا شروع مسابقات دسته 105 کیلوگرم اقدام به نصب پرچم های ایران و بادکنک هایی به رنگ پرچم ایران کردند.:gol::gol::smile:



گفتنی است بسیاری از تماشاگران با توجه به اینکه مسابقات روز آخر زودتر از دیگر روزها و از ساعت 30/12 ظهر آغاز شد، برای تماشای مسابقات و تشویق وزنه برداران از کارهای خود مرخصی گرفتند و برخی هم قید رفتن به دانشگاه را زدند.
آنها در جریان مسابقه اوزان 105 و 105+ هم با حرارت خاصی به تشویق کردن پرداختند، به طوری که تمام حاضران در سالن تحت تاثیر این حمایت قرار گرفته بودند.
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهترین نتیجه تاریخ وزنه برداری ایران رقم خورد

بهترین نتیجه تاریخ وزنه برداری ایران رقم خورد

هدفی که تا قبل از این فقط یک رویا بود در روز پایانی سی هفتمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان محقق شد و تیم ملی وزنه برداری ایران با حمایت های فدراسیون حسین رضازاده، تدابیر کوروش باقری و تلاش های شبانه روزی ملی پوشان جوان برای نخستین بار در طول تاریخ عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد.



از سال1975 تا همین امسال که شاهد سی و هفتمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان بودیم، هیچ گاه تیم های وزنه برداری ایران قهرمان و یا حتی نایب قهرمان جهان نشده بودند و بهترین نتیجه تیمی ما تنها دو مقام سومی سالهای 2008 و 2009 بود که البته یکی از این دو مقام نیز به دلیل مثبت اعلام شدن دوپینگ یکی از وزنه برداران مدال آور ما، از ایران پس گرفته شد.
اما حالا ایران بر بام وزنه برداری دنیا ایستاده و برای اولین بار عنوان قهرمانی در جهان را تجربه می کند.


این موفقیت بزرگ با کسب 15 مدال خوش رنگ به دست آمد که آن نیز در طول تاریخ وزنه برداری ایران بی سابقه بود.:smile:

تا قبل از این فقط 4 وزنه بردار جوان ایرنی موفق شده بودند مدال طلای مجموع را در تمام ادوار مسابقات وزنه بردار قهرمانی جوانان جهان به دست آورند؛ کوروش باقری در سال 1997، سعید علی حسینی در سال 2006، بهداد سلیمی در سال 2009 و کیانوش رستمی در سال 2010.
اما امسال درخشش وزنه برداران جوان کشورمان به حدی چشمگیر بود که در کمتر از یک هفته 3 مرد طلایی دیگر به این جمع اضافه شد؛ کیانوش رستمی، سعید محمدپور و بهادر مولایی.
اهمیت این موفقیت ها زمانی دوچندان می شود که بدانیم سی و هفتمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان با حضور بیشترین تعداد تیم های شرکت کننده برگزار شدو همه مدعیان از جمله روسیه، چین و ترکیه با ترکیب کامل و نفرات اصلی خود در مسابقات شرکت کردند تا همچون ایران سرمایه های وزنه برداری شان را در فاصله یک سال تا برگزاری رقابتهای المپیک 2012 محک بزنند.
...............................................................................................


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،‌ تيم وزنه‌برداري جوانان ايران در رقابتهاي قهرماني جهان با 577 امتياز توانست عنوان قهرماني اين دوره از رقابتها را بدست آورد. اين در حالي است كه تاكنون بهترين نتايج ايران كسب دو عنوان سومي تيمي در دو دوره گذشته اين رقابتهاي بوده است
پس از تيم ايران در اين رقابت كه در شهر پنانگ مالزي برگزار شد چين قهرمان با سابقي دنيا با 538 امتياز دوم شد و روسيه با 517 امتياز در مكان سوم قرار گرفت.
اعضاي تيم وزنه‌برداري ايران در 56 كيلوگرم عنوان نايب قهرماني، در 69 كيلوگرم عنوان سومي در 85 كيلوگرم و 94 كيلوگرم عنوان قهرماني و در دسته‌ي فوق سنگين عنوانهاي قهرماني و نايب قهرماني را به خود اختصاص دادند.

یادآور میشم 42 کشور در این مسابقات شرکت داشتن

و کسب این عنواتن از بین این همه کشور واقعا ستودنیست :gol:
 
آخرین ویرایش:

reza4321

عضو جدید
کاربر ممتاز
خدایا شکرت

بازم یه افتخار دیگه .................بازم یه هدیه در ماه شعبان :gol:

خدایا شکرت

با اینکه متاسفانه وضع فوتبال و جودو ما چندان جالب نیست و هر روز دارن پس رفت میکنن تا پیشرفت:(

سایر ورزشها در ایران ما رنگ دگری به خود گرفته

این بار وزنه برداری :smile:


تیم وزنه برداری جوانان ایران با اقتدار عنوان قهرمانی جهان را برای اولین بار بدست آورد .

تبریک میگم به دوستداران ایران .......... تبریک :gol::gol::gol:

تبریک میگم.فقط خدا کنه چند سال دیگه اینها هم نرن دنبال دوپینگ و یا اینکه اخلاق و ... رو بزارن کنار.
 

Farez 132

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حیف از این جوان.....

حیف از این جوان.....

اقایان خودشون دوپینگیش کردند حالا رفتند دنبال بخشش.... .

ایسنا نوشت:
تلاش وکلای ایرانی و بین المللی سعید علی حسینی، سرانجام به لغو محرومیت مادام العمر این وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان انجامید.دادگاه حکمیت ورزش CAS که طی یک ماه اخیر به بررسی دفاعیات وکلای بین المللی این وزنه بردار و آنچه که خود علی حسینی در جریان دادگاه نهایی این پرونده پرداخته بود، حکم نهایی اش را به امضای «جیمز رابرت رید»، رئیس انگلستانی هیات حکمیت دادگاه CAS بدین شرح به فدراسیون وزنه برداری کشورمان ارسال کرد: «با توجه به بررسی جامع پرونده دوپینگ وزنه برداری ایرانی، حکم محرومیت مادام العمر سعید علی حسینی لغو و محرومیت این وزنه بردار به 12 سال کاهش پیدا می کند.» براساس این حکم سعید علی حسینی که نمونه دوپینگش برای دومین بار در اکتبر سال 2009 مثبت اعلام شده بود، در اکتبر سال 2021 می تواند دوباره به عرصه رقابتهای وزنه برداری بازگردد.
اینکه علی حسینی با توجه به حکم دادگاه حکمیت ورزش CAS، پس از 12 سال می تواند به دنیای وزنه برداری بازگردد در وهله اول ناامید کننده است، اما از نگاه وکلای این وزنه بردار، یک موفقیت بزرگ محسوب می شد؛ موفقیتی که امیدها را برای کاهش بیشتر این محرومیت افزایش می دهد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، به عبارتی این برای اولین بار در سوابق کمیته انضباطی فدراسیون جهانی وزنه برداری و البته تاریخ ورزش ایران است که حکم محرومیت مادام العمر ورزشکاری شکسته می شود، اما کاهش این محرومیت به 12 سال هم شاید در این مقطع کمکی به سعید علی حسینی نکند.
دکتر علیپور یکی از وکلای ایرانی علی حسینی در این باره گفت: « با توجه به مدارک و اسناد ارائه شده و همینطور دفاعیات صورت گرفته در جلسه 31 تیر ماه دادگاه حکمیت ورزش کمترین انتظار ما و وکلای بین المللی علی حسینی این بود که دادگاه CAS ضمن لغو این محرومیت مادام العمر، حکم به محرومتی 4 ساله بدهد، اما به نظر می رسد هیات رسیدگی به این پرونده در اجرای عدالت تا حدودی جایگاه و شان فدراسیون جهانی وزنه برداری را هم رعایت کرده است.»
وکیل سعید علی حسینی در پاسخ به این سئوال که آیا امیدی به کاهش محرومیت دوباره این وزنه بردار جوان هست یا خیر نیز گفت: «ما برای اعتراض به این رای 12 روز فرصت داریم. البته راه دیگر هم این است که به دادگاه عالی سوئیس (Supreme Court) شکایت کنیم. به همین خاطر در حال رایزنی هستیم تا ببینیم در نهایت کدام اقدام برای مرحله بعدی مناسب تر است.»
علیپور در پایان گفت: «مطمئن باشید با حمایت های فدراسیون وزنه برداری، با جدیت هرچه تمام تر پیگیری این پرونده هستیم. اینک که برای اولین بار حکم محرومیت مادام العمر یک وزنه بردار در تاریخ لغو شده است، می توان به کاهش محرومیت این وزنه بردار نیز امیدوار بود


http://khabaronline.ir/news-170097.aspx
 

sam 600020

عضو جدید
کاربر ممتاز
قهرمانی و رکوردشکنی بهداد سلیمی در پاریس

قهرمانی و رکوردشکنی بهداد سلیمی در پاریس

قهرمانی و رکوردشکنی بهداد سلیمی قوی ترین مرد جهان در مسابقات جهانی فرانسه را خدمت هم باشگاهی های عزیز تبریک گفته و برای ایشان هم آرزوی موفقیت روز افزون میکنم.:gol:







جو سالن برگزاری مسابقات خیلی باحال بود... یا مولا علی مدد ... علی یارت ... دم همه ی ایرانی های تو سالن هم گرم:gol:



ولی حیف که موقع پخش سرود ملی به جای بالا رفتن پرچم کشورمون باید صحنه آهسته میدیدم:(
 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مرسي از تاپيكتون;)
واقعا بايد قدر افتخار آفريناي كشورمونو بدونيم
اين رو بيشتر محض اطلاع مسئولان گرامي گفتم. متأسفانه ما مرده پرستيم!
تا يكي ميميره يا از دور خارج ميشه عكسشو نشون ميديم و تو اخبار ميگيم و .... كلي ازش تعريف ميكنيم كه فلاني آدم خوبي بود ، پهلون بود و ...
بابا مرده ها به چه دردشون ميخوره؟! به فكر زنده ها باشين و از اونا تقدير و تشكر اساسي بكنين كه روحيه بگيرن و انگيزشون بيشتر بشه تا بتونن بيش از پيش افتخار آفريني كنن

منم به نوبه خودم اين افتخار آفريني رو به بهداد عزيز و خانواده محترمش و همچنين همه ورزش دوستان تبريك عرض ميكنم.
به اميد كسب افتخارات بيشتر و بيشتر;)
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
**اخبار وزنه برداری ایران و جهان**

**اخبار وزنه برداری ایران و جهان**

دوپینگ یکی از رقبای جدی سعید محمدپور/ محرومیت نایب قهرمان اروپا از حضور در المپیک
خبرگزاری فارس: در فاصله کمتر از 15 روز تا آغاز رقابتهای المپیک 2012 لندن، تیم ملی وزنه برداری لیتوانی، تنها سهمیه خود را به دلیل نتیجه مثبت آزمایش دوپینگ آئوریماس دژبالیس از دست داد.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، لیتوانی تنها سهمیه المپیکی خود در وزنه برداری را توسط این وزنه‌بردار 21 ساله در رقابت‌های قهرمانی اروپا به دست آورده بود، اما پس از گرفتن آزمایش دوپینگ از 6 وزنه بردار این کشور، تنها آزمایش آئوریماس دژبالیس مثبت اعلام شد.
روز گذشته برونیسلوواس ویسنوسکاس نایب رییس فدراسیون وزنه برداری لیتوانی نیز خبر محرومیت دژبالیس را از تیم المپیک لیتوانی به علت دوپینگ تایید کرد تا به این ترتیب هیچ نماینده ای از این کشور در رشته وزنه برداری حضور نداشته باشد.
آئوریماس دژبالیس، فروردین ماه امسال و در جریان رقابتهای قهرمانی اروپا با مهار وزنه های 180 کیلوگرم در یکضرب و 215 کیلوگرم در دوضرب، با مجموع 395 کیلوگرم، روی سکوی نایب قهرمانی دسته 94 کیلوگرم ایستاد و مدال نقره اروپا را از آن خود کرد.
او که یکی از رقیبان جدی سعیدمحمدپور، وزنه بردار المپیکی کشورمان به شمار می رفت، سال گذشته نیز به مدال برنز اروپا دسته یافت و در مسابقات قهرمانی سال 2011 جهان در پاریس هم با رکورد مجموع 389 کیلوگرم در دسته 94 کیلوگرم دهم شد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور از فردا آغاز می‌شود
خبرگزاری فارس: رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی‌کشور انتخابی تیم ملی نوجوانان، از فردا به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی تختی سنندج برگزار می شود.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی‌ کشور ، انتخابی تیم ملی نوجوانان، از فردا (شنبه 24تیر ماه) به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی تختی سنندج برگزار می شود.
مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها از ساعت 17 فردا با حضور حسین رضازاده، رئیس و داراب ریاحی دبیر فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری، سرمربی و جورج زالای مربی تیم ملی، استاندار، فرماندار و شهردار سنندج و همینطور مدیر کل ورزش و جوانان این استان در مجموعه ورزشی تختی برگزار می شود.
استقبال بی سابقه هیئت‌های وزنه برداری استان‌های مختلف کشور از نکات قابل توجه این دوره است، به طوریکه هر 31 استان کشور با ارسال اسامی ورزشکاران، مربیان و سرپرستان خود به فدراسیون وزنه برداری آمادگی خود را برای حضور در این رقابتها اعلام کرده اند. براین اساس 220 وزنه بردار نوجوان به همراه 110مربی، سرپرست و داور، طی روزهای شنبه و یکشنبه در سنندج به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور در سال 1390 ، با حضور 200 وزنه بردار از 22 استان به میزبانی قزوین برگزار شد و تیم های خوزستان، فارس و تهران به ترتیب روی سکوهای اول تا سوم ایستادند.
در سال 1389 نیز کردستان میزبان مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور بود که تیم اصفهان قهرمان شد و تیم های خوزستان و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلیمی: برنامه‌ریزی‌ام برای طلا است نه رکوردشکنی/ مصدومیتم بلوف نبود!
خبرگزاری فارس: وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان تاکید کرد هدفش در رقابت‌های المپیک 2012 لندن کسب مدال طلا است و رکوردشکنی اولویتش نیست.


بهداد سلیمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص اردوی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تمرینات به نسبت خوب پیش می‌رود. آسیب‌دیدگی‌ام کمی من را نسبت به سایرین عقب انداخت اما در مجموع شرایط خوب است و امیدوارم روند رو به رشد ملی‌پوشان همچنان ادامه پیدا کند.
*رقیب هر وزنه‌برداری خودش و وزنه است!
وی در خصوص رقیبانش در المپیک گفت: از نظر من مهم‌ترین رقیب هر وزنه‌بردار، خود وزنه‌بردار و وزنه‌ای است که می‌زند. هر وزنه‌برداری که بتواند از 6 حرکتی که دارد نهایت استفاده را ببرد، قطعا موفق‌تر خواهد بود.
سلیمی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور موفق در المپیک، رقیبانش را آنالیز کرده و از شرایط رکوردی آنها مطلع است، یادآور شد: وزنه‌برداری مانند کشتی نیست که با شناخت حریف، بخواهیم روی نقطه ضعفش کار کنیم. خیلی به رکورد حریفانم توجهی ندارم، چراکه از نظر من هرکس بتواند کار خودش را به نحو احسن پیش و از حرکاتش نهایت استفاده را ببرد، موفق‌تر خواهد بود.
*از تجربیات رضازاده استفاده می‌کنم
وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان در مورد اینکه آیا برای حضور در المپیک از تجربیات حسین رضازاده، رئیس فعلی فدراسیون و قهرمان سابق سنگین وزن جهان بهره می‌گیرد، به فارس گفت: صددرصد این کار را می‌کنم. وی همیشه تجربیاتش از مسابقات جهانی و المپیک را در اختیار من و سایر ملی‌پوشان قرار می‌دهد و نقش مؤثری در موفقیت‌های کسب شده داشته‌ است.
سلیمی در خصوص آسیب‌دیدگی‌اش گفت: تقریبا با رفع مصدومیتم از شرایط خوبی برخوردار هستم. هنوز به مرز آمادگی صدرصد نرسیده‌ام و حدود 90 درصد آماده‌ام. با این حال بیشتر اردونشینان در حالی که روزهای زیادی به رقابت‌های المپیک 2012 لندن باقی نمانده از آمادگی صدرصدی برخوردار هستند.
*هنوز دوره درمان را طی می‌کنم
قوی‌ترین مرد جهان در پاسخ به این سؤال که پس از مشخص شدن پاداش رقابت‌‌های المپیک، از مطرح کردن مصدومیتش و ابهام در اعزام به المپیک؛‌ منظور دیگری نداشته است،‌ گفت: شاید افرادی که این حرف‌ها را زده‌اند، دلایل خودشان را داشته باشند، اما من واقعیت را اعلام کردم و در حال حاضر نیز هنوز، دوره درمانم را طی می‌کنم و بهبود کامل حاصل نشده است. خبر انتشار مصدومیتیم اغراق نبود و هیچ بلوفی نزدم.
*به دو دلیل رکوردهایم افت کردند
سلیمی در خصوص افت رکوردهایش به فارس گفت: در رکوردگیری اردوی بجنورد نیازی به رکورد زدن نداشتم اما به دو دلیل رکوردهایم افت داشت. اول آسیب‌دیدگی‌ زانویم بود که اجازه نداد خیلی خوب کار کنم و دوم اینکه رکوردگیری بجنورد برای من و کیانوش رستمی و برخی دیگر فرمالیته بود و برای انتخابی المپیک نقشی نداشت و خود کوروش باقری هم این موضوع را تأیید کرده بود.
*توانم بیشتر از رکوردهای بجنورد بود
سلیمی تصریح کرد: با این حال از وزنه‌هایی که زدم راضی نیستم و توانم بیشتر از رکوردهایی بود که به ثبت رساندم. با این وجود نسبت به شرایطی که داشتم، رکوردهای بدی نبود، ضمن اینکه یک هفته قبل از رکوردگیری بجنورد، رکورد مجموع 470 کیلوگرم را به ثبت رساندم، اما شرایط روز رکوردگیری به گونه‌ای بود که وزنه‌های سنگین‌تری را بلند نکنم.
*برنامه‌ریزی برای کسب طلای المپیک است، نه رکوردزنی
وی در مورد اینکه در المپیک چه عملکردی را از خود به جای خواهد گذاشت، گفت: در لندن تمام تلاشم برای کسب مدال طلا است. بیشتر برای کسب مدال طلا برنامه‌ریزی کرده‌ام تا رکوردشکنی. البته همه چیز به شرایط روز مسابقه بستگی دارد و امکان رقم خوردن هر اتفاقی وجود دارد.
*من باید عدالت را رعایت کنم یا شما؟!
سلیمی در خصوص قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال و اینکه آیا این پرداخت‌ها در بین ورزشکاران عدالت است، گفت: در این خصوص حرفی ندارم. عدالت را من می‌توانم برقرار کنم یا شما؟ وقتی این همه صحبت دراین مورد انجام شده و نتیجه‌ای در پی نداشته است، دیگر در این مورد حرف زدن فایده‌ای ندارد.
قهرمان وزنه‌برداری جهان و بخت اول کسب مدال طلای المپیک 2012 لندن در پایان عنوان کرد: دیگر جای مطرح کردن این مسائل و موارد حاشیه‌ای قبل از المپیک نیست و تنها باید روی این موفقیت در لندن تمرکز کرد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
در انتظار 2 طلا، 2 نقره و یک برنز از وزنه‌برداران
فهرست اولیه رقابت‌های وزنه برداری المپیک اعلام شد/پولادمردان ایرانی در جمع مدعیان
خبرگزاری فارس: با انتشار فهرست اولیه مسابقات وزنه برداری المپیک 2012 لندن، هر 6 وزنه بردار کشورمان در میان نفرات برتر اوزان خود قرار گرفتند.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در دسته 85 کیلوگرم کیانوش رستمی و سهراب مرادی، دو وزنه بردار خوب کشورمان با رکوردهای ورودی 395 و 390 کیلوگرم در فهرست 24 نفره این وزن بالاتر از سایرین در رده های اول و دوم قرار گرفتند. در این وزن ایوان استویتسوف از آذربایجان، آندره ریباکوف از بلاروس (رکوردارد جهان)، آپتی آکادوف از روسیه و آدریان زیلینسکی از لهستان با رکوردهای ورودی 390 و 385 کیلوگرم از دیگر مدعیان کسب مدال هستند.
در فوق سنگین هم دو وزنه بردار ایرانی صدرنشین فهرست اولیه مسابقات هستند. در جمع 21 وزنه بردار دسته 105+ کیلوگرم المپیک، بهداد سلیمی با رکورد ورودی 455 و سجاد انوشیروانی با رکورد ورودی 450 کیلوگرم بالاتر از سایرین قرار دارند و بعد از آنها آرتم اوداچین و ایگور شیمچکو از اکراین، روسلان آلبگوف از روسیه، ولیچکو چولاکوف از آذربایجان، سانگ گان جئون از کره جنوبی، ایراکلی تورماندیز از گرجستان و ماتیاس اشتاینر از آلمان قرار دارند که رکوردهای ورودی 445، 40 و 430 کیلوگرم برای آنها به ثبت رسیده است. غیبت اوگنی چگیشف دارنده مدال نقره المپیک 2008 از اتفاقات قابل توجه دسته فوق سنگین به شمار می رود.
در دسته 94 کیلوگرم، سعید محمدپور یکی از جوانترین مدعیان کسب مدال در المپیک با رکورد ورودی 405 کیلوگرم بعد از آنتونی سیریکو از مقدونیه و ایلین ایلیا از قزاقستان که به ترتیب با رکوردهای ورودی 410 و 409 کیلوگرم به این رقابتها آمده اند، در مکان سوم قرار دارد. انتقام زایروف از آذربایجان، مین جائه کیم از کره جنوبی، آرتن ایوانف از اکراین از دیگر مدعیان دسته 94 کیلوگرم هستند که رکوردهای ورودی همگی آنها بین 400 تا 405 کیلوگرم است.
آخرین وزنه بردار کشورمان، نواب نصیرشلال نیز در فهرست اولیه دسته 105 کیلوگرم، با رکورد ورودی 421 کیلوگرم در مکان چهارم است. در این وزن مارسین دولگا از لهستان با رکورد 430 کیلوگرم بالاتر از سایرین قرار دارد و اولکسی تروختی از اکراین و جیا ماچاواریانی از گرجستان با رکورد ورودی 425 کیلوگرم، دیگر وزنه بردارانی هستند که نامشان بالاتر از نواب قرار دارد. البته در این وزن آندره آرامنائو، رکورددار المپیک و جهان و همنیطور دو وزنه بردار قدرتمند روسیه یعنی خادزیمورات آکائف و دیمیتری کولوکوف که در جهانی پاریس قهرمان و نایب قهرمان شدند نیز حضور دارند که با رکوردهای ورودی 420 کیلوگرم بعد از نماینده کشورمان قرار دارند و می توانند کار را برای مدال آوری نصیرشلال دشوار کنند.
رقابت‌های وزنه برداری المپیک 2012 لندن یک روز پس از مراسم افتتاحیه آغاز می شود و طبق برنامه سهراب مرادی و کیانوش رستمی، به عنوان نخستین وزنه برداران ایرانی روز جمعه 13 مرداد در دسته 85 کیلوگرم روی تخته می‌روند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
حجت‌الاسلام صدیقی: امیدوارم با توسل به ائمه اطهار (ع) همیشه قهرمان بمانید
خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران با حضور در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از نزدیک تمرینات ملی‌پوشان را مشاهده و برای آنان در عرصه مسابقات المپیک آرزوی موفقیت کرد.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»، به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، امام جمعه موقت تهران صبح امروز ضمن حضور در محل اردوی تیم ملی وزنه برداری حال هوای پولادمردان المپیکی کشورمان را تغییر داد.
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی که با استقبال گرم حسین رضازاده رئیس، داراب ریاحی دبیر و اصفر ملکیان، بازرس فدراسیون وزنه برداری و همین‌طور ملی پوشان و اعضای کادر فنی وارد محل تمرین تیم ملی وزنه برداری شد، در جمع آنها گفت: خدارا شکر می کنم که قهرمانان کشورم را سرزنده و با نشاط می بینم. شما هم باید شکرگذار خداوند متعال باشید که قهرمان یک کشور اسلامی هستید؛ کشوری شهید پرور که بیش از 30 سال است در مقابل دشمنانش ایستادگی کرده و خم و به ابرو نیاورده است. شما عصاره چنین مردمانی هستید و از این بابت باید به خود ببالید.
حجت‌الاسلام‌صدیقی با بیان اینکه یک قهرمان در آستانه رقابتهای بزرگی چون المپیک باید از لحاظ روحی در بالاترین سطح قرار داشته باشد، افزود: نگاه آدمی که می ترسد با نگاه آدمی که احساس قدرت می کند یکسان نیست. پس برای آنکه قدرتمند باشید باید علاوه بر تلاشی که می کنید به خداوند توکل کنید. البته این برد و باخت ها موقتی است. مهم این است که هر انسان ارزش خودش را بشناسد. برخی چند صدهزار تومان می ارزند، برخی یک میلیارد و برخی هم 100 میلیارد، اما همه این رقم ها برای انسانی که خودش را بشناسد ناچیز است. این را گفتم تا بدانید همانند مولا علی (ع) فقط با خداوند معامله کنید و به کمتر از بهشت خودتان را نفروشید. ارزش این بدن هایی که برای شاد کردن دل ملتی مسلمان رنج می کشند و عرق می ریزند بالاست.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه یک قهرمان باید به لحاظ اخلاقی هم الگوی جامعه باشد، افزود: خیلی از ورزشکاران قهرمان هستند ولی به لحاظ اخلاقی دچار ضعف هستند و خیلی زود هم از یاد و خاطر مردم فراموش می شوند. شجاع ترین قهرمانان آنهایی هستند که بتوانند بر هوای نفس خود چیره شوند.
ایشان با اشاره به حسین رضازاده که همگان در کوچه و خیابان او را با ذکر «یا ابوالفضل» می شناسند ادامه داد: همه شما به یک حامی و پشتیبان نیاز دارید. پس تقوا پیشه کنید و با استعانت از ائمه معصومین (ع) برای شاد کردم دل این ملت و رهبر معظم انقلاب قدم بردارید. انگیزه شما باید خوشنودی خداوند متعال باشد، مطمئن باشید در این صورت خداوند هم از خلق چنین بندگانی به خود می بالد.
حجت الاسلام صدیقی در پایان با آرزوی توفیق و سربلندی برای همه قهرمانان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: تک تک شما برای ما سرمایه و گنج هستید اما حواستان باشد که خودتان را گم نکنید و پیروزی هایتان را فقط به پای تلاش خودتان ننویسید. انشاءالله با دعای خیر مردم و توسل به ائمه اطهار عرصه المپیک حاضر شوید و حماسه ای دیگر خلق کنید. قهرمان شدن سخت است اما قهرمان ماندن از آن هم دشوار تر است. شما هم سعی کنید قهرمان بمانید.
قبل از صحبت های حجت‌الاسلام صدیقی، حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور با تشکر از امام جمعه تهران برای حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری، با ارائه گزارشی به تشریح عملکرد ملی پوشان وزنه برداری در 7 ماه گذشته پرداخت و ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان وزنه‌برداری بتوانند با دعای خیری که بدرقه راهشان است دل رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز را شاد کنند.
امام جمعه موقت تهران که با علاقه مندی فراوان تمرین ملی پوشان وزنه برداری را تماشا می کرد در خلال تمرین با پرسیدن سئوال هایی نظیر وزن صفحه ها و وزنه هایی که ورزشکاران بالای سر می برند، نحوه انتخاب وزنه ها و زمان تمرین ملی پوشان، از طریق حسین رضازاده، در جریان کم و کیف رشته وزنه برداری و شرایط ملی پوشان کشورمان در آستانه رقابت‌های المپیک قرار گرفت.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هیئت‌های وزنه‌برداری استان‌ها از تجهیزات مناسب برخوردار می‌شوند
خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از تجهیز هیئت‌های استانی به امکانات و تجهیزات مورد نیاز این رشته ورزشی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسین رضازاده شنبه‌شب در حاشیه افتتاحیه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در سالن تختی سنندج اظهار داشت: شکوفایی استعدادهای ورزشی وزنه‌برداری اولویت فدراسیون است و به همین منظور اقدامات خاصی انجام شده است.
به گفته رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، میله‌های آموزشی وزنه‌برداری برای سنین 15 تا 16 سال خریداری شده و با هدف تضمین آینده وزنه‌برداری کشور، این میله‌ها در اختیار هیئت‌های استانی قرار می‌گیرد.
وی برگزاری کلاس‌های مربیگری وزنه‌برداری را یکی دیگر از برنامه‌های فدراسیون خواند و تصریح کرد: اگر چه این برنامه همواره برگزار می‌شود، اما استمرار آن زمینه لازم را برای شکوفایی استعدادهای درخشان وزنه‌برداری کشور مهیا می‌کند.
رضازاده وضعیت کردستان در زمینه وزنه‌برداری را مطلوب و امیدوارکننده ارزیابی کرد و گفت: با شناسایی وزنه‌برداران نوجوان و ارائه تمرینات مناسب به آنها، بر کارنامه افتخارات جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی بین‌المللی افزوده می‌شود.
رئیس هیئت وزنه‌برداری کردستان نیز عنوان کرد: در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در گروه سنی نوجوانان حدود 300 نفر ورزشکار از 32 استان سطح کشور با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
فاروق فیروزمندی افزود: این دوره از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان 15 تا 17 سال به عنوان امید‌های آینده این رشته ورزشی در سطح کشور برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان و برخورداری از آب و هوای بسیار مناسب ورزشکاران این استان از توانایی‌های ویژه‌ای برای حضور در رشته وزنه‌برداری برخوردارند و توانایی بیش از این را دارند.
فیروزمندی در پایان هدف از برگزاری این دوره مسابقات در کردستان را ترویج و توسعه وزنه‌برداری در بین ورزشکاران این استان عنوان کرد و گفت: این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون وزنه‌برداری توسط هیئت وزنه‌برداری استان کردستان برگزار می‌شود.
 

Similar threads

بالا