[ ورزش های رزمی ] کشتی

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
خانه کشتی منصور برزگر افتتاح شد
خبرگزاری فارس:با حضور شهردار و برخی از اعضای شورای شهر تهران و همچنین جمعی از پیشکسوتان کشتی، خانه کشتی منصور برزگر در منطقه یک(ولنجک) افتتاح شد.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و همچنین برخی از اعضای شورای شهر تهران و جمعی از پیشکسوتان کشتی، خانه کشتی استاد منصور برزگر در منطقه یک(ولنجک) افتتاح شد.
در این مراسم حسن بیادی، محمدعلی نجفی و علیرضا دبیر از اعضای شورای شهر و همچنین ابراهیم جوادی، محمدرضا طالقانی، علیرضا سلیمانی، عباس جدیدی، علیرضا رضایی، علیرضا حیدری، علیرضا لرستانی و جمعی دیگر از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی حاضر بودند.
نصب بنرهای بزرگ از جهان پهلوان غلامرضا تختی، منصور برزگر، امیررضا و رسول خادم،‌ عباس جدیدی و دبیر نیز از نکات قابل توجه در مراسم بود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آمریکایی ها با ترکیب جام جهانی می آیند
خبرگزاری فارس:تیم کشتی آزاد آمریکا در حالی پا به مسابقات المپیک لندن می‌گذارد که ترکیب این تیم نسبت به جام‌جهانی آذربایجان به غیر از 2 وزن تغییری نکرده است.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»،به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،ترکیب تیم کشتی آزاد آمریکا به منظور حضور در رقابت‌های المپیک 2012 لندن اعلام شد.
سام هیزوینکل، کولمن اسکات، جارد فرایر، جردن باروفس، جک هربرت، جک وارنر و تراول دلاگنف ترکیب آمریکایی ها برای المپیک تشکیل می دهند.زکی جونز سرمربی تیم آمریکا در حالی که شاون بانچ موفق به کسب سهمیه المپیک شده است، کولمن اسکات را برای رقابت‌های المپیک 2012 لندن انتخاب کرد.
این ترکیب به جزء کشتی گیران اوزان 55 و 84 کیلوگرم نفراتی هستند که مقابل تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی آذربایجان به میدان رفتند. از میان این کشتی گیران فرایر و وارنر مقابل آزادکاران کشورمان شکست خوردند.
سام هیزوینکل دارای مدال طلای پان آمریکن در رقابت‌های جام جهانی حضور داشت و جیک هربرت تنها غایب آنها در باکو بود. این کشتی گیر دارنده مدال نقره جهان در سال 2009 است که سال گذشته مغلوب کایل ساندرسون کشتی گیر کهنه کار آمریکایی مغلوب شد.جان اسمیت، براندون اسلی و بیل زادیک دستیاران زکی جونز در المپیک 2012 لندن هستند.
در کشتی فرنگی نیز اسپنسرمانگو، الیس کولمن، بن پورویسور، چالز بتس و دمیرل بایرس المپیکی ها آمریکا هستند که استیو فرایسر سرمربی و مومیر پتکوویچ و ایک آندرسون مربیان این کشور در المپیک هستند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
کشتی گیران روس تبار تیم ملی آذربایجان دچار مشکل شدند
خبرگزاری فارس: دو کشتی گیر روس تبار تیم آذربایجان در آستانه رقابتهای المپیک 2012 لندن دچار مشکلات حاشیه‌ای شدند.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»،به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،دو کشتی گیر روس تبار تیم آذربایجان در آستانه رقابت‌های المپیک 2012 لندن دچار مشکلات حاشیه‌ای شدند.
پخش فیلمی تبلیغاتی راجع به خوشبوکننده‌‌ها در ایالت تاتارستان روسیه ،شریف شریف اف و ماگموداف کشتی گیران آزادکار و روس‌تبار اوزن 84 و 120کیلوگرم تیم آذربایجان در المپیک لندن را دچار مشکل کرده است.
بعضی موارد مربوط به این فیلم به شکلی است که باعث بروز مسائل حاشیه ای برای این کشتی گیران شده است و آنها مجبور به شکایت از شرکت پخش کننده این فیلم تبلیغاتی شده اند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
محمدی:از 60درصد پتانسیل خود در مسابقات آسیایی استفاده کردیم
خبرگزاری فارس:سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان از 60 درصد پتانسیل خود استفاده کردیم و حتی در 4 وزن، نفرات دوم در رقابت‌ها شرکت کردند.


مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس«توانا»، با اشاره به قهرمانی تیم نوجوانان در رقابت‌‌های آسیایی قرقیزستان گفت: تیم ایران از 60 درصد پتانسیل خود برای حضور در این دوره از مسابقات بهره برد و حتی در 4 وزن، نفرات دوم در رقابت‌ها شرکت کردند.
سرمربی تیم نوجوانان هدف از بکارگیری نفرات دوم در بعضی از اوزان را پشتوانه‌سازی دانست و افزود: برای حضور در مسابقات جهانی برنامه داشتیم برای همین دست به ریسک زدیم و به 3 نفر از 4 نفری که در رقابت‌‌های جام پیروزی ترکیه طلا گرفتند استراحت دادیم . اقدامی که ممکن است از نگاه بعضی‌ها غلط باشد چون من بار اولی است که مسئولیت سر‌مربیگری را برعهده دارم و این کار را شاید هرکسی انجام ندهد. ولی از تصمیم خودم راضی هستم چون به لطف خدا تیم قهرمان شد.
وی با اشاره به برخی انتقادها مبنی بر مشکل کشتی‌گیران نوجوان در هنگام کلینج گفت:باید به شرایط مسابقه و سنی کشتی‌گیران هم توجه کرد . اگر به کشتی‌گیران بزرگسال هم نگاه کنید، متوجه می‌شوید که آنها هم گاهی با اینکه کلینج به نفعشان است باز امتیاز از دست می‌دهند ولی آنچه که در رده سنی نوجوانان در مسئله کلینج مطرح است سن کم و بی‌تجربگی کشتی‌گیران است و هرچقدر هم روی بحث فنی کار کنیم باز شاهد بعضی ضعف‌ها در این رده سنی هستیم.
محمدی به ضعف و مشکلات عمده این رده سنی اشاره و تصریح کرد: کشتی‌گیران این رده سنی در تمرین‌ها بسیار خوب هستند ولی در جریان مسابقه به خاطر فشار و استرس گاهی اشتباهاتی پیش‌بینی نشده‌ای از آنان سر می‌زند، اشتباهاتی که درتمرین به هیچ‌وجه انجام نمی‌دهند. کادر فنی برای برطرف کردن این مشکل در پایان هر اردو، تمرین مسابقه‌ای برگزار می‌کند تا بتواند شرایط را برای آنها عادی کند.
سرمربی تیم نوجوانان به شروع اردوهای آمادگی جهت شرکت در رقابت‌های جهانی اشاره و تصریح کرد: از 28 تیر اردوها شروع می‌شود و در هروزن دونفر به اردو دعوت می‌شوند که در مجموع 20 تا 25 نفر در اردو حضور دارند.
محمدی با اشاره به زمان اردوها گفت: دو اردوی 15 روزه در دستور کار داریم که سعی داریم روی آمادگی جسمانی و نقاط ضعف کشتی‌گیران کار کنیم تا بتوانیم بهترین حضور را در مسابقات جهانی داشته باشیم چون ما بعد از مسابقات ترکیه زمان کمی برای آماده‌سازی تیم داشتیم وخیلی از کشتی‌گیران با بدن‌های ناآماده در مسابقات آسیایی شرکت کردند اما برای مسابقات جهانی 40 تا 45 روز وقت داریم و می‌توانیم به خوبی آماده شویم.
وی در پایان از عدم شرکت در تورنمنت‌های بین‌المللی قبل از شروع مسابقات جهانی خبرداد.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیگر زنگ تفریح نیستیم/ آزادکاران اردبیلی رشد چشمگیری داشته‌اند
خبرگزاری فارس: مدیر تیم‌های کشتی آزاد استان اردبیل گفت: در گذشته زنگ تفریح حریفان بودیم، اما آزادکاران اردبیلی با قهرمانی در لیگ منطقه‌ای کشتی جوانان نشان دادن که رشد چشمگیری‌ داشته‌اند.


مصطفی میرعمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره عملکرد آزادکاران جوان اردبیلی در لیگ منطقه‌ای کشتی گفت: از فروردین ماه سال جاری کار را در استان اردبیل به عنوان مدیر تیم‌های کشتی آزاد آغاز و با برنامه‌ریزی خوبی که انجام دادیم کار را شروع کردیم.
وی ادامه داد: در این مدت علاوه بر برگزاری اردوهای تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کلاس‌های آموزشی هم برای مربیان برگزار کردیم. در مرحله رفت لیگ منطقه‌ای دوم شدیم، اما در مرحله برگشت با غلبه بر تیم تبریز به عنوان تیم نخست راهی مرحله پایانی شدیم.
میرعمادیان افزود: شش تیم زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان و اردبیل در این منطقه حضور دارند. در گذشته در بین 6 تیم ششم می‌شدیم، اما آزادکاران اردبیلی با عملکرد خوبشان در این رقابت‌ها نشان دادند که رشد چشمگیری‌ داشته‌اند و با اقتدار قهرمان شدیم.
وی تصریح کرد: اگر همین روند را ادامه دهیم می‌توانیم در ادامه جزء‌ مدعیان باشیم. تیم‌های حاضر در این مسابقات همه به رشد کشتی اردبیل اذعان داشتند؛ اردبیل در گذشته در کشتی آزاد همواره زنگ تفریح حریفان بوده است به طوری که در سال‌های گذشته در بین 6 تیم ششم می‌شدیم، اما امسال با اقتدار قهرمان لیگ منطقه غرب شدیم.
میرعمادیان در پایان با تشکر از حمایت‌های گرمرودی، رئیس هیئت کشتی استان گفت: تلاش می‌کنیم با توجه به پیشینه قوی کشتی فرنگی در این استان کشتی آزاد را هم به جایگاه بالایی برسانیم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
کشتی فرنگی باید بعد از سال‌ها دوری از مدال المپیک، به حقش برسد
ممتازان: محمد بنا رمز موفقیت کشتی فرنگی در المپیک است
خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور محمد بنا در رأس کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رمز موفقیت ایران در المپیک لندن خواهد بود.


عبدالرسول ممتازان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضور خوزستانی‌ها در المپیک لندن گفت: 2 کشتی‌گیر و یک مربی در رشته فرنگی و یک داور به عنوان نماینده استان خوزستان در لندن حاضر خواهند بود.
وی ادامه داد: کادر فنی بسیار خوبی، هم در کشتی آزاد و هم در کشتی فرنگی داریم. با توجه به حضور کشتی‌گیران خوزستانی در کشتی فرنگی ارتباط تنگاتنگی با محمد بنا داریم و حضور وی در رأس کادر فنی فرنگی رمز موفقیت ایران در المپیک لندن خواهد بود.
سرپرست هیئت کشتی خوزستان تصریح کرد: امیدوارم بعد از سال‌ها ناکامی کشتی فرنگی در المپیک‌ها در این دوره علاوه بر طلسم‌شکنی رکوردی تاریخی را هم ثبت کنیم. درخشش در المپیک حق ما است و باید به حقمان بعد از سال‌ها دوری از مدال المپیک در لندن برسیم.
ممتازان با اشاره به شرایط مطلوب فرنگی‌کاران خوزستانی در اردوهای تیم ملی فرنگی گفت: سعید عبدولی با عملکرد فوق‌العاده‌ای که در مسابقات قهرمانی جهان داشت از شانس بالایی برای کسب مدال، آن هم از مرغوب‌ترین نوعش در لندن برخوردار است؛ حبیب‌الله اخلاقی هم شانس زیادی برای رفتن روی سکوی المپیک دارد.
وی خاطرنشان کرد: عبدولی بسیار باانگیزه است و اخلاقی با جنگندگی خودش می‌تواند در المپیک موفق باشد. اخلاقی لیاقت رفتن روی سکوی المپیک را دارد و چیزی از بقیه رقیبان کم ندارند. با هماهنگی استاندار خوزستان و گرشاسبی، مدیرکل ورزش جوانان استان، جوایز خوبی را پیش از المپیک برای این نفرات در نظر گرفته‌ایم.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اردوی آزادکاران نوجوان از 28 تیر به میزبانی مشهد آغاز می‌شود
خبرگزاری فارس: اردوی تیم کشتی آزاد نوجوانان برای حضور درمسابقات قهرمانی جهان از 28 تیرماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که تا دهم مردادماه در مرکز فرهنگی ورزشی ثامن الحجج (ع) برگزار خواهد شد به شرح زیر است:
42 کیلو: مرتضی فرزین‌فر (همدان) خیرالله قهرمانی (کرمانشاه)
46 کیلو: صابر خانجان و شهاب خوال (مازندران)
50 کیلو: علی محمدزاده و مجتبی عموزاده (مازندران)
54 کیلو: مرتضی قیاسی (لرستان) حسین خدپور (مازندران)
58 کیلو: سمیر یاوری (کرمانشاه) امیر اکبرزاده (مازندران)
63 کیلو: حسین روزبه (مازندران) سامان شجاعی (مازندران)
69 کیلو: کامران قاسم‌پور و رضا مظفری (مازندران)
76 کیلو: علی موجرلو (مازندران) آرش نیرآبادی (گلستان)
85 کیلو: امیرحسین میرباباشاهی (مازندران) حسین شهبازی (تهران)
100 کیلو: علی‌اصغر اکبری و جواد طالبی (مازندران)
سرمربی: سیدمراد محمدی (مازندران)
مربیان: تورج ظفری (تهران) یعقوب نجفی جویباری (تهران) محمدعلی گنجابی (کرمانشاه)
سرپرست: سیدجعفر موسوی (خراسان رضوی)
 

iZass32

عضو جدید
کاربر ممتاز
مربی کشتی فرنگی محمد بنا خداحافظی کرد

مربی کشتی فرنگی محمد بنا خداحافظی کرد


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند ما بتوانیم با ۳ مدال طلا قهرمان المپیک شویم، اما من ایمان داشتم که این اتفاق رخ می‌دهد.

به گزارش جهان

محمد بنا در گفت‌وگو با فارس

درباره کسب نتایج درخشان این تیم در المپیک گفت: شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند بتوانیم با ۳ مدال طلا و با اقتدار قهرمان المپیک شویم، اما من که از شرایط تیم آگاه بودم به این موضوع ایمان داشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط داوری که در مسابقه عبدولی رخ داد، آیا فکر می‌کرد قاسم رضایی به مدال طلا برسد، گفت: اگر اینجا بودید و شرایط رضایی را می‌دیدید متوجه می‌شدید که می‌توند طلا بگیرد یا نه، تمام وجودش هوشیاری، اقتدار و انگیزه بود. حتی مربیان خارجی در اینجا هم می‌گفتند که او نمی‌تواند طلا بگیرد، اما من ایمان داشتم.

* دیگر چیزی از خدا نمی‌خواهم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره اینکه دیگر به دنبال چه چیزی است، گفت: هر چیزی که از خدا می‌خواستم به من داده است و دیگر چیزی نمی‌خواهم. ظرفم پر شده است و تنها نیاز به آرامش دارم تا به زندگی شخصی‌ام برسم.

* انتظار خودم بیشتر از اینها بود

محمد بنا درباره اینکه پیش بینی شخصی‌اش قبل از المپیک چه تعداد مدال برای تیمش بود، گفت: انتظار خودم خیلی بیشتر از اینها بود و برای ۳ کشتی دیگر هم مدال کنار گذاشته بودم. قبل از سفر به لندن هم این موضوع را گفته بودم که هر ۶ کشتی‌گیر ما شانس مدال دارند. همه فکر می‌کردند که من دنبال حداقل هستم، اما خودم می‌دانستم که چکار کردم و چه نتیجه‌ای باید بگیرم؛ همواره دنبال بیشترین بودم.

* به کشتی‌گیرانی که مدال نگرفتند باید بیشتر توجه کنیم

وی در پاسخ به این سؤال که کدام مدال بیشتر از همه به دلش چسبید، گفت: یکی بیشتر از دیگری برایم ارزشمند بود، حتی کشتی‌گیرانی که مدال نگرفتند خوب بودند، برای من هیچ فرقی نمی‌کند، باید به کشتی‌گیرانی توجه کنید که موفق به کسب مدال نشدند توجه من بیشتر به بچه‌هایی است که مدال نگرفتند، از نظر تیمی قهرمان المپیک شدیم پس باید به همه توجه شود. این موفقیت حاصل یک کار تیمی بود و قرار نیست تنها به مدال آوران توجه کنیم.

* نتیجه رویایی را در المپیک رقم زدیم

محمد بنا درباره اینکه المپیک لندن را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: ۳ نقطه ناراحت ‌کننده داشتیم که اخلاقی، عبدولی و باباجان‌زاده مدال نگرفتند و سه نقطه درخشان ۳ طلا گرفتند. درست است کشتی رشته‌ای انفرادی است، اما موفق شدیم با قهرمانی تیم فرنگی نتیجه رویایی را در المپیک رقم بزنیم؛ واقعا خوشحالم.

اگر بخواهید المپیک را در یک کلمه توصیف کنید چه می‌گویید، محمد بنا در پاسخ به این سؤال گفت: سقف آرزوها.

وی ادامه داد: از تمام مردم تشکر می‌کنم که در این شب‌ها ما را دعا کردند هیچ چیزی بیشتر از اینکه در ورزش افتخار کسب کنیم مردم ما را خوشحال نمی‌‌کند و خوشحالم که مردم خوشحال شدند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره اینکه آیا در دیدار عبدولی ناداوری صورت گرفت، عنوان کرد: مارتینتی اعلام کرد داوران این دیدار را محروم خواهد کرد. وقتی رئیس فدراسیون جهانی این موضوع را اعلام می‌کند یعنی قضاوت اشتباه بوده است. اگر مردم من را قبول دارند، می‌گویم که کشتی طوری چیده شده بود که کره طلا بگیرد و فرانسه هم به مدال برسد؛ ایران هم نباید در این وزن مدال بگیرد.

* می‌خواستند می‌توانستند بیشتر از این هم اعمال نفوذ کنند

بنا افزود: مدال‌ها را خودمان گرفتیم اما به بعضی‌ها دادند اگر هم می‌خواستند می‌توانستند بیشتر از این هم اعمال نفوذ کنند، اما اگر کشتی‌گیران ما آمادگی نداشتند، موفق نمی‌شدند.

وی تصریح کرد: در فینال کشتی سوریان با کشتی‌گیر آذربایجانی رئیس جمهور این کشور هم حضور داشت، اگر داور می‌توانست اعمال نفوذ نمی‌کرد، مارتینتی هم حتی از مدال سوریان زیاد خوشحال نبود. در هر صورت آذربایجان یکی از حامیان مالی اصلی فیلا است.

* کار من دیگر با کشتی تمام شده است

توقعات از کشتی فرنگی با این نتایج بسیار بالاتر از قبل رفته است. محمد بنا در این باره گفت: این دیگر به من مربوط نیست. زمانی‌که می‌خواستیم در المپیک شرکت کنیم بر عهده من بود؛ کار من دیگر با کشتی تمام شده است. خسته شده‌ام و می‌خواهم به زندگی شخصی‌ام برسم.
 

fa_arch

عضو جدید
واااااااااااااااااای
خیلی تاسف آوره
نه بخاطر اینکه سمبوسه فروشی شغل بدیه
بخاطر اینکه یک قهرمان ورزشکار باید وقتش صرف چیز دیگه ای بشه

:(
چرا قدر این قهرمانا رو نمیدویممممممممممممممممممممممممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

:cry::crying:
واقعا جای تاسف داره .

:w05:
چه جوری میشه با این اقا تماس گرفت؟
:w20::w20:
 

Amir M@hdi.A

کاربر فعال تالار مهندسی شهرسازی
کاربر ممتاز
.

.

متاسفم برای مدیران در وزارت ورزش و فدراسیون کشتی.
 

mohammad_petro85

عضو جدید
[h=2]نظرسنجي براي ماندن کشتي در المپيک[/h]
در نظرسنجي سايت معتبر ورزشي ESPN که بعد از تصميم هيئت اجرايي IOC انجام شد، رشته‌هاي کاراته و اسکيت بالاتر از کشتي قرار گرفتند.

سايت معتبر ورزشي ESPN بعد از تصميم هيئت اجرايي کميته بين‌المللي المپيک (IOC) مبني بر حذف کشتي از بازي‌هاي المپيک 2020 اقدام به برگزاري نظرسنجي به منظور حذف يکي از رشته‌هاي ورزشي از بازي‌هاي المپيک به جاي کشتي و جايگزيني رشته مورد علاقه مخاطبان کرد.

در اين سايت که يکي از معتبرترين سايت‌هاي ورزشي به شمار مي‌رود بعد از تصميم کميته بين‌المللي المپيک براي حذف کشتي از بازي‌هاي المپيک، 26 رشته ورزشي که بايد در المپيک حضور داشته باشند به معرض نظرسنجي گذاشته شده‌اند که کداميک در المپيک باقي بمانند و کداميک از المپيک حذف شوند. سايت "ورزش سه" هم با توجه به درخواست زياد مخاطبين ، اين خبر را مجدداً به روي خروجي سايت گذاشته ، تا هموطنان بيشتري بتوانند در اين نطر سنجي شرکت کنند تا به اميد خدا کشتي که از ورزش هاي ملي کشور عزيزمان است ، از المپيک حذف نشود .

به گزارش ورزش سه ، در قسمت بالاي اين نظرسنجي سوال شده است که کدام رشته بايد به جاي کشتي از المپيک حذف شود که اسامي 26 رشته آمده است که تا اين لحظه که 2,404,900 نفر شرکت کرده‌اند، بدمينتون با 5.2 درصد، تکواندو و پنج‌گانه مدرن با 4.6 درصد در صدر رشته‌هاي حذفي قرار دارند.

در قسمت دوم نظرسنجي هم سوال شده است شما دوست داريد شاهد کدام رشته در بازي‌هاي المپيک 2020 باشيد؟ که در اين قسمت 8 رشته ورزشي شامل 1- کشتي 2- بيس‌بال و سافت‌بال 3- کاراته 4- کوهنوردي 5- ووشو 6- اسکواش 7- موج‌سواري و 8- اسکيت جز گزينه‌ها هستند که تا اين لحظه کاراته با 60.4 درصد بالاترين آمار را براي حضور در المپيک 2020 به خود اختصاص داده است. اسکيت با 34.3 درصد و کشتي با 4.7 درصد در رده‌هاي بعدي قرار دارند. اين در حالي است که در روزهاي نخست حذف کشتي از المپيک، کشتي با 83.5 درصد بالاترين آمار را براي باقيماندن در المپيک به خود اختصاص داده بود.

علاقمندان براي باقي ماندن کشتي در المپيک بايد در قسمت دوم به کشتي (wrestling) رأي دهند و در قسمت اول به يکي از رشته‌هايي که به جاي کشتي بايد از المپيک حذف شوند.

لینک نظرسنجی:

http://espn.go.com/sportsnation/poll/_/id/4931/wrestling-olympics
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
وزن‌کشي مسابقات کشتي فرنگي نوجوانان

وزن‌کشي مسابقات کشتي فرنگي نوجوانان

[h=1]وزن‌کشي مسابقات کشتي فرنگي نوجوانان[/h]
[h=2] مراسم وزن کشي مسابقات کشتي فرنگي نوجوانان گراميداشت روز جهاني کودک در تهران، عصر امروز (چهارشنبه) انجام شد.[/h]

مسابقات کشتي فرنگي نوجوانان گراميداشت روز جهاني کودک که مرحله نهايي انتخابي تيم کشتي فرنگي نوجوانان ايران محسوب مي شود، فردا (پنجشنبه) در سالن ورزشي شهداي هفتم تير تهران برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا، تعداد کشتي گيران شرکت کننده در اين مسابقه ها، در هر وزن از اين قرار است:

42 کيلوگرم: 13 نفر

46 کيلوگرم: 13 نفر

50 کيلوگرم: 16 نفر

54 کيلوگرم: 15 نفر

58 کيلوگرم: 17 نفر

63 کيلوگرم: 16 نفر

69 کيلوگرم: 12 نفر

76 کيلوگرم: 18 نفر

85 کيلوگرم: 13 نفر

100 کيلوگرم: 13 نفر

مراسم وزن کشي مسابقه هاي کشتي آزاد نوجوانان گراميداشت

روز جهاني کودک نيز بعدازظهر فردا (پنجشنبه) انجام مي شود و رقابت هاي آن روز جمعه برگزار خواهد شد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
ترکيب تيم‌هاي کشتي ايران و آمريکا

ترکيب تيم‌هاي کشتي ايران و آمريکا

[h=1]ترکيب تيم‌هاي کشتي ايران و آمريکا[/h]
[h=2] ترکيب تيم‌هاي کشتي ايران و آمريکا براي مسابقه روز جهاني کشتي که قرار است 25 ارديبهشت در نيويورک برگزار شود اعلام شد.[/h]

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون کشتي آمريکا، 3 قدرت برتر کشتي جهان، ايران، آمريکا و روسيه به عنوان بخشي از برنامه‌هاي ماه جهاني کشتي که توسط فدراسيون بين‌المللي کشتي (FILA) اعلام شده است به مناسبت همبستگي و حفظ کشتي در المپيک با يکديگر مسابقه خواهند داد.

تيم آمريکا در هر 3 سبک با تعدادي از برندگان مدال المپيک و جهاني گذشته در اين مسابقات به ميدان خواهد رفت. جردن باروز دارنده مدال طلاي المپيک لندن و کولمن اسکات دارنده مدال برنز المپيک به همراه تراول دلاگنف، دارنده مدال برنز 2009 جهان و نفر پنجم المپيک لندن در 120 کيلو از شاخص‌ترين نفرات تيم آمريکا براي حضور در اين مسابقه نمادين هستند. البته در اين بين تنها دلاگنف مقابل تيم ايران به ميدان خواهد رفت و 2 کشتي‌گير ديگر برابر روسيه کشتي خواهند گرفت.

* ترکيب تيم کشتي آزاد آمريکا براي ديدار با ايران به شرح زير است:

55 کيلو: اوبه بلان

60 کيلو: ريسه هامفري

66 کيلو: کلن راسل

74 کيلو: کايل داکه

84 کيلو: کيت گاوين

96 کيلو: جي‌. دي برگمن

120 کيلو: تراول دلاگنف

* ترکيب تيم کشتي آزاد ايران براي ديدار با آمريکا به شرح زير است:

55 کيلو: حسن رحيمي

60 کيلو: مسعود اسماعيل‌پور

66 کيلو: مهدي تقوي

74 کيلو: حسن طهماسبي

84 کيلو: احسان لشگري

96 کيلو: حامد تاتاري

120 کيلو: کميل قاسمي

در اين بين نبرد کميل قاسمي و تراول دلاگنف که ديدار رده‌بندي المپيک لندن را برگزار کردند در نوع خود مي‌تواند جالب توجه باشد.

بر اساس اعلام سايت فدراسيون کشتي آمريکا، همچنين غلامرضا محمدي، رضا لايق، محمد طلايي و عليرضا رضايي به عنوان مربي و رسول خادم به عنوان مدير فني تيم ايران را همراهي خواهند کرد. سرپرستي تيم به عهده علي بيات است و حجت اله خطيب، علي افتخاري، احمد گواري و صادق محبوبي نيز به عنوان مقامات مسئول همراه تيم خواهند بود.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
پيروزي يک طرفه تيم کشتي ايران مقابل آمريکا

پيروزي يک طرفه تيم کشتي ايران مقابل آمريکا

[h=1]پيروزي يک طرفه تيم کشتي ايران مقابل آمريکا[/h]
[h=2] تيم ملي کشتي آزاد ايران در ديداري نمادين براي حفظ کشتي در المپيک، شکست سنگيني را به آمريکا تحميل کرد.[/h]

"نبرد روي ريل" عنواني نمادين براي مصاف تاريخي سه جانبه تيمهاي ملي کشتي ايران، آمريکا و روسيه در نيويورک است که در اولين مسابقه نمادين براي حفظ کشتي در المپيک، تيم ملي ايران موفق شد آمريکا را در خاکش مقتدرانه با نتيجه 6 بر يک شکست دهد.

به گزارش ايسنا،در اين مبارزه که در ايستگاه قطار تاريخي گرند سنترال نيويورک برگزار شد، در وزن 55 کيلوگرم حسن رحيمي در سه تايم (0-1، 1-0 و 5-1) مقابل اوبه بلانک به پيروزي رسيد.

در وزن 60 کيلوگرم هم مسعود اسماعيل پور مقابل ريس هامفري به راحتي به برتري 7 بر صفر (1-0 و 6-0) رسيد. اسماعيل پور در حالي اين برد را رقم زد که فدراسيون کشتي اعلام کرده بود وي به دليل بيماري اين ديدار را از دست مي دهد.

در وزن 66 کيلوگرم نيز مهدي تقوي سومين شکست را در نيويورک به آمريکايي ها تحميل کرد. او موفق شد کلن راسل را 5 بر يک (3-1 و 2-0) مغلوب سازد.

در وزن 74 کيلوگرم ميزبان صاحب اولين برد خود شد و حسن طهماسبي برابر کايل ديک تن به شکست 3 بر صفر(2-0 کلينچ و 1-0 کلينچ) داد.

در وزن 84 کيلوگرم احسان لشگري پيروزي تيم ملي ايران مقابل آمريکا را قطعي کرد. لشگري 2 بر صفر کيت گيوين را برد تا ايران در خاک آمريکا اين تيم را شکست دهد.

در وزن 96 کيلوگرم حامد تاتاري موفق شد 4 بر يک (3-1 و 1-0) دي جي برگمن را مغلوب سازد و در وزن 120 کيلوگرم کميل قاسمي ششمين برد ايران را مقابل آمريکا بدست آورد. قاسمي موفق شد ترول دلاگنف را در دو تايم (1-1 و 1-0) مغلوب کند.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پيروزي يک طرفه تيم کشتي ايران مقابل آمريکا


تيم ملي کشتي آزاد ايران در ديداري نمادين براي حفظ کشتي در المپيک، شکست سنگيني را به آمريکا تحميل کرد.

"نبرد روي ريل" عنواني نمادين براي مصاف تاريخي سه جانبه تيمهاي ملي کشتي ايران، آمريکا و روسيه در نيويورک است که در اولين مسابقه نمادين براي حفظ کشتي در المپيک، تيم ملي ايران موفق شد آمريکا را در خاکش مقتدرانه با نتيجه 6 بر يک شکست دهد.

به گزارش ايسنا،در اين مبارزه که در ايستگاه قطار تاريخي گرند سنترال نيويورک برگزار شد، در وزن 55 کيلوگرم حسن رحيمي در سه تايم (0-1، 1-0 و 5-1) مقابل اوبه بلانک به پيروزي رسيد.

در وزن 60 کيلوگرم هم مسعود اسماعيل پور مقابل ريس هامفري به راحتي به برتري 7 بر صفر (1-0 و 6-0) رسيد. اسماعيل پور در حالي اين برد را رقم زد که فدراسيون کشتي اعلام کرده بود وي به دليل بيماري اين ديدار را از دست مي دهد.

در وزن 66 کيلوگرم نيز مهدي تقوي سومين شکست را در نيويورک به آمريکايي ها تحميل کرد. او موفق شد کلن راسل را 5 بر يک (3-1 و 2-0) مغلوب سازد.

در وزن 74 کيلوگرم ميزبان صاحب اولين برد خود شد و حسن طهماسبي برابر کايل ديک تن به شکست 3 بر صفر(2-0 کلينچ و 1-0 کلينچ) داد.

در وزن 84 کيلوگرم احسان لشگري پيروزي تيم ملي ايران مقابل آمريکا را قطعي کرد. لشگري 2 بر صفر کيت گيوين را برد تا ايران در خاک آمريکا اين تيم را شکست دهد.

در وزن 96 کيلوگرم حامد تاتاري موفق شد 4 بر يک (3-1 و 1-0) دي جي برگمن را مغلوب سازد و در وزن 120 کيلوگرم کميل قاسمي ششمين برد ايران را مقابل آمريکا بدست آورد. قاسمي موفق شد ترول دلاگنف را در دو تايم (1-1 و 1-0) مغلوب کند.
مبارک باشه این دلاوری و قهرمانی
ممنون علی جون
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
کشتي

کشتي

[h=1]کشتي هم مجوز ورود خودرو مي‌خواهد[/h]
[h=2] نايب رييس فدراسيون کشتي گفت: اميدواريم که مجوز ورود خودروهايي که به فوتبال و واليبال اختصاص داده شده به کشتي هم تعلق بگيرد تا بيشتر مشکلات مالي فدراسيون حل شود.[/h]

حسن رنگرز اظهار کرد: با توجه به افتخارآفريني‌هاي کشتي در ميادين مختلف ما درخواست ورود 10 خودرو را به آقاي احمدي‌نژاد داديم و ايشان هم به آقاي رحيمي ارجاع داد و الان در دست بررسي است. اگر همان طور که براي فوتبال و واليبال بدون تشريفات اين مجوزها داده شد، براي فدراسيون کشتي هم در نظر گرفته شود بسياري از مشکلات مالي حل خواهد شد.

به گزارش ايسنا ، وي ادامه داد:‌اين درخواست‌ها شخصي نيست و براي ورزش اول کشور است تا اين قدر با بحران مالي مواجه نباشد. ضمن اينکه عمده فعاليت‌هاي فدراسيون در شش ماه اول سال است و اگر در بحث تخصيص بودجه دست‌کم 70 درصد بودجه در ابتداي سال اختصاص داده شودبهره‌وري اين اعتبارات به ميزان قابل ملاحظه‌اي افزايش پيدا مي‌کند. مثلا اگر بليت‌ها را دو ماه زودتر اخذ کنيم حدود 70 درصد صرفه‌جويي خواهيم کرد که البته بايد ديد اين مساله به لحاظ قانوني امکان‌پذير هست يا خير.

رنگرز افزود: مشکل شخص رييس فدراسيون نيست. اگر قرار بود از خطيب حمايت نشود حکم سرپرستي او لغو مي‌شد. مشکلات با رفتن يا آمدن يک شخص حل نمي‌شود بلکه با دادن مجوزها و تخصيص اعتبارات حل خواهد شد.

نايب رييس فدراسيون کشتي همچنين با بيان اينکه از گذشته تناسبي بين بودجه‌هاي تخصيصي با برنامه‌هاي فدراسيون کشتي وجود نداشته است اضافه کرد: در يک دهه گذشته مسائل مالي براي فدراسيون وجود داشته اما در مقطع فعلي با گران شدن ارز و بالا رفتن هزينه‌ها، اين کسري بيشتر ديده مي‌شود و شرايط سخت‌تر شده است. بايد توجه کرد که دلار نسبت به پارسال سه برابر شده اما بودجه ما افزايشي نداشته است.

وي همچنين درباره مشکلات ايجاد شده براي نوجوانان در مغولستان گفت: مشکلي که باعث ايجاد حاشيه شد اين بود که ما پولي به آزادکاران پرداخت کرديم تا به فرنگي‌کاران بدهند چون بازگشت فرنگي‌کاران زودتر بود و قرار شد پول را براي آزادکاران بفرستيم اما به خاطر ناهماهنگي‌هايي که رخ داد اين اتفاقات به وجود آمد.

وي افزود: اين مسئله با يک تماس و ارتباط با دکتر کيم حل مي‌شد اما متاسفانه اين کار صورت نگرفت. خوشبختانه با مساعدت کميته ملي المپيک پول را تهيه کرديم. البته من قصد ندارم اين مشکل را گردن کسي بيندازم ولي بايد در جلسه هيات رييسه نظرات سرپرست‌ها را هم بشنويم چون با اين اتفاقات يک هزينه اضافي تحميل شده است.

رنگرز در ادامه در پاسخ به اين سوال که مشکل ايجاد شده براي تيم‌هاي جوانان در سفارت بلغارستان چه بوده است بيان کرد: دوستاني که به سفارت رفتند بايد دو نفر دو نفر وارد مي‌شدند تا تشريفات انجام شود. مبلغ مورد نياز هم با تلاش تهيه شد و به دست‌شان رسيد. ما کار خود را بر مبناي بودجه‌اي که تخصيص داده مي‌شود انجام مي دهيم که اين اتفاق روال اداري خودش را دارد. با اين حجم کاري چنين اتفاقاتي اجتناب‌ناپذير است.

نايب رييس فدراسيون کشتي در پايان گفت: براي اعزام‌ تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان به رقابت‌هاي جهاني نياز به بودجه داريم. از دوستان وزارت ورزش و کميته ملي المپيک خواهش مي‌کنيم که در اين زمينه مساعدت کنند. ما تا چهارشنبه فرصت داريم، البته مکاتبات و پيگيري‌ها صورت گرفته و اميدواريم که بچه‌ها به بلغارستان و صربستان اعزام شوند.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
آغاز هفته اول ليگ دسته يک کشتي

آغاز هفته اول ليگ دسته يک کشتي

[h=1]آغاز هفته اول ليگ دسته يک کشتي[/h]
[h=2] هفته اول ليگ دسته يک کشتي آزاد، جام خليج‌فارس از ساعت 17 امروز (شنبه) در شهرهاي مختلف برگزار خواهد شد.[/h]

به نقل از فدراسيون کشتي، برنامه اين رقابت‌ها و اسامي داوران و ناظران هفته اول ليگ دسته يک کشتي آزاد به شرح زير است:

گروه يک:

شهداي ساري - لوازم خانگي حاجي‌زاده گنج‌افروز (ميزبان ساري - سالن سيدرسول حسيني)

ناظر فدراسيون، نماينده سازمان ليگ و سرپرست مسابقات: سيدجواد رفوگر (تهران)

نماينده فدراسيون و رييس هيأت کشتي مازندران: اصغر ثمربخش

هيأت ژوري: عين‌الله محمدي (تهران)

داوران: سيدمحمدعابد هاشمي‌نسب (تهران)، ناصر فروتن (تهران)، ناصر مرادي‌راد (تهران)

وحدت رشت - شهيد هاشمي‌نژاد (ميزبان رشت - سالن تختي)

ناظر فدراسيون، نماينده سازمان ليگ و سرپرست مسابقات: عباس جان‌محمدي (تهران)

نماينده فدراسيون و رئيس هيأت کشتي استان گيلان: نقي هدايتي

ژوري: سيدعلي سيدگرمرودي (اردبيل)

داوران: جواد کريمي (تهران)، علي‌اکبر انصاري (تهران)، ابوالفضل سبزعلي (تهران)

پاس قوامين (ناجا) - نساجي مازندران (ميزبان تهران – سالن شهداي هفتم تير)

ناظر فدراسيون، نماينده سازمان ليگ: رحيم جدي (تهران)

نماينده فدراسيون و سرپرست هيأت کشتي استان تهران: نقي کلانتري

رئيس سازمان ليگ و سرپرست مسابقات: محمدابراهيم امامي (تهران)

هيأت ژوري: اردوان صاحب (خوزستان)

داوران: محمد عادل‌پور (زنجان) - اصغر محمدي (تهران) - اکبر نصيري (زنجان)

گروه دو:

گروه ساختماني کفايتي - بصير فريدون‌کنار (ميزبان مشهد - سالن شهيد بهشتي)

ناظر فدراسيون، نماينده سازمان ليگ و سرپرست مسابقات: حجت‌الله گودرزي (تهران)

نماينده فدراسيون و رئيس هيأت کشتي خراسان رضوي: علي بامشکي

هيأت ژوري: احمد حاج‌آقاپور (تهران)

داوران: سيدمحمد افتخاريان (البرز)، ايرج منصوري (تهران)، اميرحسين رهنما (سمنان)

فولاد ماهان سپاهان - شهداي شيرگاه (ميزبان اصفهان سالن 17 شهريور)

ناظر فدراسيون، نماينده سازمان ليگ و سرپرست مسابقات: يعقوب‌علي فخر مقدم (خراسان رضوي)

نماينده فدراسيون و رئيس هيأت کشتي استان اصفهان: عليرضا ميرواحدي

هيأت ژوري: احمد دامغاني‌نژاد (تهران)

داوران: عباس شجاعي (فارس)، بابک امجدي (تهران)، منصور کياني (کرمانشاه)

در اين هفته هيات کشتي رستم‌کلا در گروه دوم استراحت دارد.

 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
فوری.کشتی آزاد قهرمانی جهان

فوری.کشتی آزاد قهرمانی جهان

شجعي پنجم شد
[h=1]پايان کار ايران در کشتي فرنگي جوانان جهان[/h]
[h=2] تيم ملي کشتي فرنگي جوانان ايران صاحب يک مدال طلا، يک نقره و يک برنز در مسابقات جوانان جهان شد.[/h]

در روز پاياني رقابتهاي کشتي فرنگي جوانان جهان در صوفيه بلغارستان و در آخرين مبارزه ي نمايندگان ايران، بهنام شجعي در ديدار رده بندي وزن 120 کيلوگرم مقابل پل استول از آمريکا ضربه فني شد و مدال برنز جهان را از دست داد.

به گزارش ايسنا، با اين حساب، تيم ملي کشتي فرنگي جوانان ايران صاحب يک مدال طلا توسط فرشاد عيسوند در وزن 50 کيلوگرم، يک نقره توسط يوسف قادريان در 84 کيلوگرم و يک مدال برنز توسط رامين طاهري در وزن 66 کيلوگرم شد تا تيم ايران با سه مدال به کار خود در مسابقات کشتي فرنگي جوانان جهان پايان دهد.

اين درحالي است که امروز مصطفي بهزادي مقدم در ديدار رده بندي وزن 55 کيلوگرم برابر نماينده اشغالگر قدس حاضر نشد و به عنوان پنجم رسيد. در چهار وزن اول هم سيد مصطفي صالحي زاده مقابل کشتي گير رژيم صهيونيستي حاضر نشده بود.

با برگزاري فينال وزن 120 کيلوگرم، رده بندي تيمي مسابقات مشخص مي شود که در همين خبر اطلاع رساني خواهد شد.

 

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
خبرفوری درمورد کشتی آزاد قهرمانی جهان

خبرفوری درمورد کشتی آزاد قهرمانی جهان

:gol:رضایزدانی کشتی گیر وزن 96 کیلوگرم به مدال طلا در بوداپست مجارستان دست یافت.:gol:
 

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دومدال برنزدیگه برای کشتی ایران درقهرمانی جهان

دومدال برنزدیگه برای کشتی ایران درقهرمانی جهان

احسان لشکری و اسماعیل زاده مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان را کسب کردند.
;)
 

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
احتمال مقام دوم جهان در کشتی آزاد برای ایران

احتمال مقام دوم جهان در کشتی آزاد برای ایران

فردا آخرین روز پیکار های کشتی آزاد قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان است وایران یک

نماینده در 74 کیلودارد.

:gol::gol:
;););););)
:gol::gol:
 

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
فوری.کشتی آزاد قهرمانی جهان

فوری.کشتی آزاد قهرمانی جهان

قهرمانی تیم پرافتخار کشتی آزاد کشورمان در رقابتهای جهانب بوداپست مجارستان را به جامعه ورزش و کشتی دوستان وورزشکاران تبریک عرض میکنم.;)
زنده باد ایران
 

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
امام هشتم عیدی خودش رو کامل کرد.ایران در بام قله کشتی آزاد جهان ایستاد.

امام هشتم عیدی خودش رو کامل کرد.ایران در بام قله کشتی آزاد جهان ایستاد.

زندههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

اییییییییییییییییییران.

 

khanommohandes

عضو جدید
کاربر ممتاز
حرکت عجیب لشکری پس از دریافت مدال

حرکت عجیب لشکری پس از دریافت مدال

احسان لشگري پس از كسب مدال برنز رقابتهاي جهاني مجارستان بر زانوي مصدوم خود بوسه زد. لشگري كه 20 روز قبل و در جريان تمرينات تيم ملي از ناحيه زانوي راست مصدوم شده بود و نتوانست تمرينات جدي را پشت سر بگذارد، عليرغم اين مصدوميت شديد توانست صاحب مدال برنز جهان شود.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]ترکيب فرنگي کاران ايران اعلام شد
[/h][h=2] تيم منتخب کشتي فرنگي ايران با ترکيب 7 نفره در رقابتهاي بين المللي جام رياست جمهوري قزاقستان شرکت مي کند.[/h]

به گزارش ايپنا، رقابتهاي کشتي جام رياست جمهوري قزاقستان از 19 لغايت 22 آذرماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار مي شود.

بر اين اساس ترکيب تيم ايران در اين مسابقات به شرح زير است:

55 کيلوگرم: فرشاد عيسوند

60 کيوگرم: محمد سلطاني

66 کيلوگرم: برومند اصلان و صابر ميرزاده

84 کيلوگرم: مهدي محمدي

96 کيلوگرم: مصطفي خاقاني

120 کيلوگرم: مهدي نوري

مربي: بهرام حسين زاده

داور: اکبر نصيري

سرپرست: علي اشکاني

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]خادم کانديداي رياست فدراسيون کشتي شد
[/h][h=2] رسول خادم کانديداي رياست فدراسيون کشتي شد.[/h]

رسول خادم که در حال حاضر سرپرستي فدراسيون کشتي را بر عهده دارد، امروز (شنبه) با ارائه مدارک خود براي حضور در انتخابات رياست فدراسيون کشتي ثبت‌نام کرد.

به گزارش ايسنا، ثبت‌نام از کانديداهاي رياست فدراسيون کشتي از امروز آغاز شده و به مدت 10 روز کاري ادامه دارد و تاکنون به جز رسول خادم کس ديگري ثبت‌نام نکرده است.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]برنامه هفته چهارم ليگ برتر کشتي آزاد اعلام شد
[/h][h=2] برنامه هفته چهارم ليگ برتر کشتي آزاد از سوي سازمان ليگ اعلام شد.[/h]

به نقل از سايت فدراسيون کشتي، هفته چهارم که هفته اول از دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر کشتي آزاد محسوب مي‌شود، روزهاي پنج‌شنبه و جمعه هفته جاري در شهرهاي تهران، مشهد، زنجان و رستم کلا برگزار مي‌شود. وزن‌کشي 2 مسابقه اين رقابت‌ها عصر چهار شنبه 13آذرماه و مسابقات، عصر پنج شنبه 14آذرماه برگزار مي‌شود و 2 ديدار نيز روز جمعه برگزار خواهد شد.

برنامه هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر کشتي آزاد به شرح زير است:

گروه اول:

استيل آذين ايرانيان – موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج سبزوار، پنج‌شنبه 14 آذرماه به ميزباني تهران

هيئت کشتي رستم کلا- گروه ساختماني کفايتي مشهد، جمعه 15 آذرماه به ميزباني رستم کلا

گروه دوم:

موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج مشهد- باشگاه فرهنگي ورزشي گاز مازندران، پنج‌شنبه 14 آذرماه به ميزباني مشهد

شهداي زنجان- باشگاه فرهنگي ورزشي خونه به خونه بابل، جمعه 15 آذرماه به ميزبان زنجان

 

Similar threads

بالا