[ ورزش های رزمی ] کشتی

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واااااااااااااااااای
خیلی تاسف آوره
نه بخاطر اینکه سمبوسه فروشی شغل بدیه
بخاطر اینکه یک قهرمان ورزشکار باید وقتش صرف چیز دیگه ای بشه
 

مرتضی ساعی

کاربر فعال دفاع مقدس
کاربر ممتاز
چرا قدر این قهرمانا رو نمیدویممممممممممممممممممممممممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

shanim

عضو جدید
کاربر ممتاز
زنده باد پسر باغیرت آذربایجانی

زنده باد پسر باغیرت آذربایجانی

http://www.magiran.com/npview.asp?ID=2494373
6.jpg

پرویز هادی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی گفت: در رقابت های گزینشی المپیک ، فردی به من نزدیک شد و این پیشنهاد را به من داد اما من نپذیرفتم. وی تاکید کرد: یک وجب از خاک میهنم را با میلیون ها دلار عوض نمی کنم و عاشق وطنم هستم. پرویز هادی با کسب مدال طلای وزن 120کیلوگرم کشتی آزاد در رقابت های گزینشی المپیک 2012 لندن در چین المپیکی شد و تعداد ورزشکاران المپیکی آذربایجان شرقی را به عدد چهار رساند. بیگی ، استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار از کشتی گیر سنگین وزن استان و دارنده سهمیه المپیک لندن تجلیل کرد.
رویز هادی را می‌توان یکی از نمونه‌هایی از آذربایجانی‌های ایران‌دوست دانست که هرگز حاضر نیستند با همه مشکلات و محدودیت‌ها به وطن خود پشت کنند و وطن خود را بسیار بااهمیت‌تر از میلیون‌ها دلار می‌دانند. پرویز هادی از جمله جوانان این مرز و بوم است که نشان می‌دهد با وجود تمامی تبلیغات ضدایرانی برخی گروه‌ها در آذربایجان که همیشه سعی در تلقین عدم‌ایران‌دوستی آذربایجانی‌ها دارند، وطن خود مهم‌تر از حتی خود و آسایش مالی خود در آینده می‌دانند. همانا این‌ها فرزندان راستین ستارخان هستند که تا هستند هیچ مشکلی ایران را تسلیم نخواهد کرد. نمونه این پیشنهاد‌ها بار‌ها در سال‌ها و حتی ماه‌های قبل ارائه شده است که مخصوصا در این اواخر همیشه با پاسخ منفی ورزشکاران ایرانی مواجه شده است. زهره خالقی بسکتبالیست ایرانی نیز از جمله ورزشکارانی بود که جدیدا که به خاطر نام ایران حاضر نشد زیر پرچم کشورک امارات فعالیت کند. از سوی دیگر این پیشنهادات نشان‌گر عدم حمایت کافی ورزشکاران از سوی دولت می‌باشد که در مواردی باعث مورد قبول واقع شدن این پیشنهادات شده است.

امید است با حمایت از این ورزشکاران روز به روز شاهد موفقیت بیشتر ایران در تمامی زمینه‌ها باشیم.
 

pesare abidell

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شاهزادگان پارسی در دیار آذربایجان قهرمان جهان شدند.

شاهزادگان پارسی در دیار آذربایجان قهرمان جهان شدند.

شاگردان رسول خادم امروز با غلبه بر تیم میزبان قهرمان کشتی آزاد جهان شدند.
در بازی رضا یزدانی با حریف آذربایجانی ها در حالی که بازی رو برده بود و ایران را قهرمان کرده بود کشتی گیر آذربایجانی از پشت سر
با دست به صورت یزدانی زد تا جو سالن رو خراب کند.
این قهرمانی رو به همه ایرانی های عزیز تبریک میگم.
به امید قهرمانی در المپیک..
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم تبریک میگم واقعا این قهرمانی ارزشمنده...
چون آذربایجان میزبان بود،همچنین کمک های اقتصادی زیادی به فیلا میکنه و داورها هم هواشونو داشتن!!
درود بر شاهزادگان پارسی!
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شاهزادگان پارسی نمیدونم منظورت چیه
من طرفدار ورزشکار ایرانی هستم نه شاهزاده ی پارسی (دی)
موفق باشی دوست من
به امید درخشش ورزش ایران
 

m.s.c

عضو جدید
کشتی فرنگی

کشتی فرنگی

درود بر شیر بچه های ایران، که برای سومین بار پیاپی قهرمان کشتی فرنگی جهان شدند


خسته نباشید،دست مریزاد
 

*K*A*Z*E*M*

عضو جدید
[h=1]هفت آزادكار ایران فینالیست شدند[/h]
[h=2]تهران- رضا یزدانی، كمیل قاسمی، احسان لشكری، حسن رحیمی، صادق گوردزی، مهدی تقوی و مسعود اسماعیل پور كشتی گیران ملی پوش ایران در پایان روز نخست رقابت های كشتی جایزه بزرگ اسپانیا با شكست حریفان خود راهی دیدار نهایی شدند.[/h]
به گزارش شنبه شب ایرنا از فدراسیون كشتی، در ادامه این رقابت ها، عصر امروز (شنبه) 'حسن رحیمی'، 'كمیل قاسمی' و 'صادق گودرزی' به ترتیب موفق شدند مقابل 'گنادی تولبیا' كشتی گیر كهنه كار موناكویی و دارنده مدال نقره جهان، 'فاتح چاكراوغلو' دارنده مدال طلای اروپا از تركیه و 'گابور هاتوش' كشتی گیر المپیكی مجارستان و دارنده مدال برنز جهان به پیروزی برسند و راهی دیدار نهایی شوند.
'كمیل قاسمی' در وزن 120 كیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل 'الكسی شیماروف' كشتی گیر روسی الاصل تیم بلاروس و دارنده مدال طلای جهان و چند مدال اروپایی در دو تایم با نتایج مشابه یك بر صفر در كلینچ به پیروزی دست یافت.
آزادكار وزن 120 كیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف 'فاتح چاكراوغلو' كشتی گیر كهنه كار تركیه ای رفت و با شكست دارنده مدال طلای اروپا به دیدار نهایی راه یافت.
'رضا یزدانی' آزادكار وزن 96 كیلوگرم ایران نیز كه در دور نخست حریفی از اسپانیا را شكست داده بود، در دور دوم مقابل كشتی گیری از مصر به برتری رسید.
یزدانی در مرحله نیمه نهایی از سد كشتی گیری از تركیه گذشت و راهی دیدار نهایی شد.
'احسان لشكری' در وزن 84 كیلوگرم در دور نخست مقابل 'دانیال دیاز' از ونزوئلا نفر اول رقابت های گزینشی المپیك در چین در سه وقت به پیروزی رسید.
در این مسابقه وقت اول با كلینچ به سود كشتی گیر ونزوئلایی به پایان رسید، اما در وقت های دوم و سوم لشكری با نتایج 4 بر یك و 2 بر صفر پیروز شد.
لشكری در دور دوم مقابل بینیچی از تركیه در سه وقت به پیروزی رسید.
وقت اول این كشتی به كلینچ كشیده شد، اما نماینده ایران در وقت های دوم و سوم به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد كه در این مرحله نیز از سد كشتی گیر بلاروسی گذشت و به دیدار پایانی صعود كرد.
'حسن رحیمی' در وزن 55 كیلوگرم در دور نخست 'مك فارلان' از انگلستان را در دو وقت شكست داد و در دور دوم میز مقابل 'مك كینا' دیگر نماینده كشور انگلستان در دو وقت به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
'گنادی تولبیا' كشتی گیر كهنه كار مولداویایی و دارنده مدال نقره جهان و برنز اروپا كه مدتی است برای كشور موناكو كشتی می گیرد، حریف رحیمی در دیدار مرحله نیمه نهایی بود كه رحیمی از سد این كشتی گیر نیز گذشت تا راهی دیدار نهایی شود.
'مسعود اسماعیل پور' در وزن 60 كیلوگرم در دور نخست فارغ از مصر را در دو وقت شكست داد و در دور دوم نیز در دو وقت از سد آشیروف از قزاقستان گذشت.
اسماعیل پور در مرحله نیمه نهایی نیز از سد كشتی گیر پرویی گذشت و فینالیست شد.
'صادق گودرزی' در وزن 74 كیلوگرم در دور نخست 'حاجی یف' كشتی گیر روسی الاصل تیم فرانسه را در دو وقت با نتایج مشابه 6 بر صفر شكست داد.
گودرزی در دور دوم مقابل كشتی گیر كشور پرو به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد كه در این مرحله نیز 'گابور هاتوش' كشتی گیر المپیكی مجارستان و دارنده مدال برنز جهان را در دو وقت با نتایج یك بر صفر و 2 بر صفر شكست داد و راهی دیدار پایانی شد.
'مهدی تقوی' در وزن 66 كیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم عثمانی از فرانسه را شكست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز از سد كشتی گیر مجارستانی گذشت و فینالیست شد.
طبق برنامه اعلامی مسوولان برگزاری رقابت ها، پیكارهای رده بندی و نهایی این مسابقات بین المللی صبح فردا (یكشنبه) برگزار می شود.
رقابت های كشتی جایزه بزرگ مادرید با حضور 80 كشتی گیر المپیكی از 42 كشور دنیا از امروز (شنبه) به مدت دو روز در سه رشته در شهر مادرید پایتخت اسپانیا آغاز شده است.

 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
**اخبار کشتی آزاد و فرنگی ایران و جهان**

**اخبار کشتی آزاد و فرنگی ایران و جهان**

هفته دوم لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور - جام خلیج فارس
نمایندگان مازندران، خوزستان، خراسان رضوی و همدان بر حریفان خود غلبه کردند
خبرگزاری فارس:هفته دوم لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور جام خلیج فارس، با پیروزی نمایندگان استان‌های مازندران، خوزستان،خراسان رضوی و همدان مقابل حریفان خود به پایان رسید.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»،به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،هفته دوم لیگ دسته اول کشتی آزاد کشور جام خلیج فارس امروز (جمعه 23 تیرماه) از ساعت 17 در شهرهای مختلف برگزار شد که در پایان نمایندگان استان‌های مازندران، خوزستان، خراسان رضوی و همدان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
در گروه یک این رقابت‌ها و در ساری تیم موسسه مالی اعتباری فردوسی مازندران با نتیجه 4 بر 4 مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان شکست خورد. پیروزی اصفهانی ها در این مسابقه به دلیل داشتن امتیاز مثبت بیشتر نسبت به تیم فردوسی مازندران بود. در دیگر دیدار این گروه نیز تیم شهرداری نهاوند برابر میهمان خود تیم شهرداری قوچان با نتیجه 6 بر 2 به برتری رسید. در این گروه تیم شهرداری ارومیه استراحت داشت.
همچنین در گروه دو این رقابت ها و در امیدیه، تیم نفت این شهر با نتیجه 8 بر صفر مغلوب تیم ثامن الحجج (ع) خراسان رضوی شد و در دیگر دیدار این گروه مقیمی بابل با نتیجه 7 بر 1 مقابل میهمان خود شهدای بابلسر به برتری دست یافت. در این گروه تیم نوین چرم البرز استراحت داشت
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد جوانان
عموزاده، احسان پور و میرزایی بر حریفان خود غلبه کردند
خبرگزاری فارس: مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد جوانان به منظور انتخاب نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های جهانی عصرامروز(جمعه) در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»،به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد جوانان به منظور انتخاب نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های جهانی عصرامروز(جمعه) در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.
در این دیدارها که با قضاوت داوران بین المللی برگزار شد، در وزن 55 کیلوگرم فرزاد عموزاده در سه تایم از سد علی پیرزاده گذشت.
بهنام احسان پور در وزن 60 کیلوگرم به ترتیب در کشتی های اول و دوم خود آرش دنگسرکی و لطیف مومنی را در دو تایم شکست داد.
در وزن 96 کیلوگرم مهران میرزایی در دورهای اول و دوم به ترتیب از سد مصطفی صادق زاده و احسان زندیه در دو تایم گذشت. همچنین با تصمیم کادر فنی یک کشتی بین صادق زاده و زندیه نیز برگزار شد که صادق زاده به پیروزی رسید.
سید محمد افتخاریان از البرز داور درجه یک بین‌المللی، جواد کریمی از تهران داور درجه یک بین‌المللی و محمدرضا مستجیری عبدی از البرز داور درجه دو بین‌المللی، قضاوت این دیدارها را به عهده داشتند. عبداله فتوحی (تهران) وقت نگهدار و جدول نویس این مسابقات بود.
رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان شهریورماه سالجاری در تایلند برگزار می شود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
روسیه با 9 مربی در مسابقات کشتی المپیک لندن شرکت می‌کند
خبرگزاری فارس: روس‌ها در حالی پا به مسابقات کشتی المپیک لندن می‌گذارند که 9 مربی تیم آنها را همراهی می‌کند.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، روس‌ها در حالی پا به مسابقات المپیک لندن می‌گذارند که گوسینوف و گوگیاشویلی را به ترتیب به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی خود برگزیده‌اند.


گوسینوف سرمربی سابق تیم داغستان و مربی تیم ملی این کشور از بهمن ماه سال گذشته جایگزین جامبولات تدیف مشاور کنونی این تیم شد که به دلایل سیاسی از سمتش کنار گذاشته شد. در کنار این مربی 60 ساله، 4 مربی دیگر از جمله حاجی مراد ماگمودف مربی سرشناس روس راهی المپیک می‌شوند.در رشته کشتی فرنگی نیز گوگیاشویلی سرمربی روس‌ها در المپیک است و از آنجا که این کشور شش سهمیه المپیک را به دست آورده است، سه مربی همراه وی راهی لندن می‌شوند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
سوریان: برای شروع المپیک لحظه شماری می‌کنم/ توقع بالایی از خودم دارم
خبرگزاری فارس: دارنده 5 مدال طلای کشتی فرنگی جهان گفت: با توصیه‌های محمد بنا شرایط روحی بسیار خوبی داریم و برای شروع المپیک لحظه شماری می‌کنم.


حمید سوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره شرایطش برای حضور در المپیک گفت: روزهای آخر است و کم کم به المپیک نزدیک می‌شویم. هم من و هم سایر اعضای تیم در شرایط خوبی به سر می‌بریم.
وی ادامه داد: اردو‌های سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر گذاشته‌ایم و تمام هدفمان طلسم شکنی کشتی فرنگی در المپیک و ثبت رکوردی تاریخی‌ در تاریخ ورزش ایران در المپیک است.
دارنده 5 مدال طلای جهان با اشاره به علل ناکامی‌اش در المپیک پکن گفت: مدال المپیک قابل مقایسه با هیچ مدالی نیست و در بالاترین درجه اهمیت قرار دارد. متأسفانه در المپیک قبل، دستم از مدال کوتاه ماند، اما این دوره با تجربه بیشتری گام در این میدان بزرگ می‌گذارم و فضای المپیک را بهتر از گذشته درک می‌کنم. با تمام وجودم تلاش می‌کنم که بهترین نتیجه را در لندن بگیرم.
سوریان در پاسخ به این سوال که این تجربه چقدر برای موفقیت در لندن کمکش می‌کند عنوان کرد: با 3 مدال طلای جهان به المپیک پکن رفتم و سطح توقع خودم خیلی بالاتر بود، اما نشد. تجربه 7 سال حضور در سطح اول کشتی فرنگی جهان کمک برای کسب بهترین نتیجه کمکم می‌کند و توقع بالایی از خودم دارد. کادر فنی زحمت‌کش تیم ملی به خصوص محمد بنا انگیزه زیادی به ما می‌دهد.
وی درباره اینکه با توجه به نزدیک شدن به المپیک استرسش زیاد نمی‌شود گفت: طبیعی است، چه من چه سایر اعضای تیم این استرس را دارند، اما بیش از حدش مشکل‌ساز می‌شود. با توصیه‌های محمد بنا شرایط روحی بسیار خوبی داریم و برای شروع المپیک لحظه شماری می‌کنم.
حمید سوریان در پایان خاطر نشان کرد: از مردم می‌خواهم کاروان ورزش ایران را برای کسب نتایجی بهتر از المپیک پکن در المپیک لندن دعا کنند به خصوص کشتی فرنگی که زحمات بسیار زیادی را کشیده‌ است.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
نفرات برتر مسابقات انتخابی کشتی ناشنوایان مشخص شدند
خبرگزاری فارس: نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان برای حضور در رقابت‌های جهانی بلغارستان مشخص شدند.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان به میزبانی اصفهان برگزار شد که نفرات برتر به اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی دعوت شدند.
50 کشتی‌گیر ناشنوا از سراسر کشور در این مسابقات حضور داشتند که در پایان این رقابت‌ها جلسه کمیته فنی با حضور خسرو کارآمد، کیوان کارآمد، احمد مینائیان، علیرضا زندی و محمد شاهسون برگزار شد و ورزشکارن منتخب برای حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان معرفی شدند.
* نتایج این مسابقات به شرح زیر است:
کشتی آزاد:
55 کیلو: 1- امیر صمدی (کرمانشاه) 2- فرود حجتی (کرمانشاه)
60 کیلو: 1- محمد سیاهپوش (تهران)
66 کیلو: 1- حسین نوری (اردبیل) 2- کیوان صمدی (کرمانشاه)
74 کیلو: 1- سعید یونسی (اردبیل) 2- محمد رنجبر (تهران)
84 کیلو: 1- رسول دریانی (تهران)
96 کیلو: 1- احسان نعمتی (لرستان) 2- ایرج طهماسبی( کرمانشاه)
120 کیلو: 1- مجتبی لطیفی (مازندران) 2- فرهاد اسدی (خراسان رضوی)
* کشتی فرنگی:
55 کیلو: 1- مهدی بخشی (آذربایجان شرقی) 2- مهدی صدری (آذربایجان شرقی) 3- علیرضا احمدی (فارس)
60 کیلو: 1- مصطفی نوائی (تهران) 2- علی فراهانی (مرکزی)
66 کیلو: 1- مهدی توکلی (اصفهان) 2- محمد قباد (تهران)
74 کیلو: 1- ابوذر ذبیح‌زاده (چهارمحال بختیاری) 2- محمد مرادی (تهران)
84 کیلو: 1- میثم دزفولی (خوزستان)
96 کیلو: 1- محمد محبوبی (تهران) 2- محمدامین نعمتی (لرستان)
120 کیلو: 1- هاشم بیابانی (گیلان) 2- حسین علی چاپی (اصفهان)
رقابت‌های جهانی کشتی ناشنوایان در سال 2012 شهریور ماه سال جاری در صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
آغاز اردوی آزادکاران نوجوان از 28 تیرماه برای حضور در مسابقات جهانی
خبرگزاری فارس: مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از 28 تیرماه آغاز می‌شود.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان با یک مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز عنوان قهرمانی آسیا را در قرقیزستان به خود اختصاص داد.
مرحله جدید اردوهای این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از 28 تیرماه در خانه کشتی شماره 2 آغاز خواهد شد که اختصاص به کار روی نقاط ضعف و آمادگی جسمانی کشتی‌گیران دارد.
سیدمراد محمدی، سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در این باره گفت: 2 اردوی 15 روزه را تا زمان آغاز مسابقات جهانی در برنامه داریم و حدود 25 کشتی‌گیر را دعوت خواهیم کرد.
رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان از 31 مرداد تا 6 شهریور به میزبانی آذربایجان برگزار می‌شود.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
رضایی: قاسمی کادر فنی را برای موفقیت در المپیک امیدوار کرد
خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کمیل قاسمی با عملکرد خوبش در تورنمنت مادرید کادر فنی را برای موفقیت در المپیک امیدوار کرد.


علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره عملکرد آزادکاران در تورنمنت اسپانیا به خصوص کمیل قاسمی گفت: تمام کشتی‌گیران واقعاً خوب بودند و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.
وی ادامه داد: قاسمی با کشتی‌های خوبش کادر فنی را برای موفقیت در المپیک امیدوار کرد. پیروزی مقابل قهرمان جهان و قهرمان اروپا نتیجه کمی نیست، اما قاسمی نشان داد برخلاف برخی اظهارنظرهای غیرکارشناسی که می‌گفتند وی شانسی برای موفقیت در المپیک ندارد، بهتر از چیزی است که فکر می‌کنند.
دارنده مدال نقره المپیک خاطرنشان کرد: به غیر از قاسمی هر 6 ملی‌پوش دیگر کشتی آزاد هم شانس مدال المپیک هستند و آزادکاران نشان دادند حرف‌های زیادی در المپیک برای گفتن دارند.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسامی داوران و ناظران مشخص شد
خبرگزاری فارس: اسامی داوران و ناظران هفته سوم لیگ دسته اول کشتی آزاد،جام خلیج فارس که از جمعه 30 تیرماه آغاز می‌شود مشخص شد.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»،به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،هفته سوم لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور جام خلیج فارس روز جمعه 30 تیرماه از ساعت 17 در شهرهای مختلف برگزار می شود.
اسامی داوران و ناظران این مسابقات به شرح زیر است:
گروه یک:
دیدار تیم‌های شهرداری ارومیه- موسسه مالی اعتباری فردوسی (میزبان ارومیه)
ناظر فدراسیون، نماینده سازمان لیگ و سرپرست مسابقات: مرتضی ربی (تهران)
هیئت ژوری: بهمن طالبی (تهران)
داوران: 1- سید علی سید گرمرودی (اردبیل) 2- سهراب دهقان (البرز) 3- مسعود رستمی‌پور (تهران)
دیدار تیم‌های فولاد ماهان اصفهان - شهرداری قوچان (میزبان اصفهان)
ناظر فدراسیون، نماینده سازمان لیگ و سرپرست مسابقات: اصغر انصاری (تهران)
نماینده فدراسیون و رئیس هیأت کشتی استان اصفهان: داود شیران
هیئت ژوری: جواد کریمی (تهران)
داوران: 1- محمد مصلایی پور (یزد) 2- مهدی شیخ‌الدینی (کرمان) 3- علیرضا اعظمی (تهران)
گروه دو:
دیدار تیم‌های مقیمی بابل - نفت امیدیه (میزبان بابل)
ناظر فدراسیون، نماینده سازمان لیگ و سرپرست مسابقات: قدرت اله نهاوندیان (مازندران)
نماینده فدراسیون و دبیر هیأت کشتی استان مازندران: غلامرضا نوری زاده
هیئت ژوری: عزیزاله اطاعتی (تهران)
داوران: 1- حمید امامی (خراسان رضوی) 2- ایرج منصوری (تهران) 3- رحمان دمیرچی (البرز)
دیدار تیم‌های نوین چرم البرز - شهدای بابلسر (میزبان کرج)
ناظر فدراسیون، نماینده سازمان لیگ و سرپرست مسابقات: عباس جان محمدی (تهران)
نماینده فدراسیون و رئیس هیأت کشتی استان البرز : مصیب ده بالایی
هیئت ژوری: محمد ابراهیم امامی (تهران)
داوران: 1- محمدرضا عطایی (آذربایجان شرقی) 2- حسین چرمی (زنجان) 3- نادر مرادی راد (تهران)
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
هزینه 126 میلیون روبلی برای تهیه البسه تیم ملی کشتی
خبرگزاری فارس:روس‌ها برای البسه تیم ملی کشتی این کشور برای حضور در رقابت‌های المپیک لندن 126 میلیون روبل هزینه کردند.


به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»،به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، روس‌ها برای تهیه لباس متحد الشکل جهت حضور در رقابت‌های المپیک 2012 هزینه‌ زیادی کرده‌اند. بطوری که فقط برای البسه تیم ملی کشتی این کشور 126 میلیون روبل(هر روبل 377 ریال) هزینه شده است.
در مورد نتایج این کشور در رقابت‌های المپیک نیز وزیر ورزش روسیه کسب عنوان چهارمی را ایده آل دانسته است. این مقام مسئول روس، کشتی آزاد و فرنگی را از امیدهای اصلی این کشور برای کسب مدال در المپیک دانسته است.
 

Similar threads

بالا