[ ورزش های رزمی ] بوکس

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد


Kasia Boddy "Boxing: A Cultural History"
Reaktion Books | English | 2008-05-15 | ISBN: 1861893698 | 480 pages | PDF | 6,5 MB

http://depositfiles.com/files/7qpnehtge
 

Amir_Ans

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
We are sorry, but all downloading slots for your country are busy
:cry::cry:
 

امین قیاسی 1986

عضو جدید
معرفی ورزش بوکس

معرفی ورزش بوکس



:neutral::neutral: بوکس :neutral::neutral:

مختصري از ورزش و اصول بازي:



در ورزش بوکس نيروي بدني و استفاده از تکنيک داراي اهميت بسياري است و به جهت طبيعت خاص اين ورزش ، افرادي که داراي عادتهاي رواني جنگجويي و مبارزه طلبي مي باشند به آن روي مي آورند . در اين ورزش شهامت و قدرت زياد مورد نياز است و تکنيهاي آن شامل عملکردهاي سريع و عکس العملهاي فعال مي باشد.

ورزش بوکس در راند هاي 3 دقيقه اي و با کنترل دقيق داور وسط در داخل رينگ انجام مي شود . هدف طرفين مبارزه گرفتن امتياز بوسيله وارد کردن ضربات و به زانو درآوردن حريف مي باشد . امتياز به ضربات کوبنده اي تعلق مي گيرد که با مشت بسته بوسيله هر کدام از دستها به طرفين سر ، صورت و يا تنه در بالاي کمر اصابت نمايد.



وزنهای مختلف بوکس:

مگس وزن تا 48 کیلو.

خروس وزن تا 54 کیلو.

پر وزن تا 57 کیلو.

سبک وزن تا 60 کیلو.

نیم وزن سبک تا 63.5 کیلو.

نیم وزن تا 67 کیلو.

میان وزن سبک تا 71 کیلو.

میان وزن تا 75 کیلو.

نیم سنگین تا81 کیلو.

نیم سنگین تا81 کیلو.

سنگین وزن تا91 کیلو.

فوق سنگین تا 91+ کیلو.



زمان مسابقه :

در کلیه مسابقات جهانی و المپیک و دیگر مسابقات رسمی وقت مسابقه سه دوره (روند) سه دقیقه ای تعیین شده که بین هر روند یک دقیقه استراحت خواهد بود.

در مسابقات دو جانبه تعداد دوره ها به همین ترتیب خواهد بود .لیکن در صورت توافق طرفین می توان در 4 دوره 3 دقیقه ای یا 6 دوره 2 دقیقهای مسابقه را انجام داد .

هر شرکت کننده مجاز است یکنفر کمک و یک نفر دستیار داشته باشد که او را هنگام استراحت بین هر روند تر و خشک کند.



ابعاد و اندازه رينگ بوکس و ديگر لوازم آن :

رینگ در تمام مسابقات باید به شرح ذیل باشد :

1- اندازه رینگ بوکس حداقل 4.90 متر در 4.90 مترو حداکثر 6.10 در 6.10 متر مربع است .

2- کف رینگ باید مسطح و محکم و اقلا 50 سانتیمتر ار لبه خارجی طنابها به بیرون ادامه داشته باشد.

3- کف رینگ باید با نمد یا لاستیکی به قطر حداقل 1.50 و حداکثر 1.90 سانت پوشیده شود و روی آن پارچه برزنتی محکمی بطوریکه نمد یا لاستیک و تمام سطح رینگ را بپوشاند کشیده شود .

4- سه رشته طناب اطراف رینگ به ضخامت حداقل سه سانتیمتر و حداکثر 5 سانتیمتر باید کشیده شود بطوریکه فاصله طنابها از کف رینگ به ترتیب 40 و 80 و 130 سانتیمتر باشد.

طنابها باید در هر سمت در محل متساوی با پارچه ای به عرض 3 الی 4 سانتیمتر متصل باشد.



دستکشها :

دستکشهای مسابقه هر یک باید به وزن 8 اونس ) 227 گرم باشد بطوری که وزن چرم روکش دستکشها و محتویات آن مساوی باشد ) با 4 اونس روکش چرمی و 4 اونس محتویات آن ) البته در تمرینات از دسکشهای 12 و 14 و 16 اونس استفاده می شود . محتویات داخل دستکش نباید جابجا و روی چرم روکش دستکش بریدگی داشته باشد . بند دستکشها باید بدون سر فلزی و در پشت مچ دست بسته شود .



بانداژها:

باندازها باید از نوعی که در پانسمان زخم به کار می رود بطول 2.5 متر و عرض 4.5 سانتیمتر استعمال شود .لیکن در مورد باندازهای زخیمتر برای هر دست فقط 2 متر مجاز می باشد .



لباس شرکت کننده :

کفش یا پوتین سبک و بدون هیچ پاشنه ای - شلوار کوتاه که تا نیمه ران برسد و زیر پیراهن رکابی که سینه و پشت را بپوشاند و در صورتیکه پیراهن و شلوار یکرنگ باشد در کمر باید توسط باندی از رنگ دیگر مجز ا باشد.
 

امین قیاسی 1986

عضو جدید
تبصره :

1- منظور از کمر خط تصوری است که از ناف تا بالای لگن خاصره می باشد .

2- استعمال کلاه محافظ دندان لاستیکی و بیزه بند کا÷ دار از انواع المنیوم یا کائوچویی مجاز است 0در مسابقات آماتوری و الم÷یادها و جهانی اجباری می باشد )

3- استعمال کمربندهای چرمی و سگکهای و هر نوع اشیا ممنوع است .

4- استعمال روغن وازلین و شبیه آن بصورت و تمام بدن و انواع مشکوک آن که برای حریف زیان اور است مجاز نیست .

5- استفاده شلوارهای بافتنی و انواع شلوار شنا می باشند.



لوازم رینگ :

عبارتند از 2 عدد سینی چوبی که در آن مقداری کلیفون برای کف پاها و 2 عدد چهار پایه و دو بطری آبخوری و دو لگن خاک اره و دو سطل آب و میز و صندلی کافی برای و زنگ و کرنومتر دقیقه و ثانیه شمار و یک جعبه کامل لوازم کمکهای اولیه پزشکی .



کلاه محافظ :

برای جلوگیری از صدماتی که به سر و صورت وارد شده و در برخی موارد بسیار خطرناک بوکسورها موظفند در مسابقات و تمرینات از کلاه محافظ استفاده نمایند . این نوع کلاهها که توسط شرکتهای مختلف ساخته می شود برخی از سر و دماغ و دهن و گوشها و گونه ها محافظت می کنند و برخی دیگر فقط ناحیه سر و گوش و گونه ها را می پوشانند که انتخاب نوع کلاه با کمیته برگذاری مسابقات است که قبلا تصمیم گیری می نماید
 

امین قیاسی 1986

عضو جدید
نحوه برد و باخت در مسابقات بوکس:

به دو طریق بوکسور برنده تعیین می گردد :

الف) برد با امتیاز :

هر دو بوکسور قبل از شروع مسابقه طبق مقررات دارای 20 امتیاز هستند . بر مبنای ضربات خورده شده که مجموع آنها را بر 3 تقسیم کرده و حاصل آنرا از 20 کم کرده و در ورقه داوری ثبت می نمایند . مثلا ( بوکسور برنده 20 و بازنده 18 ) یعنی بوکسور بازنده 6 ضربه از حریف دریافت کرده و هیچگونه ضربه ای نخورده است. اگر بوکسور بازنده نیز ضرباتی زده باشد این محاسبه پس از کسر ضربات انجام خواهد شد. این محاسبه در یک دقیقه وقت استراحت توسط داوران کنار انجام میشود.(داور وسط حق دادن امتیاز کتبی را ندارد)



ب) برد با ضربه فنی :

به طور معمول هر گاه بر اثر ضربه ای بجز دو کف پای بوکسور جای دیگر او مانند لگن و دست و زانو و غیره با کف رینگ تماس بگیرد ( با لیز خوردن اشتباه نشود ) یا روی طناب بی حال افتاده و یا تلو تلو خورده به زمین بیفتد داور باید به او 10 ثانیه فرصت بدهد و این اوقات را با شمردن بلند و انگستان به بوکسور تفهیم کند.

هرگاه بوکسور تا قبل از رسیدن به شماره 8 آمادگی خود را اعلام کند و داور تشخیص دهد که او سرحال و آماده مبارزه است دیگر از گفتن شماره 9 و 10 خودداری کرده و با گفتن کلمه بوکس مبارزه را مجددا آغاز می نماید. هرگاه بوکسور در شمارش 8 اعلام آمادگی کند ولی این اعلام از روی غیرت و به توصیه دوستان و تماشاگران باشد ولی قدرت و توان حفظ تعادل خود را نداشته باشد داور به شمارش ادامه داده و او را ناک اوت محسوب می کند . در اینگونه مواقع ریفری باید با صدای بلند نوع ناک اوت و جلوگیری از ادامه بازی او را با کلمات بین المللی اعلام کند.
 

امین قیاسی 1986

عضو جدید
اصطلاحات و کلمات به شرح ذیل است:

1- knockout ) K.O ) بوکسور با شمارش 10 ثانیه قادر به ادامه بازی نمی باشد .

2- R. S. C ریفری بازی را یکطرفه اعلام می کند .

3- R.A.T بوکسور از ادامه بازی خودداری کرده است.



توضیح اینکه:

در مواقع شمارش بوکسور مقابل باید به دورترین گوشه سفید (بی طرف) رینگ رفته و بدون تکیه دادن به طناب منتظر نتیجه شمارش برای بوکسور زمین خورده باشد تا مادامیکه بالای سر بوکسور زمین خورده ایستاده باشد داور حق شمارش ندارد.



نحوه امتياز دادن در مسابقه بوکس:

ضربه ای که با 4 بند انگشت بدون برخورد به مانعی به نقاط مجاز بدن حریف وارد می شود یک امتیاز خواهد داشت و برنده بر طبق تعداد ضربه ها تعیین خواهد شد .

بد یهی است که تعداد ضربات زده شده توسط بوکسور برنده را درپایان هر راند تقسیم بر 3 نموده و حاصل تقسیم را از امتیاز 20 بوکسور بازنده کسر می نماید . (بهر بوکسور در شروع هر راند 20 امتباز تعلق می گیرد)

مثال:

اگر تعداد ضربات رد و بدل شده بوکسور برنده 3 مشت باشد به این طریق عمل میشود (19=20-1=3÷3 ) بوکسور برنده 20 و بوکسور بازنده 19 امتیاز خواهند داشت.

هرگاه تعداد ضربات بوکسور برنده 2 مشت باشد چون 2 بر 3 قابل قسمت نیست داور به بوکسور برنده یک مشت اضافه کرده تا برای تقسیم مناسب شود ولی به مجرد شروع راند دوم یک مشت داده شده را برای بوکسور مقابل منظور می نماید و نسبت به ضربات دیگر حساس می کند.

اگر تعداد ضربات بوکسور برنده 1 باشد راند اول را 20 - 20 امتیاز داده ولی به مجرد شروع راند دوم یک مشت اضافه را برای بوکسور مزبور حساب کرده و بر مبنای آن شمارش راند دوم را شروع می کند.

اگر تعداد ضربات بوکسور برنده 4باشد (1=3÷4) به بوکسور برنده 20 و بازنده 19 داده و راند بعد را با یک مشت برتری به نفع بوکسور برنده شروع می کنند.
 

MOJTABA 77

عضو جدید
کاربر ممتاز
آموزش اولیه بوکس

آموزش اولیه بوکس

:neutral:
ورزش مشتزنی بر اساس اصولی طراحی شده که باید دایم هماهنگ تنظیم و رعایت شود و هر تمرینی باید شامل مرور ضربات مشت مقدماتی و حرکات دفاعی و رقص پا باشد .
ابنها سه قسمت اصلی ورزش بوکس هستند.
طرز ایستادن و رقص پا و ریتم وضعیت قرار گیری پاها پایه و اساس مهارتها در ورزش مشتزنی طرز ایستادن آن است
در مقابل حریف خیالی طوری بایستید که شانه خود را هدف حریف قرار دهید.
اگر راست دست هستید سمت چپ خود را جلو بیاورید و اگر چپ دست هستید سمت راست خود را جلو بیاورید پاها را به اندازه عرض شانه ها جدا از یکدیگر قرار دهید.اگر شانه سمت چپ شما جلو قرار دارد پای راست خود را طوری قرار دهید که پاشنه پای راست با انگشتان پای چپ در یک خط قرار گیرد.در حالیکه پاشنه هر دو پا روی زمین قرار دارد پاها را به اندازه 45 درجه به سمت هدف بچرخانید زانو ها را به حالت ارتجاعی نگهدارید و باسن را کمی خم کنید و پشت خود را هم مستقیم نگهدارید. کمی پاشنه پای عقب را از زمین بلند کنید.
این طرز قرار گرفتن تقریبا وضعیت ورزشکار را در حالت تعادل و محکم روی پاها نگه می دارد
و فشار وارد به مشتزن از هر سمتی به آسانی او را از حالت تعادل خارج نمی کند .
در این وضعیت مشتزن آماده است تا به هر سمتی حرکت کند.
وضعیت قرار گیری دستها و سر حالا آرنجهای خود را به سمت پهلوهای خود ببرید و ساعد ها را به سمت بالا نگهدارید.
دستها را طوری قرار دهید که از ناحیه بالا تنه که به سمت هدف می باشد حفاظت کند به اندازه ای به دستها فشار بیاورید که فقط بتوانید آنها را بالا نگه دارید سرتان را به جلو خم کنید طوری که بتوانید حریف خود را بین ابروها ببینید. در این وضعیت دستهای شما باید در مقابل چانه و گونه ها قرار گرفته باشند.
کف دستها باید به طرف داخل چرخانده شود.
 

پیرجو

مدیر ارشد
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
فیلم آموزش مشت زنی

فیلم آموزش مشت زنی



Boxing lessons with Freddie Roach DVDRip
XVID | English | 720x540 | AVI | 29.970 fps 105 kbps | MP3 102 kbps | 1.5 GB
Genre: eLearning

Download (Hotfile)
http://hotfile.com/dl/86716086/244d946/Fundamentals_of_Boxing.part01.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716084/b430444/Fundamentals_of_Boxing.part02.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716083/64c7f1f/Fundamentals_of_Boxing.part03.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716128/33a2d30/Fundamentals_of_Boxing.part04.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716375/f249d25/Fundamentals_of_Boxing.part05.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716382/ee7307b/Fundamentals_of_Boxing.part06.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716385/b466677/Fundamentals_of_Boxing.part07.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716386/18efdfe/Fundamentals_of_Boxing.part08.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716389/631962e/Fundamentals_of_Boxing.part09.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716393/976874d/Fundamentals_of_Boxing.part10.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716403/ca1c648/Fundamentals_of_Boxing.part11.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716415/44bd2cf/Fundamentals_of_Boxing.part12.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716459/7abe96f/Fundamentals_of_Boxing.part13.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716475/13e71f9/Fundamentals_of_Boxing.part14.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716655/235e3f8/Fundamentals_of_Boxing.part15.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716676/6903ba0/Fundamentals_of_Boxing.part16.rar.html
http://hotfile.com/dl/86716677/a58f74d/Fundamentals_of_Boxing.part17.rar.html

Download (Fileserve)
http://www.fileserve.com/file/z6TJPRD/Fundamentals_of_Boxing.part01.rar
http://www.fileserve.com/file/jYWSmGu/Fundamentals_of_Boxing.part02.rar
http://www.fileserve.com/file/4Uh9HxG/Fundamentals_of_Boxing.part03.rar
http://www.fileserve.com/file/grWB7nQ/Fundamentals_of_Boxing.part04.rar
http://www.fileserve.com/file/8hUxvYR/Fundamentals_of_Boxing.part05.rar
http://www.fileserve.com/file/nrFMk4q/Fundamentals_of_Boxing.part06.rar
http://www.fileserve.com/file/TDk6dCw/Fundamentals_of_Boxing.part07.rar
http://www.fileserve.com/file/4Vjnsv2/Fundamentals_of_Boxing.part08.rar
http://www.fileserve.com/file/bTxGsh9/Fundamentals_of_Boxing.part09.rar
http://www.fileserve.com/file/S8gDXZ9/Fundamentals_of_Boxing.part10.rar
http://www.fileserve.com/file/UUcAKry/Fundamentals_of_Boxing.part11.rar
http://www.fileserve.com/file/WJZXzzU/Fundamentals_of_Boxing.part12.rar
http://www.fileserve.com/file/kSw8u4X/Fundamentals_of_Boxing.part13.rar
http://www.fileserve.com/file/ASmPTcn/Fundamentals_of_Boxing.part14.rar
http://www.fileserve.com/file/9psv4kp/Fundamentals_of_Boxing.part15.rar
http://www.fileserve.com/file/cMqMRpM/Fundamentals_of_Boxing.part16.rar
http://www.fileserve.com/file/r9SbCeX/Fundamentals_of_Boxing.part17.rar

Download (Filesonic)
http://www.filesonic.com/file/38334305/Fundamentals_of_Boxing.part01.rar
http://www.filesonic.com/file/38334349/Fundamentals_of_Boxing.part02.rar
http://www.filesonic.com/file/38335039/Fundamentals_of_Boxing.part03.rar
http://www.filesonic.com/file/38336119/Fundamentals_of_Boxing.part04.rar
http://www.filesonic.com/file/38336109/Fundamentals_of_Boxing.part05.rar
http://www.filesonic.com/file/38335067/Fundamentals_of_Boxing.part06.rar
http://www.filesonic.com/file/38337455/Fundamentals_of_Boxing.part07.rar
http://www.filesonic.com/file/38337633/Fundamentals_of_Boxing.part08.rar
http://www.filesonic.com/file/38337505/Fundamentals_of_Boxing.part09.rar
http://www.filesonic.com/file/38337499/Fundamentals_of_Boxing.part10.rar
http://www.filesonic.com/file/38338287/Fundamentals_of_Boxing.part11.rar
http://www.filesonic.com/file/38338281/Fundamentals_of_Boxing.part12.rar
http://www.filesonic.com/file/38338311/Fundamentals_of_Boxing.part13.rar
http://www.filesonic.com/file/38338555/Fundamentals_of_Boxing.part14.rar
http://www.filesonic.com/file/38339029/Fundamentals_of_Boxing.part15.rar
http://www.filesonic.com/file/38339005/Fundamentals_of_Boxing.part16.rar
http://www.filesonic.com/file/38338535/Fundamentals_of_Boxing.part17.rar
 

AmiR_112

عضو جدید
محمدعلي قهرمان بوكس سنگين وزن جهان

محمدعلي قهرمان بوكس سنگين وزن جهان

47 سال پيش در شب 25 فوريه سال 1964 ميلادي محمدعلي كلي بوكسور جوان مسلمان در رينگ كونونشين هال در شهر ميامي بيچ بر سوني ليستون پيروز گرديد و قهرمان بوكس سنگين وزن جهان شد.

محمدعلي پس از اين پيروزي بزرگ فرياد شادي سر مي دهد.
سوني ليستون مبهوت در گوشه اي سرش را پايين انداخته بود و درك نمي كرد چه اتفاقي افتاده است.البته اين يك مساله طبيعي بود ، ليستون علي رغم جثه خرس مانندش مغزي به اندازه گنجشك داشت.
سوني بارها به دليل جرايم محتلف به زندان فدرال افتاده بود واز تمام ابناي بشر متنفر بود.

در تمام طول مسابقه محمدعلي جوان با او يك جنگ رواني به راه انداخت و تعادل رواني او را بر هم زد.
قهرمان جديد بوكس سنگين وزن جهان پس از مسابقه گفت: او ديوانه شده بود و فقط به كشتن من فكر مي كرد و ناگهان مشت زدن را فراموش كرد.
محمدعلي كلي تنها يك نابغه بوكس نبود ، او يك گلادياتور زنده و غيرقابل پيش بيني ، استاد رقص پا و يك مبارز شوخ طبع بود كه به راحتي مي توانست حريفش را تحريك كند.
محمدعلي در سال 1960 ميلادي در بازي هاي المپيك رم قهرمان بوكس سنگين وزن شد.
وي در سال 1961 ميلادي به دين اسلام گرويد و نام خود را از كاسيوس به محمدعلي تغيير داد.
اين مساله باعث خشم جامعه محافظه كار سفيدپوست ايالت كنتاكي زادگاه كلي شد واكنش آنها خشونت بار بود.
چند نفر از نزديكان وي از جمله آلبرتا جونز وكيلش به قتل رسيدند.
حتي برگزار كننده مسابقه كلي با ليستون تصميم گرفت ، مسابقه را لغو كند اما براي تغيير دادن سرنوشت ديگر دير شده بود.
محمدعلي كه از قبل از مسابقه براي ليستون خط و نشان كشيده بود با آغاز مسابقه به وعده هايش عمل كرد.
با صداي زنگ مسابقه ، ليستون مانند يك خرس وحشي به سوي محمدعلي يورش آورد و ضرباتش را با قدرتي كوركورانه به سوي وي پرتاب مي كرد كه اغلب آنها فقط هوا را مي شكافتند.
در پايان راند اول ، ليستون قهرمان جهان با ابروهاي شكافته در گوشه رينگ نشست در راند دوم گونه اش شكاف برداشت.
محمدعلي خونسرد و با دقت ضرباتش را مانند يك شواليه اصيل زاده وارد مي كرد.
در راند ششم ، همه چيز تمام شد و خرس بر كف رينگ سقوط كرد و ناك اوت شد.
به اين ترتيب ، در شب 25 فوريه سال 1964 ميلادي محمدعلي كلي بوكسور جوان مسلمان در رينگ كونونشين هاي شهر ميامي بيچ سوني ليستون ملقب به خرس را در هم شكست و قهرمان بوكس سنگين وزن جهان شد.
محمدعلي كلي بعدها به بزرگترين بوكسور تمام ادوار تبديل گرديد.بوكسوري كه هرگز كسي نتوانست جايگزين وي شود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
ملي‌پوش بوكس:تابعيت نه، مي‌خواهم ل‍ژيونر شوم

ملي‌پوش بوكس:تابعيت نه، مي‌خواهم ل‍ژيونر شوم

ملي‌پوش بوكس:
تابعيت نه، مي‌خواهم ل‍ژيونر شوم
جام جم آنلاين: با وجود انتشار اخباري مبني بر اين‌كه يكي از ملي پوشان بوكس ايران قصد دارد راهي ديار غربت شده و تابعيت كشور امارات را بپذيرد، علي مظاهري قهرمان طلايي بازي‌هاي آسيايي دوحه ضمن تكذيب خبر تابعيتش، تاكيد كرد برنامه‌اش لژيونرشدن و شركت در رقابت‌هاي جام ستارگان جهان در كشورهاي مختلف است.

به دنبال انتشار خبر احتمال مهاجرت علي مظاهري به كشور امارات، منوچهر مقصودي نايب رئيس فدراسيون بوكس ضمن اظهار بي‌اطلاعي از اين موضوع گفت: بوكس با ديگر رشته‌ها تفاوت دارد، اگر يك ملي‌پوش كشتي از كشور مي‌رود و براي آذربايجان كشتي مي‌گيرد، به اين دليل است كه ورزش كشتي در آن كشور بسيار فعال است و اين در حالي است كه كشور امارات اصلا تيم بوكس ندارد كه مظاهري بخواهد برايش بازي كند.
نايب رئيس فدراسيون بوكس اضافه كرد: كشتي در كشورهاي مختلف داراي ليگ پوياست ولي بوكس اين‌گونه نيست. مثلا در كشور امارات اساسا ليگ بوكس هم وجود ندارد؛ اگر مي‌گفتند مظاهري به يك كشور ديگر مي‌رود، شايد مي‌توانستم باور كنم، ولي رفتن او به امارات را هرگز باور نمي‌كنم، ضمن اين‌كه مظاهري كارمند شهرداري است و اصلا نمي‌تواند به خارج از كشور برود!
علي مظاهري در گفت و گو با «جام‌جم» با تاييد ضمني صحبت‌هاي نايب رئيس فدراسيون بوكس، گفت: رفتنم به امارات و پذيرفتن تابعيت اين كشور اصلا صحت ندارد و قصد ندارم تابعيت هيچ كشوري جز ايران را داشته باشم با وجود اين قصد دارم به همراه يك تيم اوكرايني در رقابت‌هاي جام ستارگان جهان كه هراز چندگاهي در كشورهاي مختلف برگزار مي‌شود، شركت كنم.
وي كه سال گذشته در يك دوره جام ستارگان جهان در جمهوري آذربايجان شركت كرد، افزود: رقابت‌هاي بوكس آماتوري جام ستارگان جهان سالانه در 2 دسته 91 و 91+ كيلوگرم برگزار مي‌شود و اين تيم اوكرايني از من دعوت كرده تا در دسته 91 كيلوگرم براي آنها روي رينگ بروم.
مظاهري در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو در مرحله نيمه‌نهايي مقابل حريفي از سوريه مغلوب شد و از راهيابي به فينال بازماند تا به مدال برنز بسنده كند. به نظر مي‌رسد نقطه‌عطف اين تصميم ملي پوش بوكس به همان مسابقه با حريف‌ سوري برمي‌گردد چرا كه به زعم او در آن مسابقه داوران حقش را پايمال كرده و فدراسيون بوكس ايران در اين باره هيچ دفاعي از او نكرده است. مظاهري در اين باره خاطر نشان كرد: فيناليست شدن در چنگ من بود و ‌ همه كارشناسان داوري بر پايمال شدن حق و حقوق من صحه گذاشتند با اين حال مسوولان فدراسيون بوكس هنوز هم اين موضوع را نمي‌پذيرند و قدر كار مرا نمي‌دادند. هر‌چند كسب مدال برنز هم افتخاربزرگي محسوب مي‌شود اما طبيعي بود كه با فيناليست‌شدنم ميزان پاداش هم افزايش پيدا مي‌كرد و براي ما بوكسورها كه ليگ درست و حسابي در ايران نداريم اين پاداش خيلي مهم است.
وي با بيان اين‌كه بشدت از رفتار مسوولان فدراسيون بوكس آزرده خاطر است، تصريح كرد: درست بعد از بازي‌هاي گوانگجو اعلام كردم كه ديگر حاضر نيستم براي تيم ملي روي رينگ بروم و عملا از تيم ملي خداحافظي كردم دليل اين كارم فقط و فقط كم‌لطفي مسوولان فدراسيون بوكس بود بنابراين تصميم گرفتم به عنوان لژيونر، بوكس را ادامه دهم.
مظاهري خاطرنشان كرد: متاسفانه فدراسيون حتي حاضر نيست مرا به صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان معرفي كند و من كه 8 سال براي تيم ملي زحمت كشيدم يك روز براي پيگيري اين موضوع به فدراسيون رفتم و بعد از آن‌كه از صبح تا ساعت 6 بعدازظهر معطل شدم، آخر سر گفتند نامه‌اي به شما نمي‌دهيم. شما جاي من باشيد چه احساسي پيدا خواهيد كرد؟
اين ملي‌پوش بوكس خاطرنشان كرد: به هر حال اميدوارم روزي اين بي‌لطفي‌ها به قهرمانان ملي ورزش پايان يابد و بويژه بوكسورهاي سراسر كشور بتوانند در شرايط مطلوبي به امرار معاش پرداخته و با فراغ بال به فكر افتخارآفريني باشند و با چنين برخورد‌هايي مواجه نشوند.
با توجه به اين‌كه بوكس اكراين از سطح فني به مراتب بالاتري نسبت به اين رشته در ايران برخوردار است بايستي ديد مظاهري مي‌تواند در تركيب اين تيم قرار گيرد يا اين‌كه باز هم او براي تيم ملي ايران روي رينگ خواهد رفت.
 

vahab_asefi

عضو جدید
47 سال پيش در شب 25 فوريه سال 1964 ميلادي محمدعلي كلي بوكسور جوان مسلمان در رينگ كونونشين هال در شهر ميامي بيچ بر سوني ليستون پيروز گرديد و قهرمان بوكس سنگين وزن جهان شد.
وي در سال 1961 ميلادي به دين اسلام گرويد و نام خود را از كاسيوس به محمدعلي تغيير داد.


در راند ششم ، همه چيز تمام شد و خرس بر كف رينگ سقوط كرد و ناك اوت شد.

؟؟؟

با سلام؛
دوست عزیز از مطلبی که گذاشتید تشکر می کنم. از این بابت که شخصیت فردی چون محمد علی (و نه محمد علی کلی) هم به لحاظ ارزش ورزشی و هم از جوانبی چون روح آزادی خواهی و نفرت از جنگ (وی سه سال از دوران طلایی خود را به علت سرپیچی از رفتن به جبهه ی ویتنام از دست داد) و نیز گرامر عالی و مختص به خود در بیان و در نهایت اشعار و متون فلسفی اش، جای تأمل و الگوبرداری دارد. در عین حال دو نکته را بد نیست اشاره کنم. اول اینکه: علی هرگز در سال 64 لیستون را ناک اوت نکرد و لیستون خود در پایان راند ششم، انصراف داد. ناک اوت وی و عکسی که قرار داده اید، مربوط به سال 65 می باشد که در آن، لیستون در همان راند اول ناک اوت شد. مطلب دیگر در مورد تاریخ مسلمانی و تغییر نام وی است که به اشتباه، به جای: پس از قهرمانی جهان در سال 63، به سال 61 درج شده است. شاید این مطالب به ظاهر اهمیت خاصی نداشته باشند؛ ولی اهمیت آن ها در دقت منبع نگاری است که حداقل در جامعه ی علمی کشورانتظار بیشتری از رعایت آن می رود.
در پایان خالی از لطف نیست که اشاره کنم: محمد علی سه بار عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد و همچنین پس از 21 سال از آغاز عمر قهرمانی (عمر قهرمانی طولانی وی، ایرانی را به یاد عمر 15 ساله ی کشتی جهان پهلوان تختی می اندازد) با 56 پیروزی و 5 باخت، به لحاظ تعداد دفعات قهرمانی و تعداد پیروزی، رکورد دار است. وی که اکنون از بیماری پارکینسون رنج می برد، همچنان به فعالیت های بشر دوستانه ی خود ادامه می دهد. با دیدن مسابقات او به این نتیجه خواهید رسید که در اغلب موارد هوش وی و نه قدرت فیزیکیش، پیروز میدان است. موفق باشید.
 

...SPARTACUS

عضو جدید
کاربر ممتاز
با حضور در اردوهای مشترک در ایتالیا
طلوتی: تمرین با قهرمانان جهان ما را به خودباوری رساند
خبرگزاری فارس: بوکسور المپیکی تیم ملی گفت: در اردوی مشترک ایتالیا تمرین با قهرمانان جهان باعث شد تا همه ما به خودباوری برسیم.


مهدی طلوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در اردوی مشترکی که طی دو هفته به میزبانی ایتالیا برگزار شد، تجربیات جدیدی کسب کردیم. با قهرمانان جهان تمرین کردیم که این موضوع باعث شد همه ما به خودباوری برسیم.
وی افزود: تیم ملی ایتالیا با نفرات اصلی خود در اردوی مشترک حضور داشت و تیم ملی اوکراین نیز با بهترین بوکسورهای خود در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.
بوکسور المپیکی تیم ملی گفت: در هفته‌های آخر تمرینات خوبی با بوکسورهای آذربایجان داشتیم. آنها نیز با نفرات اصلی خود در این اردوها شرکت کرده بودند البته تیم ملی آذربایجان با تاخیر در این اردوها حضور پیدا کرد. آنها طوری برنامه‌ریزی پیدا کرده بودند که پس از پایان اردوها مستقیم از ایتالیا راهی لندن شوند.
طلوتی در ادامه اظهار داشت:‌تیم ملی ایتالیا با 7 وزن در المپیک لندن شرکت خواهد کرد که همه این نفرات در اردوهای مشترک حضور داشتند. در این اردوها حریف المپیکی من نیز حضور داشت و تمرینات خوبی را با هم پیگیری کردیم و همچون مبارزات دوستانه‌ای نیز با هم داشتیم. در این مبارزات چیزی از وی کم نداشتم.
طلوتی در مورد ابراز رضایت سرمربی تیم ملی ایتالیا از شرایط فنی ملی‌پوشان ایرانی خبر داد و اظهار داشت:‌فرانچسکو سرمربی تیم ملی ایتالیا زمانی که اردوها به پایان رسید با ما صحبت کرد و از شرایط فنی هر 4 نفر ما ابراز رضایت کرد.
بوکسور المپیکی تیم ملی در مورد پرچم‌داری علی مظاهری در المپیک لندن عنوان کرد: خوشحالم از اینکه مسئولیت حق پرچم در المپیک لندن به مظاهری سپرده شد. به هرحال افتخار بزرگی است که نصیب خانواده بزرگ بوکس شده است. در حضور سرمربی تیم ملی به مظاهری گفتم که این افتخار بزرگی است که سالیان سال برای تو ماندنی می‌شود.
وی در پایان اظهار داشت: حضور رئیس و دبیر فدراسیون در اردوهای مشترک باعث بالا رفتن انگیزه همه ملی‌پوشان شد. من از این بابت خوشحالم که کسب نتیجه برای همه خانواده بوکس مهم است.
 

mostafa ghodrat

همکار مدیر مهندسی برق
کاربر ممتاز
مسابقات قهرمان کشوری بوکس-91

مسابقات قهرمان کشوری بوکس-91

مسابقات قهرمان کشوری بوکس بزرگسالان که از تاریخ21/7/91 در استان خوزستان و در شهر اهواز برگزار شده بود . طی دیدار های امشب (24/7/91) اسامی راه یافتگان به فینال این مسابقات که فردا شب انجام میشود به ترتیب زیر است .
در وزن 49 کیلو گرم وحید خدری_چهار محال بختیاری)در مقابل جعفر ناصری-توابع تهران)
در وزن 52کیلو گرم مسعود عبدالکرمی-توابع تهران) در مقابل ایمان طیبی-فارس)
در وزن56 کیلوگرم سید راغب البوشوکه-کهگیلویه و بویر احمد) در مقابل رضا کرز بری-لرستان)
در وزن 60 کیلوگرم جواد کاکائی-یزد)در مقابل علی رضایی کیا-خوزستان)
در وزن 64 کیلو گرم مهدی شفیع رعیت-تهران) در مقابل فروتن گل ارا-کرمانشاه)
در وزن 69 کیلو گرم علی احمدی پور- خوزستان) در مقابل سید سعید حسینی -گلستان)
در وزن 75 کیلوگرم حسام جوادی -خراسان رضوی)در مقابل سجاد مهرابی -لرستان)
در وزن 81 کیلو گرم محمد رضا کچوئی-تهران)در مقابل سعید محمودی -چهار محال بختیاری)
در وزن 91 کیلو گرم رضا مراد خانی-لرستان)در مقابل سالار غلامی -کرمانشاه)
در وزن +91 کیلو گرم علی رحیمی خوزستان)در مقابل سهیل عتیقه زاده -تهران)
 
آخرین ویرایش:

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
غيبت روزبهاني در فينال بوکس نيمه حرفه اي جهان

غيبت روزبهاني در فينال بوکس نيمه حرفه اي جهان

[h=1]غيبت روزبهاني در فينال بوکس نيمه حرفه اي جهان[/h]
[h=2] در ليست مسابقات فينال ميان 2 تيم آستاناآرلانز قزاقستان و اوکراين آتاماس نامي از احسان روزبهاني ديده نمي شود.[/h]

در ليست 5 نفره تيم استاناآرلانز براي شرکت در مسابقات روز اول فينال بوکس نيمه حرفه اي سپ هروج در وزن 80 -85 کيلوگرم جايگزين احسان روزبهاني شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اين مسابقات در روز 20 ارديبهشت برگزار خواهد شد.

گفتني است در وزن 50-54 کيلوگرم تيتف و در وزن 57-61 کيلوگرم باشنف و در وزن 68-73 دروياچنکو و در وزن +91 کيلوگرم هرگوويچ براي تيم آستانا به روي رينگ مي روند.

قابل ذکر است روزبهاني به دليل شرکت در فينال همين رقابت ها در مسابقات انتخابي تيم ملي بوکس بزرگسالان غيبت داشت.

 

arjenakm

عضو جدید
بوکس

بوکس


بوکس زنان به عنوان رشته‌ای نمایشی در بازی‌های ۱۹۰۴ سنت لوییس وجود داشت، ولی اولین مبارزه ثبت شده بین دو زن به ۱۷۲۲ باز می‌گردد. اضافه کردن بوکس زنان به المپیک همچنان موضوعی بحث‌برانگیز است.
زنان در مگس‌وزن (۵۱-۴۸ کیلوگرم)، سبک‌وزن (۶۰-۵۶ کیلوگرم) و میان‌وزن (۷۵-۶۹ کیلوگرم) مبارزه می‌کنند.


















 

arjenakm

عضو جدید
یک بوکسور چه چیزی باید بخورد و چه چیزی نباید بخورد؟

یک بوکسور چه چیزی باید بخورد و چه چیزی نباید بخورد؟

مانند هر ورزشکار دیگری بوکسورها هم برای داشتن انرژی لازم در حین انجام ورزش احتیاج به رژیم غذایی مناسب دارند.به دلیل انرژی زیادی که یک بوکسور در حین مسابقه و تمرین می سوزاند رعایت یک رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از کاهش حجم ماهیچه ای بسیار حیاتی است.


یک بوکسور چه باید بخورد؟

سه گروه غذایی اصلی که یک بوکسور باید مصرف کند شامل کربوهیدراتها-پروتئینها-و چربی ها است.

1-کربوهیدراتها:به دلیل غیر هوازی بودن ورزش بوکس برای بوکسوری که چندین راند 3 دقیقه ای را به مبارزه ای سخت مشغول است جایگزینی گلیکوژن از دست رفته بسیار مهم است و منبعی که می تواند این کار را به طور مداوم انجام دهد کربو هیدراتها هستند.منابع اصلی کربوهیدراتها گندم و جو و انواع غلات و ماکارونی و سیب زمینی و میوه جات و بنشن و...تشکیل می دهند.متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که 45-55 درصد از غذای روزانه را باید این مواد برای یک بوکسور تشکیل دهند.یعنی اگر 4000 کالری در روز دریافت می شود باید 1800 الی 2200 کالری آن از این مواد باشد.



2-پروتئینها:در تمرینات و مسابقات بوکس به دلیل آسیب دیدگی داخلی عضلات باید شرایطی فراهم شود تا هرچه زودتر این آسیب دیدگی ها ترمیم شود.البته این ترمیم عضلات باعث افزایش قدرت نیز میشوند.منبع اصلی این ترمیم پروتئینها هستند.غذاهای سرشار از پروتئین از قبیل گوشت قرمز و گوشت جوجه و ماهی و تخم مرغ و ...هستند.



متخصصان در جیره غذایی روزانه یک بوکسور 30-40 درصد مواد پروتئینی را لازم می دانند.

لازم به ذکر است پروتئین در جلوگیری از خستگی عضلات و همچنین بالا بردن قدرت بوکسور نقش مهمی دارد.در بوکسورهای حرفه ای استفاده از مکملهای پروتئینی قبل و بعد از مسابقه رایج است که البته مصرف آن باید زیر نظر متخصص باشد.



4-چربی ها:خوردن چربی زیاد باعث افزایش وزن بدن می شود که برای یک بوکسور نامطلوب است اما مقدار مناسب آن که حدود 15 در صد از جیره غذای روزانه است توصیه می شود زیرا منبعی برای انرژی و همچنین ذخیره کننده ویتامینهای ضروری بدن مانند ویتامین ای است.در اینجا منظور چربی های حاوی امگا3 و امگا 6 است که در غذاهای دریایی و همچنین گردو یافت می شود.



آب:ناگفته پیداست که آب بسیار حیاتی و مهم است که باعث تعدیل در فعل و انفعالات بدن می شود.یک بوکسور باید روزی 8-10 لیوان آب بخورد تا باعث افزایش توان ذخیره ای آب در بدن خود شود.



جدول غذایی یک بوکسور

گروه غذایی

درصد

کربو هیدرات


45-50

پروتئین


30-40

چربی


15

یک بوکسور چه چیزهایی را نباید بخورد

1-غذاهای فست فود مثل پیتزا و سوسیس و کالباس و ...

2-سرخ کردنی

3-غذاهای شیرین و شربت و ...

4-چربی های اشباع شده

5-چیپس و تنقلات

6-شکلات


رژیم غذایی در دوران تمرینات معمولی

در دوران قبل از مسابقات و تمرینات معمولی که قصد مسابقه وجود ندارد رژیم غذایی با کمی تغییر به صورت 60درصد کربو هیدرات و 20در صد پروتئین و 20 درصد چربی می باشد.


رژیم غذایی قبل از مسابقه

رژیم غذایی قبل از مسابقه یک بوکسور جهت به تاخیر انداختن خستگی او در حین مسابقه بسیار موثر است.در آموزش بوکس یک بوکسور در این شرایط باید غذاهایی را بخورد که سطح انرژی و قند خون اورا در حین مسابقه در سطح مطلوب نگهدارد.در چنین شرایطی باید وعده های غذایی از 3 وعده به 6 وعده کوچکتر در روز افزایش یابد.در این وعده ها حتما با ید از غذاهایی با نشاسته سبکتر مثل نان جو-ساندویچها-میوه ها و حبوبات استفاده شود.باید از خوردن میوه های مسهل و غذاهای جدید که احتمال حساسیت دارند خود داری شود.همچنین یک بوکسور باید 2الی 3ساعت قبل از مسابقه حدود نیم لیتر آب بخورد تا تعادل شیمیایی بدن او در حین مسابقه حفظ شود.


رژیم غذایی بعد از مسابقه

بعد از مسابقه به دلیل از دست دادن مقدار زیادی گلیکوژن باید ترتیبی داد تا ریکاوری با سرعت انجام شود.لذا بلافاصله بعد از انجام مسابقه باید غذایی سبک اما با کربوهیدرات و پروتئین بالا توسط بوکسور استفاده شود و هر دو ساعت یک بار آن هم سه مرتبه این کار انجام شود.بعد از این شش ساعت دوباره بوکسور به رژیم عادی خود بر می گردد.



سر آخر به نکات ذیل توجه شود:

-وعده های غذایی یک بوکسور باید 5 الی 6 وعده در روز باشد.

-از خوردن شکلات و شیرینی و کیک خود داری کنید.

-یک بوکسور بهتر است قبل از خواب یک عدد موز بخورد.

-از خوردن آب دریغ نورزید.
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]آغاز مسابقات بوکس قهرماني کشور در‌ کرج
[/h][h=2] بيست و سومين دوره مسابقات قهرماني بوکس کشور عصر امروز (شنبه) با حضور مسئولان استاني و شهرستاني در ورزشگاه انقلاب شهرستان کرج آغاز شد.[/h]

عصر امروز (شنبه) مراسم افتاحيه بيست و سومين دوره مسابقات قهرماني بوکس کشور در سالن مجموعه ورزشي انقلاب شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش کرج رسا، در اين مراسم سيد طاهر طاهري استاندار البرز، عزيز اکبريان و جواد کوليوند 2 نماينده ي مردم شهرستان کرج در مجلس شوراي اسلامي، علي اسديان فرماندار کرج، منوچهر مقصودي نايب رئيس فدراسيون بوکس، عليرضا جوانمردي مدير کل ورزش و جوانان استان البرز و جمعي ديگر از علاقه مندان به اين رشته ي ورزشي حضور داشتند.

هنرنمايي ژيمانستيک کاران نونهال البرزي، اکروبات با دوچرخه و اجراي سرود از جمله برنامه هاي افتتاحيه اين مراسم بود.

بيست و سومين دوره مسابقات بوکس قهرماني کشور، پس از برگزاري مراسم افتتاحيه به صورت رسمي آغاز شد و اين مسابقات تا 20 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

اين مسابقات با حضور 32 تيم و 189 بوکسور در سالن مجموعه ورزشي انقلاب کرج انجام خواهد شد و حکم انتخابي تيم ملي بوکس ايران را دارد.

گفتني است، استان قم در اين دوره از مسابقات نماينده اي ندارد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1029518 زمان ارسال : جمعه 1392/10/13 16:46

[h=1]پيشکسوت بوکس درگذشت[/h][h=2] پيشکسوت بوکس در سن 74 سالگي دار فاني را وداع گفت.[/h]

کريم صف‌شکن، از پيشکسوتان بوکس امروز در سن 74 سالگي به ديار باقي شتافت.

به گزارش ايسنا، صف‌کشن از قهرمانان و ملي‌پوشان بوکس ايران بود که سابقه رياست هيات بوکس خوزستان و سرمربيگري تيم‌ملي را در سال‌هاي دور نيز داشت. او از داوران بين‌المللي اين رشته نيز بود.

مراسم تدفين اين پيشکسوت بوکس، ساعت 9 صبح يکشنبه، 15 دي‌ماه در قطعه ورزشکاران بهشت‌آباد اهواز انجام خواهد شد.

"ورزش سه" مصيبت وارده را به خانواده صف‌شکن و خانواده بوکس تسليت مي‌گويد.

 

RAMTIN64

عضو جدید
س.ل.ا.م
سلام و درود بر شماااااااا .اعیول دمتون گرم خیلییییییییی حال کردم .فقط اگه میشه عکس بوکسورها را هم بذارین ممنون
 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1055223 زمان ارسال : شنبه 1392/12/10 18:33

[h=1]دو نقره و يک برنز بوکسورهاي ايران در بلغارستان[/h][h=2] تورنمنت بوکس بلغارستان با کسب دو مدال نقره و يک مدال برنز توسط نمايندگان ايران به پايان رسيد.[/h]

در آخرين روز از تورنمنت بوکس در صوفيه بلغارستان، نمايندگان ايران که راهي ديدار فينال شده بودند، با شکست مقابل حريفان خود به مدال نقره بسنده کردند تا به اين ترتيب کاروان شش نفره بوکس ايران با کسب دو مدال نقره و يک مدال برنز به کار خود در اين رقابت‌ها پايان دهد.

به گزارش ايسنا، در وزن 49 کيلوگرم هومن طوقاني، در ديدار فينال مقابل نماينده ازبکستان شکست خورد و نقره گرفت. در وزن 52 کيلوگرم سجاد محمدپور به نماينده چين باخت و او نيز به مدال نقره بسنده کرد. در وزن 56 کيلوگرم احسان سپهوندي به نماينده اکوادور باخته بوده و به مقام سوم مشترک دست يافته بود.

 

RAMTIN64

عضو جدید
جیگرم لک زده برا رینگ و دستکش های بکس ولی افسوس دیگه پیرم و ناتوان ...
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مجوز نامزدی ناطق‌نوری صادر نشد



کمیسیون اجتماعی دولت برای دومین‌بار با درخواست مجوز احمد ناطق‌نوری برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس مخالفت کرد. به گزارش ایسنا، احمد ناطق‌نوری که به‌دلیل بازنشسته‌بودن برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس باید از دولت مجوز بگیرد، تاکنون موفق به دریافت مجوز نشده است. طبق قانون افراد بازنشسته برای شرکت در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی باید از دولت مجوز بگیرند. دوره چهارساله احمد ناطق‌نوری در فدراسیون بوکس به اتمام رسیده و وزارت ورزش و جوانان هنوز تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام نکرده است.







.
 

eti68

عضو جدید
کاربر ممتاز
کیک بوکسینگ

کیک بوکسینگ

ببخشید من در مورد تغذیه تو ورزشای رزمی سوال داشتم.تو سایتای مختلف گشتم ولی چیز به درد بخوری پیدا نکردم راجب اینکه چه چیزی بیشتر از همه مقوی تره.
احساس میکنم بدنم ضعیف شده.
کم میارم تو تمرین.
میخاستم ببینم چی باید بخورم؟کی بخورم؟قبل تمرین یا بعدش یا اصن هیچکودومش؟

مرررسی:smile:
 

nasimparsi

عضو جدید
پخش زنده مسابقه بوکس سنگین وزن؟

پخش زنده مسابقه بوکس سنگین وزن؟

دوستان یک پرسش بی‌ربط! توی خبرها شنیدم که دوتا از بوکسورهای سنگین وزن (آمریکایی و اوکراینی) قرار هست امشب مسابقه داشته باشن


ولی هر چی می گردم نام این دو و زمان این مسابقه رو پیدا نمی کنم و البته شبکه ای که پخش زنده می‌کنه این مبارزه رو. کسی اطلاعاتی نداره در این زمینه؟


کلا چه شبکه ای مسابقات مشت زنی سنگین وزن و .. رو پخش می کنه؟


با سپاس
 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دوستان یک پرسش بی‌ربط! توی خبرها شنیدم که دوتا از بوکسورهای سنگین وزن (آمریکایی و اوکراینی) قرار هست امشب مسابقه داشته باشن


ولی هر چی می گردم نام این دو و زمان این مسابقه رو پیدا نمی کنم و البته شبکه ای که پخش زنده می‌کنه این مبارزه رو. کسی اطلاعاتی نداره در این زمینه؟


کلا چه شبکه ای مسابقات مشت زنی سنگین وزن و .. رو پخش می کنه؟


با سپاس
تو شبکه های ایران شبکه ورزش پخش میکنه شنیدم جواز مسابقات بوکس و کیک بوکس اینچیزا رو گرفته

خودمم یک بار مسابقه داشتم نشون داد

بعدش اگر ایران نشون نمیده

شبکه EURO sport 2 نشون میده

من تقریبا تمام بازی های بوکس کیک بوکس جهانی و ازاد

از این شبکه نگاه میکنم
 

Similar threads

بالا