[ ورزشی ] ورزشگاه آستانه در آستانه قزاقستان

semiramis261

عضو جدید
کاربر ممتاز



این ورزشگاه که در آستانه قزاقستان واقع شده، توسط معماران Tabanlioglu طراحی شده است. این ورزشگاه به عنوان یک مجتمع تفریحی چند منظوره برای ورزش های مختلف و همینطور با هدف مکانی برای تجمع در نظر گرفته شده است، اما برنامه اصلی آن برای زمین فوتبال که متناسب با معیارهای فیفا و یوفاست ، تعیین شده است.
چینش آن با فرم بیضی شکل بیرونی؛
خط سیرکولاسیون آن باعث ایجاد زمینه های پویا و مسالمت آمیز می کند. عناصر ساختاری متقابل و همگرا که یک فرم شبکه مانند را می سازد، همدیگر را پشتیبانی می کنند که در آن نماها ، پله ها و سقف به صورت مجتمع با هم هستند. سازه های فلزی، شیشه ای شفاف و تا حدی استفاده از ساندویچ پانل های گالوانیزه ای در نما یک بیان قوی و روشن را ایجاد کرده است.

طراحی این مجموعه به معرفی راه حل های نو آورانه برای اتخاذ اصول تکنولوژی مدرن (های تک) برای مدیریت عملیات و خرید و فروش و بویژه برای مقابله با این شرایط سخت آب و هوایی از جغرافیای این منطقه پرداخته است. این عرصه و فضای بسته شده محیطی گرم و مطبوع را فراهم می آورد. سقف دایر بر آن یک بخش جدایی ناپذیر از استراکچر و ساختار آن است. بلبرینگ های اصلی ساخت و ساز از جنس استیل می باشند و سقف کشویی آن در سمت شرق و غرب تغییر جهت و تغییر مکان می دهد.








منبع: http://www.topboxdesign.com/astana-stadium-in-astana-kazakhstan/
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا