[ورزشی] باشگاه خانگی گلف لا گرایرا

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار

باشگاه خانگی گلف لا گرایرا، در وسیع ترین بخش سایت قرار گرفته و طراحی آن به نحوی انجام شده که در بهترین دید و جهت گیری باشد. زمین گلف آن شامل 18 حفره می باشد که به خوبی در زمین جای گرفته است.
دو دیوار منحنی شکل، ساختار اصلی حجم این ساختمان را تشکیل می دهند. در قسمت ورودی، سالن ملاقات و در اطراف حجم استوانه ای؛ راه پله ها تعبیه شده اند.
عملکردهای این ساختمان در سه طبقه چیدمان شده اند. در طبقه اول؛ فضاهای اجتماعی، رستوران، سالن، مغازه ها و دفاتر اداری قرار گرفته اند. در زیرزمین خانه؛ انبارهای ذخیره سازی، گاراژ چرخ دستی گلف قرار دارند و در نهایت پشت بامی است که در فصل تابستان از آن نهایت استفاده را می برند.
استفاده از سنگ، بتن، فولاد و چوب و ارتباط خاص بین این مواد و رنگ های متنوع آنها، جلوه خاصی به این بنا داده. باشگاه خانگی گلف لا گرایرا در بارسلونا اسپانیا قرار دارد و ساخت آن در سال 2013 توسط گروه BC Estudio Architects به اتمام خواهد رسید. از معمارانی که در این طرح همکاری داشتند می توان به؛ Javier Barba, Gabriel Barba, Susana Zanón اشاره نمود. همچنین در سایت این باشگاه، گونه های گیاهی متنوعی کاشته خواهند شد که نیاز به مقدار کمی آب دارند و نگهداری از آنها بسیار راحت می باشد.























منبع:arthut.co
 

Similar threads

بالا