***وب سایت های شگفت انگیز دنیای اینترنت***

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1][/h]





آیا می توانید تصور کنید قبل از اینترنت دنیا به چه شکل بوده است؟ با همگانی شدن کامپیوتر و اینترنت،امروزه نوشتن نامه با قلم،صف ایستادن در بانک و انجام امور این چنینی خنده دار به نظر می رسد.حالا ما در این گزارش وب سایت های اینترنتی ارزشمند و کاربردی و البته عجیب را به شما معرفی می کنیم که مطمئنا با مشاهده آنها متعجب خواهید شد.

با وب سایت های شگفت انگیز دنیای اینترنت آشنا شوید!

۱ . شتری بنویسید



این وب سایت ساده، متن وارد شده را با حالت های مختلف شتر نمایش می دهد. هر چه دوست دارید را در جعبه متن تایپ نمایید و نتیجه بامزه را مشاهده کنید. اگر قرار است خبر بدی را به کسی بدهید شاید بهتر باشد از این فونت استفاده کنید! بعنوان مثال: I’m not in love with you


۲ . به صدای موج های دریا گوش کنید و استراحت نمایید



به مدت دو دقیقه دست به ماوس و کیبورد خود نزنید.پس برای ۱۲۰ ثانیه استراحت کنید و از صدای موج های دریا لذت ببرید.


۳ . اینترنت را وارونه مرور کنید !



این وب سایت،سایت ها را در حال چرخش نمایش می دهد، حتی زمانی که وب سایت مورد نظر شما در حال چرخش است می توانید در جعبه های متن، تایپ کنید. در کادر جستجو عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و سپس بر روی یکی از لینک ها کلیک کنید هر سایتی که باز می شود بصورت ساعتگرد شروع به چرخش می کند.


۴ . بیست سوالی



وقتی بچه بودید حتما ۲۰ سوالی بازی کرده اید.بازی به این شکل بود که شما می بایست در مورد یک شخص و یا یک مکان خاص سوال می پرسیدید تا به جواب برسید و دوست تان هم با بله و خیر، سعی به هدایتان به سوی پاسخ داشتند. حال می توانید ۲۰ سوالی را با کامپیوتر بازی کنید.در این بازی به هیچ وجه به کارکترهای فیلم و سریال و بازی فکر نکنید، تمام سعی خود را بکار گیرید تا به سئوالات پاسخ دهید.


۵ . کلکسیونی کامل از طرح های نقاشی شده (Graffiti)



اگر به Graffiti یا طرح های نقاشی شده برروی دیوارها علاقه دارید کلکسیونی کامل از آنها را می توانید در این سایت مشاهده کنید. انیمیشن های موجود در بخش وئدیو سایت را از دست ندهید.


۶ . تصویری ۳۶۰ درجه با ۷۰ میلیارد پیکسل



این عکس ۳۶۰ درجه ۷۰ میلیارد پیکسلی، توسط ۳۶۰world.eu با حمایت شرکت های مایکروسافت، سونی و اپسون گرفته شده است. وضوح این عکس آنقدر بالاست که تا پنجره خانه ها می توانید نزدیک شوید.


۷ . وب سایت جالب یک شرکت بیمه اتومبیل



هیچ کسی نمی تواند فکرش را بکند که یک سایت بیمه اتومبیل می تواند این همه جذاب باشد! در این شبیه ساز چشمگیر و خیره کننده، تصادف های وحشناک شبیه سازی شده اند، حتما ببنید.


۸ . یک بازی به نام



وب سایتیکی از بهترین بازی های پرطرفدار دویدن و پریدن است ،بازی Dino Run قابلیت های بیشتری نسبت به Canabalt دارد و در طی بازی،موسیقی زیبایی نیز پخش می شود. بهتر است چشم هایتان را باز کنید تا تمام تخم مرغ های مخفی را جمع کنید.


۹ . بهشت فراموشکاران



راه های مختلفی برای یادآوری و یا بخاطر آوردن موضوع خاص وجود دارد، مثلا می توان از یک برنامه در تلفن همراه، یا یک روبان دور انگشت و یا نوشتن یک یاداشت کوچک و قرار دادن آن در کیف پول برای به خاطر آوردن یک موضوع بخصوص استفاده کرد. اما سایت Memorari از شما زمان دقیق یک رویداد خاص را می پرسد و از طریق ارسال پیغام در مسنجر، ارسال نامه به ایمیل و یا از طریق تلفن همراه شما را مطلع می کند.
 

ikhajepour

عضو جدید
کار در منزل

کار در منزل

[h=1]کار در منزل | کسب درآمد در خانه[/h] [h=2]دنیایی جدید با کار در منزل[/h]از اینترنت سپاسگزارم ، چون به عنوان کسی که در منزل کار میکند و از آسایش و امنیت خانه برخوردار است، درآمد مناسبی هم برایش فراهم آورده است . همه ی اینها در کنار اینکه با آرامش و تمرکز بالا به کارم رسیدگی می کنم و نگران خیلی اتفاقاتی که مثلا ممکن است در هنگامی که در منزل نباشم روی بدهد نیستم ،کار در منزل دری را رو به دنیایی برای شما باز می کند که تا کنون تجربه اش نکرده اید در این مقاله میخواهیم در مورد مزایای کار در منزل و خصوصا بر محور کار با کامپیوتر در منزل برای شما درست میشود سخن بگوییم .
در ابتدا باید بگویم آزادی عملی که کار در منزل به شما می دهد قابل مقایسه با هیچ کار دیگری نیست ،همین که خودتان رئیس خودتان باشید و چالش هایی مانند آراستن سر و ظاهر و رسیدن به موقع سر کار ، ترافیک روزانه، هزینه های رفت و آمد و بدتر از همه غرغرهای رئیستان را نخواهید داشت برای خودش دنیایی ارزش دارد .
شما با کار در منزل نه تنها پول زیادی را می توانید پس انداز کنید بلکه می توانید نگران دغدغه های اسباب کشی هم نباشید چون شما همیشه کارتان را با خود دارید .همه چیز حول محور جایی که شما هستید میگردد .کمی به تجربه و دانش نیاز دارید و در کنار آن هم باید توازنی ما بین کار و زندگیتان باید درست کنید .گذشته از اینها تحقیقات نشان داده است کسانی که کار در منزل را انتخاب می کنند از سلامتی بیشتری نیز برخوردارتد.
استفاده از فضا و منابع ارزان شخصی، قیمت تمام شده راه اندازی آن را پایین آورده است. همچنین ریسک کمتر و ساعات کاری اختیاری، این نوع کسب و کار را به یکی از جذاب ترین کارهای جهان تبدیل کرده است، کار در منزل در خانه شکل می گیرد و انعطاف بیشتری به زندگی می دهد.
از آنجایی که با کار در منزل شما از امکانات منزل بهره می گیرید ، در صورت بروز رکود اقتصادی بیشتر دوام می آورید. بر طبق تحقیقات شانس موفقیت بسیار بالایی برای آن نیز وجود دارد و دیگر اینکه برای راه اندازی آن معمولا شما نیازی به مجوز هم ندارید .
خبر خوب دیگری هم که در موردکار در منزل می توانم به شما بدهم این است که طرح حمایت از مشاغل خانگی مبتنی بر معافیت مالیاتی است. یعنی شما هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنید و لازم به ذکر است که برای افرادی که در خانه به جامعه خدمات می دهند کد اقتصادی منظور خواهد شد . برخورداری از معافیت مالیاتی ، عوارض اداری و تجاری و عدم نیاز به تغییر کاربری مسکونی از مزایای این نوع از مشاغل هم هست . تمام بانک ها و موسسات اعتباری بانکی طبق طرحی با موضوع موظف هستند همه ساله ٣٠ درصد از منابع قرض الحسنه را به مشاغل خانگی اختصاص دهند.
با تمامی این مزایا بعضی وقتها از خودم میپرسم چرا بعضیها که از شرایط کاری شان گله دارند ،گزینه ی کار در منزل را انتخاب نمی کنند .کارهای زیادی می توانید در منزل خودتان دهید از کارها و صنایع دستی گرفته تا کار با کامپیوتر ،که البته گزینه ی آخر به دلیل درآمد بیشتر بخصوص در این بازار پرسرعت رشد اینترنت و شبکه های اجتماعی بیشتر به چشم می آید .
هرکسی با دانش کامپیوتری متوسط حتی کم هم با کمی جستجو در اینترنت می تواند کار مناسبی برای خودش پیدا کند بسیاری از شرکتها به دنبال کامندان پاره وقت یا دورکار هستند یا بسیاری از سایتها که مبتنی بر جمع سپاری هستند برای یکی دو ساعت کار در منزل به شما دستمزد عادلانه ای می دهند .
اینترنت بقدری پتانسیل مشاغل گوناگون را به وجود آورده است که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید که چقدر می توانید سرتان را شلوع کنید ،نیاز به هیچ دفتر و اداره ای هم نیست کار در منزل راحت تر و لذتبخش تر هم هست . شما برای کار در منزل نیازمند فضای ویژه ای نیستید و بسته به کارها و درآمدی که می خواهید داشته باشید کاری را برگزیده و برنامه ریزی ساعتهای کاری را انجام دهید .تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنتی است .
این قبیل کارهای کامپیوتری بخصوص برای دانش آموزان که میخواهند در کنار درسهایشان درآمدی هم داشته باشند یا خانمهای خانه دار که به دلایل مختلف، مانند مراقبت از کودکان، بارداری ،معلولیت ، و مشکلات رفت و آمد طولانی مجبورند کار در منزل را انتخاب کنند عالی است .
چند چیز را لازم است در مورد انتخاب نوع کاری که در منزل انجام می دهید بدانید اینکه نخست آیا شما به دنبال یک کاردر منزل ثابت با دستمزد ماهیانه می گردید ؟یا یک شغل پاره وقت یا شغلی که دو سه ساعت از وقتتان را بگیرد تا در اوقات فراغتتان انجام دهید و بتواند یک تغییر مالی در وضعیتتان به وجود آورد .
وقتی این را مشخص کردید خبر خوبی برای شما داریم و آن این است که هزاران شرکت به دنبال فریلنسرهایی مانند شما میگردند تا برایشان پروژه هایشان را انجام دهید شما گزینه های زیادی برای انتخاب دارید از پروژه های دانشجویی گرفته تا پروژه های بسیار بزرگ جمع سپاری که نیازمند افراد زیادی برای انجام دادن به موقع آن است.هر کدام از این مشاغل بسته به نوع کار و زمان انجامشان درآمد متفاوتی دارند این شمایید که انتخاب می کنید کی و کجا کارتان را انجام دهید و چقدر وقت و هزینه برایش بگذارید .پیشنهاد ما این است که مبتدیان برای شروع سری به سایتهای جمع سپاری بزنند که از شما هیچ مدت معینی برای انجام کار توقع ندارند ،شما با این سایتها می توانید به درآمد نسبتا متوسطی برسید ولی با یادگیری بیشتر کامپیوتر و آموزش خودتان می توانید درآمد برای خود فراهم آورید .
در آخر باید بگوییم که اگر به دنبال کار در منزل و کسب درآمد ازاین راه هستید باید بدانید که فرصت تجربه ای متفاوت را به دست آورده اید و بعید می دانیم بعد از چشیدن حس خوب کار در منزل و درآمد خوب از آن بعدا بتوانید دل به شغل دیگری بسپارید .

برگرفته از سایت​
http://www.minikar.com
لینک ثبت نام در سایت:​
http://minikar.com/signup.php?REF=aS...JAZ21haWwuY29t
 

alirezavatandous

عضو جدید
سایت تجارت الکترونیک B2B نملین- namlin.com

سایت تجارت الکترونیک B2B نملین- namlin.com

بسم الله الرحمن الرحیم

نملین (Namlin.com) یک وبسایت تجارت الکترونیک B2B است که فضایی است برای ارتباط و معرفی کسب و کارهای فعال در ایران.
مشاغل و کسب و کارها در هر زمینه ای که فعال باشند، میتوانند محصولات و خدمات خود را در نملین معرفی کنند و در نهایت مجموعه ای را پدید آورند که زنجیر تامین صنایع مختلف کشور باشند.

از امکانات نملین میتوان به :

1- ایجاد صفحه خانگی اختصاصی
2- معرفی محصولات و خدمات
3- بارگذاری عکس و ویدیو مرتبط با کسب و کار
4- بارگذاری و درج مقالات مرتبط
5- استعلام قیمت محصول یا خدمت مورد نظر شما از تامین کنندگان عضو در نملین
6- آگهی مناقصه/مزایده
7-دسته بندی محصول یا خدمت خود در صنف یا صنعتی که محصول شما در آن کاربرد دارد
8- ایجاد ویترین افتخارات، تقدیرنامه ها، مجوزها و گواهینامه ها
9- غیره

کسب و کار خود را در نملین رونق ببخشید

نملین
 

wordpres.co

عضو جدید
افزایش سرعت سایت با استفاده از htaccess

راه های بسیاری برای افزایش سرعت سایت جوملا یا وردپرس وجود دارد، اما اکثر این موارد به استفاده از برنامه ها و افزونه ها و یا پیکربندی پیچیده ای که کاربران معمولا قادر به انجام آن نیستند، تکیه می کنند. چند نکته بهینه سازی اولیه وجود دارد که همه می توانند از آن بهره مند شوند، مانند فشرده سازی CSS و جاوا اسکریپت، اصلاح HTML و CSS، اما آیا می دانستید که برخی از تنظیمات سرور نیز وجود دارد که می توانید برای افزایش سرعت سایت استفاده کنید؟


مطالعه این مقاله را در لینک زیر به شما پیشنهاد میکنم.

https://wordpres.co/2018/07/21/افزایش-سرعت-سایت/

https://wordpres.co
 
بالا