وایبر کمک مالی به اسرائیل

آمیتیس19

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان
مطمئنا همه این موضوع رو میدونید که هر کاربر وایبر 4تا20 سنت کمک برای اسرائیله
جالبه که کشوری که شعار مردمش مرگ بر اسرائیله جوونای با غیرتش دارن روزانه میلیون ها دلار به اسرائیل کمک میکنن تا گلوله بشه تو قلب کودکان مسلمان
این همدستی در این جنایت بزرگ نیست؟



برای توجیه بیشتر میتونید فیلمهایی که درباره وایبر هست دانلود کنید


وایبر توسط ۴ همکار اسرائیلی تأسیس شد: تلمن مارکو، ایگور مگزینیک، سانی مارولی و اوفر اسمچا.تلمن مارکو مدیرعامل شرکت است، که چهار سال در ارتش اسرائیل مشغول به کار بوده‌است و از دانشگاه تل‌آویو فارغ‌التحصیل شده‌است. در ۱۴ فوریه ۲۰۱۴ وایبر توسط شرکت راکوتن به قیمت ۹۰۰ میلیون دلار خریداری شدپیش از فوریه ۲۰۱۴، بیشتر سهام این شرکت را یک خانواده اسرائیلی به نام شباتای (۵۵٫۲٪) و تلمن مارکو (۱۱٫۴٪) و نیز یک شرکت آمریکایی به نام IRS وست (۱۲٫۵٪) در اختیار داشته‌اند.



نرم‌افزار وایبر به خاطر محافظت ضعیف از داده‌ها مورد انتقاد قرار گرفته‌است. وایبر داده‌ها را به طور گسترده جمع‌آوری می‌کند که بسیار بیشتر از مقدار دیگر نرم‌افزارهای مشابه (مانند اسکایپ) است. بسیاری از این داده‌ها بدون رضایت و اطلاع کاربران جمع‌آوری می‌شود، که «قوانین محافظت از داده» اتحادیه اروپا را نقض می‌کند.همچنین شرکت وایبر مشخص نکرده‌است که چه هنگام و برای چه مقاصدی از داده‌های جمع‌آوری‌شده استفاده می‌کند، و این داده‌ها در اختیار چه کسانی قرار می‌گیرند.
نرم‌افزار وایبر همه اطلاعات موجود در دفتر تلفن را استخراج می‌کند،و بر روی سرورهای وایبر قرار می‌دهد.برای نمونه وایبر هنگام نصب درخواست می‌کند که به نرم‌افزار توانایی‌های گسترده شامل تغییر پرونده‌های روی دستگاه داده شود. آنچه موجب افزایش بدگمانی به این نرم‌افزار شده‌است، این است که سازنده نرم‌افزار چندین سال در ارتش اسرائیل خدمت کرده‌است.به علاوه مالک شرکت از افشاکردن منابع مالی شرکت و روش درآمدزایی آن امتناع کرده بود
 

هاشمیان20

عضو جدید
دوستان
مطمئنا همه این موضوع رو میدونید که هر کاربر وایبر 4تا20 سنت کمک برای اسرائیله
جالبه که کشوری که شعار مردمش مرگ بر اسرائیله جوونای با غیرتش دارن روزانه میلیون ها دلار به اسرائیل کمک میکنن تا گلوله بشه تو قلب کودکان مسلمان
این همدستی در این جنایت بزرگ نیست؟

عجب فتنه بزرگی، واقعا؟
یعنی جوانان ایرانی عضو وایبر نشن دولت استکباری آمریکا از پرداخت 20 سنتی برای کمک به اسرائیل خودداری میکنه و براش شرط گذاشته که بهت کمک نمیکنیم مگر اینکه ایرانی ها عضو وایبر بشن؟:biggrin:

من از نیت خیر شما آگاهم و البته جای خوبی هم تشریف آوردین. اکثر کاربرهای عزیز این باشگاه دست کمی از پا منبری های بیسواد ندارن و فقط اسمشون مهندسه !!!
هرچیزی بگین باور میکنن، چون از وقتی چشم باز کردن یک عده دور و برشون بودن که یک چیزایی بهشون بگن و اینا باور کنن و جونشون رو هم در راه همین باورشون بدن.

تاپیک های مشابهش زیاده ها، یکی اومد گفت قرآن گفته مورچه از جنس شیشه است و خرد میشود و... همه خوشحال و باور کردن و شیرینی و شربت پخش کردن.
یکی اومد دستشون رو کرد شروع کردن به تکذیب و ...

حالا شما هم از این خبرا بذارین، یه عده اول میان وا مصیبتا، وا حیرتا، لعنت بر شیطان و...
یک کم فکر کنن و یکی بگه چه خبر مضحکی، شروع به تکذیب میکنن.

فقط میتونم بگم افسوس بر ما ملت خاورمیانه که دشمنانمون رو هم مثل خودمون احمق و بچه فرض میکنیم.
 

okanava

عضو جدید
کاربر ممتاز
لطفا در سایت وایبر لینکی که این مطلب رو تایید میکنه بدید . چون من چیزی که کمترین مشابهتی با اظهارات شما داشته باشه در این سایت پیدا نکردم جناب !
 

آمیتیس19

عضو جدید
کاربر ممتاز
هدف من آگاهی دادن بود
هرکی نمیخواد باور نکنه
یه سرچ تو گوگل نتایج خوبی داره
بی سوادم اونیه که وقتش پای وایبر این چیزا تلف میشه جناب
 

مونا بیات

عضو جدید
بحث نکنید دوستان اینروزا خیلی چیزا رو میگن نخرید یا خیلی کارا رو میگن انجام ندین برای حمایت از فلسطین و تحریم اسرائیل اما واقعا این کارا جواب میده به خدا اگه جواب میداد که خیلی خوب بود و همه با جون و دل قبول میکردن ولی اینچیزا جواب نمیده مشکل اساسی تر ازین حرفاست ....
 

ahmadra.2520

عضو جدید
وایبر کمک مالی به اسرائیل

عزیزان ببینید اولا عموم مردم ایران تو گوشی و کامپیوترشون اطلاعات خاصی ندارن که اگر هم دزدی بشه امنیت کسی به خطر بیفته یا دولت ضرر کنه!
استفاده از نرم افزار کاملا سلیقه ایه و نمیشه کسی رو مجبور کرد استفاده نکنه! اومدن ویچت رو فیلتر کردن چی درست شد؟ نه واقعا چی درست شد؟
جدیدا هم مد شده همه چیزو یا به اسلام و قران ارتباط میدن یا به صهیونیسم و اسرائیل!
همین مردم فلسطین ما ایرانی ها رو ادم حساب نمیکنن ما اینقدر سنگ اونارو به سینه میزنیم و دم از مسلمونی میزنیم!
تنها دلیل حمایت ایران از فلسطین و لبنان و سوریه اینه که ایران داره جنگ رو تو مرزهای اونا نگه میداره اگه این ۳ کشور سقوط کنن اسرائیل تا مرز ایران پیش روی میکنه اون موقع فاتحه ایران خوندس!
من اگر بخواید درباره تمام جنبه های این حرفا میتونم بنویسم ولی در اخر باید بگم انقدر ساده به مسائل نگاه نکنیم و دیگران رو فاقد شعور فرض نکنیم.
هرکسی برای کاری که میکنه دلیلی داره شما اگر فکر میکنید کمک به اسرائیله استفاده نکن
 

Similar threads

بالا