واکنش تند رضا صادقی به «خنده بازار»

B.R.Z

عضو جدید
واکنش تند رضا صادقی به «خنده بازار»​



بعد از آنکه برنامه «خنده بازار» بدل خواننده محبوب نسل جوان را در برنامه چهارپایه داغ حاضر کرد، رضا صادقی به این برنامه واکنش نشان داد.

رضا صادقی در گفت وگو با یک روزنامه گفته است: متاسفانه مشتی ملیجک های دربار قدیم و دلقک های سیرک این روزها پایشان به صداو سیما باز شده و با به سخره گرفتن شخصیتهای مختلف سعی دارند مخاطبان بیشتری را برای خود دست وپا کنند و ازاین طریق بین مردم بیشتر شناخته شوند.

وی ادامه داده است: برخی طنزها را باید لودگی نام گذاشت و معلوم نیست با کدام هدف مدیران صدا وسیما اجازه انتشار آنها را از تریبونی به این وسعت و سادگی می دهند.متاسفم برای کسانی که تصمیم گیرنده ها وسازندگان این قبیل برنامه ها هستند.

صادقی درادامه گفته است: جوابیه ای تصویری را در دست تهیه دارم که در اختیار مردم پاک ومحترم ایران قرار خواهم دادو دراین ویدئو مواضع خودرا به صورت کاملا صریح وبی پرده بیان خواهم کرد.

چند شب پیش برنامه خنده بازار میزبان فضا سابقی (رضا صادقی) بوده است.

در این برنامه سابقی در پاسخ به سوالات مجری از شعرهایش بهره می برد. مثل مشکی رنگه عشقه... دل برات تنگ شده جونم... مجری من می‌خوام پیاده شم...او گفت: من خواننده بازاری نیستم و پول فقط به من آرامش می‌دهد و من برای دلم می‌خوانم.

منبع: برنا
 

B.R.Z

عضو جدید
من فقط همین قسمتو خونه یکی از دوستان که رفته بودیم افطاری دیدم.
اینقدر لودگی تو این فیلم زیاد بود که حالم داشت بهم میخورد
 

drippy*

عضو جدید
اتفاقا فوق العاده جالب بود من که خیلی خوشم اومد

حقیقت همیشه تلخه


اینم مثل بقیه تحمل انتقاد نداره
 
بالا