واقعآ چی میشه؟؟؟؟؟

natashkooh

عضو جدید
سلام بر مهندسان عزیز
به نظر شما حالا که شرکت ایران ترانسفور تحریم شده چه بلایی به سر برق و تهیه ترانس ما میاد؟؟؟؟؟؟ :cry::cry::que::que::que::warn::warn::warn::warn::warn::warn::warn::warn::warn::warn:
 

Ice Man

مدیر تالار مهندسی برق
مدیر تالار
به نظر من مشکلی از لحاظ تولید نخواهیم داشت فقط به احتمال قوی در هزینه ها افزایش خواهیم داشت.

متن خبر:
بورس نیوز گفت:
وزرای خارجه 27 کشور عضو اتحادیه اروپا ، روز دوشنبه دوم خرداد ماه جاری (23 مه) لیست جدیدی از تحریم 100 شرکت و بانک ایرانی را تصویب کردند که ادعا می شود به شکلی در ارتباط با برنامه هسته ای کشور دخیل هستند .

بنابر گزارش بورس نیوز در کنار آورده شدن نام برخی چهره های مطرح در حوزه معاونت رییس سازمان انرژی اتمی ، تمرکز زیادی بر تحریم چندین شرکت حمل و نقل وابسته به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شده که در این بین نام محمد حسین داجمر ، مدیرعامل کشتیرانی ایران نیز در فهرست گنجانده است .


این در حالی است که برخی شرکت های بورسی از جمله شرکت های صدرا و ایران ترانسفو و نهادهای عمومی همچون بنیاد تعاون ، بانک مهر ، بانک انصار و دیگر موسسات مالی به چشم می خورد .


گفتنی است همسو با اتحادیه اروپا ، دولت ایالات متحده امریکا نیز با هدف قرار دادن سرمایه گذاری ها در بخش انرژی به ویژه تأمین بنزین ، دیروز سه شنبه سوم خرداد (24 مه) هفت شرکت خارجی شامل شرکت های پترولئوس ونزوئلا ، PCCI (زیر مجموعه شرکت ملی پتروشیمی ایران) ، موسسات کشتیرانی رویال اویسترگروپ از امارات متحده عربی ، اسپیدی شیپ (متعلق به ایران و امارات ) تنکر پسیفیک از سنگاپور ، اوفر برادرز در اسراییل و آسو شیتد شیپبرو کینگ سنگاپور را به دلیل داد و ستد با ایران تحریم کرده است.


بنابر این گزارش پیشتر اتحادیه اروپا و نیز امریکا با اعمال تحریم هایی نام 32 مقام ارشد دولتی را در لیست سابق خود گنجانده بودند .

افزون بر این وزارت خزانه داری آمریکا ، روز گذشته بانک صنعت و معدن ایران را به اتهام انتقال دهنده وجوه مالی از بانک های ایرانی تحریم شده بویژه بانک ملت و صادرات و نیز بانک تجاری اروپا - ایران در هامبورگ آلمان را تحریم کرده است .


این تدابیر تنبیهی در حال حاضر با هدف تغییر سیاست اتمی ایران اعمال شده و حال آنکه وزارت خارجه کشور با غیر منطقی دانستن این تصمیمات از تداوم مذاکرات با نمایندگان شش کشور صنعتی جهان ابراز امیدواری کرده است .


بنابر گزارش بورس نیوز وضع تحریم های شدید از امروز باعث هجوم سرمایه گذاران زیادی برای فروش سهام شده و این در حالی است که اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در فرابورس شاهد رشد چشمگیری در نرخ های تابلوی خود در این بازار بودند که خود گویای انتظار برخی معامله گران مبنی بر گرایش سمت و سوی صاحبان نقدینگی به بازار مسکن حکایت دارد .


 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
A هرکی برنامه نویسی سرش میشه جواب منو بده مهندسی برق 1

Similar threads

بالا