هواداران اینتر رو عشقه

okanava

عضو جدید
کاربر ممتاز
بر و بچه های متعصب؛ طرفداران پرو پاقرص تیم محبوب اینتر میلان خوش اومدید .خونه خودتونه .
این هم تقدیم به شما


 

okanava

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیشب بازی پر گل اینتر و آ س رم را تماشا کردید یه بازی پر گل و دلچسب .(نتیجه 3-3) که در تمام لحظات احتمال داشت حمله های مداوم اینتر به گل های بیشتری ختم بشه . البته تیم رم هم ای بدک نبود .دو تا گل نیمه اول زدند که البته بیشترش از سهل انگاری سزار بود .که به جای دروازه وسط زمین ولو است .

حقا که جای زلاتان خالی بود تو زمین
 

hesam72

عضو جدید
خداحافظی خاویرزانتی....

خاویر آدلمار زانتی متولد 10 اوت 1973 با 178 سانتیمتر قد یکی از مدافعان میانی قدرتمند جهان به شمار میرود. زانتی در باشگاه اینترمیلان با 613 بازی و 12 گل یکی از اسطوره های این باشگاه به شمار می رود.خاویر زانتی همچنین در تیم ملی آرژانتین نیز با 145 بازی و 5 گل یکی از باسابقه ترین بازیکنان در رده ملی نیز به شمار می رود.در سال ۱۹۹۲ خاویر زانتی و پائولا با یکدیگر ازدواج کردند. پائولا، دختر یک استاد دانشگاه در کشور آرژانتین بود و خود نیز در رشته عکاسی مشغول به کار است. سال ۲۰۰۵ اولین فرزند خاویر و پائولا به نام سل زانتی متولد شد تا با ورود دختر خاویر و پائولا زندگی این زوج سالم گرمتر شود.اینترمیلان در هفته سی و هفتم لیگ فوتبال ایتالیا موفق شد با نتیجه چهار بر یک لاتزیو را مغلوب کند.در این دیدار خاویر زانتی در 40 سالگی برای آخرین بار در ترکیب نرآتزوری به میدان رفت. او سال 1995 به اینترمیلان پیوست و 865 بار در ترکیب این تیم به میدان رفت که رکوردی از نظر حضور یک بازیکن خارجی در کالچو ایتالیا است. پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان تنها بازیکنی است که بیش از زانتی در سری A به میدان رفته است.
زانتی در دقیقه 52 رویارویی با لاتزیو به جای جاناتان وارد میدان شد. او پس از ورود به زمین نخستین کاری که انجام داد بوسیدن آرم باشگاه اینترمیلان بود. مدت حضور او در ترکیب تیمش با تشویق هواداران همراه بود.
یکی از هواداران اینترمیلان به زمین مسابقه آمد و با چشمانی اشک بار زانتی را در آغوش گرفت و با وی وداع کرد.
اسطوره اینترمیلان نیز احساساتی شده بود و اشک می‌ریخت.
فرزندان زانتی پس از پایان مسابقه و قطعی شدن حضور اینترمیلان در رقابت‌های لیگ اروپای فصل آینده به داخل زمین آمدند.
این بازیکن پس از پایان بازی روی دست‌های هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت و با مستطیل سبز جوزپه مه آتزا وداع کرد.
 

Similar threads

بالا