هنر عکاسی پرتره کودکان

saba2810

اخراجی موقت



سال 2009 | 128 صفحه | ISBN: 9781584282402 | 5,68 MB





توضیحات: موضوع این کتاب عکس‌های معاصری است که هوشمندانه شخصیت و حالت‌های کودکانه را ثبت می‌کنند. چه این حالت‌ها یک لبخند با دندان‌های یکی‌درمیان یا نگاهی خشمگین همراه با اشک باشد.
با استفاده از راهنمایی‌ها و تکنیک‌های عمیق و دقیقی که در این کتاب راهنما گردآوری شده‌اند می‌توانید به‌راحتی این تصاویر را به‌ثبت برسانید.
تکنیک‌های مدرنی همانند کلوزآپ‌های دقیق، اشکال، زاویه‌های وسیع و عمق کم تصاویر که بطور چشمگیری ارزشمندتر از پرتره‌های سنتی می‌باشند در این کتاب مورد بحث واقع شده‌اند.

این هنر عکاسی گاهی با نام عکاسی از سبک زندگی هم نام‌ برده می‌شود.
ثبت مفاهیم عمیق در عکس‌ها و ایجاد تصاویری که به زبان نگاه با بیننده خود صحبت می‌کنند و همچنین یکپارچه‌سازی معنی‌دار اجزای تصویر برای تاکید روی یک موضوع ازجمله مواردی است که در این کتاب راهنما تشریح شده‌اند. بنابراین عکاسان با استفاده از آن قادر خواهند بود مهارت ثبت تصاویر معنی‌دار خود را افزایش داده و پرتره‌های خیره‌کننده‌ای ایجاد نمایند.
ازجمله دیگر موارد گنجانده شده در این کتاب، تکنیک‌های ایجاد تصاویر سیاه و سفید، به‌کارگیری بافت‌ها و اثرات نادر، صحنه‌های سرشار از رنگ‌های پویا می‌باشند.




دانلود کتاب های عکاسی
منبع :بر بال های کتاب


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مطالعه، اندیشیدن با ذهن دیگری است. "آرتور شوپنهاور"
هرچه بیشتر کتاب بخوانید، بیشتر از زندگی حقیقی برخوردار خواهید شد. "فرانسوا ولتر"
کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: کتابهایی که می‌خوانید و انسانهایی که ملاقات می‌کنید. "مک لوهان"
 

Similar threads

بالا