هفت بازی اتومبیل رانی برای اندروید و آیفون

darvish.m

کاربر فعال تالار موبایل,
موتورها را روشن کنید به ما به پیوندید ما برای شما ده بازی مسابقه ای که با اتومبیل های هیجان انگیز همراه است، آماده کرده ایم! مسابقاتی که از معمولی و غیر جدی تا واقع گرایانه و طبیعی در آنها وجود دارد، لینک دانلود این بازی ها به همراه توضیحاتی مختصر آورده شده است:
۱٫ Reckless Racing 2
اگر شما Reckless Racing 1 را تجربه کرده باشید، مطمئنا از ورژن ۲ این بازی لذت بیشتری خواهید برد،‌۲۴ مسیر گوناگون و ۱۸ اتومبیل متفاوت این بازی منتظر شما هستند تا چرخش های دیوانه وار را با آنها تجربه کنید!
بازی مسابقه ای ماشین برای اندروید و آیفون Reckless racing2
آخرین بازی مسابقه ای با ۶۰ مدل اتومبیل و گرافیک چشم نواز و امکان بازی و مسابقه به صورت آنلاین
بازی مسابقه اتومبیل رانی آیفون Asphalt
3.Death Rally
اردوگاه مرگ فقط یک مسابقه نیست بلکه یک جنگ است اتومبیل های خود را به وسایل نظامی مجهز می کنید به قلعه خود می روید و در این مسابقه چالش بر انگیز با رقیبان مقابله می کنید.
مسابقه اتومبیل رانی جنگی رایگان اندروید و آیفون
در این بازی با عبور از مراحل مختلف امکانات بیشتر برایتان مهیا می شود صحبت از آئودی R8 و نیسان GT R و فورد مدل T است، برای تجربه قوی تر باید ورژن کامل این بازی را دریافت کنید.
بازی رایگان اتومبیل رانی اندروید و آیفون GT RACING
این بازی که یکی از واقعی ترین بازی های اتومبیل رانی تلفن های همراه هوشمند محسوب می شود، ۳۰ اتومبیل گوناگون و ۱۵ مسیر متفاوت از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود.
مسابقه اتومبیل رانی واقعی Real Racing2
مسابقه پاکت پی سی می نی مالیستی مسابقه اتومبیل رانی با چشم انداز دو بعدی است، که پنج ماشین و هشت مسیر را شامل می شود.
مسابقه دو بعدی اتومبیل رانی اندروید
از انجایی که این بازی توسط VolsWagen حمایت مالی شده است، جای شگفتی نیست که برندهای اتومبیل مانند آئودی، بنتلی و بوگاتی را در آن تجربه کنید.
بازی مسابقه اتومبیل رانی اندروید و آیفون Sports Car Challenge
 

Similar threads

بالا