[ هتل ] هتل گرانقیمت «زیرآبی» مالدیو

yasi

عضو جدید
هتل گرانقیمت «زیرآبی» مالدیو، گردشگران را به این کشور زیبا می‌کشاند.
هتلي تمام شيشيه‌اي، زير آب‌هاي اقيانوس آرام، جاذبه‌اي ديدني را براي گردشگري مالديو به ارمغان آورده است.




اين هتل که پنجمين سال افتتاح خود را پشت سر مي‌گذارد شکلي گنبد مانند داشته و به گونه‌اي طراحس شده است که مسافران آن در اتاقي آکواريومي که ظرفيت 12 نفر را دارد با مشاهده حيات زير آب به صرف غذا مي‌پردازند.
به گزارش ایسنا، با گذشت پنج سال از راه‌اندازی یک هتل «زیرآبی» در سواحل کشور زیبای مالدیو در اقیانوس هند،‌ کارشناسان این هتل را یکی از عوامل رشد چشمگیر صنعت گردشگری این کشور می‌دانند.
به گزارش تلگراف، هزینه هر روز اقامت در هر یک از سوئیت‌های هتل زیرآبی مالدیو که از آنها به عنوان «ویلای دولوکس آبی سلطنتی» نام برده می‌شود، 1156 پوند است، این درحالی است که تا به حال هیچ یک از مسافران این هتل کمتر از دو هفته در سوئیت‌های گرانقیمت هتل زیرآبی اقامت نکرده‌اند.
هتل زیرآبی مالدیو گنبدی شکل بوده و مسافران آن همچنین می‌توانند در رستورانی در اعماق اقیانوس که گنجایش 12 نفر را دارد، غذاهای دریایی میل کنند.
در سپتامبر 2009 نیز رییس‌جمهور مالدیو از طرح جدید دولت این کشور برای وضع گونه‌ی جدیدی از مالیات تحت عنوان «مالیات سبز» خبر داد که در راستای آن، مبالغی تحت عنوان مالیات سبز از گردشگران این کشور گرفته می‌شود و از آن برای حفاظت از حیات وحش و طبیعت این کشور، پاک‌سازی سواحل و جلوگیری از پیامدهای تغییرات شدید آب‌وهوایی استفاده خواهد شد.
کشور کوچک مالدیو در اقیانوس هند که از چند جزیره تشکیل شده، مالک یکی از زیباترین سواحل دنیاست و سالانه هزاران گردشگر را جذب می‌کند. این کشور فقط 350هزار نفر جمعیت دارد و بخش اعظم نیروی کار آن در صنعت گردشگری یا صنایع مرتبط با آن فعال‌اند.



منبع:سایت گروه مجلات همشهری
 

Similar threads

بالا