[ هتل ]هتل هیدروپلیس دبی

shok0oh

عضو جدید
هتل وهم برانگیز هیدروپلیس دبی

یکى از روزنامه هاى خارجى را می خوندم از خبر اینکه به زودى این امکان براى مسافران دبى پیش مى ‌آید که شبى را زیر دریا کنار ماهى ‌ها بخوابند. آن‌ هم در یک اتاقى بسیار شیک و مدرن البته هزینه یک شب اقامت در هتلی زیر اعماق خلیج فارس ۵۰۰ دلار خواهد بود. درباره هتل [هیدروپلیس] در دبى صحبت مى‌کنیم. این هتل اولین هتل در جهان است که در زیر آب‌هاى خلیج فارس بنا شده و حدود ۲۰ متر از سطح آب پایین‌تر خواهد بود.
واقعا باید جالب و عجیب یا شاید کمى وهم برانگیز باشد که زیر دریا کنار کوسه‌ها و ماهى ‌هاى عظیم‌الجثه شبى را به صبح برسانیم و صبحانه و نهار و شام میل کنیم اما بسیارى از افراد ماجراجو و کنجکاو براى افتتاح این هتل دقیقه‌شمارى مى ‌کنند تا هر چه زودتر در این هتل اقامت یابند و در حالیکه مشغول نوشیدن چاى هستند از پنجره‌هاى شیشه‌اى اتاقشان شاهد جانوران دریایى باشند.

( نمایی از هتل وهم برانگیز هیدروپلیس دبی )

این هتل به نحوى ساخته و پرداخته شده که هر انسانى با یک ‌بار بازدید از این مکان جالب آنچنان مبهوت مى ‌شود که حاضر است براى همیشه زیر دریا زندگى کند و پا به دنیاى خاکى نگذارد.!!! سرمایه‌گذاران این هتل تصمیم دارند بعد از بازگشایى هتل هیدروپلیس، مکانى وسیعتر را زیر آبهاى دریا در نظر بگیرند و شهرى زیر دریایى بسازند تا مردمانى که از زندگى بر روى زمین خسته شده‌اند به آنجا مهاجرت کنند و به زندگى و ادامه حیات بدهند !!!!! وهم انگیز ... تخیلی و رویایی میتونه باشه .....
نوشته ى من تبلیغ از هتل دریایى دبى نیست ، به این فکر بودم که سواحل طلایى زیباى جزایر هرمزگان کمتر از جزایر مصنوعى کشورهاى خلیج فارس نیستند همین خواب را می توان در کشور ما به حقیقت مبدل کنند . جزایر معروف قشم و استفاده از سواحل بکر آن مى تواند بهترین جاهاى گردشگرى دریایى دنیا باشد . اما متاسفانه بر روى این جزایر فقط چندین خرابه خانه ى صیادان را مى بینیم که براى استفاده شخصى خودشان آنها را ساخته اند . مسولین و اقدامات مهم گردشگری دریایی در آبهای جزایر تا اطلاعات .....!!!!
 

Similar threads

بالا