[ هتل ]هتل های جالب دنیا

V A N D A

عضو جدید
کاربر ممتاز
هتل شناور در سوئد
در این هتل همه امور اجتماعی در جریان هست و مهمانان میتوانند از هوای خوب و دریای بی کران لذت ببرند و شبها در کنار صدای امواج به خواب بروند

هتل جنگل در مکزیک
V-Houses, an amazing jungle retreat near the fishing village of Yelapa in tropical Mexico. این دیگه خیلی جالبه . وسط جنگل با حال و هوای بکر طبیعت تازه اونم با همچین معماری عالی و عجیبی . درست شبیه اهرام وارونه هستند اما خودشون بهش میگن موشک هتل .

این هتل در یک جنگل گرمسیر در نزدیکیهای دهکده ماهیگیری Yelapa در کشور مکزیک قرار دارد.

هتل زیر آب در فیجی
یک مسکن لوکس در عجیب ترین شرایط ممکن.زیر دریا .. باید خیلی جالب باشه.
غار و هتل در ترکیه
یک هتل غیر عادی با فضایی افسانه وار و یک محیط کاملا عجیب و غریب. یه جورایی مثل کندوان خودمونه . فقط اونا میدونن باید چجوری جاذبه هاشون رو معرفی کنن و ما هم فقط تماشا می کنیم.

هتل شنی در بریتانیا
اولین هتل ماسه ای دنیا به شکل قلعه که در ساحل Weymouth در شهر ساحلی Dorset در بریتانیا میباشد .

هتل جنگلی در مکزیک
هتلی جنگلی و شگفت انگیز در دهکده ای گرمسیر به نام Yelapa در مکزیک
هتل یخی در کانادا

هتلی کپسولی در ژاپن
هتلی مدرن برای مهمانان عزیز


.Survival Pod Hotel in Netherlands
یک هتل چند ستاره در یک کانال در آمستردام هلند

هتلی به شکل زندان در آلمان
امکان تجربه ی زندان با محیطی جذاب و بدون ارتکاب جرم

هتلی به شکل لوله های بتنی در اتریش

منبع: مجله اینترنتی مانتی

اولین هتل 5 ستاره جهان بالای درخت

استراحت کردن و لذت بردن از طبیعت بکر لابلای جنگل و بالای درخت ایده جدیدی است که آرشیتکتهای سوئدی در حال به واقعیت تبدیل کردن آن هستند.

گروهی از طراحان و معماران سوئدی در حال ساخت اولین هتل پنج ستاره روی درختان جنگلی منطقه توریستی هاردس در شمال این کشور هستند. هتل درختی مذکور چهار اتاق داشته و منطبق بر مدرن ترین استانداردهای خانه سازی و طراحی شیک داخلی ساخته می شود. قرار است 24 هتل در این منطقه بر همین اساس ساخته شود. قیمت اقامت برای دو نفر شبی 555 دلار تعیین شده است.

منبع: شبکه خبری زمان

هتلی مجلل بر فراز آسمان

هتلی مجلل بر فراز آسمان .... مهندسان در تازه‌ترین دستاورد خود، هتلی مجلل در آسمان طراحی کرده‌اند. این هتل، یک کشتی هوایی عمودی و مجهز است که کاملا از زمین جداست و می‌تواند بدون هر آلودگی مسافرانش را به مکان‌های متفاوت دنیا ببرد.

روی عرشه هوانورد: یک شرکت طراحی انگلیسی نسخه خیال‌انگیزی از هتل‌های هوایی در آینده را ارائه کرده است، یک کشتی هوایی عمودی که با هیدروژن در هوا معلق نگاه داشته می‌شود و اترژی خود را از تابش خورشید تامین می‌کند.
صبحانه در میان ابرها: مسافران این هوانورد می‌توانند برای صرف صبحانه در آشپزخانه‌های خود گرد هم آیند که دیدی باز به مناظر بیرون دارد. این بالون لوکس یک پیشخوان صرف نوشیدنی،‌ محل استراحت،‌ چهار آپارتمان دوبلکس و یک پنت‌هاوس و همچنین پنج آپارتمان کوچک‌تر دارد.

استخر مهتاب: در استخر مهتاب، مسافران هوانورد می‌توانند از مناظر بیرون در زیر پایشان لذت ببرند و یا به عرشه بالایی بروند و در هوای آزاد قدم بزنند.
منظره آسمان هنگام غروب: این هوانورد بی‌نظیر به مسافرانش امکان می‌دهد که هنگام غروب بنشینند و منظره‌ای را تماشا کنند که متفاوت از زمین است و شاید بتوان گفت چندان هم بی‌شباهت به منظره‌ای از یک دنیای بیگانه نیست. در حالی که هوانورد با سرعت 100 تا 150 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند،‌ 14 خدمه به نیازهای مسافران رسیدگی خواهند کرد.

پروازشبانه درآسمان تا سال 2015/ 1394 ممکن است این هوانورد به شهرهایی مثل هنگ‌کنگ راه یافته باشد. 6 نفر می‌توانند با همکاری هم و کار کردن نوبتی این هوانورد را در37 ساعت از لندن به نیویورک ببرند و یا آن را در90 ساعت از لس‌آنجلس کالیفرنیا به شانگهای چین برسانند.

منبع: دلتا
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا