هتل ها Hotels

وضعیت
موضوع بسته شده است.

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
هتل Viura

هتل Viura

با بهره گيري از چشم انداز ناهموار و ناهمگون ويلابوئنا دو الاوا، در شمال اسپانيا، هتل ويورا توسط شركت معماري محلي موپ- آرك، در كنار كليسا و ميدان اصلي شهر جاي گرفته است. اين پروژه، نمايشي از ادغام استراتژي هاي مختلف ساختاري ِ مهندسي و متريال هاي گوناگون، هم مصالح بومي و هم خارجي مي باشد.
تراشيده شده در دامنه سنگي كوه، طبقه پايين اين هتل بر شالوده اي از سنگ طبيعي قرار گرفته است و رستوران، سالن ورزش، كافه تريا، مركز كامپيوتر و اطلاعات را شامل مي گردد. 33 اتاق استاندارد، لوكس و سوئيت در سه طبقه ي بالاتر هتل قرار دارند كه كماكان با حفظ سنت هاي پيشين، از ارتفاع كليساي مجاور فراتر نرفته است. اين اتاق ها با فرمي شبيه به انبوهي مكعب پويا بر روي هم قرار گرفته اند، گويي هر لحظه از ديواره اصلي جدا گشته و واژگون مي گردند.پانل هاي بتوني و فولادي بر روي نما، رنگي دوگانه را ارائه مي دهند كه با ورود به فضاهاي داخلي، در تضاد با بخش هاي مدرن و بستر طرح قرار مي گيرند. سيركولاسيون هتل، ميهمانان را ، به اتاق هاي مخصوص خود در ميان دهليز داخلي و حياط هاي سبز بيروني و تراس هايي با باغ هاي عمودي، راهنمايي مي كند.اين بنا به دريافت بالاترين گواهينامه عملكرد انرژي دست يافته است. ديگ هاي زيست توده با استفاده از هسته هاي زيتون به عنوان يك منبع سوخت، گرما را از طريق سيستم تابشي تعبيه شده در كف سازي فضاها انتقال مي دهند. علاوه بر اين، مجموعه بزرگي از دوچرخه به صورت رايگان در اختيار ميهمانان قرار مي گيرد تا علاوه بر تشويق به استفاده از وسائل حمل و نقل پاك، بتوانند از چشم اندازها و طبيعت بكر اين شهر اسپانيايي لذت ببرند.

series of stacked cubes make up the primary spaces

front elevation

stacked facade

in context

suite terrace

private balcony

restaurant

information and computer area

mix of textures from natural wood, concrete, and stone faces

stairwell leading to the bedrooms

deluxe suite

balcony with view over the town

exterior entry to a room

exterior restaurant/ lounge area​
________________________________________________________________________________________________________



منبع:دیزاین بوم​
 
آخرین ویرایش:

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
کلبه ییلاقی چوبی تماشایی در سوئیس

کلبه ییلاقی چوبی تماشایی در سوئیس

این کلبه ییلاقی لوکس در سوئیس توسط Paul Bowyer طراحی شده است. طراحی منحصر به فرد آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این هتل کوچک ۵ ستاره چشم انداز تماشایی از روستای Zermat و طبیعت کوهستانی اطراف خود دارد که سکونت در آن را بسیار لذتبخش و رویایی می کند.


در طراحی داخلی کلبه ییلاقی zermat ، توجه خاصی به جزئیات شده است. این هتل دارای ۵ اتاق خواب است که هر کدام از آنها دارای دوش و سرویس حمام مجزا هستند. فضای نشیمن و غذاخوری وسیع و دلباز، سالن ورزش، جکوزی داخلی و بیرونی منحصر به فرد، سونا و فضای آشپزی و غذاخوری بیرونی این کلبه ییلاقی، همگی با طراحی فوق مدرن و مجلل خود، مکانی تماشایی در دل کوههای پوشیده از برف سوئیس ایجاد کرده اند.































 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
هتل لوکس بیوتیک
این هتل لوکس بیوتیک نام دارد و در سنگاپور واقع است.





















این هتل شامل اتاق هایی کم نظیر و با وسلیل و کمد های لوکس است و طراحی بی نظیر آن باعث فوق العاده بودن آن می گردد.‬

‫مدیر اجرایی پروژه بیان می کند این هتل که در یک محله لوکس بنا شده است ایده طرح خود را از فرهنگ قدیمی مردم سنگاپور و فرهنگ مطلوب چینی های مهاجر اخذ کرده است.‬






























منبع : سایت تحلیلی خبری معماری نیوز
 

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
هتل 5 ستاره، در شهر ورزش ها

هتل 5 ستاره، در شهر ورزش ها

هتل 5 ستاره، در شهر ورزش ها



























شهر ورزش های دوبی منطقه ای است که در آینده هیجان انگیزترین مسابقات ورزشی در آن برگزار خواهد شد.
شهر ورزش های دوبی منطقه ای است که در آینده هیجان انگیزترین مسابقات ورزشی در آن برگزار خواهد شد.

در این شهر، ساختمان مکعبی شکلی وجود دارد که به ساختمان ورزش های دوبی معروف است. این ساختمان در آینده نزدیک تبدیل به یک هتل 5 ستاره خواهد شد.

این ساختمان منحصر به فرد شامل 27 فروشگاه بزرگ و 521 اتاق در هتل 5 ستاره می باشد. در میانه این ساختمان زیبا، دو تراس بزرگ تعبیه شده است که با سنگ مرمر و ستون های ویژه ساخته شده است.









منبع : سایت تحلیلی - خبری معماری نیوز
 

Eagle Golden

عضو جدید
کاربر ممتاز
هتل رویا از معماران هندل؛ پارادایم پوسته و تخلخل
مـنـــــــبـع : www.dezzen.com


شرکت آمریکایی معماران هندل Handel یک هتل در نیویورک با پنجره های شبیه به دریچه با شباهت های خارق العاده ای به بازی کودکان Connect Four در محله چلسی به اتمام رساندند . این هتل شامل هفت طبقه بلوک متصل به یکدیگر می باشد که ارتفاع 12 طبقه را می سازد . هتل Dream Downtown ، ساختمان فرعی بازسازی شده قبلیِ اتحادیه ملی دریایی آمریکا را اشغال می کند . هم پوشانی لایه های سوراخ شده فلزی ملبس به دو بلوک کوچکتر هستند که در آن دهانه های دایره ای ، بالکن های ژولیت برای اتاق های مهمان پشتی ایجاد می کند . پنجره های دریچه ای نیز بر روی بلوک های بلندتر با نمای بیرونی کج از تایل های فولادی ضد زنگ قرار گرفته اند . معماران ، ساختمان را در طول نوسازی ، زمانی که بخش میانی را از طبقه چهار حذف کردند ، به دو نیم تقسیم می کنند تا یک تراس حوضچه ای در مرکز ایجاد کند . ساختمان 12 طبقه شامل 316 اتاق مهمان ، دو رستوران ، سالن های VIP ، استخر رو باز ، فضای رویداد ، سالن ورزشی و مغازه ها می باشد .

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل

هتل رویا از معماران هندل
 

Eagle Golden

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروژه دروازه ار ای کا از معماران سنوهتا؛ لفافی متخلخل در بیابان
مـنـــــــبـع : www.dezzen.com


در اینجا برخی از تصاویر جدید مجموعه هتل ، کنفرانس و نمایشگاه طراحی شده توسط معماران نروژی Snohetta درامارات ال خیمه را مشاهده می کنید . ساخت و ساز بر روی پروژه دروازه Ras Al-Khaimah در اواخر سال جاری آغاز خواهد شد . این پروژه به عنوان یک نقطه عطف در 150 کیلومتری شرق دبی قرار گرفته و مانند ورودی به پایتخت جدید آل خیمه تبدیل می شود . طرح جامع شهری برای این شهر در حال حاضر در دست معماران هلندی OMA است . بیان معماری برای پیشنهاد ما از بیابان های اطراف و چشم انداز کوه الهام گرفته شده . این کانسپت برای تنوع نامحدود فضاهای سایه دار طبیعی ، صمیمی و حفظت شده در اطراف ارائه شده که استفاده های متعدد مرتبط با توسعه به هم بافته شده اند . چشم انداز معماری موجدار پوشیده از پانل های سرامیکی در یک برج لندمارک چشمگیر مقرر شده که دروازه پلازای اصلی را علامت گذاری می کند . این برج 200 متری برای یک هتل 5 ستاره با یک دید پانوراما به سراسر امارات و خلیج فارس و کوه های فراتر طراحی شده .

-

-

-

-
 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
هتل دبليو بارسلونا ، نماد مدرنيته بر بالاي مديترانه

هتل دبليو بارسلونا ، نماد مدرنيته بر بالاي مديترانه


ساختمان هتل دبليو بارسلونا كه به " بادبان* " مشهور شده است همچون يك نماد مدرنيته بر بالاي درياي مديترانه قد برافراشته است.

هتل در ورودي جديد بندر بارسلونا (the Nova Bocana) واقع شده است كه مركز تاريخي شهر را به درياي مديترانه متصل مي كند. دبليو بارسلونا در نزديكي تفرجگاه ساحلي معروف جهان Le Barcceloneta و شهر قديم بارسلونا و رامبلاها قرار دارد. هتل بلند و باريك با 26 طبقه بر بالاي بارانداز نشسته است و تقريبا از هر اتاق ميهمان منظره هايي كم نظير از شهر و دريا را نمايان ميسازد و لابي هاي آن با ديد به دريا از نور طبيعي كاملي برخوردارند.

بازتاب نماي شيشه اي نقره فام آن هماهنگ با رنگهاي آسمان كاتالونيا ، خورشيد و جلوه هاي درياي مديترانه مي آميزد. مكانهاي عمومي در يك سطح و با دو تراس بزرگ همراه شده اند ؛ تالار كنفرانس بزرگ آن با پنجره هاي عظيم افق دريا را ميشكند و با حجم خود خطوط افقي پايه ساختمان را بيشتر ميكند.

هتل پنج ستاره دبليو بارسلونا با 473 اتاق ، 67 سوئيت ، بار بالاي پشت بام ، آبگرم بزرگ و تراسهايي بزرگ با استخر و ديگر فضاهاي عمومي ديدني و جذاب است.

ريكاردو بوفيل معمار بارسلونايي هتل مي گويد: " بارسلونا مخلوطي از همه معماري هاست ؛ ما همه چيز داريم! از عالي ترين شهرسازي تا تنوع باور نكردني آثار معماري ؛ از ديواره هاي رومي تا آخرين نمادهاي مدرنيسم . اين نتيجه همكاري هزاران معمار به مدت دو هزار سال است و ما اميدواريم دبليو بارسونا به بخشي از آن تبديل شود."



منبع:معمارکده
 
آخرین ویرایش:

Eagle Golden

عضو جدید
کاربر ممتاز
هتل آویزان در تعاملی نامتعارف با بافت خود
مـنـــــــبـع : www.arch2o.com


ساختمانی معلق که هر دو پایه اش به صورتی استوار بر روی زمین قرار گرفتند و در زمین محو شدند. همه در وضعیتی عادی بر این هستند که ما ساختمان ها و چیزهای دیگر را بر روی زمین می بینیم و پارادایم دیگری نمی شناسیم. همه چیزها باید از یک نقطه آغاز می شد. این طرح سومین برنده جایزه توسط استودیو اربنپلانگر برای یک هتل شبانه ی جدید در هنگ کنگ می باشد. چنانچه مستقر شده, و شناور نیست. آنچه که باعث انجام این عمل شد, این بود که هتل بر دوش ساختمان های مجاور و برج ها کناری خود تکیه کرده و به همین دلیل شناور به نظر می رسد. این بنا در قامت یک " پارازیت معمارانه " توصیف شده است. بلندی ساختمان یک فضای سبز گشوده را در جایی که پایه های برج باید وجود داشته باشند, تولید می کند. آسانسور از انتهای ساختمان به سمت پایین به شکلی معلقی آویزان شده است. و به عنوان اولین نقطه ی دسترسی برای عموم با امکاناتی که درون آن واقع شده, عمل می کند. ساختار بنا در سه بخش تعریف شدند. هم نام این کلوپ شبانه چندین کلوپ دیگر با شمایلی عرفی موجود می باشد. کلوپ در بخش پایینی فرم معلق قرار گرفته و در بخش بالایی آن یک رستوران و مرکز تجاری تعبیه شده اند. فضاهای جزئی و چشمه ی آب گرم با استخری با سایز نیمه المپیک و همچنین لابی و دسترسی امنیتی برای قسمت بالای هتل دیگر امکانات این هتل می باشند. طبقه ها در قسمت بالا حالت مخروطی می گیرند و به تدریج موقعیتی برای بالکن اتاق های دو خوابه و تک خوابه تولید می کنند. این بالکن ها نهایتاً به تراس هایی برای سوئیت تغییر یافتند. یک گام جلوتر ویلاهای هوایی و سوئیت ریاست جمهوری در اوج قرار گرفته است. این طرح می تواند از این نظر جالب باشد, که نشانگر تعامل این ساختمان با همسایگان خود می باشد.
...

...

...
 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
هتل زیر زمینی شگفت انگیز در چین

هتل زیر زمینی شگفت انگیز در چین

چینی ها در سالهای اخیر در پیشرفت و توسعه با بالاترین سرعت ممکن حرکت کرده اند و یکی از مظاهر این پیشرفت، آسمانخراش هایی است که در سرتاسر این کشور پهناور سر به آسمان می گذارند. ظاهرا چینی ها دیگر از ساخت آسمانخراش ها و برج های سر به فلک کشیده خسته شده اند، چراکه تصمیم گرفته اند هتلی زیرزمینی بسازند.
این هتل که بخشی از آن زیر زمین است دارای 380 اتاق خواهد بود و از امکاناتی چون آبگرم، امکانات ورزشی و رستورانی زیر آب بهره می برد.
این هتل را قرار است چینی ها در شهر شانگهای بسازند:



منبع: faraznews.com
 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
معرفی هتل های مسکو

معرفی هتل های مسکو

هتل میلان مسکو در ضلع جنوب شرقی شهر واقع شده است . این هتل 4 ستاره دارای مکانی عالی و اتاق هایی عالی تر است.در تمام قسمت های هتل از فضای داخلی دل فریب آن تا لابی بزرگ و سوئیت ها و اتاق های زیبای آن ، کاملا به جزئیات توجه شده است.


هتل میلان
Milan



در این اقامتگاه که سبکی امروزی دارد مجموعه کاملی از امکانات و تجهیزات شامل 2 رستوران ، تعدادی بار ، اتاق های بسیاربزرگ برای کنفرانس و جلسه و اینترنت بی سیم ارائه می شود. دسترسی به مرکز مسکو و کرملین 20 دقیقه طول می کشد. همچنین در نزدیکی هتل 2 پارک به نام های کولومنسکوئه و تزاریتسو وجود دارد که هر دو از املاک سلطنتی بوده اند.

هتل کازموس
Cosmos




مجموعه بسیار بزرگ هتل کازموس مسکو در حوالی جنوب شرقی مسکو و در خیابان شلوغ پراسپکت میرا در ناحیه استانکینسکی واقع شده است. این هتل در مقابل بوتانیکال گاردنز( باغ های گیاه شناسی ) و ایستگاه مترو ودنخ قرار دارد و فاصله آن با میدان سرخ فقط 8 ایستگاه است. این هتل در نزدیکی تمام مراکز نمایشگاهی روسیه ، کاخ کنت شرمتیف و مجموعه ورزشی المپیجسکی قرار گرفته است. هتل عظیم کازموس مسکو برای اقامت های کوتاه مهمانانی که می خواهند از این هتل به گردش در شهر بپردازند ، بسیار مناسب است. اتاق ها رضایت بخش و دارای امکانات و خدمات ضروری هستند. امکانات هتل شامل یک مرکز سلامتی با تجهیزات کمی قدیمی ، کلوپ شبانه ، بولینگ ،کازینویی بزرگ ، هفت تالار کنفرانس و سالن های غذاخوری و تعدادی رستوران و دستگاه قمار مستقر در لابی است.

هتل بوداپست
Budapest




هتل بوداپست مسکو در قلب مرکز تجاری و فرهنگی مسکو واقع شده است. این هتل برای افراد اهل پیاده روی که می خواهند اماکن دیدنی شهر را ببینند. کرملین ، میدان سرخ ، کلیسای جامع سنت باسیل ، تئاتر بولشی ، خیابان تورسکاوا و بازارچه اختونی ریاد پیاده تا هتل 15 دقیقه فاصله دارند. بیشتر جاهای دیدنی شهر با مترو قابل دسترسی هستند و ایستگاه مترو تیاترال ناوا 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل بوداپست مسکو دارای یک مرکز تجاری مجهز به 4 رایانه متصل به اینترنت ، اتاق های کنفرانس و جلسه ، بار ایرلندی و اینترنت WiFi است. مهمانان همچنین با پرداخت هزینه ایی اضافی می توانند از استخر شنا و سالن ورزشی کنار هتل بوداپست مسکو استفاده کنند

کاترینا سیتی هتل
Katerina City



کاترینا سیتی هتل مسکو به سبک اسکاندیناوی بنا شده است. این هتل پیاده تا ایستگاه مترو پاولتسکایا چند دقیقه ، و تا اماکنی مانند میدان سرخ و کرملین با ماشین 5 و پیاده 15 دقیقه فاصله دارد. اتاق ها تاحدی کوچک اما راحت و دارای مینی بار هستند ، استفاده از گیرنده ماهواره و اینترنت WiFi رایگان است. کاترینا سیتی هتل مسکو با امکاناتی از قبیل هشت اتاق جلسه ، اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل به علاوه نزدیکی آن به ریورساید تاوور و مراکز تجاری اورورا ، مکانی مناسب برای برآوردن نیازهای افرادی است که قصد تجارت دارند.

هتل هالیدی این مسکو ساسچفسکی
Holiday Inn Moscow Suschevsky



هتل هالیدی این مسکو ساسچفسکی در محلی مناسب در چند قدمی سوپرمارکتی 24 ساعته واقع شده است که پیاده تا ایستگاه مترو ریژسکایا و ایستگاه های قطار که هتل را به مرکز شهر و سایرشهرهای عمده متصل می کنند ، 5 دقیقه و تا پارک سوکولنیکی و دانشگاه دولتی مسکو وبوتانیکال گاردنز( باغ های گیاه شناسی) 1 کیلومتر فاصله دارد. هتل هالیدی این مسکو ساسچفسکی دارای یک مرکز تجاری ، سالن ورزشی کوچک 24 ساعته ، اینترنت پرسرعت در اتاق ها و همچنین اینترنت بی سیم WiFi در لابی و اتاق های جلسه است. این هتل امکانات حمل نقل عمومی مناسب و اتاق های تمیز و زیبا دارد که به خوبی از آنها نگهداری می شود و به همین دلیل برای افرادی که قصد گردش در شهر یا تجارت را دارند، مکان مناسبی است.


ماکسیما زاریا
Maxima Zarya




هتل 3 ستاره و تازه نوسازی شده ماکسیما زاریا مسکو که در سال 1956 بنا شده است ، نوسازی شد تا به بهترین استانداردهای خدماتی دست یابد. این ساختمان 5 طبقه در قسمت شمالی مسکو واقع شده است و تحت مدیریت هتل های ماکسیما قرار دارد. هتل سوییت ها و اتاق های کاملا مجهزی دارد و امکانات آن شامل دربان ، رستوران ، بار لابی ، اینترنت بی سیم و کارکنانی صمیمی و حاضر به خدمت هستند. ایستگاه مترو ولادیکینو ، تمام مراکز نمایشگاهی روسیه ، کاخ کنت شرمتیف و باغ بزرگ گیاه شناسی همگی در نزدیکی هتل قرار گرفته اند.


ساویتسکی
Sovietsky



مهمانان در هتل تاریخی ساویتسکی احساس می کنند که به اقامتگاه تزار قدم گذاشته اند. هتل سرشار از ریزه کاری های مجلل و زیبای سنتی روسیه است. این مکان ابتدا در سال 1826 به همراه رستورانی که سابقا در محل امروزی هتل قرار داشت ، بنا شد. هتل ساویتسکی همه امکانات مورد نیاز ، از سوییت ها و اتاق های راحت و زیبا تا خدمات لباسشویی و نظافت ، ماشین های کرایه ایی، خدمات پزشکی ، برنامه های تفریحی ، بار ، رستوران، کادو فروشی ، گل فروشی ، دسترسی به اینتر نت ، ماساژ، اتاق های جلسه و ملاقات و امکانات کنفرانس ، داروخانه ، سرویس اتاق ، دیدار از مکان های دیدنی ، گردش ، تور و بسیاری دیگر از امکانات را در اختیار مهمانان قرار می دهد.


هتل هالیدی این مسکو سوکولنیکی
Holiday Inn Moscow Sokolniki



هتل هالیدی این مسکو سوکولنیکی تا مرکز شهر 5 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی پارک سوکولنیکی واقع شده است که یک پیست پاتیناژ زمستانی در رو باز دارد. هتل پیاده تا ایستگاه مترو سوکولنیکی که امکان دسترسی آسان به میدان سرخ ، کرملین تئاتر بولشوی را فراهم می کند ، 2 دقیقه فاصله دارد. مهمانان می توانند در سالن ورزشی سرحال و با نشاط شوند یا در استخر سرپوشیده 17 متری و سونا تمدد اعصاب کنند. برای صرف غذایی لذت بخش ، رستورانی با غذا های اروپایی و سنتی روسی و چشم اندازی گسترده از شهر در طبقه بالایی وجود دارد. هتل هالیدی این مسکو سوکولنیکی دارای امکانات خوبی برای تفریح و تجارت است و اتاق هایی تمیز و راحت با سرویس مطلوب ، اینترنت بی سیم در لابی ، مرکز تجاری 24 ساعته به علاوه یک سالن رقص و 15 اتاق جلسه دارد.


هتل گلدن رینگ
Golden Ring



هتل گلدن رینگ در مکانی ایده آل در 1 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است و پیاده تا ایستگاه مترو اسمولن اسکایا 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل در مقابل وزرات امور خارجه قرار گرفته است و پیاده در حدود 30 دقیقه و با اتوبوس چند دقیقه تا میدان سرخ و سایر اماکن دیدنی فاصله دارد. ساختمان هایی با معماری های گوناگون ، مغازه ها و رستوران های خیابان شلوغ آربات و بخش پر رهگذر آربات و بازارچه کوچک خوار و بار فروشی فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارند. هتل گلدن رینگ مسکو دارای اتاق هایی مجهز است . اتاق های یک نفره آن 20 متر مربع و اتاق های دو نفره آن 25 متر مربع مساحت دارند. امکانات هتل شامل 7 اتاق کنفرانس ، دو سالن غذا خوری و سه رستوران متفاوت است که غذاهای روسی و اروپایی سرو می کنند. این هتل اقامتگاهی مناسب و چند منظوره برای جهانگردان و تاجران است.


کورستون هتل و کازینو
Korston Hotel & Casino



کورستون هتل و کازینو مسکو در جنوب غربی مرکز شهر واقع شده است و پیاده کمتر از 10 دقیقه تا ایستگاه مترو ووروبایف گوری ، دانشگاه دولتی مسکو و تپه انبوه و پردرخت اسپارو فاصله دارد. طرفداران ورزش و افرادی که اندامی متناسب می خواهند، با پرداخت هزینه ایی می توانند از امکانات ورزشگاه المپیک لوژنیکی، که پیاده تا هتل 20 دقیقه فاصله دارد استفاده کنند ضمن اینکه مرکز شهر مسکو نیز با سفری کوتاه با مترو یا با تاکسی در 20 دقیقه قابل دسترسی است. کورستون هتل و کازینو مسکو بخشی از یک مجموعه بزرگ تفریحی است که دارای اتاق های کنفرانس متعدد ، 10 رستوران ممتاز ، بولینگ ، کازینو ، خدمات ماساژ ، سونا ، کلوپ های شبانه و بار است. توجه : نام سابق این مکان، هتل اورلی یونوک بوده است.


هتل بالتسچونگ کمپینسکی
Baltschug Kempinski




هتل بالتسچونگ کمپینسکی مسکو از بیرون به قصر شباهت دارد و در مرکز شهر در مقابل رود مسکو و کرملین واقع شده است که تا اماکن عمده تاریخی و فرهنگی از قبیل کلیسای جامع سنت باسیل و میدان سرخ فاصله کوتاهی دارد.این هتل درجه یک دارای نه نوع اتاق در اندازه های متفاوت ، اتاق های گردهمایی ، یک سالن کنفرانس و همچنین یک سالن رقص است. سایر امکانات شامل استخر گرم سرپوشیده ، سونا ، ماساژ ، سالن ورزشی 24 ساعته و تعدادی رستوران است که یکی از آنها مشرف به کرملین یا کلیسای جامع است. اتاق ها باسلیقه تزئین شده اند و دارای امکانات خوبی از قبیل گیرنده ماهواره ، اینترنت WiFi و تخت های برزگ و بسیار راحت هستند. هتل بالتسچونگ کمپینسکی مسکو که برنده جایزه بوده است ، به انواع مسافران توصیه می شود.


گلدن اپل بوتیک مسکو
Golden Apple Boutique



گلدن اپل بوتیک مسکو 7 طبقه و ارتفاعی متوسط دارد و در محله اعیان نشین لیتل بوهیمن واقع شده است. هتل پیاده تا ایستگاه مترو چخوفسکایا 4 دقیقه و تا میدان سرخ و رستوران ها و فروشگاه ها 10- 12 دقیقه فاصله دارد. پارک پتریارک پوندز و میدان پرطرفدار پوشکینسکایا که مجسمه الکساندر پوشکین ، شاعر روسی، درآن قرار دارد نیز در فاصله کوتاهی از هتل واقع شده اند. در حوالی گوشه میدان سوپرمارکت هایی نسبتا بزرگ و مقابل میدان تئاتر شهر قرار دارد. اتاق ها راحت هستند و بیشتر در بخش کوچکتر هتل جای گرفته اند. با وجود این ، اتاق ها ساکت هستند و طراحی و سبک آنها زیبا و مینی مالیستی است. گلدن اپل بوتیک هتل ارزش پول خرج کردن را دارد و در مکانی نزدیک به ایستگاه مترو ، کرملین ، سالن های تئاتر و مغازه ها قرار گرفته است. این هتل برای افرادی که جویای بوتیک هتلی در محیطی آرام ، ممتاز و سودمند هستند ، مکانی ایده آل است.


هتل متروپل
Metropol



هتل متروپل مسکو از حد انتظار پایین تر نیست . معماری و طراحی پر ارزش هتل باعث می شود میهمانان احساس کنند که از طبقه اشراف و جزئی از تاریخ شهر هستند. این هتل 5 ستاره در مقابل تئاتر بولشوی و در فاصله 3 دقیقه ایی از کرملین و میدان سرخ واقع شده است . در هتل تعداد فراوانی اتاق پرشکوه و عالی و تعدادی سوییت درجه یک وجود دارد . دو رستوران هتل غذاهای سنتی روسی سرو می کنند که از غذاهای اروپایی تاثیر گرفته اند. این هتل بواسطه فضای داخلی پرتجمل ، حرفه ایی و در سطح جهانی خود بسیاری از رویداد های مهم را سازماندهی می کند.


هتل سوئیسوتل کراسنی هلمی
Swissotel Krasnye Holmy




هتل سوئیسوتل کراسنی هلمی مسکو، هتلی سر به فلک کشیده ، مشهور و برنده جایزه در شهرمسکو پایتخت روسیه است. این هتل در محله ایی اعیان نشین و در فاصله کوتاهی از میدان سرخ واقع شده است. اتاق های و سوییت های کاملا مجهز هتل نمای فوق العاده ایی از شهر دارند. هتل نه تنها طراحی ممتازی دارد بلکه خدمات هنری و اختصاصی ، امکانات و تسهیلاتی نیز برای هر میهمان ارائه می دهد. غذای درجه یک در رستوران و لژ کای ، بار و لژ سیتی اسپیس ، کافه سوئیس و لایت بار سرو می شود. چشمه آب معدنی و مرکز تندرستی آمریتا درمان هایی ویژه ارائه می دهد و دارای استخری سرپوشیده برای استراحت و طراوت بخشیدن به مهمانان است .


هتل آرارات پارک هایات
Ararat Park Hyatt



هتل آرارات پارک هایات مسکو در محلی مناسب در خیابان نگلینایا واقع شده است و پیاده تا میدان سرخ ، کرملین ، منطقه تجاری مرکزی ، مرکز خرید خیابان تورسکایا و سالن تئاتر مشهور بولشوی ،5-10 دقیقه و تا لوبیانکا ، کوزنتسکی یا ایستگاه های مترو تئاترلنایا ، که دسترسی به مکان های توریستی مشهور را آسان می کنند، 5 دقیقه فاصله دارد. هتل امکانات فراوانی از قبیل مرکز تندرستی ، چشمه آب معذنی با ماساژ ، باشگاه ورزشی با بار آبمیوه ، استخر روباز و سالن انتظار را ارائه می دهد . هتل آرارات پارک هایات به واقع هتل تاجرین است و دارای اتاق هایی به سبک امروزی با اندازه مناسب و تسهیلاتی از قبیل اینترنت ، مرکز تجاری و 10 سالن غذاخوری و اتاق کنفرانس است.
منبع:pardistour.com
 
  • Like
واکنش ها: mpb

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
هتل ويورا از معماران اسپانيايي موپ ـ آرك؛ تجسمي از مناظر ناهمگونِ بستر در نماسازي

هتل ويورا از معماران اسپانيايي موپ ـ آرك؛ تجسمي از مناظر ناهمگونِ بستر در نماسازي




با بهره گيري از چشم انداز ناهموار و ناهمگون ويلابوئنا دو الاوا، در شمال اسپانيا، هتل ويورا توسط شركت معماري محلي موپ- آرك، در كنار كليسا و ميدان اصلي شهر جاي گرفته است. اين پروژه، نمايشي از ادغام استراتژي هاي مختلف ساختاري ِ مهندسي و متريال هاي گوناگون، هم مصالح بومي و هم خارجي مي باشد.



تراشيده شده در دامنه سنگي كوه، طبقه پايين اين هتل بر شالوده اي از سنگ طبيعي قرار گرفته است و رستوران، سالن ورزش، كافه تريا، مركز كامپيوتر و اطلاعات را شامل مي گردد. 33 اتاق استاندارد، لوكس و سوئيت در سه طبقه ي بالاتر هتل قرار دارند كه كماكان با حفظ سنت هاي پيشين، از ارتفاع كليساي مجاور فراتر نرفته است.
اين اتاق ها با فرمي شبيه به انبوهي مكعب پويا بر روي هم قرار گرفته اند، گويي هر لحظه از ديواره اصلي جدا گشته و واژگون مي گردند.



پانل هاي بتوني و فولادي بر روي نما، رنگي دوگانه را ارائه مي دهند كه با ورود به فضاهاي داخلي، در تضاد با بخش هاي مدرن و بستر طرح قرار مي گيرند. سيركولاسيون هتل، ميهمانان را ، به اتاق هاي مخصوص خود در ميان دهليز داخلي و حياط هاي سبز بيروني و تراس هايي با باغ هاي عمودي، راهنمايي مي كند.
اين بنا به دريافت بالاترين گواهينامه عملكرد انرژي دست يافته است. ديگ هاي زيست توده با استفاده از هسته هاي زيتون به عنوان يك منبع سوخت، گرما را از طريق سيستم تابشي تعبيه شده در كف سازي فضاها انتقال مي دهند. علاوه بر اين، مجموعه بزرگي از دوچرخه به صورت رايگان در اختيار ميهمانان قرار مي گيرد تا علاوه بر تشويق به استفاده از وسائل حمل و نقل پاك، بتوانند از چشم اندازها و طبيعت بكر اين شهر اسپانيايي لذت ببرند.





نمايي همچون انبوهي از مكعب هاي در حال سقوط


نماي اصلي هتل ويورا


ديد پرنده


استقرار در بستر روستايي


تراس هايي مشرف به نماهاي شهري


تراس هايي مشرف به نماهاي شهري


رستوران هتل ويورا


مركز كامپيوتر هتل ويورا


ادغام متريال هايي چون بتون، چوب و سنگ طبيعي بوم آورد


پلكان هاي داخلي


سوئيت هاي لوكس


تراس هايي مشرف به نماهاي شهري


ورودي اتاق ها از تراس


نماي بيروني رستوران هتل ويورا

منبع:اتووود
 
  • Like
واکنش ها: mpb

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
هتل ويورا از معماران اسپانيايي موپ ـ آرك؛ تجسمي از مناظر ناهمگونِ بستر در نماسازي

هتل ويورا از معماران اسپانيايي موپ ـ آرك؛ تجسمي از مناظر ناهمگونِ بستر در نماسازي




با بهره گيري از چشم انداز ناهموار و ناهمگون ويلابوئنا دو الاوا، در شمال اسپانيا، هتل ويورا توسط شركت معماري محلي موپ- آرك، در كنار كليسا و ميدان اصلي شهر جاي گرفته است. اين پروژه، نمايشي از ادغام استراتژي هاي مختلف ساختاري ِ مهندسي و متريال هاي گوناگون، هم مصالح بومي و هم خارجي مي باشد.
تراشيده شده در دامنه سنگي كوه، طبقه پايين اين هتل بر شالوده اي از سنگ طبيعي قرار گرفته است و رستوران، سالن ورزش، كافه تريا، مركز كامپيوتر و اطلاعات را شامل مي گردد. 33 اتاق استاندارد، لوكس و سوئيت در سه طبقه ي بالاتر هتل قرار دارند كه كماكان با حفظ سنت هاي پيشين، از ارتفاع كليساي مجاور فراتر نرفته است.
اين اتاق ها با فرمي شبيه به انبوهي مكعب پويا بر روي هم قرار گرفته اند، گويي هر لحظه از ديواره اصلي جدا گشته و واژگون مي گردند.
پانل هاي بتوني و فولادي بر روي نما، رنگي دوگانه را ارائه مي دهند كه با ورود به فضاهاي داخلي، در تضاد با بخش هاي مدرن و بستر طرح قرار مي گيرند. سيركولاسيون هتل، ميهمانان را ، به اتاق هاي مخصوص خود در ميان دهليز داخلي و حياط هاي سبز بيروني و تراس هايي با باغ هاي عمودي، راهنمايي مي كند.
اين بنا به دريافت بالاترين گواهينامه عملكرد انرژي دست يافته است. ديگ هاي زيست توده با استفاده از هسته هاي زيتون به عنوان يك منبع سوخت، گرما را از طريق سيستم تابشي تعبيه شده در كف سازي فضاها انتقال مي دهند. علاوه بر اين، مجموعه بزرگي از دوچرخه به صورت رايگان در اختيار ميهمانان قرار مي گيرد تا علاوه بر تشويق به استفاده از وسائل حمل و نقل پاك، بتوانند از چشم اندازها و طبيعت بكر اين شهر اسپانيايي لذت ببرند.


نمايي همچون انبوهي از مكعب هاي در حال سقوط


نماي اصلي هتل ويورا


ديد پرنده


استقرار در بستر روستايي


تراس هايي مشرف به نماهاي شهري


تراس هايي مشرف به نماهاي شهري


رستوران هتل ويورا


مركز كامپيوتر هتل ويورا


ادغام متريال هايي چون بتون، چوب و سنگ طبيعي بوم آورد


پلكان هاي داخلي


سوئيت هاي لوكس


تراس هايي مشرف به نماهاي شهري


ورودي اتاق ها از تراس


نماي بيروني رستوران هتل ويورا

منبع:اتووود
 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
مهمانسراي اقامت در ديزن از كـِي تو ديزابن ؛ چيدماني همزيست با جنگل

مهمانسراي اقامت در ديزن از كـِي تو ديزابن ؛ چيدماني همزيست با جنگل



با سايتي در ميان درختان انبوه گيلاس و كاج در نزديكي شهر يوناگو در ژاپن، " اقامت در ديزِن " در ميان فواصل طبيعي و متعادلي در ميان درختاني با بدنه ي زيبا و برگ هايي فراوان واقع شده و يك مهمانسراي شيك با سبكي همزيست با جنگل را ارائه داده است.

بخش هاي اين مهمانسرا به نحوي چيدمان يافته اند كه درخت هاي موجود در سايت دستْ نخورده باقي بمانند و فضاي زندگي در اين ديافراگم طبيعي بصورت حداكثري، تضمين گردد. شيب هاي متفاوت سقف ها، به گسترش شاخه ها مجال مي دهند و در ميان اين شاخ و برگ ها، بهترين نور و تهويه ممكن را براي هر بخش مقدور مي سازند.
در منطقه ي ديزن، گاهي ارتفاع برف به دو متر نيز مي رسد؛ به همين دليل معماران اين پروژه از شركت كـِيسوك كاواگوچيك و كِي تو ديزاين تصميم گرفتند تا اين مهمانسرا را بر پيلوت بنا كنند و محل هاي اقامت را در طبقه دوم قرار دهند تا علاوه بر اجازه به عبور نسيم كافي محلي، در فصل تابستان به افزايش رطوبت و كاهش دما نيز كمك نمايند.

اين ملاحظات طراحي، به خوبي شرايط زندگي راحت در اين بنا را در طول چهار فصل مهيا مي سازد و هدف اوليه گروه كي تو ديزاين، همزيستي با جنگل را نيز مقدر مي سازد.

فضاهاي زيستي دست نخورده در ميان بخش هاي مختلف

فضاهاي داخلي

فضاهاي داخلي

فضاهاي داخلي

فضاهاي داخلي

فضاهاي داخلي

ديد پرنده
منبع : اتووود
 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
اشکال هندسی موزون در قالب هتل رودخانهٔ زرد

اشکال هندسی موزون در قالب هتل رودخانهٔ زرد

ساختمان هتل رودخانهٔ زرد Jungar Banner که توسط گروه معماری Sunlay طراحی و احداث شده،نماد کاملی از محیط زیست ناب و بی‌ نظیر از منطقه بوده که در آن واقع شده است.



ساختمان هتل رودخانهٔ زرد Jungar Banner که توسط گروه معماری Sunlay طراحی و احداث شده،نماد کاملی از محیط زیست ناب و بی‌ نظیر از منطقه بوده که در آن واقع شده است.نمای خارجی‌ و سطوح سقف و دیوارهٔ این ساختمان کاملا با فرم و اشکال هندسی طراحی شده که بر روی صخره و شحن‌های منطقه Jungar Banner جای گرفته است.

شرایط آب و هوایی منطقهٔ نام برده به دلیل بر خورداری از بادو طوفان‌های موسمی میتواند به بدنهٔ ساختمان هتل رود خانهٔ زرد آسیب برساند،اما گروه معماری Sunlay با استفاده از سنگ‌های صخره‌ای اطراف آن به گونه‌ای ساختمان را بنا نهاده اند که هیچگونه باد سنگینی‌ نمی‌تواند به آن آسیب برساند.

این هتل از فضاهای مختلفی‌ بر خوردار بوده که ضمن داشتن زوایای مختلف هندسی،به راحتی‌ به یکدیگر راه یافته و متصل خواهد شد.همچنین این ساختمان که ناحیه‌ای به مساحت 68 هزارو 204 متر مربع را در اختیار خود قرار داده از بدنهٔ کریستالی تشکیل شده که به جذابیت آن دو چندان افزوده است.

این ساختمان دقیقا بین دو منطقهٔ مرطوب رودخانهٔ زرد و خشک Jungar Banner جای گرفته که از دو بخش نام برده بهره لازم و کافی‌ را برده است



















منبع: سایت خبری تحلیلی معماری نیوز



 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
نمونه هتل برتر دنیا از لحاظ تکنولوژی

نمونه هتل برتر دنیا از لحاظ تکنولوژی

Helix Hotel : Abu Dhabi

این هتل درحال ساخت است. پنل های آن ، انرژی خود را ازطریق باد وخورشید که دربیرون هتل است تأمین می کنند. در این هتل، شیشه غول پیکری وجود دارد که می تواند با باز کردن پنل های خود، هوای تازه و وزش های کنار دریا را به داخل بکشد.


Hotel Sax : Chicago
در این هتل علاوه بر اینترنت wi-fi ، تلویزیون های عریض و بزرگ وجود دارد که تقریباً سراسر یک اتاق را پوشش می دهند و نیاز میهمانان را به تلویزیون بر طرف می کنند. در طبقه ی ششم این هتل یک استودیو وجود دارد که برای تمام میهمانان رایگان است. جایی که شما می توانید موسیقی بشنوید، با کنسولتان بازی کنید و یا روی کاناپه ها به استراحت بپردازید. هر مسافر یک لپ تاپ و mp3 player دریافت می کند و می تواند تا وقتی که در هتل اقامت می کند از آن استفاده کند.

Hotel 1000 : Seattle
میهمانان این هتل ،در کنار لوله کشی کاملاً مبتکرانه ی آب و جاری شدن آب از پشت بام تا به حمام ها از سیستم بی صدای الکترونیکی زنگ درهم بهره می برند. تمیز کاران هتل، دکمه ای را روی در اتاق شما فشار می دهند که روی اسکنرهای مادون قرمز در داخل اتاق نمایش داده می شود.

The Peninsula Hotel : Tokyo
تکنولوژی در این هتل غوغا می کند. این هتل دارای دسترسی به 3000 ایستگاه رادیویی اینترنت، سیستم کنترل نورپردازی و همچنین تلفن های بی سیمی است که با Skype سازگار هستند و می توانید از آن ها در خارج هتل استفاده کنید.




Blow Up Hall : Poland
در لحظه ای که شما قدم به داخل هتل می گذارید، در لابی هتل، شما با 2400 تصویر کوچک مواجه می شوید که توسط دوربین های زیادی که در داخل هتل قرار دارند، گرفته شده است. چیزی به نام کلید و شماره های اتاق در این هتل به جز آی فون وجود ندارد، به تمام میهمانان یک گوشی اپل داده می شود که بتوانند به اتاق خود دسترسی پیدا کنند و یا از امکانات دیگر آن استفاده کنند.



The Upper House : Hong Kong
در این هتل بدون کاغذ، به تمام میهمانان آی پاد لمسی داده می شود که از قبل، بازی، موسیقی و همچنین اطلاعات مورد نیاز روی آن ذخیره شده است و دیگر ویژگی آن دسترسی به پهنای باند نامحدود است.



Mama Shelter : Paris
این هتل 172 اتاق دارد که هر کدام از اتاق ها سیستم 24 اینچی آی مک دارد و همین طور دسترسی به اینترنت بی سیم. چیزی که در اتاق های این هتل وجود دارد و در دیگر هتل ها کمتر دیده می شود مایکروویو است.




Montage : Beverly Hills
و اما ویژگی خاص این هتل برای افرادیست که به زیبایی خود بسیار اهمیت می دهند. این هتل دارای آیینه های ضد بخار در تمام حمام ها است . این هتل یکی از هتل های برتر دنیاست .


Element Hotels : Maryland
اتاق ها در این هتل نورپردازی خاصی دارند که با حباب های خود و طراحی مبتکرانه از مصرف برق جلوگیری می کنند، همچنین، دوش های حمام، طوری ساخته شده اند که از هدر رفتن آب جلوگیری می کنند. در تمام اتاق ها، آشپزخانه وجود دارد به همراه کنسول نینتندو که برنامه آشپزی روی آن نصب شده است.



Pod Hotel : New York City
در این هتل همه مهمان ها به صورت شبکه به هم وصل هستند، که می توانند با هم تبادل اطلاعات داشته باشند. این هتل برای راضی کردن مسافران خود، اینترنت بی سیم ، تلویزیون های ال سی دی و آی پاد را روی هزینه هتل حساب نمی کند.





منبع:معمارکده
 

F A R Z A N E

عضو جدید
کاربر ممتاز
هتل آریستون ـ مارسل بروئر

هتل آریستون ـ مارسل بروئر





هتل آریستون در لاسرنا، درهمسایگی مار دِل پلاتا، آرژانتین قرار می گیرد، این بنا که اکنون به هتل آریستون متروکه مشهور است، در سال 1948 ، مارسل بروئر، معمار مجاری، آن را طراحی و اجرا کرد، بروئر یکی از بزرگترین آغازگران جنبش مدرن در معماری است . این پروژه کاملا برای جای گیری پیوندهای اجتماعی، جشن های رقص و مهمانی مناسب است و همچنین برای حجم بلند مرتبه اش به همراه فرمی کِرو و الهام گرفته از گل شبدر که بیشترین شدت پرداخت را با خود همراه کرده است، بسیار برجسته و قابل تامل است .
هتل آریستون نشانه ای از معماری مدرن در آرژانتین است و خودش را به شکلی با فرم های کِروش شاخص می کند که برقراری ارتباط بصری ثابتی میان ساختمان و چشم اندازهای متفاوتِ تپه های شنی و دریا را فراهم می کند .در نتیجه این فرم و پنجره های بزرگ اش است که می تواند هر کدام از کِرو های ساختمان را بپوشاند و این امکان را فراهم می کند که چشم انداز فضای بیرون به شکلی یکپارچه و متداوم ظاهر شود . به همراه بازشوهایی در سه طرف ساختمان،این هتل، تهویه عبوری خوبی را نیز دریافت می کند .
ایده هندسه شبدر که از همکاری معمارانی همچون کارلوس مویر و ادواردو کاتالانا می آید، ازهم پوشانی پنل ها در ادامه فرمِ یک صلیب گرد شده کامل شده است .
این حجم کِرو بر روی 4 پایه ایستاده است که به این موتیو در معماری مدرن باز می گردد که " فرم از کارکرد تبعیت می کند " . بر خلاف دیگر ساختمان های این منطقه، بروئر تصمیم گرفت که به جای بارهای سبک تر، تایل هایی از جنس گدازه آتشفشانی را در پروژه به کاربرد .
دانشکده معماری در مجموعه دانشگاهی بونو سایرس، در پی آن است تابا همکاری معماران، پروژه ای را طراحی کند . که منطقه جنوب مار دِل پلاتا را احیا کند و آن را به چهره اولیه اش باز گرداند

اتووود کلاسیک ـ هتل آریستون ـ مارسل بروئر

اتووود کلاسیک ـ هتل آریستون ـ مارسل بروئر

اتووود کلاسیک ـ هتل آریستون ـ مارسل بروئر

سایت پلان هتل آریستون

دیده پرنده از کل مجموعه

اتووود کلاسیک ـ هتل آریستون ـ مارسل بروئر

فضای داخلی هتل که اکنون متروکه است

فضای پله ی هتل

هتل اریستون در حال ساخت

هتل آریستون در حال ساخت

دید افقی از کل مجوعه هتل آریستون

منبع:اتود



 

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
اطلاعیه مورخ 1392/05/20

اطلاعیه مورخ 1392/05/20

سلام به اعضای محترم تالار معماری...
به منظور دسترسی بهتر به مطالب، جستجوی راحت تر و جلوگیری از افزایش حجم پستای تاپیک مرجع از شما دوستان تقاضا دارم زین پس تاپیک های مربوط به این مضمون را به صورت تک تاپیک در تالار معماری جهان،قرار دهید. و برای آن از برچسب [هتل ] استفاده نمایید.

برای نمونه:
[ هتل ]هتل " کندو- مسافرخانه " از استودیو او وی اِی ؛ اتصال کانتینرهای بازیافتی در طرحی مدولار
.
.
.
سپاس از توجه و همکاری شما:gol:
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا