[هتل ها و اقامتگاه ها] هتلهای استان فــارس

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
آخرین ویرایش:

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
01- هتل آریوبرزن

01- هتل آریوبرزن

هتل آریوبرزن

اين هتل در قلب شهر شيراز با بهترين دسترسي به اماكن گردشگري(مجموعه زنديه،شاهچراغ،حافظ،سعدي،باغ ارم و ...)
و مراكز خريد و فاصله كوتاه تا فرودگاه و بهترين مسير دسترسي به نمايشگاه بين المللي و مجموعه پرسپوليس مي باشد.
اين هتل در قلب شهر شيراز با بهترين دسترسي به اماكن گردشگري(مجموعه زنديه،شاهچراغ،حافظ،سعدي،باغ ارم و ...)
و مراكز خريد و فاصله كوتاه تا فرودگاه و بهترين مسير دسترسي به نمايشگاه بين المللي و مجموعه پرسپوليس مي باشد...
اتاق هاي اين هتل در سال 1390 به كلي بازسازي شده است...
قوانين هتل براي اقامت كودكان زير 2 سال رايگان، 2 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرويس نيم بهاء و كودكان بالاي 7 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي شود.



از ديگر امكانات اين هتل :

رستوران آريو،رستوران آپادانا،كافي شاپ،فست فود،روم سرويس 24 ساعته،اينترنت وايرلس،پاركينگ،ترانسفر،دفتر خدمات مسافرتي ،شبكه هاي ماهواره و فيلم،
تور هاي گردشگري مي باشد.



















 
آخرین ویرایش:

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
02-هتل ارم

02-هتل ارم

هتل ارم در مركز شهر تاريخي ، كهن و فرهنگي شيراز قرار دارد . شيراز با آثار تاريخي خود شناسنامه ايران محسوب مي شود ،
هتل در قسنت مركزي شهر ميان بان ها و مراكز تجاري و بازار اصلي و نزديك به مجموعه زنديه قرار دارد ...
امكانات : یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، لابی ، ماهواره ، كافی شاپ
تسهیلات ویژه:60 دقيقه تا تخت جمشيد ، 10 دقيقه تا آرامگاه حافظ ، 15 دقيقه تا آرامگاه سعدی ، 5 دقيقه تا ارگ كريم خان

































 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
03- هتل پــارس

03- هتل پــارس

هتل پارس

اين هتل یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور واقع در خیابان کریمخان زند (با فاصله زمانی 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی،45 دقیقه تا پرسپولیس،10 دقیقه تا آرامگاه سعدی و مجموعه کریمخانی و 5 دقیقه تا آرامگاه حافظ) قرار گرفته است.
هتل بين المللي پارس شيراز توسط آقاي اسدالله بخشي در سال ١٣٨١به بهره برداري رسيده است.اين هتل یکی از مجلل ترین هتل های جنوب کشور واقع در خیابان کریمخان زند (با فاصله زمانی 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی،45 دقیقه تا پرسپولیس،10 دقیقه تا آرامگاه سعدی و مجموعه کریمخانی و 5 دقیقه تا آرامگاه حافظ) قرار گرفته است.پرسنل کار آزموده و مجرب هتل بین المللی پارس در هر لحظه از شبانه روز در خدمت مهمانان عزیز می باشند تا با بهترین سرویس دهی آرامش را در محیطی آرام فراهم آورند. هتل بین المللی پارس دارای دو برج می باشد.که با برخورداری از 188 اتاق از جمله 27 سوئیت و 2 دستگاه آپارتمان آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی است. کلیه اتاقها ی مدرن هتل دارای تمامی امکانات و سرویس های رفاهی لازم برای اقامت مهمانان عزیز میباشد.















رستوران لوتوس هتل در محيطي بسيار زيبا و در طبقه 13هتل واقع شده که از همه طرف مناظر زيباي شهر شيراز قابل مشاهده است. رستوران گل سرخ نيز در محيطي ديدني با انواع غذاهاي مختلف پذيراي ميهمانان هتل است. کافي شاپ پامچال و ترياي آبشار در مدت 24 ساعت آماده سرويس دهي مي باشد و همچنين هتل به صورت شبانه روزي در خدمت ميهمانان گرامي مي باشد.










هتل داراي دو سالن مرواريد و زمرد براي انواع سمينارها ، کنفرانسها و مجالس مختلف مي باشد و سالن برليان براي برگزاري ميتينگهاي مختلف و ميهماني هاي خصوصي در نظر گرفته شده است . مجموعه استخر ، سوناهاي خشک و بخار و جکوزي هتل در نوع خود بي نظير بوده و در محيطي با طراحي بسيار زيبا ، رويائي و دل انگيز همراه با بوفه و انواع نوشيدنيها و مجهز به وسايل ورزشي وبدنسازي و سالن ماساژ آماده ارائه خدمات به خانمها و آقايان مي باشد.
































 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
04- هتل پـــارسه

04- هتل پـــارسه

هتل پارسه

اين هتل در مركز شهر واقع شده و به مجموعه زنديه نزديك مي باشدبه طوري كه پياده مي توان از اين مجموعه ها بازديد كرد،
مجموعه زنديه شامل: ارگ كريمخان،بازار وكيل،حمام وكيل،مسجد وكيل مي باشد.
اين هتل شامل دو رستوران با موسيقي زنده،يك سالن همايش،كافي شاپ،دفتر اطلاع رساني توريسم،رستوران سنتي در طبقه ششم،
سالن ورزشي داراي دو ميز بيليارد و دو پاركينگ مسقف مي باشد.



























 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
05-هتل پارک سعدی

05-هتل پارک سعدی

هتل پارک سعدی

هتل 4 ستاره پارک سعدی در نزدیکی دروازه قرآن و در جوار خواجه حافظ شیراز رو به روی باغ جهان نما و در نقطه بسیار خوش آب و هوا شهر شیراز قرار گرفته است.



هتــل پارک سعدی در سال 1341 با زیربنای 4000 مترمربع با استاندارد روز دنیا باز گشایی و پذیرای میهمانان ایرانی و خارجی از تمام نقاط دنیا بوده است و در سال 1377 بازسازی و نو سازی و در سال 1386 مجدداً شروع به ادامه خدمت رسانی به میهمانان گرامی نموده است. این هتل با کادری مجرب و فضایی خاطره انگیز و اتاق های راحت و رستورانی دنج در خدمت میهمانان عزیز می باشد همچنین هتل در 60 کیلومتری تخت جمشید واقع شده است.
امکانات : یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ.





























 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
06-هتل پرسپــولیس

06-هتل پرسپــولیس

هتل پرسپولیس

هتل بین المللی پرسپولیس در هفت طبقه تشکیل شده که شال 104 اتاق دو تخته ، سوئیت ، رویال سوئیت کانکت و آپارتمان میباشد.
رستوران آپادانا در محیطی آرام و زیبا در طبقه همکف واقع شده و کافی شاپ و تریا لوتوس در مدت 24 ساعت آماده سرویس دهی به میهمانان گرامی می باشد لابی هتل شامل فروشگاههای مختلف است .تالار هدیش و تالار تچر جهت برگزاری سمینارها و همایشها و مجس شما هرچه باشکوهتر آماده پذیرایی میباشد .سالن پارسه جهت برگزاری میتینگهای مختلف و مهمانهای شما در محیطی آرام واقع شده است . مجتمع ورزشی هتل که شامل سونا ، جکوزی ،استخر،بدنسازی، بیلیارد و همچنبن سالن آرایشگاه در قسمت زیرین هتل قرار گرفته است و همچنین این هتل داراری پارکینگ سرپوشیده در قسمت زیرین میباشد .

























 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
07- هتل چمـــران

07- هتل چمـــران

هتل چمران

هتل چمران شيراز (5 ستاره ) واقع در يكي از بهترين نقاط شهر شيراز (بلوار چمران) بلندترين هتل شهر شيراز با دسترسي آسان به مراكز تجاري و گردشگري و با امكانات درخور يك هتل پنج ستاره در فروردين ماه سال 1389 افتتاح گرديد.
این هتل (هتل بزرگ چمران شيراز) با امکاناتی متنوع از جمله رستوران های پانوراما، سنتی، ایتالیایی و فست فود ، کافی شاپ در طبقه23 هتل ،مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ با روغن هاي معطر گياهي ، دكتر فيش ، حمام مغربي ، کافی شاپ، کافی نت، واحد های تجاری،سالن های چند منظوره پاسارگاد و تخت جمشيد واقع در طبقات 21 و 22 هريك به مساحت 800 متر مربع، بانك، سالن آرایش مردانه و زنانه، آژانس هواپیمایی واقع در طبقات اول و دوم هتل، تاکسی سرویس، اینترنت بی سیم، ايستگاه بازي هاي رايانه اي، آتليه عكاسي، فروشگاه و بوتيك لباس، شبکه های ماهواره و... آماده پذيرايي از ميهمانان خود ميباشد.








هزينه اقامت كودكان زير 3 سال در صورت عدم استفاده از سرويس ،رايگان و كودكان بين3 تا 7 سال درصورت عدم استفاده از سرويس ، نيم بهاء و كودكان بالاي 7 سال هزينه يك نفر بزرگسال مي باشد...مجموعه ورزشي شامل استخر و سونا و سالن بدنسازي صبحها مخصوص بانوان و بعد از ظهر ها مخصوص آقايان مي باشد...استفاده از اينترنت وايرلس در لابي براي ميهمانان هتل رايگان است....پارکینگ اختصاصی هتل در تمام مدت شبانه روز آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز می باشد.





















 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
08- هتل همــــا

08- هتل همــــا

هتل هما
هتل هما لوكس و پنج ستاره شیراز ، درسایه درختان سرو بوستان آزادي، یکی از زیباترین باغ هاي عمومي شهر شيراز ، امکانات موردنیاز یک هتل درجه یک تجاری را دركنار آرامش یک هتل تفریحی ، به شما تقديم می كند.
اين هتل مجلل، با امکانات عالي ورزشی و سرگرمی،غذاهای ایرانی و بین المللی و سالن های همایش و کنفرانس، عالی ترین امكانات کاری وتفريحي شهر را مطابق با آخرین استانداردهای رفاهی و تجمل ، به شما عرضه مي کند .درتمام 232 اتاق مجلل هتل، با چشم اندازي رویائی به باغ پر گل یا كوه هاي بلند، سنت ها با تسهيلات مدرن آميخته شده تا فضائي گرم و دلپذیر را براي شما به ارمغان آورد. با اقامت در هتل ما شکوه ، عظمت واصالت شهر شيراز-شهر فرهنگ وتمدن-را از نزدیک احساس کنید. بهشتی از صلح و دوستي كه مي توانيد به دور از دغدغه هاي زندگي، فقط به فكر خود بوده واستراحت كنيد... به خودتان اجازه دهيد در آسايشي كه هتل هما به شما پيشنهاد مي كند غوطه ور شويد و زندگي تان را با انرژي تازه اي شروع نمائيد. برای نوروز هتل سه شب و چهار روز از تاریخ 29 اسفند جا میدهد.







دلایل انتخاب:اين هتل در كنار بوستان آزادی و در شمال غربی شهر سياحتی و زيارتی شيراز و در نقطه ای سرسبز و آرام با چشم اندازی زيبا و
در مركزيت شهر شيراز واقع شده است و دارای بنای 10 طبقه با 232 اتاق لوكس ، سوئيت مدرن و رويال مي باشد.


















































 

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
09-هتل کریمخان زند

09-هتل کریمخان زند

هتل کریمخان زند

هتل كريم خان شيراز واقع در خيابان رودكي شيراز به تاريخ افتتاح آبان 92 تجربه ای از یک مکان جذاب به همراه اقامتی سنتی، بسیار مجلل و مدرن. هتل سنتی کریم خان با 51 اتاق متنوع بر گرفته از معماری سنتی ایرانی حس آرامش و اقامتی راحت را به همراه خواهد آورد...
هتل كريم خان شيراز واقع در خيابان رودكي شيراز به تاريخ افتتاح آبان 92 تجربه ای از یک مکان جذاب به همراه اقامتی سنتی، بسیار مجلل و مدرن. هتل سنتی کریم خان با 51 اتاق متنوع بر گرفته از معماری سنتی ایرانی حس آرامش و اقامتی راحت را به همراه خواهد آورد.... بهترين دسترسي به اماكن گردشگري ( مجموعه زنديه، شاهچراغ، حافظ، سعدي، باغ ارم و ...) و مراكز خريد را دارد...هزینه اقامت برای کودکان زیر 2 سال رایگان، 2 تا 5 سال نیمه بها و بالای 5 سال بزرگسال محاسبه خواهد شد.







چایخانه سنتی هتل کریمخان در فضایی با طراحی ایرانی به همراه انواع چای سنتی و دم نوشها، عرقیات، بستنی سنتی و فالوده شیرازی لذت اقامت در هتل کریمخان را دو چندان کرده است. فضایی سرشار از آرامش با موسیقی سنتی و اینترنت پر سرعت وایرلس پذیرای مهمانان عزیز می باشد.































 

Similar threads

بالا