هتل های ساحلی خوب در سنگاپور

حلما93

عضو جدید
هتل شانگری لا راسا سنتوزا ریزورت سنگاپور
هتل شانگری لا راسا یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های سنگاپور است که با ارائه بهترین ها توانسته نظر مثبت گردشگران را به خود جذب کند . این هتل که در جزیره سنتوزا واقع شده فقط به اندازه 2 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله داشته و چشم اندازهایی پانوراما از دریای چین جنوبی ارائه می دهد . همچنین با درایوی 20 دقیقه ای مسافران Shangri-La's Rasa Sentosa Resort قادر خواهند بود از خیابان زنده اورچارد دیدن کنند .
آدرس هتل شانگری لا راسا در سنگاپور : 101Siloso Road, Sentosa Island, 098970 Singapore, Singapore



هتل سیلوسو بیچ ریزورت سنگاپور

جزیره سنتوسا یکی از برترین جاذبه های سنگاپور است که مجموعه ای از بهترین ها را در یک جا متمرکز نموده است . سیلوسو بیچ ریزورت یک هتل 4 ستاره است که در جزیره سنتوسا واقع شده و براساس نظر مسافران یکی از هتل های ساحلی برتر در سنگاپور می باشد . Siloso Beach Resort تا ساحل 2 دقیقه فاصله داشته و آکواریوم سنگاپور و پارک آبی ادونچر کاو در شعاع 800 متری ان قرار گرفته اند . این هتل دارای استخر شنا و سرسره آبی بوده و استفاده از اینترنت وای فای در آن رایگان می باشد .
آدرس هتل سیلوسو بیج ریزورت در سنگاپور : 51Imbiah Walk Sentosa, Sentosa Island, 099538 Singapore, Singapore



هتل مارینا بای سندز سنگاپور

مارینا بای سندز به سبب ویژگی های خاص خود یکی از نام آشناترین هتل های سنگاپور است که دسترسی خوبی به مترو و جاهای دیدنی سنگاپور دارد . این هتل منحصر به فرد دارای 2560 اتاق و سوئیت بوده و از 3 برج مرتفع تشکیل شده است . Marina Bay Sands که از بهترین هتل های سنگاپور می باشد استخر شنا ، اسپا و مرکز سلامت ، جکوزی ، سالن ورزش ، رستوران و ... در اختیار گردشگران قرار می دهد .
آدرس هتل مارینا بی سندز در سنگاپور : 10Bayfront Avenue, Marina Bay, 018956 Singapore, Singapore



 

Similar threads

بالا