[ هتل ]طراحی برتر اقامتگاه LTA

ox_man_2007

عضو جدید
ین ساختمان فرانسوی شهری می تواند به عنوانی یک از برترین اقامتگاه های کشور به شمار آید که توسط گروه معماری LTA طراحی و به مرحله بهره برداری رسیده است.
این ساختمان فرانسوی شهری می تواند به عنوانی یک از برترین اقامتگاه های کشور به شمار آید که توسط گروه معماری LTA طراحی و به مرحله بهره برداری رسیده است. این مکان می توان ارتباط تنگاتنگی میان روابط اجتماعی و زندگی خصوصی بشتر برقرار کند که گروه معماری مذکور توانستند در فضایی به مساحت 5 هزار و 200 متر مربع، این نمادها را به خوبی به نمایش گذاشته و با ترکیب طبیعیت و صنعت به طراحی نمای خارجی ساختمان بپردازند.

مکان هایی همچون پارک، پل، کلیسا، رستوران و مجتمع های نفریحی در اطراف این اقامتگاه جای گرفته اند که جذابیت آن بیش از پیش افزوده اند.



طراحی اصلی این اقامتگاه همچون U بوده که درب اصلی آن به سوی پارک سرسبز آن باز می شود. دیواره های جانبی این ساختمان حالت منحنی به خود گرفته که بخشی از فضای داخی ساختمان را عریض تر از سایر بخش های داخی آن کرده است. همچنین هر یک از کناره و گوشه های اطراف ساختمان LAT نیاز به صورت کاملاً مجزا با زوایای خاص هندسی مربوط به خود طراحی شده اند که می توانند فضای مناسبی را برای رفت و آمد ساکنان ایجاد کنند.









منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز
 

Similar threads

بالا