هارپ چیست؟

arash250

عضو جدید
HAARP مخفف The High Frequency Active Auroral Research Program
هارپ نمونه‌ای از یكی از طرح‌های پنهانی وزارت دفاع آمریكا و پروژه مشترك نیروی هوایی، دریایی و سازمان‌ ناسای آمریكا است كه نمادی بارز از عینی شدن اندیشه‌هایی است كه برای حاكمیت بیشتر در نظر گرفته اند. چرا كه مسئولین پروژه ی هارپ تا بحال در پنهان کردن اهداف خود خیلی موفق بوده اند و هنوز هم این مبحث برای عموم مردم نه تنها ناشناخته بلكه به مثابه افسانه ای خیالی و باورنكردنی است


هارپ چیست؟
هارپ یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقیق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere) و مطالعات معادن زیر زمینی (با استفاده از امواج رادیویی ELF/ULF/VLF) تاسیس شده است.
ولی در واقع "پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن" بمنظور کامل کردن یک سلاح جدید پایه گذاری گردیده است.

برای خواندن ادامه مقاله به ادامه مطلب بروید...............


به آسمان نگاه کنید، زلزله ها از آسمان می آیند !

مدتی است که با یک تکنولوژی استثنائی به اسم هارپ آشنا شده ام و در پیامد این آشنایی تمام اینترنت را برای منابع ایرانی در مورد این موضوع گشتم، اما به نتیجه ی خاصی نرسیدم. اگر شما در گوگل "HAARP" را جستجو کنید به هزاران هزار وب سایت برخورد خواهید کرد که در مورد HAARP نوشته اند... اما همه ی آنها به انگلیسی هستند. نهایتا ایرانی های عزیزی که با زبان انگلیسی آشنایی ندارند در مورد این مسئله ی حساس خبری نخواهند داشت، و ندانستن به این معنی است که از طریق هارپ هر آسیب و بلایی که دلشان می خواهند سر مردم دنیا بیاورند، و در اخبار ها و روزنامه ها به عنوان پدیده های طبیعی تقدیم مردم کنند و مطمئنا کسی که در مورد هارپ چیزی نمی داند خام این حرف ها خواهد شد.

حوادث طبیعی در طول میلیون ها سال طبیعی بوده اند به غیر از ده های اخیر که این حوادث برخی طبیعی و برخی دیگر از طریق تکنولوژی های پیشرفته تولید و به جان و مال مردم لطمه میزنند.
این حوادث ظاهراً طبیعی که غیر طبیعی تولید میشوند (مثل زلزله، طوفان ها، خشکسالی ها و سیل های بی شاخ و دم) را امروزه از طریق فرستادن ماکرو ویو (Microwave) از ماهواره ها و پروژه های هارپ بوجود می آورند. قابل گفتن است که زلزله را نیز میتوان از طریق انفجار بمب اتمی در چاهای عمیق نیز تولید کرد.

من به عنوان شخصی که با تحقیق هایم به دنبال حقیقت های پوشیده هستم، وظیفه ی خود می دانم که جواب هایی را که پس از مطالعه در این مورد به دست آورده ام را به زبان فارسی، همراه با عکس و فیلم در اختیار ایرانیان بگذارم.
اگر چه این مسئله یک مسئله ی جدید و در عین حال به اثبات رسیده است، ولی با این حال در مورد آن تبلیغاتی انجام نمیشود. من نیز مسئله را از لحاظ علمی به طور مطلق مطرح نخواهم کرد. آنچه را که می خوانید بیشتر جنبه ی آگاهی دارد و تحقیق بیشتر در این مورد به عهده ی شما خواهد بود.
از هر کسی که این مقاله را می خواند خواهش می کنم این مسئله را جدی بگیرد. برنامه های وحشتناک هارپ در راه است و همینطور که خواهید خواند علائم آن در ایران دیده میشود. این نوشته را بخوانید و به این بلاگ در بلاگ هایتان لینک بدهید یا حتی نوشته ی من را در بلاگ هایتان بگذارید، به دوستان ایمیل کنید، و کلا از هر طریقی که می توانید دیگران را نیز مطلع سازید، تا شاید بتوانیم جلوی عملکرد این سیستم و آن هایی که کنترلش می کنند را بگیریم.
هارپ چیست؟
هارپ یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقیق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere) و مطالعات معادن زیر زمینی (با استفاده از امواج رادیویی ELF/ULF/VLF) تاسیس شده است.
ولی در واقع "پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن" بمنظور کامل کردن یک سلاح جدید پایه گذاری گردیده است.

آیونوسفیر چیست و کجاست؟
لایه ی آیونوسفیر در بالاترین لایه ی اتموسفیر (Atmosphere) قرار دارد.

این لایه تشعشات خطرناک ماورای بنفش و اکس ری خورشید را جذب کرده و مانند سقفی از ورود آنها به زمین جلوگیری می نماید تا زندگی بر روی کره زمین امکان پذیر گردد. همچنین به دلیل محیط الکتریکی موجود در آیونوسفیر از این لایه برای انعکاس امواج رادیوئی به اطراف زمین استفاده می شود. اگر این لایه به هر دلیلی دچار اختلال شود تاثیرات بسیار زیادی بر روی زمین گذاشته و زیستن را مختل می کند.
 

arash250

عضو جدید
لایه آیونوسفیر چه ربطی به هارپ دارد؟
سیستم هارپ طوری طراحی شده است که بر روی آیونوسفیر تاثیر مستقیم داشته باشد. از نمونه های این تاثیرات قرمز و گداخته شدن و یا ذره بینی نمودن لایه را میتوان نام برد.
این سیستم در حال حاظر از یک مجموعه آنتن های مخصوص ١٨٠ برج آنتن آلومنیومی به ارتفاع ٥٠/٢٣متر تشکیل و برروی زمینی وسیعی به مساحت ٢٣٠٠٠ متر مربع در آلاسکا (Alaska) نصب گردیده است.
آنتن های هارپ با پرتاب رادیو فرکانس های بالا به آیونوسفیر می توانند ناحیه وسیعی از آیونوسفیر را گرم کرده و در نتیجه این ناحیه به تپش افتاده و در اثر آن امواج پایین و فوق پایین ELF/ULF/VLF تولید و به زمین فرستاده شوند. لازم به توضیح است که از میان تاسیسات مشابه آن در دنیا، هارپ تنها سیستمی است که عملا قادر است جهت و زاویه پرتوها را کاملا در کنترل داشته باشد و هر ناحیه از آیونوسفیر را که بخواهند هدف گیری کنند.

آنتن های هارپ در آلاسکا
اصولا امواج آنتن ها پس از اصابت به آیونوسفیر و بازگشت به زمین قادر اند نه تنها به عمق دریا بروند بلکه فراتر رفته و به اعماق زمین نیز وارد میشوند و عملکرد آن بمانند "رادیو ترموگرافی" (Radio Thermography) است که امروزه ژئولژیست ها برای اکتشافات مخازن مختلف شامل گاز و نفت استفاده می کنند. وقتی یک موج پایین "رادیو ترموگرافی" به داخل زمین فرستاده میشود به لایه های مختلف برخورد کرده و آن لایه ها را به لرزه می آورده و از لرزش صدایی با فرکانسی مخصوص تولید و به سطح زمین باز میگرداند و ژئولژیست ها از صدای بازگشتی قادرند مخازن زیرزمین را شناسایی کنند.
با این تفاوت که رادیو ترموگرافی سیستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لایه های زیر زمینی را به لرزه درمی آورد و حال آنکه هارپ سیستم فوق العاده پیشرفته تری است که همان لایه های زمین را می تواند با استفاده از قدرتی برابر با ١,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (یک میلیارد) تا ,١٠,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (ده میلیارد) وات بلرزاند! بدیهی است که هر چقدر قدرت امواج بیشتر میشود, تاثیراتش بر روی آیونوسفیر و اثرات ذره بینی آن بالاتر می رود. هدف از استفاده از این قدرت چیست؟
خوب حالا که چی؟
با کمی فکر کردن می توان متوجه این شد که تکنولوژی هارپ با ویژگی معادن یابی برای پیدا کردن مخزن های گازی و نفتی ساخته نشده است! زیرا برای پیدا کردن مخازن نیاز به یک میلیارد وات نیست و یک ترموگراف برای این کار کافیست. با توجه به تاثیرات هارپ بر روی آیونوسفیر و نهایتا تاثیرات آن بر روی زمین و وضعیت آب و هوا، می باید در مورد این تکنولوژی کمی جدی تر فکر کنیم. این تغییرات شامل خشکسالی در مناطقی که تا به حال بی سابقه بوده است، بارندگی های سیل آسا در جاهایی که به خشک بودن معروف هستند، طوفان ها و سونامی ها و ساده تر از همه ایجاد زلزله را میتوان برای هارپ به شمار آورد.
ناگفته نماند که امواج بازگشتی از آیونوسفیر، پس از ورود به عمق دریا میتوانند صدمات جانی برای موجودات دریایی، به خصوص نهنگ ها و دلفین ها را در بر داشته باشند.
توضیحات کوتاهی در مورد برخی از کاربرد های هارپ به شرح زیراند:

١- ایجاد موج Extreme Low Frequency) ELF) با فرکانس از ١ تا ٢٠ هرتس به توسط آیونوسفیر، که با برخورد امواج هارپ تولید شده و سپس به زمین فرستاده می شود و تا اعماق ٣٥ کیلومتری زمین نفوذ نماید که پس از برخورد به لایه های مختلف زیر زمینی تولید صدا نموده و در پی آن ایجاد زلزله می نماید.
برای تعاریف "فرکانس باند" ها اینجا کلیک کنید.

٣٠ دقیقه قبل از زلزله ی سیچوان (Sichuan) در چین در سال ٢٠٠٨، واکنش گذاختگی آیونوسفیر در آسمان مشاهده میشد و در پی آن زلزله هولناک ٨ ریشتری در آنجا بوقوع پیوست !!!٢- با قابلیت تکنولوژی "ترموگرافی" می تواند کلیه اطلاعات معدن های زیر زمینی کره زمین را در اعماق کم شناسایی کند و کلیه تاسیسات زیر زمینی کشورهای دیگر را دقیقا زیر مطالعه قرار دهد.

٣- ایجاد سونامی، خشکسالی، آتش فشان، سیل ها، طوفان هایی نظیر طوفان کاترینا در نیواورلئان (New Orleans) طوفان گانو عمان.

٤- انتقال نیروی برق از محل تاسیسات هارپ به نقطه ی دیگر از زمین و همچنین انتقال برق از زمین به ماهواره ها.

٥- ایجاد اختلال و کنترل فرکانس های نوری مغز در سطوحی به وسعت شهرها و کنترل انسانها از راه دور و ایجاد غش و تولید وهم در مغز انسانها.

٦- ایجاد اختلال در جریان برق و قطع برق شهری و اختلال در کار کامپیوتر هواپیماهای مسافربری ، جت های جنگنده، کشتی ها، زیر دریایی ها و غیره.

٧- ایجاد انفجار های عظیم زیرزمینی با قدرت بمب های اتمی و بدون تولید اشعه های رادیو اکتیو (Radioactive)

٨- اختلال در عملکرد طبیعی آیونوسفیر که چرخش زمین را در کنترل دارد. احتمال بسیار میرود که درصورت دستکاری های متناوب تاثیراتی در حرکت چرخشی زمین ایجاد گردد، بدین صورت که یا چرخش را سرعت بخشیده و یا کند نماید.

٩- ایجاد دیوارهای رادیویی ضد هواپیما و ضد موشک.

می توان به راحتی گفت که همه اسلحه های جنگی معمول و متداول امروزه در مقابل با این تکنولوژی جدید کاملا متروکه به شمار میایند به گونه ای که "هارپ" میتواند با یک عملکرد کلیه کامپیوتر های یک هواپیما را از فواصل دور از کار انداخته و آنرا سقوط دهد.
با دقت متوجه میشوید هارپ استفاده های زیادی بعنوان تهدید و یا سرکار گذاشتن کشورها دارد. مثلا می خواهند به کشوری حمله کنند در این صورت برای جلوگیری از مزاحمت احتمالی کشور همسایه برای آنها زمین لرزه آورده و با سرکار گذاشتن آن کشور، برنامه های شوم خود را اجرا کنند.
دلفین های ما چه شدند؟
در سال ١٣٨٦ , ١٥٢ دلفین در خلیج فارس به طور غیر منتظره در دو نوبت به فاصله یک ماه مرده و به ساحل دریا کشیده شدند. دسته ی اول شامل ٧٩ دلفین و دسته دوم هم ٧٣ دلفین بود.
دلیل های مختلفی برای مرگ این دلفین ها آورده شد ولی اگر از من می پرسید هیچ کدام قانع کننده نیستند. این دلفین ها کاملا مشخص است که سوخته اند! اینکه "خودکشی" کرده اند، یا اینکه به خاطر "فعالیت های صیادی" مرده اند جوابگوی سوختگی بدن های آنها را نمیدهد!
به گزارش خبرگزاری آفتاب "علت مرگ ٧٣ دلفین دیگر كه یك ماه پس از حادثه نخست رخ داد را نیز این كارشناسان بین‌المللی در گزارش خود، عوامل طبیعی اعلام كرده‌اند كه در این گزارش هنوز عوامل طبیعی ناشناخته است و می‌تواند شوک یا استرس باشد كه در نتیجه آن یكی از دلفین‌ها به سمت ساحل آمده و مابقی نیز به دنبال آن آمده‌اند یا یكی از آن‌ها برای شكار ماهی به سمت ساحل آمده و بقیه نیز آمده‌اند و در ساحل كه شیب ملایمی دارد، گیر كرده‌اند." ٢/١٢/١٣٨٦
 

arash250

عضو جدید
آیا پاسخ به سئوال مرگ دلفین ها در خیلج فارس "هارپ" نیست؟!

این سوختگی نیست ؟؟؟؟؟؟

هارپ (HAARP) یک پروژه ایست که مسئولین اعلام کردند برای "بررسی و تحقیق" درباره لایه ی آیونوسفیر بر پا شده است. ولی در واقع این یک سلاح پیشرفته ی جنگی جدید است که کلیه ی اسلحه های صده ی قرن بیستم را فلج می کند.
هزینه های این پروژه مشترکا از طرف نیروی هوایی آمریکا، نیروی دریایی آمریکا، آژانس تحقیقاتی پروژه های دفاعی پیشرفته ی آمریکا و دانشگاه آلاسکا است. لازم به یادآوریست که سیستم "هارپ" در کشورهای گرین لاند، نروژ، شوروی و همچنین در روی بعضی از ماهواره ها به جهت فلج کردن سیستم رادیویی هواپیماها و نهایتا سقوط آنها استفاده میگردد.

نتایج:
همانطور که گفته شد ارتعاشات رادیویی هارپ باعث سرخ شدن لایه آیونوسفیر شده و این لایه را به نوسان در می آورد.
این نوسانات به نوبه خود موجب صدا با فرکانس های پایین از ١ تا ٢٠ هرتس می شوند که فرکانس
(Extremely Low Frequency/Ultra Low Frequency ELF/ULF) نام دارند. این فرکانس ها پس از نفوذ به زمین، زمین زلزله ایجاد می کنند.
با توجه به ازدیاد درصد زلزله در سطح ایران در دهه اخیر نسبت به دهه پیشین که متجاوز به ٤/٢٠٦ % بوده است میتوان به وجود تاثیرات دیگری در ایجاد زلزله های مصنوعی پی برد، خصوصا آنکه این ازدیاد پس از آغاز فعالیت های هارپ واقع شده اند.

پیشنهادات برای پیش اخطار:
اینکه همه باید در مورد هارپ و ماهواره هایی که دارای چنین تکنولوژی هستند کاملا آگاه و مطلع باشند هیچ شکی نیست و قصد من در جمع آوری این اطلاعات صرفا به همین منظور نیز بوده است. بنابراین تقاضای ما از شما خواننده ی محترم با فروتنی چیزی جز این نیست که آنچه را که در این مقاله خوانده اید به دیگران انتقال دهید.
برای پیشگیری و دریافت پیش اخطار از این قبیل زلزله ها میتوان ایستگاهایی در حوزه های وسیع تاسیس و بکار گرفت و با اندازه گیری فرکانس صداهایی که از آسمان می آید به بروز این زلزله پی برد.
زمان دریافت پیش اخطارهای ELF بین ١٥ دقیقه تا ٣ ساعت قبل از وقوع زلزله متغیر است. زلزله ی چین 30 دقیقه پس از مشاهده ی سرخی آیونوسفیر به وقوع پیوست.
اندازه گیری فرکانسELF/ULF در جاهایی که خالی از فرکانسهای مزاحم دیگر از قبیل برق فشار قوی، فرودگاه ها، ایستگاه های رادیویی و تلفنی میباشد، انجام پذیر است.
پیام آخر:
تصور نکنید که همه سیل ها، خشکسالی ها و زلزله ها طبیعی اند، خیر! اول گرم شدن "جو" را به دروغ به مردم میفروشند و در اذهان جاسازی میکنند و بعد همه بلاهای شبه طبیعی را بر سر مردم آورده و اگر کسی سئوال کرد که "این همه سوانح از کجاست؟" میگویند "تقصیر از شما است که هوا را گرم می کنید!"
هدف من از جمع آوری و نوشتن این مقاله سیاسی نبوده و قصد تکرار شعارهای "مرگ بر آمریکا" را ندارم و صرفا به جهت ابراز نگرانی و نیز آگاهی به خوانندگان تهیه کرده ام.

تقدیم به ایران، شاد و موفق باشید...
 

AR13

عضو جدید
به نظر من کاملا مقالتون سیاسی بود هر چند که خودتون گفتید نبود
من کاری با سیاست و راست یا دروغ بودن این حرفها کاری ندارم
ولی بهتر بود کمی بیشتر به موضوع خود این تکنولوژی پرداخت میشد تا این نگاه شکاک
که دقیقا هارپ چیه چطوری کار می کنه ؟؟؟
 

....

عضو جدید
به نظر من کاملا مقالتون سیاسی بود هر چند که خودتون گفتید نبود
من کاری با سیاست و راست یا دروغ بودن این حرفها کاری ندارم
ولی بهتر بود کمی بیشتر به موضوع خود این تکنولوژی پرداخت میشد تا این نگاه شکاک
که دقیقا هارپ چیه چطوری کار می کنه ؟؟؟

سلام . پدیده ی هارپ واقعا صحت داره . من مدت هاست که دارم روش کار میکنم . جدا از اینکه سیاسی هست یا نه باید بگم در زمینه ی علمی مطلبی اثبات شده و کاملا معتبر و عملیه . در نظر داشته باشید که شاید در نگاه اول صحت نداشته باشه اما اگر منطقی در مورد قدرت علم و انحصاری بودن اون فکر کنیم ٰ‌میبینیم این موضوع آنچنان هم دور از واقعیت نیست . اگر نتونستید موضوعی رو در نگاه اول درک کنید خودتون به دنبال درستی یا غلط بودنش برید ...
موفق باشید
 

....

عضو جدید
سلام دوست عزیز
باید اول تشکر میکردم . ببخشید . با شرمندگی زیاد باید بگم این مقاله یه خورده ناقصی داره که اگه بخواهید میتونم کاملشو براتون ارسال کنم . راستی برای هر قسمت عکس هم داره که باعث بهتر متوجه شدن هر موضوع میشه . به هر حال اگر خواستید من کاملترین مقاله در مورد هارپ رو براتون ارسال میکنم .
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • Like
واکنش ها: AR13

....

عضو جدید
من شنیدم که دانشگاه تهران هارپ رو رد کرده...

سلام دوست عزیز
پدیده ی هارپ مهم تر از اونه که بخوان با اعلامش ایجاد ترس کنند و یادتون باشه اصولا ما یا چیزی به رو خودمون نمی یاریم یا وقتی این کارو انجام میدیم که دیره و یا همه میدونن و یا ما هم بتونیم همون کارو انجام بدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هارپ وجود داره ... :cry:
 

AR13

عضو جدید
سلام . پدیده ی هارپ واقعا صحت داره . من مدت هاست که دارم روش کار میکنم . جدا از اینکه سیاسی هست یا نه باید بگم در زمینه ی علمی مطلبی اثبات شده و کاملا معتبر و عملیه . در نظر داشته باشید که شاید در نگاه اول صحت نداشته باشه اما اگر منطقی در مورد قدرت علم و انحصاری بودن اون فکر کنیم ٰ‌میبینیم این موضوع آنچنان هم دور از واقعیت نیست . اگر نتونستید موضوعی رو در نگاه اول درک کنید خودتون به دنبال درستی یا غلط بودنش برید ...
موفق باشید
دوست عزیز سلام
من نگفتم هارپ وجود نداره
گفتم مقاله ناقصه و از نظر علمی توضیح کمی داده شده
ممنون میشم برام مقاله کامل بفرستید
این هم ایمیل
atser_math@yahoo.com
 
  • Like
واکنش ها: ....

....

عضو جدید
دوست عزیز سلام
من نگفتم هارپ وجود نداره
گفتم مقاله ناقصه و از نظر علمی توضیح کمی داده شده
ممنون میشم برام مقاله کامل بفرستید
این هم ایمیل
atser_math@yahoo.com


سلام دوست عزیز
فرستادن مقاله به میل خلاف قوانینه تالاره ( قانون شماره 10 ،‌البته خودمم اول ازین خلافا کردماااااا . خوب تازه واردیم دیگه . صداشو در نیار !!! ) . من مقاله رو به طور کامل میذارم تا همه ازش استفاده کنن.
موفق و پیروز باشی دوست عزیز
 

AR13

عضو جدید
سلام دوست عزیز
فرستادن مقاله به میل خلاف قوانینه تالاره ( قانون شماره 10 ،‌البته خودمم اول ازین خلافا کردماااااا . خوب تازه واردیم دیگه . صداشو در نیار !!! ) . من مقاله رو به طور کامل میذارم تا همه ازش استفاده کنن.
موفق و پیروز باشی دوست عزیز
بازم سلام
پس کی این مقاله رو میزارید؟؟؟؟
 

nena_921

عضو جدید
سلام
مرسی از زحمات و توضیحاتتون . منم چند وقته پیش خیلی اتفاقی تو یه سایت درمورد هارپ خوندم البته خیلی توضیح نداده بود اما ظاهرا یکی از دانشجوهای بوشهر این مطلبو گذاشته بود و دوسه تا فیلم که با موبایل گرفته شده بود از دلفینهایه سوخته و یه فیلم از سطح خلیج فارس که رنگ آب قرمز شده بود رو هم گذاشته بود . خوب شکی در این نیست که سلاح وجود داره اما سوالی که برایه من پیش اومده اینه وقتی آمریکا چنین تکنولوژی داره چرا از سربازا برای جنگ استفاده می کنه و اینهمه هزینه می کنه ؟
 

saman_mbk

عضو جدید
هارپ

هارپ

سلام يكم دير فهميدي اين 2 سال پيش يكي از هم كلاسي هام به ايميلم زد بعدم اگه مي بود سنگ رو سنگ بند نمي ياورد
 

bache_mahal

عضو جدید
سلام دوستان.
من هم این مقالات مربوط به هارپ رو تو سایتهای مختلف خوندم. من رشته ام کامپیوتره. اومدم تو فروم تخصصی مخابرات دنبالش گشتم شاید شما تخصصی برخورد کرده باشید اما میبینم که شماها هم فقط همون حرف هارو تکرار کردید و به هارپ فقط از جنبه سلاح بودنش نگاه کردید.
چند تا سوال دارم:
آیا آنتن های ULF به همون شکلی هستندکه در تصاویر هارپ آلاسکا دیده میشه؟ یعنی با ارتفاع زیاد و به صورت چتری؟ (اصطلاح درستش رو شما بگید)
آیا امواج ULF به لایه آیونوسفر (اگه اشتباه نگفته باشم) برخورد میکنه و منعکس میشه؟
برای تولید امواجی با این فرکانس و با قدرتی که بتونه مسافت زیادی روطی کنه و قدرت تخریب داشته باشه چقدر انرژی نیاز هست؟ (و آیا این مقدار انرژی را میتوان در مدت زمان کوتاهی تولید کرد یا انتقال داد؟)
اصولا این امواج میتونن مخرب باشن؟
آیا این امواج قابل هدفگیری هستند؟ (با توجه به اینکه به اون لایه برخورد کرده و بازتابش میشن؟)
آیا این امواج در مسیر حرکت خود ایجاد اختلال در شبکه های رادیویی یا ماهواره ای یا دیجیتال نمی کنند یا در مسیر خود خرابی به بار نمیآورند؟ (اگر مخرب هستند)
آیا امکان خروج این امواج از لایه مذکور وجود ندارد؟
و....
ممنون میشم اگه بطور تخصصی (نه مثل مردم عادی که تا یه خبرمیشنوند دهانشون بازمیشه) و با زبان ساده جواب بدین.
 

AR13

عضو جدید
سلام دوستان.
من هم این مقالات مربوط به هارپ رو تو سایتهای مختلف خوندم. من رشته ام کامپیوتره. اومدم تو فروم تخصصی مخابرات دنبالش گشتم شاید شما تخصصی برخورد کرده باشید اما میبینم که شماها هم فقط همون حرف هارو تکرار کردید و به هارپ فقط از جنبه سلاح بودنش نگاه کردید.
چند تا سوال دارم:
آیا آنتن های ULF به همون شکلی هستندکه در تصاویر هارپ آلاسکا دیده میشه؟ یعنی با ارتفاع زیاد و به صورت چتری؟ (اصطلاح درستش رو شما بگید)
آیا امواج ULF به لایه آیونوسفر (اگه اشتباه نگفته باشم) برخورد میکنه و منعکس میشه؟
برای تولید امواجی با این فرکانس و با قدرتی که بتونه مسافت زیادی روطی کنه و قدرت تخریب داشته باشه چقدر انرژی نیاز هست؟ (و آیا این مقدار انرژی را میتوان در مدت زمان کوتاهی تولید کرد یا انتقال داد؟)
اصولا این امواج میتونن مخرب باشن؟
آیا این امواج قابل هدفگیری هستند؟ (با توجه به اینکه به اون لایه برخورد کرده و بازتابش میشن؟)
آیا این امواج در مسیر حرکت خود ایجاد اختلال در شبکه های رادیویی یا ماهواره ای یا دیجیتال نمی کنند یا در مسیر خود خرابی به بار نمیآورند؟ (اگر مخرب هستند)
آیا امکان خروج این امواج از لایه مذکور وجود ندارد؟
و....
ممنون میشم اگه بطور تخصصی (نه مثل مردم عادی که تا یه خبرمیشنوند دهانشون بازمیشه) و با زبان ساده جواب بدین.
سلام
مرسی که اومدین اینجا
ولی یکی باید این سوال ها رو از کسی که این تاپیک رو گذاشته بپرسه که هیچ کدوم از سوالا رو جواب علمی نمیده
هر چی ما میگیم این برخورد علمی نیست کسی قبول نمیکنه
 

hosseinassar

مدیر ارشد
عکس آنتن های هارپ


منبع
 

reza.izadi

عضو جدید
نمونه های دیگه ای می تونیم عنوان کنیم دینامیک فرکانس طبیعی مواد است.
با استفاده از همین هارپ می تونیم هر چیزی رو تخریب کرد مانند تانک در حال حرکت یا هواپیمایی که در حال حرکت است و یا لغزش زمین.
این مربوط میشه به تخصص مکانیک جامدات- ارتعاشات که خیلی کاربردی و مهم است
 

navidkhob

عضو جدید
یک پاسخ به زبان عامیانه

یک پاسخ به زبان عامیانه

سلام دوستان.
من یه کلیاتی ازاین موضوع در دست دارم که میگم خدمتتون.
ببینید خارج از اتفاقی که واسه دلفین ها افتاد ،اتفاق دیگری نیز وجود داشت که آن زلزله ای بود که در یکی از مناطقی در آفریقا اتفاق افتاد که کاملا unnormal بود.(یه جورایی زلزله پیش لرزه داره و یک سری نشونه ها که این نوع نداشته.)
در کل مربوط به تیم تحقیقاتی کشور آمریکا هستش.
حالا عملکرد ساده :
ببینید همونطور که در فیزیک دبیرستان خوندیم ،شما با هر زاویه ای نور به جسمی بتابونی با یک زاویه مشخص شکسته و انعکاس پیدا می کند.
حالا :
یکی از لایه های بعد از اتمسفر (اگه درست یادم باشه یونسفر) خاصیتی داره که برخورد سیگنال با فرکانس مشخص به اون باعث بازتاب و انعکاس اون میشه.
حالا این تیم، فرکانسی (میگن حتی در حد 50 هرتز) با زاویه مشخص به این لایه می فرستد که با محاسبه زاویه این فرکانس ،میشه تشخیص داد که بازتابش به کدوم نقطه زمین می خوره.
ولی نکته کار اینه که :
نکته که تشدید یا رزونانس باشه اینجوریه که با برخورد فرکانس سیگنال به زمین البته با برنامه و با محاسبات بسیار دقیق و پیچیده ،ایجاد تشدید می کنه و باعث لرزه زمین میشه.
که در این قضیه زلزله بوده.
حالا اگه کسی واسه تشدیدش سوالی داره بگه تا واسش توجیه کنم که چه جوریه.
 

eskan

عضو جدید
پدیده هارپ (حتما بخونید)

پدیده هارپ (حتما بخونید)

[FONT=&quot] [/FONT]
هارپ یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقيق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere) و مطالعات معادن زير زمينی (با استفاده از امواج راديويی ELF/ULF/VLF) تاسيس شده است. ولی در واقع "پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن" به منظور کامل کردن یک سلاح جدید پايه گذاری گرديده است.[FONT=&quot][/FONT]
( توضيح آنکه: جنگ هايی که از امواج "راديويی"، "ليزر" و "نيروی مغناتيس" برای صدمه به نيروی مقابل استفاده کند به جنگ ستارگان معروف است و اين اسم را از فيلم Star War گرفته اند).[FONT=&quot][/FONT]
آیونوسفیر چيست و کجاست؟[FONT=&quot][/FONT]
لایه ی آیونوسفیر در بالاترین لایه ی اتموسفیر (Atmosphere) قرار دارد.[FONT=&quot][/FONT]
این لایه تشعشات خطرناک "ماورای بنفش" و "اکس ری" خورشيد را جذب کرده و مانند سقفی از ورود آنها به زمين جلوگيری می نمايد تا زندگی بر روی کره زمین امکان پذیر گردد. همچنین به دليل محیط الکتریکی موجود در آيونوسفير از اين لايه برای انعکاس امواج رادیوئی به اطراف زمین استفاده می شود. اگر این لایه به هر دليلی دچار اختلال شود تاثيرا ت بسیار زیادی بر روی زمین گذاشته و زيستن را مختل می کند.[FONT=&quot][/FONT]
لايه آيونوسفير چه ربطی به هارپ دارد؟[FONT=&quot][/FONT]
سیستم هارپ طوری طراحی شده است که بر روی آیونوسفیر تاثير مستقيم داشته باشد. از نمونه های اين تاثيرات قرمز و گداخته شدن و يا ذره بينی نمودن لايه را ميتوان نام برد.[FONT=&quot][/FONT]
این سیستم در حال حاظر از یک مجموعه آنتن های مخصوص (١٨٠ برج آنتن آلومنيومی به ارتفاع ٥٠/٢٣متر) تشکيل و برروی زمينی وسيعی به مساحت ٢٣٠٠٠ متر مربع در آلاسکا (Alaska) نصب گرديده است.[FONT=&quot][/FONT]
آنتن های هارپ با پرتاب رادیو فرکانس های بالا به آیونوسفیر می توانند ناحیه وسیعی از آیونوسفیر را گرم کرده و در نتیجه این ناحیه به تپش افتاده و در اثر آن امواج پایین و فوق پایین ELF/ULF/VLF تولید و به زمین فرستاده شوند. لازم به توضیح است که از میان تاسیسات مشابه آن در دنیا، هارپ تنها سیستمی است که عملا قادر است جهت و زاویه پرتوها را کاملا در کنترل داشته باشد و هر ناحیه از آیونوسفیر را که بخواهند هدف گیری کنند.[FONT=&quot][/FONT]
توضیحات کوتاهی در مورد برخی از کاربرد های هارپ به شرح زيراند:[FONT=&quot][/FONT]
١- ايجاد موج Extreme Low Frequency) ELF) با فرکانس از ١ تا ٢٠ هرتس به توسط آيونوسفير، که با برخورد امواج هارپ توليد شده و سپس به زمين فرستاده می شود و تا اعماق ٣٥ کيلومتری زمين نفوذ نمايد که پس از برخورد به لايه های مختلف زير زمينی توليد صدا نموده و در پی آن ايجاد زلزله می نمايد. برای تعاریف "فرکانس باند" ها به اینجا اشاره کنید. [FONT=&quot][/FONT]
٣٠ دقیقه قبل از زلزله ی سیچوان )Sichuan( در چين در سال ٢٠٠٨، واکنش گذاختگی آیونوسفیر در آسمان مشاهده میشد و در پی آن زلزله هولناک ٨ ریشتری در آنجا بوقوع پیوست.

[FONT=&quot][/FONT]
٢- با قابلیت تکنولوژی "ترموگرافی" می تواند کلیه اطلاعات معدن های زیر زمینی کره زمین را در اعماق کم شناسایی کند و کلیه تاسیسات زیر زمینی کشورهای دیگر را دقیقا زیر مطالعه قرار دهد.[FONT=&quot][/FONT]
٣- ايجاد سونامی، خشکسالی، آتش فشان، سيل ها، طوفان هايی نظير طوفان کاترينا در نيواورلئان (New Orleans) طوفان گانو عمان . [FONT=&quot][/FONT]
٤- انتقال نيروی برق از محل تاسيسات هارپ به نقطه ی ديگر از زمين و همچنين انتقال برق از زمين به ماهواره ها.[FONT=&quot][/FONT]
٥- ايجاد اختلال و کنترل فرکانس های نوری مغز در سطوحی به وسعت شهرها و کنترل انسانها از راه دور و ايجاد "غش" و توليد "وهم" در مغز انسانها. [FONT=&quot][/FONT]
٦- ايجاد اختلال در جريان برق و قطع برق شهری و اختلال در کار کامپيوتر هواپيماهای مسافربری (مقاله ای از شرکت بوئينگ (Boeing) در اين رابطه بخوانید)، جت های جنگنده، کشتی ها، زير دريايی ها و غيره.[FONT=&quot][/FONT]
٧- ايجاد انفجار های عظيم زیر زمينی با قدرت بمب های اتمی و بدون توليد اشعه های راديو اکتيو (Radioactive).[FONT=&quot][/FONT]
٨- اختلال درعملکرد طبيعی آيونوسفير که چرخش زمين را در کنترل دارد. احتمال بسيار ميرود که درصورت دستکاری های متناوب تاثيراتی در حرکت چرخشی زمين ايجاد گردد، بدين صورت که يا چرخش را سرعت بخشيده و يا کند نمايد.[FONT=&quot][/FONT]
٩- ايجاد ديوارهای راديويی ضد هواپیما و ضد موشک. [FONT=&quot][/FONT]
می توان به راحتی گفت که همه اسلحه های جنگی معمول و متداول امروزه در مقابل با اين تکنولوژی جديد کاملا متروکه به شمار ميايند به گونه ای که "هارپ" ميتواند با يک عملکرد کليه کامپيوتر های يک هواپيما را از فواصل دور از کار انداخته و آنرا سقوط دهد.[FONT=&quot][/FONT]
با دقت متوجه ميشويد هارپ استفاده های زیادی بعنوان تهديد و يا سرکار گذاشتن کشورها دارد. مثلا می خواهند به کشوری حمله کنند در اين صورت برای جلوگيی از مزاحمت احتمالی کشور همسايه برای آنها زمين لرزه آورده و با سرکار گذاشتن آن کشور، برنامه های شوم خود را اجرا کنند.






برای دانلود کامل این مقاله اینجا را لیک کنید.
[FONT=&quot][/FONT]
 
بالا