نگاهي‌ جامع‌ و كلي‌ به‌ پديده‌ انرژي درمانی‌

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
همانگونه‌ كه‌ قبلاً ذكر شد، بيماري‌ مي‌تواند توسط‌ عوامل‌ داخلي‌ يا خارجي‌ يا تركيبي‌ ازاين‌ دو ايجاد شود. آشكار است‌ كه‌ وضعيت‌ سلامتي‌ يك‌ فرد به‌ سلامت‌ «كالبد فيزيكي‌ قابل‌رويت‌»، «كالبد انرژي‌» و «سلامت‌ رواني‌» بيمار بستگي‌ دارد و اين‌ سه‌ به‌طور همزمان‌ بايددرمان‌ شوند. بهبودي‌ بسيار سريع‌تر و موثرتر زماني‌ رخ‌ مي‌دهد كه‌ طب‌ كلاسيك‌ به‌ همراه‌انرژي درماني مورد استفاده‌ قرار گيرد. يك‌ درمانگر طب‌ سوزني‌ از طب‌ سوزني‌ براي‌ درمان‌كالبد انرژي‌ و از گياهان‌ دارويي‌ براي‌ درمان‌ كالبد فيزيكي‌ قابل‌ رويت‌ و تقويت‌ عضو آسيب‌ديده‌ استفاده‌ مي‌كند. من‌ تنها قادر به‌ ارائه‌ انرژي درماني هستم‌. نتايج‌ حيرت‌انگيزي‌ هم‌ به‌دست‌ آورده‌ام‌ اما هرجا كه‌ لازم‌ باشد بيمارانم‌ را به‌ مراجعه‌ به‌ پزشك‌ و مصرف‌ دارو وجراحي‌ ترغيب‌ مي‌كنم‌.

«هواتو» يكي‌ از پزشكان‌ مشهور باستاني‌ چين‌ است‌. وي‌ شهرتش‌ را نه‌ تنها مرهون‌مهارت‌هايش‌ در طب‌ سوزني‌ و گياهان‌ دارويي‌، كه‌ مرهون‌ مهارتش‌ در جراحي‌ هم‌ بود.

اگرچه‌ بسياري‌ از بيماري‌هاي‌ ساده‌ و پيچيده‌ توسط‌ شفاي‌ پرانيكي‌ قابل‌ درمان‌ هستند،پسنديده‌تر آن‌ است‌ كه‌ فرآيند شفاي‌ پرانايي‌ توسط‌ داروهاي‌ گياهي‌ و طبي‌ نيز تقويت‌ وحمايت‌ گردد. اگر كالبد قابل‌ رويت‌ و كالبد انرژي‌ به‌طور همزمان‌ درمان‌ شوند بديهي‌ است‌كه‌ سرعت‌ بهبودي‌ بسيار سريع‌تر و موثرتر از زماني‌ رخ‌ مي‌دهد كه‌ از طب‌ كلاسيك‌ يا شفاي‌پرانايي‌ به‌ تنهايي‌ استفاده‌ شود. انرژي درماني مي‌تواند كارهاي‌ شگفت‌انگيز بسيار زيادي‌انجام‌ دهد، اما محدوديت‌هاي‌ خود را هم‌ دارد. گاهي‌ داشتن‌ رژيم‌ غذايي‌ و فعاليت‌ بدني‌مناسب‌ ضروري‌ است‌ گاهي‌ مصرف‌ داروهاي‌ گياهي‌، تغيير شيوه‌ زندگي‌، درمان‌ عاطفي‌ ياجراحي‌ مورد نياز است‌. مهم‌ آن‌ است‌ كه‌ هر يك‌ ارزش‌هاي‌ درماني‌ خود را حفظ‌ كنند اماديدگاه‌ درستي‌ از آنچه‌ ساير روش‌ها مي‌توانند انجام‌ دهند هم‌ داشته‌ باشند. از تعصب‌ وزياده‌روي‌ بايد پرهيز كرده‌. همانطور كه‌ ناديده‌ گرفتن‌ يا گاهي‌ مسخره‌ كردن‌ شفاي‌ فوق‌طبيعي‌ از سوي‌ پزشكان‌ كلاسيك‌ ابلهانه‌ است‌، ناديده‌ گرفتن‌ پزشكي‌ مدرن‌ و قابليت‌هاي‌آن‌ و آنچه‌ تا كنون‌ براي‌ درمان‌ و تسكين‌ رنج‌ هاي‌ ناشي‌ از بيماري‌ها انجام‌ داده‌ است‌ نيز ابلهانه‌ خواهد بود.

ماهيت‌ انرژي درماني


ما بخش‌ عمده‌ نيروي‌ كي‌ يا انرژي‌ حياتي‌ خود را از هوايي‌ كه‌ تنفس‌ مي‌كنيم‌ به‌ دست‌مي‌آوريم‌.

هر موجود زنده‌اي‌ به‌ تنفس‌ وابسته‌ است‌ و فقدان‌ تنفس‌ به‌ معني‌ فقدان‌ حيات‌ است‌. ازاولين‌ گريه‌ يك‌ نوزاد تا آخرين‌ دم‌ يك‌ انسان‌ در حال‌ مرگ‌، جز رشته‌اي‌ از نفس‌كشيدن‌ها هيچ‌نيست‌.

با هر فكر ، با هر اراده‌ يا حركت‌ هر عضله‌اي‌، انرژي‌ حياتي‌ رابه‌طور مداوم‌ تخليه‌ مي‌كنيم‌، در نتيجه‌ جايگزيني‌ مجدد و مداوم‌ آن‌ضروري‌ است‌. اين‌ كار با تنفس‌ و ساير تمرين‌ها و ورزش‌هاي‌ سالم‌صورت‌ مي‌گيرد.

شفاي‌ پرانيك ‌، بر مبناي‌ ساختمان‌ كلي‌ بدن‌ انسان‌ استوار است‌. كالبد انسان‌ درواقع‌ از دوبخش‌ تشكيل‌ شده‌ است ‌: «كالبد جسماني‌ قابل‌ رؤيت‌» و «كالبد انرژي‌ غير قابل‌ رويت‌» كه ‌كالبد «بيوپلاسميك‌» هم‌ ناميده‌ مي‌شود.

كالبد جسماني‌ قابل‌ رؤيت ‌، همان‌ بخشي‌ است‌ كه‌ ما مي‌بينيم‌، لمس‌ مي‌كنيم‌ و بسيار با آن‌ آشنا هستيم‌. كالبد بيوپلاسميك‌ ، كالبد انرژي‌درخشان‌ غير قابل‌ رويت‌ است‌ كه‌ در كالبد جسماني‌ قابل‌ رويت‌ هم‌ نفوذ مي‌كند و چهار تا پنج‌ اينچ‌ ماوراي‌ آن‌ امتداد مي‌يابد. روشن‌بين‌ها آنرا به‌طور سنتي‌ كالبد يا بدن‌ اتري‌ مي‌نامند.
 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
زندگی ما در بُعد فیزیکی نباید منجر به تصوری فیزیکی نسبت به انرژی یا انرژی ها شود . انرژی ها همزمان در ابعاد مختلف هستی جریان دارند ، از این رو نمی توان گفت انرژی آلوده یا اصطلاحاً منفی وارد جسم فیزیکی فردی می شود بلکه روی کالبد انرژیکی فرد اثر می گذارند ، انرژی ها برای تاثیر گذاری روی انسان از طریق چاکراها یا مراکز انرژی وارد عمل گشته و اعضای مرتبط با چاکراها را درگیر می نمایند ، البته در مواردی هم که انباشتگی انرژیکی نامیده می شود انرژی ها جذب نواحی مختلف بدن شده و ما را تحت تاثیر قرار می دهند .

این موضوع می بایست روشن گردد که ما یک نوع انرژی بیشتر نداریم و آن همان نیروی حیات ، چی یا پراناست و ماهیتی خنثی را داراست ، اما همین انرژی به واسطه نیت خوب یا بد ما و یا شرایطی ( مانند شرایط محیطی ) از ویژگیهای مخرب یا مفیدی برخوردار می گردد که ما به همین جهت به آن نسبت مثبت یا منفی می دهیم .

در این میان ماهیتهایی انرژیکی هم وجود دارند که گاهی آنان را نیز انرژی می نامند ، این ماهیتها همان موجودات غیر ارگانیک می باشند که صورتهایی از انرژی با فرکانسهای مختلف هستند . موجوداتی با ارتعاشات بالا را که مجاورت با آنان برای ما احساس خوشایند و لطیفی ایجاد می کنند مثبت می خوانیم ، مانند فرشتگان و ... و آنهایی را که سطح ارتعاش پایینی دارند و با به هم زدن تعادل انرژیکی ما موجب بیماری های روانی یا مشکلات دیگر می گردند را منفی می خوانیم .

این موجودات به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند : دسته اول موجوداتی هستند که از ابتدا در هستی وجود داشته اند و عمری طولانی دارند و دسته دوم موجوداتی می باشند که ما با احساسات خود آنها را می سازیم که بالطبع دوامشان بستگی به میزان انرژی دارد که ما خواسته یا ناخواسته به آنان می بخشیم . این ماهیتها روی افراد مختلف با ارتعاشات یکسان تاثیر گذارند ، زیرا انرژی های گوناگون جذب کالبدهای انرژی همسان از نظر سطح ارتعاش می شوند .

در داخل هر چاکرا پرده محافظی وجود دارد که مانع ورود موجودات غیر ارگانیک به قسمت انتهایی چاکراها می شود ، در برخی بیماری های حاد و حوادث این پرده آسیب می بیند و باعث ورود و خروج آزادانه غیر ارگانیک ها به داخل چاکرا و به وجود آمدن مشکلات عدیده ای می شود ؛ پارگی و در پی آن عبور موجودات از این پرده دلیل بسیاری از تشنجات و بیماری های روانیست . در برخی بیماری های خاص ممکن است این پرده از ابتدا پاره بوده و یا وجود نداشته باشد ، دیده شده که برخی از این بیماران صحبت از موجودات عجیب می کنند و ادعا دارند که با آنها در تماس هستند ؛ این افراد از سوی ما دیوانه و روان پریش خوانده می شوند در صورتی که بسیاری از آنها تجربیاتی واقعی دارند . پرده چاکرا را می توان اسکن کرد و پارگی آن را با تولید تارهای انرژی دوخت و ترمیم کرد یا در صورتی که چاکرا بیش از حد آسیب دیده باشد ، چاکرای جدیدی را جایگزین آن نمود .

بعضی چاکراها مرکز استعدادهای روانی هستند و فعال سازی چاکراهایی خاص می تواند منجر به پیشرفت در زمینه های خاص روانی شود اما کار کردن روی یک چاکرای به خصوص توصیه نمی شود چون ممکن است باعث ناتوان ساختن بدن به علت ناهماهنگی چاکراها گردد ، چاکراها باید با عمیق تر شدن ادراک درونی هر فرد به طور متناسب و طبیعی به شکوفایی برسند ، با تعالی هر فرد اندازه چاکراها به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند .

به طور کلی انرژیی که توسط بدن از طریق چاکراها دریافت می گردد از سه منبع تامین می شود :
ابتدا خورشید که انرژی بسیار قدرتمندی را داراست ، کافیست چند دقیقه در معرض نور آفتاب باشید یا لیوانی پر از آب را برای مدتی در معرض نور خورشید قرار دهید تا انرژی خورشید را دریافت کنید ، دریافت بیش از اندازه این انرژی آسیب رسان می باشد . در روزهای ابری تراکم پرانا کمتر می گردد ، به همین جهت ما بیشتر احساس کسالت می کنیم .

منبع انرژی بعدی ، زمین هست که این انرژی از طریق چاکراهای کف پا توسط بدن دریافت می شود و راه رفتن با پاهای برهنه این انرژی را به خوبی به ما می رساند ، زخم و شکستگی ها با پرانای زمین زودتر بهبود می یابند . این انرژی عمدتاً در شهرها که آلودگی های بسیار زیرزمینی و شبکه های فاضلاب وجود دارد ، آلوده بوده و دریافت آن توصیه نمی گردد ، به همین جهت بهتر است در طبقات فوقانی آپارتمانها سکونت داشته باشیم تا هر چه بیشتر از این کانال های انرژی آلوده دور باشیم .

در نهایت انرژی یا پرانای موجود در هوا می باشد که به وفور و بدون محدودیت در دسترس می باشد . پرانای هوا هنگام تنفس از طریق ریه ها یا به طور مستقیم توسط چاکراها جذب می شود ، برخی افراد متبحر این توانایی را دارند که از طریق سوراخ های پوستی نیز پرانا را جذب کنند . میزان پرانا در مناطق خوش آب و هوا و پاکیزه تراکم بیشتری نسبت به فضای آلوده شهرها دارد ، به همین جهت است که ما در دل طبیعت احساس سرزندگی بیشتری داریم ، تقریباً همه ما قادر هستیم پرانا را رویت کنیم ؛ کافیست چند دقیقه به آسمان آبی نگاه کنید تا متوجه ذراتی شفاف شوید که به سرعت در هر جهتی در حال جنب و جوش هستند . قدری تمرکز و اراده برای دریافت پرانا به همراه تنفس عمیق کافیست تا بدن ما سرشار از انرژی شود . میزان پرانا در بدن به صورت خودکار کنترل می گردد .

با فراگیری دریافت آگاهانه پرانای هوا ، فرد می تواند نیروی حیاتی ، قابلیت روشن بینی و قدرت انجام امور و فعالیت ها را افزایش دهد .

آب نقش مهمی در از بین بردن انرژیهای آلوده دارد . هر چه میزان پرانا در آب بیشتر باشد ، دمای آب بالاتر می رود . به طور مثال در مورد استرس که به خاطر انباشتگی شدید در برخی چاکراهای خاص ایجاد می شود ؛ استفاده از دوش آب سرد برای رفع انباشتگی انرژیکی توصیه می شود اما اگر حمام بیش از چند دقیقه طول بکشد ( به جهت جذب انرژی توسط آب سرد که دارای تراکم پرانایی کمی می باشد ) باعث افت انرژی فرد می گردد . همچنین نمک نیز زداینده انرژی های آلوده می باشد ، به همین جهت دوش آب نمک برای بسیاری از اختلالات انرژیکی مفید است .

ناگفته نماند ما نیازی به پاکسازی انرژی کثیف یا مخرب نداریم برای استفاده مجدد از آنها را نداریم ، چون پیرامون ما سرشار از انرژیست و تنها کافیست با تنفس و تمرکز به این انرژی نامحدود به میزان بیشتری دست پیدا کنیم . حتی اگر ما موفق به پاکسازی انرژی آلوده نیز گردیم ، این کار خود مستلزم اتلاف زمان و انرژی می باشد و عملی بیهوده است ، درست مانند این که ما در باغی پر از سیب های رسیده باشیم و به جای بهره مندی از آنها در صدد کندن قسمتهای کرم خورده سیبی افتاده بر زمین بر آییم ؛ ولی اینکه راه رویارویی با انرژی های آلوده را دانسته و آنها را از خود جدا و نابود کنیم و انرژی تازه را جایگزین انرژی آلوده کنیم ، بحثی دیگر است .

هر زمان دچار کسالت و بی حوصلگی یا کمبود انرژی بودید ، از نظر انرژیکی نشان گر یکی از این سه حالت می باشد : یا نیاز به خوردن غذا دارید ، یا احتیاج به خواب دارید و یا بایستی تنفس عمیق داشته باشید . معمولاً خلاء انرژیکی شما بدین صورت رفع خواهد گشت و عمدتاً از این سه حالت خارج نیست .

انرژی همیشه به جایی می رود که فکر ما بدان جا می رود و در این میان زمان و مسافت مطرح نیست و این یک اصل مهم است . چنانچه تصویر روشنی از فردی خاص در برابر خود خلق کنید ، شخص مورد نظر هر قدر هم از شما دور باشد ، با انرژی قادرید روی وی تاثیر گذار باشید ، حتی با تمرکز روی عکس و اسم افراد هم می توان این کار را انجام داد .

در مورد تاثیر گذاری و تاثیر پذیری از انرژی ها خواستن و اراده حرف اول را می زند و برتر از انواع تکنیک هاست ، البته برخی تکنیک ها می توانند مکمل خوبی باشند . در وهله اول همین که بخواهید از کسی انرژی منفی دریافت نکنید و به توان خود در این راه اطمینان داشته باشید ، اراده شما تحقق خواهد پذیرفت ؛ اما مشکل اینجاست که ما خود را دست کم می گیریم و به جای استفاده از توان ذاتی خود در پی انجام کارهای پیچیده هستیم ، تقریباً این تفکر در نزد همگان درونی شده است و دلیلش عدم درون نگری ما است .

به خاطر داشته باشیم راهی که در آن کمترین انرژی را صرف کنیم ، بهترین می باشد . راه های ساده بر خلاف ظاهر قوی تر و کاربردی تر می باشند در حالی که نیاز به اتلاف انرژی کمتری هم دارند .

بسیاری به ساختن انواع سپرها اعتقاد دارند در حالی که تنها آسیب ندیدن خود را مد نظر دارند ( هرچند سپر ساخته شده برای خود فرد هم مشکل ساز می شود ؛ مشکلاتی از قبیل بسته شدن راههای دریافت انرژی و ... ) اما کار و فعلی که درست باشد از همه جهات صحیح است ؛ ما به فرد فرستنده انرژی منفی هم به صرف این که ما را دچار دردسر می کند نباید آسیبی وارد کنیم ، اغلب سپر ها خاصیتی بازتابنده دارند و انرژی منفی را به فرد فرستنده بر می گردانند و او را دچار مشکل می کنند ؛ حال آن که شاید آن فرد کسی از نزدیکان ما باشد و ناخواسته در حال فرستادن انرژی آلوده باشد . پس باید ساخت سپر را در تمام جوانبش مورد بررسی قرار داد . در نهایت سپری مناسب می باشد که ماهیت انرژی آلوده را تغییر دهد .

نیکوست که افکار مثبت ، خیرخواهی ، پذیرش دیگران همان گونه که هستند ، عشق به هستی با تمام مخلوقاتش و ... را در دل بپرورانیم ، این ها خاصیت ناظر بودن ما را تقویت می کنند و زمانی که ناظر هستیم خود را به سطح سرزنش و ایراد گیری از دیگران یا قضاوت و مقایسه با دیگران تنزل نمی دهیم . از طرفی زمانی که متخلق به اخلاق و صفات فوق باشیم سطح ارتعاش ما بالا خواهد رفت و ماهیت های انرژیکی با فرکانس پایین جذب ما نخواهند شد . این گونه نه تنها انرژی ها و موجودات متعالی جذب ما خواهند گشت ، بلکه به هماهنگی بیشتری با هستی خواهیم رسید .
 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
راهی برای گرفتن انرژی

راهی برای گرفتن انرژی

انسان امروزی تنها 3 الی 5 درصد عوامل پیرامونش رو می تونه درک منه
که به حواس 5 گانه ختم میشه
در حالی که 95 درصد از این حالت و نیرو ها رو نمی تونه درک کنه و هیچ حسی نصبت به اونها نداره
در این کالبد فعلی همه چی طرح ساده ای از واقیعت اون شی یا هر چیز دیگه دارن
یعنی میزی که شما می بینید در واقعیت اون طوری نیست
یا هر چیز دیگه
در این بخش یاد می گیریم چگونه ارتباط درستی با اطراف و محیط داشته باشیم و چگونه باید درک کرد
همه جهان هستی یکی هست با یک خاصیت
فقط شکل های اون تغییر میکنه
پس من با شما و اون درخت زیاد تفاوت نداریم
فقط از لحاظ دیداری فرق داریم
مثل انرژی های مثبت و منفی که هر دوی اینها یکی هست
فقط شکل اون عوض میشه
اگه کاربردی باشه می گن مثبت
اگه مخرب باشه می کن منفی
 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
انرژی برای درمان بیماری:
1.ابتدا در مکانی که می خواهید چند دقیقه ای را به مشاهده پیرامون خود بپردازید
2.در حالت آرامی قرار بگیرید (ایستاده .نشسته.فرقی نمی کنه)
3.به موسیقی آرامی گوش دهید اما شرطی نشوید
4.خود را به منبع انرزی نزدیک کنید (درخت گیاه ...)
5.شروع به صحبت با منبع انرزی کنید . انتظار کار خارق والعاده ای را نداشته باشید
6.بعد از صحبت به طور طبیعی به فکر فور می روید و افکار به شما حمله می کنند مقاومت نکرده و فقط نظاره کنید تا افکار بروند
7.حالا به بیماری خود توجه کنید و تجسم کنید از بدن شما خارج و به منیع وارد می شود
8.حال دوبار عکس این موضوع را انجام دهید بیماری از منبع به بدن خود منتقل می شود
(توجه داشته باشید هیچ گاه با بیماری بد رفتاری نکنید و او را دوست بدارید مثل یک مهمان)
مرحله 7و8 را اینقدر ادامه دهید تا کاملا مسلط شوید
10.بیماری را به قسمت های برزگ و کوچک تبدیل کنید
11.از منبع کمک بخواهید تا بیماری شما درمان شود به طوری که هر بار به دیدار منبع میروید قسمتی از بیماری از بدن شما خداحافظی می کند
 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تمرين‌هاي‌ بدني‌ براي‌ تسهيل‌ حساس‌ كردن‌ دست‌ها در انرژي درماني


براي‌ آنكه‌ حساس‌ كردن‌ دست‌ها آسان‌تر انجام‌ شود، تمرين‌هاي‌ زير را انجام‌ دهيد. اين‌تمرين‌ها باعث‌ باز شدن‌ نصف‌النهارهاي‌ ستون‌ فقرات‌، شانه‌ها، دست‌ها و انگشتان‌ مي‌شود:

1ـ ورزش‌ ستون‌ فقرات‌: بازوهاي‌ خود را به‌ سمت‌ جلو، بالا ببريد. ستون‌ فقرات‌ خودرا ده‌بار به‌ سمت‌ راست‌، و ده‌بار به‌ سمت‌ چپ‌ بچرخانيد.

2ـ ورزش‌ مفصل‌ ران‌: مفصل‌ ران‌ را ده‌بار در جهت‌ عقربه‌هاي‌ ساعت‌ و سپس‌ ده‌بار، درخلاف‌ جهت‌ عقربه‌هاي‌ ساعت‌ بچرخانيد.

3ـ ورزش‌ گردن‌: گردن‌ خود را ده‌بار در جهت‌ عقربه‌هاي‌ ساعت‌ به‌ سمت‌ راست‌، سپس‌ده‌بار در خلاف‌ جهت‌ عقربه‌هاي‌ ساعت‌ به‌ سمت‌ چپ‌ بچرخانيد. اين‌ تمرين‌ در افرادي‌
كه‌دچار انسداد شريان‌ كاروتيد (شريان‌ اصلي‌ گردن‌) هستند؛ نبايد انجام‌ شود.

4ـ ورزش‌ شانه‌: بازوهاي‌ خود را ده‌بار به‌ سمت‌ جلو، و سپس‌ ده‌بار به‌ سمت‌ عقب‌بچرخانيد.

5ـ ورزش‌ آرنج‌ و مشت‌: آرنج‌هاي‌ خود را خم‌ كنيد و ساعد را به‌ بدن‌ نزديك‌ كنيد.دست‌ها را محكم‌ مشت‌ كنيد. سپس‌ بازوهاي‌ خود را به‌ سمت‌ جلو حركت‌ داده‌ مشتتان‌ را بازكنيد. اين‌ تمرين‌ را ده‌بار انجام‌ دهيد.

6ـ ورزش‌ مچ‌: مچ‌ دست‌ها را ده‌بار به‌ سمت‌ راست‌ در جهت‌ عقربه‌هاي‌ ساعت‌، وسپس‌ ده‌بار به‌ طرف‌ چپ‌ در جهت‌ عكس‌ عقربه‌هاي‌ ساعت‌ بچرخاني
 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
تکنیکها و کلید های ویژه ای در انرژی درمانی گروهی (نماز جماعت) و فردی (نماز انفرادی)
وجود دارد که هیچ وقت هیچ تکنیک و مکتبی به کاملی ان نخواهد توانست تکنیک ارائه بدهد.

در ف.ر.ا.د.ر.م.ا.ن.ی. اسلامی یا نماز
به تمیزی فکر و روح و ذهن و نظم در زندگی و عدم داشتن نیت انجام کارهای مضر برای خود و جامعه
و ارتباط مستقیم فرد با خداوند متعال تاکید میشه

در حالی که در این روشهای من در اوردی خدائی در کار نیست و استاد است و شاگرد!
و استاد ادعا میکند که انرژی را میگیرد و درمان میکند و یا هر کاری باشد انرژی بعنوان ابزاری بین استاد و شاگرد است
نهایتا اگر خیلی بخواهند قضیه را کامل جلوه دهنده یک منشاء و منباء انرژی به ان اضافه میکنند که
ان منباء و منشاء انرژی هم خداوند نیست.
مثلا منباء و منشاء کلیه نورهای کره زمین خورشید است!
ولی خداوند کجا خورشید ناچیز و بسیار محدود کجا!
این کار باعث محدودیتهای زیادی میشود که یا نتیجه نمیدهد و یا اگر نتیجه داد به قول شما شکل ان عوض میشود!

واقعیت این است که ما عمق عظمت و بزرگی خداوند را باور نداریم و به عظمت زندگی خود که هیچ هم نیست خیلی جدی میگیریم
و در نتیجه از چیزی که فراتر از درکها است غافل میشویم.

مردم بالا بروند پائین بیایند روزی دوباره به همان تکنیکهای کامل اسلام باز خواهند گشت ولی بعد از تجربه و سعی و خطاهای زیاد
که انرژی و رنج زیادی را بر انها تحمیل خواهد کرد.

یا حق
 
بالا